Hoezo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef BasEnAad het volgende:
Sportschooltopics van stoere bois met een minderwaardigheidscomplex
Mijn pielemuis was nooit gegroeid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef Life2.0 het volgende:
hoe veel cm is je pielemuis al gekrompen?
Met zo'n aap valt niet te praten dus ik geef die ander gelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef ontembare het volgende:
Ik 'Ga jij maar ook iedereen anders vertellen dat ze hun halters moeten terugzetten. Ja, ga maar rond om eenieder dat te vertellen.'
Kerel: "Uhhh, ja oke joh... '
Raar? Het zijn teveel mannen daar, en tja, hormonen-probleem....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel raar dat in de sportschool mensen altijd vijandig doen tegen elkaar.
Welke aap?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Met zo'n aap valt niet te praten dus ik geef die ander gelijk.
Dus ik ff naar de winkel gelopen en kom daar terug. Loop direct de gewichtenzaal binnen, zoek hem op, loop naar hem toe gezicht op gezicht en zeg tegen hem:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:49 schreef Piye het volgende:
Hij zegt het als eerst tegen jou, omdat jij eruit ziet als een flikkertje die hij wel kan hebben. Toch terechte klacht. Ik snap niet waar lelijke mensen het gore lef vandaan halen om zich buiten te vertonen.
Ja inderdaad hij schreeuwde meer wat dan dat hij praatte.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef robber57 het volgende:
Dat gebrekkige nederlands maakt er helaas toch geen win situatie van...
Waarom niet gewoon gelijk op z'n bek getimmerd? Straks denkt iedereen nog dat je soft bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef ontembare het volgende:
[..]
Dus ik ff naar de winkel gelopen en kom daar terug. Loop direct de gewichtenzaal binnen, zoek hem op, loop naar hem toe gezicht op gezicht en zeg tegen hem:
"Hier heb je wat advies. Vertel mij NOOIT, maar dan NOOIT weer, wat ik wel of niet moet doe."
Hij volgt nog met" Heb maar een fijne dag. Doei".
Ik ben alfa.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef robber57 het volgende:
Dat gebrekkige nederlands maakt er helaas toch geen win situatie van...
Tja, dan uitgezet daar en aanklacht aan mijn broek.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon gelijk op z'n bek getimmerd? Straks denkt iedereen nog dat je soft bent.
quote:
Het is dan ook GEBREKKIGe Nederlands. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef robber57 het volgende:
[..]![]()
http://www.encyclo.nl/begrip/gebrekkige
Opzoeken: gebrekkige
1.
GEBREKKIGE
1) Arme 2) Invalide 3) Ongelukkige
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/GEBREKKIGE/1
Gymles? Brugklas? Wat???quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Aaaaaaw, ts werd uitgelachen tijdens de gymles in z'n brugklasje omdat hij weer als laatste werd gekozen door z'n kneuzig voorkomen en nu komt hij hier een stoer en verzonnen topic posten.
Wat lievvvvvvvv, koetsjiekoetsjiekoetsjie![]()
![]()
Ahhh!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:56 schreef ontembare het volgende:
[..]
Het is dan ook GEBREKKIGe Nederlands. Graag gedaan.
Wie is haan33?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heeft deze ts inspiratie opgedaan voor het maken van topics door te kijken naar haan33? Want een is meer dan zat namelijk.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef BasEnAad het volgende:
Sportschooltopics van stoere bois met een minderwaardigheidscomplex
Idioten moet je bestrijden met idioterie. Ik ben overigens bijzonder schrander.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef Wespensteek het volgende:
Waarom doen mensen als TS toch zo hun best om als idioten over te komen?
QFTquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef Kola het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat blijkt dus nergens uit, vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef ontembare het volgende:
[..]
Idioten moet je bestrijden met idioterie. Ik ben overigens bijzonder schrander.
Hoe slim ben jij? Laten we daar maar eens over hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat blijkt dus nergens uit, vandaar mijn vraag.
Ik ben erg dom maar dat maakt verder ziet uit. Zelfs op zo'n dom figuur als ik komen jouw teksten erg dom over en ik vraag me dus af waarom je zo'n topic als dit opent?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:08 schreef ontembare het volgende:
[..]
Hoe slim ben jij? Laten we daar maar eens over hebben.
Nee die maaien je neer met AK-47's in Noorwegen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Stoer doen tegen blanke duivels, die hakken je in stukken om niks.
Tuurlijk knul, tuurlijk...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:11 schreef ontembare het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij niet in een stijve was gegroeid.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:12 schreef ontembare het volgende:
[..]
Nee die maaien je neer met AK-47's in Noorwegen.
Net de terug van de kinderdisco, knulletje? Heb je weer een stiekem van een biertje mogen proeven? Spannend he, de puberteit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende keer maar in de spiegel kijken terwijl je traint, want volgens mij geil je wel op jezelf.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |