Ik vond het wel leuk hoor Grunsfan

En de kids al helemaal, en daar gaat het uiteindelijk om. Die hebben de hele dag in het zwembad gespeeld, en tafeltennis gedaan, en in dat speelhok/apekooi gespeeld

En ze hebben vriendjes gemaakt op de camping, hartstikke leuk!
Dat de tenten dicht op elkaar staan klopt wel, maar als je privacy wilt dan moet je niet in een tent gaan slapen denk ik dan. Dat met die kraan wat jij zegt valt ook wel mee, tenminste de tent voor ons had een kraan in hun 'tuintje' staan, maar die werd bijna niet gebruikt.
En volgens de plattegrond heb je 2 sanitair blokken, helemaal bovenin is er nog 1, maar ben ik niet wezen kijken

Die grote was verder prima, alleen 1 keer koud water toen ik wou douchen, keer daarna was het wel warm, maar kwam niet zo heel veel water uit...Maargoed. zolang je maar schoon bent
Terras was ook leuk gemaakt, met uitzicht over het zwembad, eten/drinken was ook goed en normale prijzen. Ze hadden ook een keer een bbq avond voor 12,50 pp. (kids 7.50) Was ook goed verzorgd.
En ze hebben een animatieteam, nederlandse mensen die 's avonds een half uur/3kwartier dansen op muziek met de kids in ht zwembad, en bingo hebben ze gespeeld, en er werd een musical geoefend, de jongens vonden het erg leuk iig.
Ik heb idd ook wel gemerkt dat het een doorreis camping is, daarom zou ik hier ook niet meer naar terug gaan voor een hele week vakantie, zeker met kleine kids (cristel is 18 maanden) is het gewoon niet handig...
Ik heb trouwens niemand zien vallen in het zwembad hoor grunsfan, het klopt wel dat het vooraan bij het kinderbad wat glad is aan de rand, dus daar moet je wel oppassen ja...Waar ik ook van baalde is dat er geen afgeschermd gedeelte was voor de hele kleintjes, als je niet oplet dan kon ze namelijk zo in het diepe duiken (natuurlijk let je wel op maar toch...)
We zijn trouwens nog naar Sealife geweest, was wel leuk, maar we waren er met een uur doorheen gelopen, was een beetje jammer (is trouwens ook niet te vergelijken met sealife scheveningen...) Deze Sealife zit in Val D'Europe, een achterlijk groot winkelcentrum! Ik heb me daar best vermaakt

En dan de supermarkt die erbij zit! WOW, nog groter dan de Makro (supermarkt Auchan) Aanrader dus.
Verder zijn we ook nog naar Parc Félins geweest, maar dat vond ik ook erg tegenvallen helaas, waren we ook in 2 uur weer uit (ook omdat ik me ontzettend beroerd voelde, maargoed ...)