ik ga m later vandaag kijken iigquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Volgens veel mensen blijkt er wel veel diepgang en character development in de film te zitten. De meningen zijn verdeeld.
Want dat kan er dan niet meer in zitten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat je ook diepgang wil en verhaal. En evenwicht?
Inderdaad van veel critics die m een 6 of zo gaven hoor je dat er een supergoed verhaal zit en te veel actie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Volgens veel mensen blijkt er wel veel diepgang en character development in de film te zitten. De meningen zijn verdeeld.
Als er alleen maar actie inzit? Ik ken geen voorbeelden van dit soort filmsquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want dat kan er dan niet meer in zitten?
Ik vond het verhaal een beetje gehaast. Vooral tussen superman en Lois.
de trailer bracht het idd meer als art house dan als blockbusterquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Als er actie in zit, is het groots, dat verwacht ik ook. Maar de diepgang in de trailer alleen al toont een heel andere Kal-El dan we ooit gezien hebben.
Meer dat Superman in zijn adolescentie net als iedereen op deze bal water en aarde de vraag had: waar kom ik vandaan en wat wil ik doen. Die ontwikkeling is interessant en bepaalt in grote mate zijn karakter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
de trailer bracht het idd meer als art house dan als blockbuster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga deze film binnenkort nog wel een keer bekijken in de biosMisschien waren mijn verwachtingen wel te hoog en verwachte ik echt een film van het niveau The Dark Knight (waar de balans tussen het verhaal, karakter ontwikkeling en de actie wel goed is).
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef TheGloaming het volgende:
Ok laat ik iets duidelijker zijn met betrekking tot de film en de actie die er in zit (voor de zekerheid maar tussen spoilers, verklap eigenlijk niks m.b.t. gebeurtenissen in de film, maar meer over de montage en chronologie van het verhaal).Tja als je Zack Snyder als director ziet staan weet je dat er heel heel veel actie in gaat zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga deze film binnenkort nog wel een keer bekijken in de biosMisschien waren mijn verwachtingen wel te hoog en verwachte ik echt een film van het niveau The Dark Knight (waar de balans tussen het verhaal, karakter ontwikkeling en de actie wel goed is).
![]()
Donequote:Op woensdag 19 juni 2013 07:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Leuk! Wellicht kun je die als user review bij de film plaatsen?
Net als die in de Spits vanmorgen, ook 2 sterren. Ook zo`n slechte review...quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:56 schreef maniace het volgende:
[..]
Gelukkig is NU altijd zo goed met zijn reviews... [/sarcasme]
Vreselijk hoe hun de films benaderen en alles alleen maar reflecteren naar andere films. De reflectie naar Wolverine slaat kant nog wal. Ze geven de meest crap films 3/4 sterren.
NRC Next geeft 3/5 en zegt dat je de film kunt vergelijken met Transformers: puur CGI en nauwelijks verhaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Net als die in de Spits vanmorgen, ook 2 sterren. Ook zo`n slechte review...
Vergelijken met Transformers gaat sowieso nergens over. Puur CGI-----> wat wil je dan? een gast die echt kan vliegen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef Symer het volgende:
[..]
NRC Next geeft 3/5 en zegt dat je de film kunt vergelijken met Transformers: puur CGI en nauwelijks verhaal.
Al die reviews bevestigen helaas mijn vermoedens bij het zien van de trailers dat het een weinig bijzondere film is.
Sorry maar wat een BS. Ben er net heen geweest. Er is juist heel veel verhaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef Symer het volgende:
[..]
NRC Next geeft 3/5 en zegt dat je de film kunt vergelijken met Transformers: puur CGI en nauwelijks verhaal.
Al die reviews bevestigen helaas mijn vermoedens bij het zien van de trailers dat het een weinig bijzondere film is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef de film een 8,5
Pluspunten:
1. Actie is fucking mindblowing. Hulde voor Zack Snyder. Kan weinig tot geen actiefilms bedenken die hier aan kunnen tippen
2. Krypton en de technologie ervan zijn geweldig weergegeven.
3. Reeele morele keuzes en en heel goed verhaal.
4. Russel Crowe is awesome.
5. Een villain die niet "puur slecht" is maar wiens keuzes je kan begrijpen.
Minpunten:
1. Soms is acteerwerk van bepaalde secundaire personages niet top.
2. De film probeert soms te veel tegelijk te doen waardoor je minder geeft om bepaalde aspecten. Het kon simpeler.
Ik vraag me dat nou ook af. De eerste helft van de film is bijna alleen verhaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vergelijken met Transformers gaat sowieso nergens over. Puur CGI-----> wat wil je dan? een gast die echt kan vliegen?
Nauwelijks verhaal: volgens mij hebben ze toch echt niet goed gekeken dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
En dat is nou juist het grootste misverstand rondom Superman. Man of Steel schept al een veel verfijnder beeld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:35 schreef Stefan het volgende:
Maar sowieso is SM de saaiste held, die is moeilijk sexy te krijgen, hij is een moraalridder die alleen stuk kan met kryptonite
Zelfs Batman beschuldigt Superman ervan een moralistische padvinder te zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
En dat is nou juist het grootste misverstand rondom Superman.
Same herequote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:09 schreef polderturk het volgende:
De eerste 20 minuten op Krypton was inderdaad prachtig. Ik zou het geweldig vinden als ze een prequel maken met Jor El die zich geheel op Krypton afspeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |