ja daar heb je een aantal rake punten.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Deckard het volgende:
- Slecht camerawerk
- Alieninvasiefilm, superman speelt er eigenlijk niet in
- Geen karakterontwikkeling
- Absurde 'keuzes'; vader pleegt zelfmoord om zijn zoontje een lesje te leren, gevangenen op krypton worden verbannen op het moment dat de planeet aan zijn einde komt, aliens die lois lane op het schip willen hebben zonder welke reden dan ook
- Die capedrager die ineens zich bekommert om vier mensen bij het einde terwijl hij het laatste halfuur zelf zorg heeft gedragen voor een paar duizend.
- Onnodig dramatiek in brengen , nu ineens moet ook superman zijn vader doodgaan, wat een onzin.
- Constante geouwehoer wat superman voor moet stellen terwijl er geen moment in de hele film komt dat hij ook echt superman wordt.
Enzovoort enzovoort. Wat een drol van een film.
Die scene in de school was het enige lichtpunt in die hele film. Daar zie je ineens dat hij zijn krachten in iets positiefs probeert om te zetten en alles te beheersen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat Superman als een bewuste halfgod is geschreven zonder karakterontwikkeling. Terwijl er met dergelijke afwijkingen als kind en jong volwassene wel degelijk wat problemen ontstaan die universeel zijn voor opgroeien, het zoeken naar functie en levensvervulling.
Het probleem met deze manier van een herkomst verhaal is dat je de mythos van superman helemaal kapot maakt. Alles moet nu ineens verklaarbaar worden omdat je het ineens in een wereld schept wat zo dicht mogelijk bij de realiteit zou moeten zijn. Want nu erger ik mij er ineens wel aan waarom niet verklaart wordt dat superman kan vliegen en dat hij met zijn ogen frikkin' lasers op commando kan sturen. En daarmee lijkt hij ineens ook niet meer zo super maar meer een natuurlijk verschijnsel. Tjsah.quote:Dat vond ik in de film toch wel lekker naar voren komen. Maar denk dat ze net teveel op actie en net te weinig op karakter gericht hebben bij het schrijven, vooral het laatste gedeelte van de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Amy Adams de meest sexy Lois ooitSorry Erica Durance
En ondanks datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Wat de neuk? Stond de polarisatie uit ofzo? Maar wel de dubbele projectie aan? Vage shit!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren met veel pijn en moeite (verhaal apart) in scheveningen de voorstelling.
"Zet nu je 3D bril op" en alles bleef fuzzy.
De eerste paar scenes gewoon geen 3D, paar keer opgestaan en naar de hal gelopen om dit door te geven
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Hippe USB sticks gebruiken ze bij Man of Steel.
Leuke film. Vreemd als je Smallville gewend bent dat Pete RossIs-ie in de comics ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn meerdere verwijzingen naar Lex aanwezig. En naar Bruce Wayne, Booster Gold enzo.quote:En ondanks dat [-knip-]
[ Bericht 6% gewijzigd door Breuls op 30-06-2013 21:11:37 ]I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Wacht dat je van Perry White die ineens niet meer White is en Jimmy Olsen die ineens een vrouw was?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is-ie in de comics ook.
[..]
Er zijn meerdere verwijzingen naar Lex aanwezig. En naar Bruce Wayne, Booster Gold enzo.
Huh?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
Je hebt mn spoilertag gesloopt Breulsmaster
Ik zag je hem editenquote:
Ja verdomd iddquote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht dat je van Perry White die ineens niet meer White is en Jimmy Olsen die ineens een vrouw was?
Vond ik geen probleem. Fishburne deed het prima, en Jenny Olsen heb ik ook geen bezwaar tegen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht dat je van Perry White die ineens niet meer White is en Jimmy Olsen die ineens een vrouw was?
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Deckard het volgende:
- Slecht camerawerk
- Alieninvasiefilm, superman speelt er eigenlijk niet in
- Geen karakterontwikkeling
- Absurde 'keuzes'; vader pleegt zelfmoord om zijn zoontje een lesje te leren, gevangenen op krypton worden verbannen op het moment dat de planeet aan zijn einde komt, aliens die lois lane op het schip willen hebben zonder welke reden dan ook
- Die capedrager die ineens zich bekommert om vier mensen bij het einde terwijl hij het laatste halfuur zelf zorg heeft gedragen voor een paar duizend.
- Onnodig dramatiek in brengen , nu ineens moet ook superman zijn vader doodgaan, wat een onzin.
- Constante geouwehoer wat superman voor moet stellen terwijl er geen moment in de hele film komt dat hij ook echt superman wordt.
Enzovoort enzovoort. Wat een drol van een film.
Haha, inderdaad ja, vroeg ik me ook al af. Belabberdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:07 schreef qwry het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ze (aan het einde van de film) binnen 5 minuten van ground zero naar t treinstation(?) reist?
Wat een CAM-TS?quote:
Dan is het altijd goed ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een CAM-TS?
Mijn god man, ik snap niet dat mensen een film die een budget had van $225 miljoen in zo'n smerige baggerkwaliteit gaan kijken.
Nee maar een CAM versie is wel steevast extreem kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |