jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:16 schreef Ceviche het volgende:
Hebben jullie eigenlijk wel eens stoned autogereden? Blijf het me afvragen
YOLO #Chinalifequote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:13 schreef Dientje12 het volgende:
rijst met gehakt eten achter de pc yolo
Op mijn to do lijstje voordat ik doodga staat ook op dat ik rijst wil eten vanuit de bilspleet met stokjes van een mooie aziatische chickquote:
pas op waar je de stokjes steekt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op mijn to do lijstje voordat ik doodga staat ook op dat ik rijst wil eten vanuit de bilspleet met stokjes van een mooie aziatische chick
omdat yolo
Nee, wel brommer telt dat ook?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:16 schreef Ceviche het volgende:
Hebben jullie eigenlijk wel eens stoned autogereden? Blijf het me afvragen
vanavond dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.rotterdamunlimited.com/nl/manu-chao-la-ventura
oja turkije bummerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
vanavond dus
als ik in nederland was had ik meteen een maat van me gebeld die manu chao net zo adoreert als ik en was ik erheen gegaan
JE GAAT MEEquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nouja vandaan niet
Woon er wel in de buurt
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het is geen optreden.
Fucking hell dientje. Kan het nog erger met je?
Ja het kan nog ergerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het is geen optreden.
Fucking hell dientje. Kan het nog erger met je?
Met wie ga je erheen dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vanavond half 9 naast de vijver ouwe, ik zie je daar
jepquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
chill, maar jij komt toch uit leiden?
geen ideequote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is ver omrijden voor mij
tot hoelaat blijf je daar dan
tandpasta ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zakdoekje deppen aftershave of beetje tandpasta opsmeren
beter dan niets.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, weet niet zeker of het werkt maar het droogt op als je niet teveel erop doet
Ja ik doe het ook weleens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter dan niets.
tering wat een fuckin sukkel ben ik ook
Niet naar dientje luisteren, hij is stonedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zakdoekje deppen aftershave of beetje tandpasta opsmeren
wat danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet naar dientje luisteren, hij is stoned
Straks komt er een post met eeuwige dank door mij tipquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet naar dientje luisteren, hij is stoned
wat moet ik dan doen gvdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie smeert er nou tandpasta op een wond, pepermunt in een wond.
Het ontsmetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie smeert er nou tandpasta op een wond, pepermunt in een wond.
Nee hoe die weer kon stoppen met bloeden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij vroeg toch niet hoe ie de wond moest onstmetten of wel dan?
JA JIJ GEEFT GVD OOK GEEN RAADquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij vroeg toch niet hoe ie de wond moest onstmetten of wel dan?
Tandpastaquote:
Yeahquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
JA JIJ GEEFT GVD OOK GEEN RAAD![]()
[..]
Tandpasta
Vanwaar die constante drang om fokkers te meeten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
Yo dien dm me ff je nr als je vanavond ook gaat
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vanwaar die constante drang om fokkers te meeten?
[/deeweesee]
heb ik echt altijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Vet kut dat ik niet weet of ik vanavond nou weg ga of niet.. Gene wist niet of het doorging met de auto. Heb nog niks gehoord
Nee ik ga vanavond nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
Yo dien dm me ff je nr als je vanavond ook gaat
catfishquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Moest traantje laten door catfish. Ik jank echt snel van de tv
.
srs?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Moest traantje laten door catfish. Ik jank echt snel van de tv
.
Was ontroerend, diegene die ze ging ontmoeten bleek transgender te zijn en after all bleven ze toch bij elkaar, zo schattigquote:
die 2 Dikke wijvenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was ontroerend, diegene die ze ging ontmoeten bleek transgender te zijn en after all bleven ze toch bij elkaar, zo schattig.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Still a better love story than twilight
Nice.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Joint klappen, beetje wodka drinken en hopelijk richting de tukkers!
Lekkahquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Joint klappen, beetje wodka drinken en hopelijk richting de tukkers!
ja wij moeten meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
pz heeft sv al die gaan vanavond naar Utreg.
Lompehor heeft een feestje thuis.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Ok het gaat niet doorBeetje verneukt dat ik dat van iemand anders moet horen
Dat was echt zo'n leuk toeterscheetjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had het laatst toen ik klaarkwam
Kon mijn sluitspier niet meer in bedwang houden
Meestal ga ik al vóór de seks, dat komt ook relaxeder klaar vind ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, gewoon blijven liggen en slapen, moet toch altijd wel ff naar de wc
Ik moet echt altijd pissen na de seks.. ongeacht of ik ervoor al gepist hebquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef Moira. het volgende:
Meestal ga ik al vóór de seks, dat komt ook relaxeder klaar vind ik
moet je niet die troep opruimen danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n leuk toeterscheetje
[..]
Meestal ga ik al vóór de seks, dat komt ook relaxeder klaar vind ik
Ja godverdomme, bij iedereen niet maar bij mij welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het bewaren van geheimpjes
Het is geen geheim dat ik je digg girl. Jij weetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godverdomme, bij iedereen niet maar bij mij wel![]()
![]()
Wat fijn dat het goed gaatquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:40 schreef Gummiebeer het volgende:
Effe een update.![]()
Nu 2 weken "clean" na 20 jaar smoken.![]()
Ik heb het de eerste week heel moeilijk gehad, want het is toch een soort van gewenning na al die tijd. Maar nu na de 2e week geen last meer gehad van ontwennings verschijnselen. Stom genoeg droom ik weer in mijn slaap en weet ik ook wat ik gedroomd had. Sommige dromen waren zo intensief dat ik zwetend wakker werd![]()
Al met al ben ik positief verrast en kijk ik weer wat helderder tegen de wereld aan.
Ja ging daarover (denk ik)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet echt altijd pissen na de seks.. ongeacht of ik ervoor al gepist hebGeen idee of het daarover ging
Laatste is wel waar.. Daarom zorg ik er ook voor dat ik idd eerst ben geweestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ging daarover (denk ik)
Ik moet ook vaak voor én erna wheheSoms is het één genoeg
Maar iig vind ik het altijd irritant klaarkomen als je eigenlijk ook nog moet pissen
Dat bedoel ik niet, ik bedoel volgende maandquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat ik je digg girl. Jij weet
Vanaf het begin al duidelijk toch ?
Whehe, en na de seks gewoon nog ff peukje roken enzo en dan vlak voor je daadwerkelijk gaat slapen nog een keer pissen, want moeten pissen terwijl je net lekker weg ligt te dommelen is ook kutquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste is wel waar.. Daarom zorg ik er ook voor dat ik idd eerst ben geweest
Al 2x slot van een gejatte fiets doorlaten knippen door hunquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom nooit gejatte fietsen laten reparerenfucking fietsemakers zijn mad snitchy nsb'ers.
slap gewordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon ff schoonspuiten met vaginale douche
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
Ik heb er tegenwoordig een spel van gemaakt, na de daad zo hard mogelijk alles er weer uit queefen.
Gaat steeds beter, ligt ook een beetje aan het standje waarin ik volgeblaft ben.
Achterlangs levert de beste resultaten op.
Heb jij dat ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon ff schoonspuiten met vaginale douche
jezus moiraquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
Ik heb er tegenwoordig een spel van gemaakt, na de daad zo hard mogelijk alles er weer uit queefen.
Gaat steeds beter, ligt ook een beetje aan het standje waarin ik volgeblaft ben.
Ja heb ik, tis gewoon niet chill dat m'n hele broekje dan vol zit met sperma als ik ga slapenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij dat ja?
Ik verkocht die dingen bij de Etos, eigenlijk nog best handig aangezien je in de douche of in bad alleen het buitenste schoon kan maken
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
oh, ik dacht dat ze bedoelde dat ze naar de wc ging om te pissenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou dan![]()
Dat is toch ook wat vas bedoelt?
Na de seks schoon ondergoed aandoen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja heb ik, tis gewoon niet chill dat m'n hele broekje dan vol zit met sperma als ik ga slapenDat stinkt echt 's ochtends godallemachtig
.
En misselijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja heb ik, tis gewoon niet chill dat m'n hele broekje dan vol zit met sperma als ik ga slapenDat stinkt echt 's ochtends godallemachtig
.
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat ze bedoelde dat ze naar de wc ging om te pissen
Ja schat, dan lekt er toch sperma in die schone onderbroek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na de seks schoon ondergoed aandoen?
douchekop van de slang schroeven en inbrengen, kan je jezelf helemaal volspuiten met warm water waarna je alles uit kunt squirtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij dat ja?
Ik verkocht die dingen bij de Etos, eigenlijk nog best handig aangezien je in de douche of in bad alleen het buitenste schoon kan maken
Laat maarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja schat, dan lekt er toch sperma in die schone onderbroek.
Booh ik ga die shit echt kopen dan. Maar is dat geen onprettig gevoel als je de binnenkant van je vagijn uitspuit met water?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
.
is wel goede shit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Booh ik ga die shit echt kopen dan. Maar is dat geen onprettig gevoel als je de binnenkant van je vagijn uitspuit met water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |