quote:Gewilde Kuyt wil belofte nakomen: 'Wil weer voor Feyenoord spelen'
Dirk Kuyt vertrok in 2006 naar Liverpool en de aanvaller beloofde het Legioen toen ooit terug te zullen keren bij Feyenoord. De Katwijker is inmiddels al 32 jaar en zijn lucratieve contract bij Fenerbahçe heeft nog een looptijd van twee jaar. De kans dat Kuyt daadwerkelijk terugkeert in De Kuip lijkt hierdoor klein, maar zaterdag laat de blonde aanvaller weten nog altijd te dromen van een comeback.
De 93-voudig Oranje-international, 24 doelpunten, staat volgens Fotospor in de belangstelling van clubs uit de Verenigde Staten, Italië en Engeland, waaronder Cardiff City en Napoli. Kuyt laat echter weten dat hij nog altijd met de vurige wens leeft om nog eens te schitteren in Rotterdam. “Ik weet dat er op het moment nog veel mensen teleurgesteld zijn dat ik nog niet opnieuw naar Feyenoord ben gegaan, maar Fenerbahçe kwam met een compleet ander avontuur”, zegt Kuyt.
“Ik ben nog altijd op zoek naar een kans om weer voor Feyenoord te spelen”, vervolgt Kuyt. “Dat zou geweldig zijn. Ik zou de club in het nieuwe stadion graag vaarwel willen zeggen. Feyenoord is mijn lievelingsclub en iedereen weet dat.” De rechtsbuiten annex spits, die vorig seizoen voor één miljoen euro overkwam van Liverpool, scoorde in het afgelopen seizoen acht keer in de Süper Lig. Hij verdient dik 2,8 miljoen euro per seizoen in Aziatisch Istanbul en hij zal dus flink moeten inleveren wanneer hij terugkeert bij Feyenoord.
Hij is nu al versleten, in die interland tegen China zag je toch echt dat hij helemaal niet meer kan sprinten, slimme speler is hij wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef Caland het volgende:
Als dat nieuwe stadion er komt is hij 40 ofzo
Als hij terug keert een (zeer) laag salaris + prestatie contract. Anders lekker laten verrotten in Turkije.quote:
Hij komt toch niet meer naar Feyenoord. Van Geel was daar redelijk duidelijk in ook, het was vorig seizoen of niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nu al versleten, in die interland tegen China zag je toch echt dat hij helemaal niet meer kan sprinten, slimme speler is hij wel.
Vind wel van Geel wel duidelijk in dat soort dingen dan. Nu ook na de "smeekbede" Leerdam, het was graag of niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij komt toch niet meer naar Feyenoord. Van Geel was daar redelijk duidelijk in ook, het was vorig seizoen of niet.
Neem het hem trouwens ook niet echt kwalijk gezien het salaris dat hij daar verdient.
Ik ook niet, het enige wat je hem kwalijk kan nemen is dat gelul eroverquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij komt toch niet meer naar Feyenoord. Van Geel was daar redelijk duidelijk in ook, het was vorig seizoen of niet.
Neem het hem trouwens ook niet echt kwalijk gezien het salaris dat hij daar verdient.
Volgens mij viel het wel mee, ze misten er 'maar' 13 van de 21. Niet dat Immers ze er trouwens nou zo goed inschoot..quote:
21 penalties, teringquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij viel het wel mee, ze misten er 'maar' 13 van de 21. Niet dat Immers ze er trouwens nou zo goed inschoot..
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wilde deze even sharen.
[ afbeelding ]
Haha vetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wilde deze even sharen.
[ afbeelding ]
Super vetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wilde deze even sharen.
[ afbeelding ]
Volgens mij is er interesse voor Janmaat (Arsenal/Juventus) de Vrij (Liverpool) Indi (Milan) Clasie (Fiorentina/Napoli) Vilhena (Juventus) Pelle (Italie) Fernandez (Duitsland) en zelfs voor Immers (Cardiff). Dat is inderdaad niet zoveel. En Twente eindigt onder ons en speelt zelfs niet Europees, dus wie wordt er dan 'ge-owned'?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef BenGepeept het volgende:
Het voordeel voor Feyenoord is dat ze de selectie bij elkaar houden. Geen enkele club heeft interesse in een speler. En als er iemand een beetje bovenuit steekt, dan wordt ie weggekocht door een provincieclubje als Twente. Hoe zwaar kun je ge-owned worden.
Haha xDquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef BenGepeept het volgende:
Het voordeel voor Feyenoord is dat ze de selectie bij elkaar houden. Geen enkele club heeft interesse in een speler. En als er iemand een beetje bovenuit steekt, dan wordt ie weggekocht door een provincieclubje als Twente. Hoe zwaar kun je ge-owned worden.
LOLquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:14 schreef PIETR het volgende:
Volgens mij is er interesse voor Janmaat (Arsenal/Juventus) de Vrij (Liverpool) Indi (Milan) Clasie (Fiorentina/Napoli) Vilhena (Juventus)
Ben jij het vriendje van Shreyas of wat? Met je Twente-verheerlijking.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef BenGepeept het volgende:
Wie heeft het over ruilen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:27 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
LOL
Gaat Napoli dan Hamsik ruilen voor Clasie?
Precies, ik geef Kuyt ook gelijk voor zo'n salaris.. Maar hij moet nu wel ophouden met te roepen dat ie ooit nog terug wil. Die kans heeft ie gehad, nu is het klaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Waarom willen jullie als Feyenoordsupporter niet een beetje redelijke speler hebben? Hij heeft zich jarenlang ingezet voor Feyenoord en nu hij nog effe geld wil beuren in Turkije, maar hij niet meer terugquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies, ik geef Kuyt ook gelijk voor zo'n salaris.. Maar hij moet nu wel ophouden met te roepen dat ie ooit nog terug wil. Die kans heeft ie gehad, nu is het klaar.
Mwoah, Fer kan nog wel ergens terecht komen. Die andere twee zijn niks inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Cabral, Castaignos, Fer etc zijn trouwens niet zo bijzonder.
Hij had vorig jaar terug kunnen komen, nu niet meer. Aanval staat vast met Boetius - Pelle - Schaken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:35 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Waarom willen jullie als Feyenoordsupporter niet een beetje redelijke speler hebben? Hij heeft zich jarenlang ingezet voor Feyenoord en nu hij nog effe geld wil beuren in Turkije, maar hij niet meer terug
Wereldaanval, niets meer aan veranderenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij had vorig jaar terug kunnen komen, nu niet meer. Aanval staat vast met Boetius - Pelle - Schaken.
Manutelli ipv Schaken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij had vorig jaar terug kunnen komen, nu niet meer. Aanval staat vast met Boetius - Pelle - Schaken.
Daaromquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Wereldaanval, niets meer aan veranderen
quote:
Hij heeft zijn kans gehad. Hij kon mooi terug komen op zijn 31/32ste. Hij ging voor het geld. Daar geef ik hem geen ongelijk in, in zijn schoenen had ik hetzelfde gedaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:35 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Waarom willen jullie als Feyenoordsupporter niet een beetje redelijke speler hebben? Hij heeft zich jarenlang ingezet voor Feyenoord en nu hij nog effe geld wil beuren in Turkije, maar hij niet meer terug
Hij is 32!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kans gehad. Hij kon mooi terug komen op zijn 31/32ste. Hij ging voor het geld. Daar geef ik hem geen ongelijk in, in zijn schoenen had ik hetzelfde gedaan.
Maar je hoeft op je 4, 35ste niet af te komen bouwen bij Feyenoord met 1miljoen salaris.
Wie zegt dat Fenerbahce hem niet gewoon wilt dumpen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja en? wanneer zijn contract erop zit is ie wel 4 of 35.
En wij er nog een transfersom voor betalen ook zeker?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie zegt dat Fenerbahce hem niet gewoon wilt dumpen?
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wij er nog een transfersom voor betalen ook zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |