Bewijs het eens! Ik zal ze zo weer terug plaatsen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lekker slim om nepfoto's te plaatsen terwijl mensen al je act door hebben.
Leuk geprobeerd, maar jij en ik weten dat je te veel online sporen achter laat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:09 schreef sanasoufi het volgende:
Bewijs het eens! Ik zal ze zo weer terug plaatsen.
dus je gaat het niet bewijzen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar jij en ik weten dat je te veel online sporen achter laat.![]()
mag ik je trouwens iets vragen? Volgens mij reageer ik vrijwel nooit op jou. Desondanks blijf jij mij overal volgen? Wat is daar de reden van?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar jij en ik weten dat je te veel online sporen achter laat.![]()
Dat jij aan achtervolgingswaanzin leidt, kan ik ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:53 schreef sanasoufi het volgende:
mag ik je trouwens iets vragen? Volgens mij reageer ik vrijwel nooit op jou. Desondanks blijf jij mij overal volgen? Wat is daar de reden van?
desondanks reageer jij in vrijwel alle topics die ik open:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat jij aan achtervolgingswaanzin leidt, kan ik ook niks aan doen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:09 schreef Voszje het volgende:
Terug met die OP alstublieft, dank u wel.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef Eenskijken het volgende:
OP weghalen doen we niet aan. Terug aub.
U vraagt, wij draaien.quote:
Je bent super, Frank! Dat je dit topics zat bent, kan ik me verder ook wel voorstellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
U vraagt, wij draaien.
Overigens moet ik even op mijn handen gaan zitten, ben die kuttopics van ts meer dan zat.
Hmm, ik vind ze nog wel nuttig eigenlijk, iedere keer als ik ze zie voel ik me ietsjes beter over mijn eigen leven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je bent super, Frank! Dat je dit topics zat bent, kan ik me verder ook wel voorstellen.
2 jaar.....maar volgens ike zijn het toch nepfoto's dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Loverrrr het volgende:
wat is het tijdsverschil tussen de eerste foto en de tweede foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |