Net huilen en nu "interesseert mij niet", je bent een vrouw, wanneer je zegt dat het je niet interesseert dan interesseert je dat juist helemaal.quote:
als iemand iets over mijn gewicht zegt danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Net huilen en nu "interesseert mij niet", je bent een vrouw, wanneer je zegt dat het je niet interesseert dan interesseert je dat juist helemaal.
Vrouwen op internet
Je hebt de vrouwelijke vormen van een 10-jarige, hoe kun jij nu in hemelsnaam dik zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
als iemand iets over mijn gewicht zegt danverder interesseert niets me.
verder kun je niet beter voor idd Ziyad nu gaan stemmen? Ik wil niet dat Farah wint!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Net huilen en nu "interesseert mij niet", je bent een vrouw, wanneer je zegt dat het je niet interesseert dan interesseert je dat juist helemaal.
Vrouwen op internet
Nee, ik moet 45 kilo wegen. dat is altijd mijn doel geweest....ik was inderdaad precies 12 weken geleden 54,5 kilo....vanochtend 51!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt de vrouwelijke vormen van een 10-jarige, hoe kun jij nu in hemelsnaam dik zijn?
Kafirshowquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
verder kun je niet beter voor idd Ziyad nu gaan stemmen? Ik wil niet dat Farah wint!
wel daarom vinden jullie me dikker dan twee jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:42 schreef Loverrrr het volgende:
ey ts je had toch ook een borstvergroting gehad? dat zie je ook niet echt op de fotos btw.
Juminelle 2013 dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef sanasoufi het volgende:
Trouwens iedereen die mij niet gelooft! Je kan heel makkelijk via google afbeeldingen uitzoeken of deze foto's van het web heb geplukt.
Dit is voor arcadia.
Ik ben verliefd op ragheb alamaquote:
heb je geen duidelijkere foto?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wel daarom vinden jullie me dikker dan twee jaar geleden.
Ik had een schoen naar zijn hoofd gegooid. FitnaTVquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op ragheb alama![]()
Nancy Ajram & Ragheb alama In Nancy's Birthday نانسی عجرم و راغب علامه در روز تولد نانسی
een hele hoop, maar ik wil niet op straat herkend worden....wie weet zit mijn buurman wel op dit forum.quote:
Nee! Arabische muziekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had een schoen naar zijn hoofd gegooid. FitnaTV
Hij en Ahlam zijn kleuters. Nancy en die Egyptenaar zijn de enige goede juryleden. Ahlam moet gewoon afgeschoten worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op ragheb alama![]()
Nancy Ajram & Ragheb alama In Nancy's Birthday نانسی عجرم و راغب علامه در روز تولد نانسی
Nancyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij en Ahlam zijn kleuters. Nancy en die Egyptenaar zijn de enige goede juryleden. Ahlam moet gewoon afgeschoten worden.
Trouwens die nancy en ragheb flirten voortdurend met elkaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij en Ahlam zijn kleuters. Nancy en die Egyptenaar zijn de enige goede juryleden. Ahlam moet gewoon afgeschoten worden.
Ragheb vecht altijd met die andere kleuter. Hassan geeft goede kritiek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NancyAhlam
Alleen Hassan (goede vriend van me) en Ragheb zijn goed.
Ik zou ook met Nancy flirtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Trouwens die nancy en ragheb flirten voortdurend met elkaar.
die moet je echt niet serieus nemenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ragheb vecht altijd met die andere kleuter. Hassan geeft goede kritiek.
kijk jij ook? trouwens nederlanders zijn er ook geïnteresseerd in:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |