SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Doe maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
TT
@Aldo: Ik ga even kijken wanneer en waar ik daar precies zit
En wij maar denken dat je hier kwam voor onsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom even hier soggen want mijn vaste SC is dood
en jullie stonden in de 'nieuwe topics' lijst
Hoe kan dat nou toch weer?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
Doet ze ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je hier kwam voor ons
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou toch weer?
Je zit normaal toch in die ene van R&P toch?
Vergeet ik nog te zwaaien ... bij dezen![]()
krijg ik anders daar billenkoek van?quote:
Ik heb wel "gedanst" met een blonde, maar dat was niet om te sjansen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik veel..... ben ik een man en/of ken ik haar?
Hier de afgelopen tijd ook niet veel hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]maar daar is niemand buiten kantooruren
Nee hoor. Sterker nog, ik blow bijna nooit. Ik heb begin dit jaar een zakje wiet gehaald en daarvan is nu nog de helft overquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus je zit in je steriele kleding in je steriele huis een jointje te draaien?
Ik heb relaties vandaag nog een trap gegevenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwah ik ken het wel, mijn oude sc is ook afgestorven
Nee, anders van mijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
krijg ik anders daar billenkoek van?
Afgelopen week is het aardig druk andersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hier de afgelopen tijd ook niet veel hoor
maar vandaag ben ik ff aan het relaxeeeeeeeeeeen
Ja zag het, maar jij zat ook al hierzo...dus ja, nu zit ik ook weer hierquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb relaties vandaag nog een trap gegeven
Oke in dat geval.... trek dat biertje openquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga die van morgen toch niet halen![]()
ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hier de afgelopen tijd ook niet veel hoor
maar vandaag ben ik ff aan het relaxeeeeeeeeeeen
Nou en......quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel "gedanst" met een blonde, maar dat was niet om te sjansen.
Ik blow gewoon niet ..... ben zo al weird genoegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog, ik blow bijna nooit. Ik heb begin dit jaar een zakje wiet gehaald en daarvan is nu nog de helft over
Ojaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afgelopen week is het aardig druk anders
grrr.... maar ik wil naar mijn eigen sc terugquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja zag het, maar jij zat ook al hierzo...dus ja, nu zit ik ook weer hier
hehehe uhuhquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ookik zou 100 dingen moeten doen maar ik ga gewoon morgen kei kei hard werken
quote:
Ik ben eigenlijk helemaal niet weird (maar niet m'n vrienden vragen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik blow gewoon niet ..... ben zo al weird genoeg
niet waarquote:
Was ik zo blij om te posten dat mijn katjes zo op deze gif leken, doet m'n internet het drie kwartier nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het niet weten, ik ben geen vrouw.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet waar
violets zijn in het nederlands viooltjes en die heb je prima in het blauw
Wie mag ik vragenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet weird (maar niet m'n vrienden vragen!), ik ben gewoon een rots in de branding
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Was ik zo blij om te posten dat mijn katjes zo op deze gif leken, doet m'n internet het drie kwartier nietleuke kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Was ik zo blij om te posten dat mijn katjes zo op deze gif leken, doet m'n internet het drie kwartier nietMohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Pijnlijk, awkward moment wel, ja :$quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg en jij komt net binnen, toeval of niet?
Mag ik uithuilen op je schouder? Ook omdat m'n koffie koud is geworden tijdens m'n telefoongesprek? :$quote:
Jij mag allesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik uithuilen op je schouder? Ook omdat m'n koffie koud is geworden tijdens m'n telefoongesprek? :$
Wow, dat is best wel veel hoorquote:
Not sure if I meant 'everything'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow, dat is best wel veel hoor
En fuck die koffie, ik ga wel gewoon direct wijn pakken
Ik zal sowieso geen al te rare dingen van je vragen hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Not sure if I meant 'everything'You can always ask
HoppaProost chick
![]()
Ach wat is raar? Nee heb je ja kun je krijgenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal sowieso geen al te rare dingen van je vragen hoor
PROOOOOOOOOOST![]()
Wanneer ik je zou vragen of je m'n grote teen zou willen swaffelen, dat is raar :$quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach wat is raar? Nee heb je ja kun je krijgen![]()
Misschien dat ik toch maar even wat te zuipen pak
Dat is inderdaad wel raar jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik je zou vragen of je m'n grote teen zou willen swaffelen, dat is raar :$
Ja, doe mee
Zie? Leer mij even rare dingen zegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel raar ja
Geen zin om een glas te pakken, hoppa uit de fles
Onmogelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zie? Leer mij even rare dingen zeg
Like a boss
Nou, t valt altijd te proberen.. En ik liet m'n peuk uitgaanquote:
True true, heb alleen even geen inspiratiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, t valt altijd te proberen.. En ik liet m'n peuk uitgaan![]()
Ik ook niet, behalve dan dat ik wat anders las in je 2e zinquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True true, heb alleen even geen inspiratie
Goddomme ik ben echt een stijve hark
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve dan dat ik wat anders las in je 2e zin
Hoi hertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik denk, als ik deze docent en de situatie inschat. Dat ze het wel accepteert. Misschien haalt ze er een punt vanaf of iets.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef Tamashii het volgende:
Behoorlijk fucked up dus. Bij mij zouden ze dat echt niet meer toelaten
Kun je vannacht helemaal wild gaan man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ja ik ging ff op bed liggen want ik had last van mijn schouders. Toen sliep ik bijna 2 uur
Ik ga vannacht niks anders doen dan slapen en hopen dat ik niet ziek wordquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je vannacht helemaal wild gaan man.
Nou veel plezier dan nog nachtbraker!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ja ik ging ff op bed liggen want ik had last van mijn schouders. Toen sliep ik bijna 2 uur
Ja dankjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan nog nachtbraker!
Wow echt net gedaan!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dankje
Reageer eens op mijn PM? Kan ik me daarmee bezig houden
Ik zat nog in de kroegquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi hertjeYou flatter me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Haaimans.quote:
So so suggestiefquote:
* Fera ziet Vin meedoen met Nederland Beweegtquote:
quote:
Hehequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera ziet Vin meedoen met Nederland Beweegt
whehehe, jullie pesten me daar voor m'n leven mee zeker?quote:
Oh hell yeah!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehe, jullie pesten me daar voor m'n leven mee zeker?
Goed hequote:
Zoals ik al zei, ik stond echt perplex en wist niet of ik aan het dromen wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell yeah!!
Dat was HET moment van je surpriseparty
vol goede moed stapte ik de deur uit, op weg naar taak 1 van de velen.... na taak 1 ben ik weer naar huis gegaan.. ik ben nu wat aan het uitpakken enz en dan ga ik op de bank liggen....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he![]()
Is het bij jou wel lekker weer? Hier is regen
Het was een mooie avondquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik stond echt perplex en wist niet of ik aan het dromen was
Hier ook. Gaat vanzelf wel weer wegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he![]()
Is het bij jou wel lekker weer? Hier is regen
Duidelijk!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
vol goede moed stapte ik de deur uit, op weg naar taak 1 van de velen.... na taak 1 ben ik weer naar huis gegaan.. ik ben nu wat aan het uitpakken enz en dan ga ik op de bank liggen....
Dus raad eens wat voor weer het hier is
Zo ging het ongeveer jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een mooie avond![]()
Voor de rest, gisteren was ER jarig en zn vriendin had een surpriseparty georganiseerd. Iedereen zat al bij de Griek en ER dacht dat ie daar romantisch en intiem ging eten met zn vriendin. Hij stapte de Griek binnen met een gezicht van"het is te druk hier
" toen zag hij eerst zn vrienden staan, hij iedereen een hand geven en toen draaide die om en was zn hele familie aanwezig (ouders die zo'n 700km verderop wonen). Hij zag zn moeder en schrok echt en kon alleen "MAMA!!
" uitbrengen
Zo'n zeldzaam moment dat je een 'Like' knop mist op FOK!.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor de rest, gisteren was ER jarig en zn vriendin had een surpriseparty georganiseerd. Iedereen zat al bij de Griek en ER dacht dat ie daar romantisch en intiem ging eten met zn vriendin. Hij stapte de Griek binnen met een gezicht van"het is te druk hier
" toen zag hij eerst zn vrienden staan, hij iedereen een hand geven en toen draaide die om en was zn hele familie aanwezig (ouders die zo'n 700km verderop wonen). Hij zag zn moeder en schrok echt en kon alleen "MAMA!!
" uitbrengen
Nicequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
" uitbrengen
ik laat zoiets onbenulligs mijn humeur niet beinvloedenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Ik baal behoorlijk van het weer, dan kan ik straks niet eens ff de stad in met Mook
Trust me, die miste ik gisteravond ook even in het echte leven!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n spaarzaam moment dat je een 'Like' knop mist op FOK!.
Groot gelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat zoiets onbenulligs mijn humeur niet beinvloeden
kijk mij eens wijs doen
Awesomequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
" uitbrengen
Goede actie van vriendinnetje! en leuke reactiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
" uitbrengen
hier breekt ineens de pleuris losquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook. Gaat vanzelf wel weer weg
Onweer?quote:
Ja, die hebben ze hier ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
nee ze gooien nu alleen nog met bakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |