Haha, plus dat je van de herbal shit wel een pakje van 4 caps moet wegdrukken voor een beetje energie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef RadioSlut het volgende:
Even het topic doorgelezen. TS is een faalhaas.
Van xtc wil je mensen doodknuffelen, niet doodtrappen.
En 2 pillen tegelijk nemen. Stel dat je 2 echt pillen had genomen, dan had je misschien zo'n 400mg in je kanis zitten.
Gebeurd vaak zat, zoals op partyflock.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet iets voor op het forum.
Ja daar had ik het niet over. Maar over de regels op FOK!, dat is hier niet bepaald gewenst, vandaar dat ik daar even op in sprong.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Gebeurd vaak zat, zoals op partyflock.
Naja als TS van 2 van die dingen al ontzettend strakstaat...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:22 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Haha, plus dat je van de herbal shit wel een pakje van 4 caps moet wegdrukken voor een beetje energie.
je dealers via een forum moeten fixenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Gebeurd vaak zat, zoals op partyflock.
Eens, maar mijn stelling was 'als het wel de trigger was geweest'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef Life2.0 het volgende:
Nee het zijn geen paddogerelateerde incidenten dus men hoeft ze niet eens te noemen
Neehoor, dat gaat gewoon andersom. Als je lid bent krijg je gewoon zomaar opeens een berichtje oid.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
je dealers via een forum moeten fixenwat ben je dan voor kneus
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef zovty het volgende:
Ja, had ik ook een keer, ik had met een maat van me een hotelkamer geboekt, donderdagavond ingecheckt. Zouden de andere dag naar een museumpje gaan bezoeken. Maar 's avonds allebei zo'n groot blik monster naar binnen gewerkt, op maandag ochtend heeft 12 man ME ons uit de kamer moeten werken. 2 weken vast gezeten maar wegens gebrek aan bewijs vrij moeten laten.
Wel 14.000 euro schade aan die hotelkamer, maar het was wel gezellig.
Ik eet kapot veel met wat voor drugs dan ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef RickoKun het volgende:
ja hoor. XTC gehad hebben en dan zin in een tosti hebben.
Ik kan zelf ook nooit iets door mijn keel krijgen. Maar een vriend van me eet ook alles, zelfs met coke en xtc op.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik eet kapot veel met wat voor drugs dan ook
Dan ben je echt de enige denk ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Tot iemand je wakker komt maken omdat ze denkt dat je out bentquote:
maar zelfs dat niet, de vvd liegt gewoon weer eens..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:36 schreef cricket het volgende:
[..]
Eens, maar mijn stelling was 'als het wel de trigger was geweest'
hoor je de volgende ochtend pasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef n8n het volgende:
[..]
Tot iemand je wakker komt maken omdat ze denkt dat je out bent
Als ik het al probeer blijft het ergens halverwege hangen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb oprecht nog nooit wat proberen te etenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als ik het al probeer blijft het ergens halverwege hangen.
Raketjes daarentegen
Dan is ikjijallebei nu de oudste mens op aardequote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef Meloewa het volgende:
Drugs maakt je in een paar uur 1 jaar ouder.
Of niet. mensen hebben praatjes op de internet forum jwzquote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dan is ikjijallebei nu de oudste mens op aarde
Waarom zou je op het internet beweren dat je excessief veel drugs hebt gebruikt? Hij doet er nou niet echt stoer over ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Of niet. mensen hebben praatjes op de internet forum jwz
ikjijallebei lijkt me ook redelijk nerdje.
Omdat je leven in het echt heel saai en elke dag het zelfde ritueeltje isquote:Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom zou je op het internet beweren dat je excessief veel drugs hebt gebruikt? Hij doet er nou niet echt stoer over ofzo
Ik ken er anders wel een paar, hoor.quote:
OKEquote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ken er anders wel een paar, hoor.
Met xtc krijg ik alleen een waterijsje met plezier binnenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Vaseline bvb, inb4 sherlockquote:
d8 jij iddquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
maar die doet voornamelijk toch alleen wierieeeeeeeee d8 ik
Word je dan niet van zo'n festival getrapt als ze zien dat je gebruikt hebt?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Krijg van dit topic wel zin in aankomende festivals
Dan zou er weinig overblijven van zo'n festivalquote:Op zondag 16 juni 2013 01:19 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Word je dan niet van zo'n festival getrapt als ze zien dat je gebruikt hebt?
Dan kunnen ze 80% van het festival ontruimenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:19 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Word je dan niet van zo'n festival getrapt als ze zien dat je gebruikt hebt?
Geloof dat niet, je had zwaar laag gedoseerd spul, of een te volle maag oid.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:59 schreef shawtyyy het volgende:
mijn lichaam is minisize en ik vond xtc niks aan, had een hele gebruikt ook nog. tjeeezzz how stoer am I, tell me??? maarreh, niet meer doen he, drugs is namelijk slecht.
niks volle maag, en 't was goeie kwaliteit ook hoor.. mijn lichaam is gewoon raarquote:Op zondag 16 juni 2013 04:06 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Geloof dat niet, je had zwaar laag gedoseerd spul, of een te volle maag oid.
Dat kan ook, mensen die ik ken die voor het eerst XTC gebruiken kunnen het amper uitleggen. Hoor alleen wooooow en mooooi!quote:Op zondag 16 juni 2013 04:08 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
niks volle maag, en 't was goeie kwaliteit ook hoor.. mijn lichaam is gewoon raar
hhahaha ik bleef eigenlijk gewoon nog hetzelfde alleen lulde ik echt uren door en heb een hele dag niet geslapen, drna was ik KOquote:Op zondag 16 juni 2013 04:15 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Dat kan ook, mensen die ik ken die voor het eerst XTC gebruiken kunnen het amper uitleggen. Hoor alleen wooooow en mooooi!
Nja natuurlijk begrijp ik hun dan als we op hetzelfde niveau zitten.
Je had wel een praatkick dus? Maar geen euforie en tintelingen gevoeld? Mijn eerste keer was super lijp, voelde mij zo licht als een veertje, energie voor 1000 man en ik zei tegen mijn maat die wat meer ervaring had toen we probeerde te pissen: "Ik weet niet hoor, maar zelfs de bomen zijn mooi."quote:Op zondag 16 juni 2013 04:20 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
hhahaha ik bleef eigenlijk gewoon nog hetzelfde alleen lulde ik echt uren door en heb een hele dag niet geslapen, drna was ik KO
hahahahahahaha zal ook wel veel van zo'n domme opmerkinge hebben gemaakt, maar is al lang geleden dan hebben we 't over 3jaar geleden ofzo ;pquote:Op zondag 16 juni 2013 04:28 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Je had wel een praatkick dus? Maar geen euforie en tintelingen gevoeld? Mijn eerste keer was super lijp, voelde mij zo licht als een veertje, energie voor 1000 man en ik zei tegen mijn maat die wat meer ervaring had toen we probeerde te pissen: "Ik weet niet hoor, maar zelfs de bomen zijn mooi."
Haha okequote:Op zondag 16 juni 2013 04:31 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
hahahahahahaha zal ook wel veel van zo'n domme opmerkinge hebben gemaakt, maar is al lang geleden dan hebben we 't over 3jaar geleden ofzo ;p
Mmmh nee doe er nu niet meer aan, echt af en toe wiet maar zelfs dat wil ik stoppen, toen ik xtc probeerde was ik 16quote:Op zondag 16 juni 2013 04:43 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Haha okedoe het zelf nog pas sinds een jaartje, was 21 toen ik het dus probeerde. Jij?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel jij het maar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We're slowly approaching inevitable death.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |