Lompehor heeft een feestje thuis.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Ok het gaat niet doorBeetje verneukt dat ik dat van iemand anders moet horen
Dat was echt zo'n leuk toeterscheetjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had het laatst toen ik klaarkwam
Kon mijn sluitspier niet meer in bedwang houden
Meestal ga ik al vóór de seks, dat komt ook relaxeder klaar vind ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, gewoon blijven liggen en slapen, moet toch altijd wel ff naar de wc
Ik moet echt altijd pissen na de seks.. ongeacht of ik ervoor al gepist hebquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef Moira. het volgende:
Meestal ga ik al vóór de seks, dat komt ook relaxeder klaar vind ik
moet je niet die troep opruimen danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n leuk toeterscheetje
[..]
Meestal ga ik al vóór de seks, dat komt ook relaxeder klaar vind ik
Ja godverdomme, bij iedereen niet maar bij mij welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het bewaren van geheimpjes
Het is geen geheim dat ik je digg girl. Jij weetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godverdomme, bij iedereen niet maar bij mij wel![]()
![]()
Wat fijn dat het goed gaatquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:40 schreef Gummiebeer het volgende:
Effe een update.![]()
Nu 2 weken "clean" na 20 jaar smoken.![]()
Ik heb het de eerste week heel moeilijk gehad, want het is toch een soort van gewenning na al die tijd. Maar nu na de 2e week geen last meer gehad van ontwennings verschijnselen. Stom genoeg droom ik weer in mijn slaap en weet ik ook wat ik gedroomd had. Sommige dromen waren zo intensief dat ik zwetend wakker werd![]()
Al met al ben ik positief verrast en kijk ik weer wat helderder tegen de wereld aan.
Ja ging daarover (denk ik)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet echt altijd pissen na de seks.. ongeacht of ik ervoor al gepist hebGeen idee of het daarover ging
Laatste is wel waar.. Daarom zorg ik er ook voor dat ik idd eerst ben geweestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ging daarover (denk ik)
Ik moet ook vaak voor én erna wheheSoms is het één genoeg
Maar iig vind ik het altijd irritant klaarkomen als je eigenlijk ook nog moet pissen
Dat bedoel ik niet, ik bedoel volgende maandquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat ik je digg girl. Jij weet
Vanaf het begin al duidelijk toch ?
Whehe, en na de seks gewoon nog ff peukje roken enzo en dan vlak voor je daadwerkelijk gaat slapen nog een keer pissen, want moeten pissen terwijl je net lekker weg ligt te dommelen is ook kutquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste is wel waar.. Daarom zorg ik er ook voor dat ik idd eerst ben geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |