Gymles? Brugklas? Wat???quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Aaaaaaw, ts werd uitgelachen tijdens de gymles in z'n brugklasje omdat hij weer als laatste werd gekozen door z'n kneuzig voorkomen en nu komt hij hier een stoer en verzonnen topic posten.
Wat lievvvvvvvv, koetsjiekoetsjiekoetsjie![]()
![]()
Ahhh!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:56 schreef ontembare het volgende:
[..]
Het is dan ook GEBREKKIGe Nederlands. Graag gedaan.
Wie is haan33?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heeft deze ts inspiratie opgedaan voor het maken van topics door te kijken naar haan33? Want een is meer dan zat namelijk.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef BasEnAad het volgende:
Sportschooltopics van stoere bois met een minderwaardigheidscomplex
Idioten moet je bestrijden met idioterie. Ik ben overigens bijzonder schrander.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef Wespensteek het volgende:
Waarom doen mensen als TS toch zo hun best om als idioten over te komen?
QFTquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef Kola het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat blijkt dus nergens uit, vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef ontembare het volgende:
[..]
Idioten moet je bestrijden met idioterie. Ik ben overigens bijzonder schrander.
Hoe slim ben jij? Laten we daar maar eens over hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat blijkt dus nergens uit, vandaar mijn vraag.
Ik ben erg dom maar dat maakt verder ziet uit. Zelfs op zo'n dom figuur als ik komen jouw teksten erg dom over en ik vraag me dus af waarom je zo'n topic als dit opent?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:08 schreef ontembare het volgende:
[..]
Hoe slim ben jij? Laten we daar maar eens over hebben.
Nee die maaien je neer met AK-47's in Noorwegen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Stoer doen tegen blanke duivels, die hakken je in stukken om niks.
Tuurlijk knul, tuurlijk...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:11 schreef ontembare het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij niet in een stijve was gegroeid.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:12 schreef ontembare het volgende:
[..]
Nee die maaien je neer met AK-47's in Noorwegen.
Net de terug van de kinderdisco, knulletje? Heb je weer een stiekem van een biertje mogen proeven? Spannend he, de puberteit!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |