SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Doe maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
TT
@Aldo: Ik ga even kijken wanneer en waar ik daar precies zit
En wij maar denken dat je hier kwam voor onsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom even hier soggen want mijn vaste SC is dood
en jullie stonden in de 'nieuwe topics' lijst
Hoe kan dat nou toch weer?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
Doet ze ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je hier kwam voor ons
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou toch weer?
Je zit normaal toch in die ene van R&P toch?
Vergeet ik nog te zwaaien ... bij dezen![]()
krijg ik anders daar billenkoek van?quote:
Ik heb wel "gedanst" met een blonde, maar dat was niet om te sjansen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik veel..... ben ik een man en/of ken ik haar?
Hier de afgelopen tijd ook niet veel hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]maar daar is niemand buiten kantooruren
Nee hoor. Sterker nog, ik blow bijna nooit. Ik heb begin dit jaar een zakje wiet gehaald en daarvan is nu nog de helft overquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus je zit in je steriele kleding in je steriele huis een jointje te draaien?
Ik heb relaties vandaag nog een trap gegevenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwah ik ken het wel, mijn oude sc is ook afgestorven
Nee, anders van mijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
krijg ik anders daar billenkoek van?
Afgelopen week is het aardig druk andersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hier de afgelopen tijd ook niet veel hoor
maar vandaag ben ik ff aan het relaxeeeeeeeeeeen
Ja zag het, maar jij zat ook al hierzo...dus ja, nu zit ik ook weer hierquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb relaties vandaag nog een trap gegeven
Oke in dat geval.... trek dat biertje openquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga die van morgen toch niet halen![]()
ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hier de afgelopen tijd ook niet veel hoor
maar vandaag ben ik ff aan het relaxeeeeeeeeeeen
Nou en......quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel "gedanst" met een blonde, maar dat was niet om te sjansen.
Ik blow gewoon niet ..... ben zo al weird genoegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog, ik blow bijna nooit. Ik heb begin dit jaar een zakje wiet gehaald en daarvan is nu nog de helft over
Ojaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afgelopen week is het aardig druk anders
grrr.... maar ik wil naar mijn eigen sc terugquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja zag het, maar jij zat ook al hierzo...dus ja, nu zit ik ook weer hier
hehehe uhuhquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ookik zou 100 dingen moeten doen maar ik ga gewoon morgen kei kei hard werken
quote:
Ik ben eigenlijk helemaal niet weird (maar niet m'n vrienden vragen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik blow gewoon niet ..... ben zo al weird genoeg
niet waarquote:
Was ik zo blij om te posten dat mijn katjes zo op deze gif leken, doet m'n internet het drie kwartier nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het niet weten, ik ben geen vrouw.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet waar
violets zijn in het nederlands viooltjes en die heb je prima in het blauw
Wie mag ik vragenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet weird (maar niet m'n vrienden vragen!), ik ben gewoon een rots in de branding
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Was ik zo blij om te posten dat mijn katjes zo op deze gif leken, doet m'n internet het drie kwartier nietleuke kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Was ik zo blij om te posten dat mijn katjes zo op deze gif leken, doet m'n internet het drie kwartier nietMohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Pijnlijk, awkward moment wel, ja :$quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg en jij komt net binnen, toeval of niet?
Mag ik uithuilen op je schouder? Ook omdat m'n koffie koud is geworden tijdens m'n telefoongesprek? :$quote:
Jij mag allesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik uithuilen op je schouder? Ook omdat m'n koffie koud is geworden tijdens m'n telefoongesprek? :$
Wow, dat is best wel veel hoorquote:
Not sure if I meant 'everything'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow, dat is best wel veel hoor
En fuck die koffie, ik ga wel gewoon direct wijn pakken
Ik zal sowieso geen al te rare dingen van je vragen hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Not sure if I meant 'everything'You can always ask
HoppaProost chick
![]()
Ach wat is raar? Nee heb je ja kun je krijgenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal sowieso geen al te rare dingen van je vragen hoor
PROOOOOOOOOOST![]()
Wanneer ik je zou vragen of je m'n grote teen zou willen swaffelen, dat is raar :$quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach wat is raar? Nee heb je ja kun je krijgen![]()
Misschien dat ik toch maar even wat te zuipen pak
Dat is inderdaad wel raar jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik je zou vragen of je m'n grote teen zou willen swaffelen, dat is raar :$
Ja, doe mee
Zie? Leer mij even rare dingen zegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel raar ja
Geen zin om een glas te pakken, hoppa uit de fles
Onmogelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zie? Leer mij even rare dingen zeg
Like a boss
Nou, t valt altijd te proberen.. En ik liet m'n peuk uitgaanquote:
True true, heb alleen even geen inspiratiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, t valt altijd te proberen.. En ik liet m'n peuk uitgaan![]()
Ik ook niet, behalve dan dat ik wat anders las in je 2e zinquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True true, heb alleen even geen inspiratie
Goddomme ik ben echt een stijve hark
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve dan dat ik wat anders las in je 2e zin
Hoi hertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik denk, als ik deze docent en de situatie inschat. Dat ze het wel accepteert. Misschien haalt ze er een punt vanaf of iets.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef Tamashii het volgende:
Behoorlijk fucked up dus. Bij mij zouden ze dat echt niet meer toelaten
Kun je vannacht helemaal wild gaan man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ja ik ging ff op bed liggen want ik had last van mijn schouders. Toen sliep ik bijna 2 uur
Ik ga vannacht niks anders doen dan slapen en hopen dat ik niet ziek wordquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je vannacht helemaal wild gaan man.
Nou veel plezier dan nog nachtbraker!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ja ik ging ff op bed liggen want ik had last van mijn schouders. Toen sliep ik bijna 2 uur
Ja dankjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan nog nachtbraker!
Wow echt net gedaan!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dankje
Reageer eens op mijn PM? Kan ik me daarmee bezig houden
Ik zat nog in de kroegquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi hertjeYou flatter me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Haaimans.quote:
So so suggestiefquote:
* Fera ziet Vin meedoen met Nederland Beweegtquote:
quote:
Hehequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera ziet Vin meedoen met Nederland Beweegt
whehehe, jullie pesten me daar voor m'n leven mee zeker?quote:
Oh hell yeah!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehe, jullie pesten me daar voor m'n leven mee zeker?
Goed hequote:
Zoals ik al zei, ik stond echt perplex en wist niet of ik aan het dromen wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell yeah!!
Dat was HET moment van je surpriseparty
vol goede moed stapte ik de deur uit, op weg naar taak 1 van de velen.... na taak 1 ben ik weer naar huis gegaan.. ik ben nu wat aan het uitpakken enz en dan ga ik op de bank liggen....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he![]()
Is het bij jou wel lekker weer? Hier is regen
Het was een mooie avondquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik stond echt perplex en wist niet of ik aan het dromen was
Hier ook. Gaat vanzelf wel weer wegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he![]()
Is het bij jou wel lekker weer? Hier is regen
Duidelijk!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
vol goede moed stapte ik de deur uit, op weg naar taak 1 van de velen.... na taak 1 ben ik weer naar huis gegaan.. ik ben nu wat aan het uitpakken enz en dan ga ik op de bank liggen....
Dus raad eens wat voor weer het hier is
Zo ging het ongeveer jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een mooie avond![]()
Voor de rest, gisteren was ER jarig en zn vriendin had een surpriseparty georganiseerd. Iedereen zat al bij de Griek en ER dacht dat ie daar romantisch en intiem ging eten met zn vriendin. Hij stapte de Griek binnen met een gezicht van"het is te druk hier
" toen zag hij eerst zn vrienden staan, hij iedereen een hand geven en toen draaide die om en was zn hele familie aanwezig (ouders die zo'n 700km verderop wonen). Hij zag zn moeder en schrok echt en kon alleen "MAMA!!
" uitbrengen
Zo'n zeldzaam moment dat je een 'Like' knop mist op FOK!.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor de rest, gisteren was ER jarig en zn vriendin had een surpriseparty georganiseerd. Iedereen zat al bij de Griek en ER dacht dat ie daar romantisch en intiem ging eten met zn vriendin. Hij stapte de Griek binnen met een gezicht van"het is te druk hier
" toen zag hij eerst zn vrienden staan, hij iedereen een hand geven en toen draaide die om en was zn hele familie aanwezig (ouders die zo'n 700km verderop wonen). Hij zag zn moeder en schrok echt en kon alleen "MAMA!!
" uitbrengen
Nicequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
" uitbrengen
ik laat zoiets onbenulligs mijn humeur niet beinvloedenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Ik baal behoorlijk van het weer, dan kan ik straks niet eens ff de stad in met Mook
Trust me, die miste ik gisteravond ook even in het echte leven!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n spaarzaam moment dat je een 'Like' knop mist op FOK!.
Groot gelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat zoiets onbenulligs mijn humeur niet beinvloeden
kijk mij eens wijs doen
Awesomequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
" uitbrengen
Goede actie van vriendinnetje! en leuke reactiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
" uitbrengen
hier breekt ineens de pleuris losquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook. Gaat vanzelf wel weer weg
Onweer?quote:
Ja, die hebben ze hier ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
nee ze gooien nu alleen nog met bakken!
Hier zijn ze ermee gestopt, nog even afknijpenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
nee ze gooien nu alleen nog met bakken!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n zeldzaam moment dat je een 'Like' knop mist op FOK!.
Je loge's al wakker?quote:
Die ligt nog wel te pitten tot een uurtje of 12quote:
Je had er toch 2? Of is die ene toch naar huis gereden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ligt nog wel te pitten tot een uurtje of 12
Jij ook wijffiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschappen doen. Even lekker vissie halen bij de visboer en dan naar mijn papa![]()
FIJNE dag allemaal
I stand corrected.quote:
Hij is toch naar huis geredenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had er toch 2? Of is die ene toch naar huis gereden?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschappen doen. Even lekker vissie halen bij de visboer en dan naar mijn papa![]()
FIJNE dag allemaal
Hehehequote:
Ik heb wel eens dit topic per ongeluk geliked, kwam ik achter toen ik ineens dat op mijn tijdlijn had staanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe
Ik durf m zelf niet aan te vinken
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een dit topic per ongeluk geliked, kwam ik achter toen ik ineens dat op mijn tijdlijn had staan
Herkenbaar.quote:
Dan had ie mij ook wel ff thuis kunnen brengenquote:
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHAHA
En alle mensen "HAHAHAHA VINNEH IS EEN FOK!-AUTIST AHAHHAHHAHAHA ;p"
Toedelsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:42 schreef Dqod het volgende:
Maar ok, ik ga eten zoeken omdat niemand me gaat feeden en daarna make-uppen en shit..
One luv voor jullie kusje xoxox gossip girl :$ <3
http://vocaroo.com/i/s0w3SDVLK1pn
Mot ik hem ff onder z'n ballen trappen voor je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had ie mij ook wel ff thuis kunnen brengen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
" uitbrengen
En dit zal ik mijn leven lang moeten aanhorenquote:
Neuh doe ik zelf welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mot ik hem ff onder z'n ballen trappen voor je?
Nou toen ik naar huis liep niet hoor!!quote:
Beter dat, dan dat je weer een avond had zitten sippen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dit zal ik mijn leven lang moeten aanhoren
Iedere keer als ik bij de Huppel de Pub ben, moet ik aan jou denken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou toen ik naar huis liep niet hoor!!
Ik ben zeker 4 kikkers tegen gekomen
Dat dus!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter dat, dan dat je weer een avond had zitten sippen...
Alleen dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere keer als ik bij de Huppel de Pub ben, moet ik aan jou denken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
" uitbrengen
... en iedere avond voor het slapengaan tijdens het rukken natuurlijk.quote:
Ghehequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Briljant
Goed gedaan Lotusss! Ik zou het niet stil hebben kunnen houden denk ik
En nu ga ik weer naar m'n eigen SC
Zoals het hoort natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en iedere avond voor het slapengaan tijdens het rukken natuurlijk.
Wanneer stuur je weer es wat nieuw inspiratiemateriaal?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer stuur je weer es wat nieuw inspiratiemateriaal?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou toen ik naar huis liep niet hoor!!
Ik ben zeker 4 kikkers tegen gekomen
Dat kloptquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter dat, dan dat je weer een avond had zitten sippen...
Je doet engquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geweldig ben je schat
Echt geweldig
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geweldig ben je schat
Echt geweldig
quote:
quote:
Hij mag nu even eng doen. Hij heeft nog steeds een smile van oor tot oor!quote:
Dat was het toch zeker wel waardquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij mag nu even eng doen. Hij heeft nog steeds een smile van oor tot oor!
quote:
Dan woon ik ook in België blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
Hij woont in België, daar is het blijkbaar droog.
ohhhquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij woont in België, daar is het blijkbaar droog.
Het noorden kan ook nog.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan woon ik ook in België blijkbaar.Volop zon en strakblauwe lucht, alleen teveel wind.
Ook niet, Den Haag, het zuidwesten van Den Haag om precies te zijn.quote:
Dan is de regen daar al geweestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet, Den Haag, het zuidwesten van Den Haag om precies te zijn.
Yup, amper een uur geleden was het kutweer hier.quote:
Als dat geen neuken wordtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoonlief gaat zo naar Ahoy voor een of ander freerun evenement. Die komt morgen pas weer thuis
Voor zoonlief of voor mij?quote:
En wij winnen dit jaar de champions leaguequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor zoonlief of voor mij?
Ik ga sowieso niet neuken hoor
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wij winnen dit jaar de champions league
Zonde man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar er gaat gewoon echt niet geneukt worden!!
Ik heb ze nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:46 schreef Tamashii het volgende:
Je hebt pandapunten of je hebt ze niet.
Jeej ik heb ze nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:46 schreef Tamashii het volgende:
Je hebt pandapunten of je hebt ze niet.
thnx nogquote:
Voor entertainmentquote:
Have fun en geniet er vanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor entertainment
maar goed.. bijna alkmaar dus ik sluit vast af
fijn weekend chick en de rest natuurlijk ook![]()
Gheghequote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb iemand op visite die Pulp Fiction nog nooit heeft gezien![]()
Dat is heus wel erger dan Godfather nog nooit gezien hebben
Oneensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Het duurde al lang voor je reageerdequote:
Mijn Godfather alarm heeft een vertraging.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het duurde al lang voor je reageerde
Hoppa, hoe rijdt ie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:32 schreef muhahaha het volgende:
Net terug, nieuwe motor en meteen 100 kilometer rijden.
Ik hoor m soms nogquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker is dat he als er geen instructeur in je oor zit te tetteren?
nog een steenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Gheghequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoor m soms nog
Meer naar het midden muhahaha
Eerder kijken
Niet te hard
Is het bezoekje al voorbij dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mook heeft een bezoekje bij Hups overleefd hoor
Jaquote:
Nopequote:
Vandaar dat 'ie alweer weg is. Je hebt 'm weggestuurd.quote:
Is ie al thuis dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mook heeft een bezoekje bij Hups overleefd hoor
Heb ik niet, zoiets zou ik nooit doen!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat 'ie alweer weg is. Je hebt 'm weggestuurd.
Als ie zn eigen onderweg doodrijd is dat niet mijn schuld he bijdehandje!!quote:
Dat weet je niet, misschien moest ie plots aan jou denken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet, zoiets zou ik nooit doen!!
[..]
Als ie zn eigen onderweg doodrijd is dat niet mijn schuld he bijdehandje!!
Dan is dat nog steeds niet mijn schuldquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien moest ie plots aan jou denken.
Nee.quote:
Waarom zit jij thuis vanavond?quote:
Omdat ik geen zin heb om iets te gaan doen.quote:
Om 22:00 precies reed ik de garage in, zo'n 50 minuutjes incl sigaretten halenquote:
Tsssquote:
Ik mocht nog blijven hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat 'ie alweer weg is. Je hebt 'm weggestuurd.
Proost ik pak er ook eenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om iets te gaan doen.
Lekker een rustig avondje, donderdag en gister al flink gezopen, en nu er ook al weer een aantal op.
Ondankbaar kreng is het ook he. Het was zeker geen hj?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om 22:00 precies reed ik de garage in, zo'n 50 minuutjes incl sigaretten halen.
[..]
Tsss.
[..]
Ik mocht nog blijven hoor.
[..]
Proost ik pak er ook een.
Heb ik trouwens een hele kofferbak vol bier, vind hups het nog niet goed.
Nope, Dommelsch uiteraardquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ondankbaar kreng is het ook he. Het was zeker geen hj?
Echt nietquote:
Daarom is het ook een rotbeest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt niet, speels wel, maar ze was poeslief
. Kwam zelfs langs me liggen enzo
.
Ga je weer een regenboogtaart maken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Myraela het volgende:
Eerste laag van de taart staat in de oven.
En dat op dit tijdstip op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Myraela het volgende:
Eerste laag van de taart staat in de oven.
Kon niet anders, moest werken tot 10 vanavond.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat op dit tijdstip op een zaterdagavond.
Een wattes?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een red velvet taart voor twi zijn vader.
Ah dat ken ik, werken. Blijft niet leuk om dat in het weekend te moeten doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kon niet anders, moest werken tot 10 vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |