abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juli 2013 @ 22:53:31 #151
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_129488526
1500 kilometer en 's nachts rijden, ideaal!

Gaaf Lazi!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  maandag 29 juli 2013 @ 22:56:12 #152
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129488637
's Nachts rijden vind ik juist helemaal niks.
Ik ben niet goed gaar, moe en een stuiter peuter die wel uitgeslapen is
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 29 juli 2013 @ 22:59:47 #153
100412 mefke79
komt goed!
pi_129488814
Ik vertrouw mezelf ook niet 's nachts. Wij vertrekken wel vroeg, rond 5 uur.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Licht Ontvlambaar maandag 29 juli 2013 @ 23:01:11 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129488889
Wij rijden vroeg weg, dit jaar tegen vijf uur... 800 km met vouwwagen is te doen. Volgend jaar rijden we waarschijnlijk 's avonds al. We rijden overigens wel om en om.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 29 juli 2013 @ 23:01:11 #155
100412 mefke79
komt goed!
pi_129488890
Klinkt heerlijk laziness!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 23:20:44 #156
45833 crew  Fogel
pi_129489884
@bitterend: All-inclusive, prima concept met kinderen. Zin in eten? Mooi, is al klaar :) Niks wachten. En inderdaad een auto gehuurd, ik moet gewoon weg en dingen bekijken, te lang op een plek word ik naar van. Ben ook een dag met alleen een van mijn dochters weggeweest en hebben oa wat tempels bekeken.

@Luigi: Wat zit er zoals in de planning op het moment? Tip: "Mygga" is een van de meest effectieve anti muggenmiddelen die je kan kopen (oa in Noorwegen).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  dinsdag 30 juli 2013 @ 07:35:30 #157
37295 Luigi
mario pls
pi_129496097
Fogel, we varen over bij kiel naar gothenburg, daarna een stop in omgeving safsen, dan op naar orsa, naar idre en dan weer terug naar Oslo en dan de overtocht naar Denemarken en daar nog legoland aandoen dus :).
  dinsdag 30 juli 2013 @ 08:35:08 #158
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129496412
Tof lazi!

Wij vertrekken ook juist vroeg (4 uur) als we een lange reis hebben. Naar mijn ouders (800 km) zijn we de laatste keer om 8 uur 's ochtends vertrokken. Dat ging echt prima.
Hier ook geen tablet lid achterin, sowieso geen vorm van digitaal vermaak als wij kamperen. Ik vind het echt heerlijk om 2 weken per jaar daar volledig afstand van te nemen.
pi_129496490
Klinkt goed laziness!

Ik hou ook niet van 's nachts rijden. Dus wij gaan gewoon 1500 km overdag doen. Wel in twee dagen, that is :+ Ben heel benieuwd hoe de kleine meneer van 10-11 maanden dat vindt. Autorijden vindt hij vooralsnog prima, maar we hebben nooit meer dan 4u op een dag gereden geloof ik.

Wat is leuk entertainment voor die leeftijd? Hij kent de iPad nog niet (behalve dan als interessant ding van mama en papa dat hij niet mag) en dat wil ik eigenlijk nog even zo houden. Zijn cadeautjes/nieuwe speeltjes al iets? Af en toe ernaast zitten, liedjes zingen en cd's waren we al van plan.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:36:04 #160
244125 laziness
pi_129497179
O. kon heel lang zoet zijn met deze in de auto:

Verder was dit ook wel goed voor eventjes vermaak:

[ Bericht 48% gewijzigd door laziness op 30-07-2013 09:44:42 ]
pi_129499646
Ik kan niet slapen in de auto. Toen wij naar Italie gingen zijn we om 4.00 uur vertrokken, hebben gereden tot Zuid Duitsland en hebben daar overnacht. Toen doorgereden naar Zuid Oostenrijk, daar overnacht en toen door naar Italie.
Op de terugweg alleen overnachting in Duitsland gedaan.

Ik moet nog het een en ander kopen voor in het vliegtuig. Ik denk voor beide dames een kleurboek en potloden. Daarnaast gaat hun tablet vol films en ik ga nog even zoeken naar leuke luisterboeken.
Verder zien we wel. Het zal wel een hoop stoel-hoppen zijn aangezien ouders, zusje, zwager en nichtje ook meegaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_129500308
Klinkt goed lazi O+ welke camping?

tot de leeftijd van 13 maanden toen ze eindelijk in de groep 1 stoel kon, was het drama in de auto :'( maakt niet uit of mijn man achter naast haar zat, of zij in de stoel naast mij voorin, spelletjes, vaak stoppen...het was echt krijsen. Ik kon daar echt zo moeilijk tegen..
Vanaf 13-14 maanden kan ze in de grote stoel en dat gaat echt super. Ipad mee, boeken, eten/drinken, liedjes zingen. Gaat echt goed.
Vanaf volgende zomer gaan wij omdat het vliegen te duur wordt gewoon met de auto op vakantie :Y

Fogel klinkt super ^O^ ik word normaal ook gek van meer dan 4-5 dagen op dezelfde plek :@

Wij vertrekken trouwens rond 9 uur...ik moet de hele weg rijden en ik ben echt niet vooruit te branden zo vroeg in de ochtend (voor 8-9 uur dan, werkweek uitgezonderd omdat het maar 20 minuten rijden is)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129504148
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:23 schreef bitterend het volgende:
Wat Lazi zegt idd!

In Portugal heb je een tipi voor 400 euro's voor 5 dagen! incl ontbijt en privee wcs/douche en een keukentje! :D
Oohh dat klinkt leuk. Heb je tips voor een locatie/aanbieder?
pi_129516674
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:50 schreef pkrussel het volgende:

[..]

Oohh dat klinkt leuk. Heb je tips voor een locatie/aanbieder?
http://www.glampings.nl/portugal/glampings.html
Hier staan een paar leuke op
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129534415
wij zijn vorige week naar zweden geweest en dat ging echt geweldig goed met mijn dametje van 5.
Die zit achterin films te kijken (we hebben max 10 uur aan een stuk gereden) en als ze bij wat te snoepen en te drinken kan moet je soms even omkijken of ze er nog wel is.

kan alleen maar hopen dat de 2e straks ook zo makkelijk is :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:56:46 #166
244125 laziness
pi_129877547
Iemand nog tips voor nieuwe dingetjes die ik mijn 2,5 jarige in de auto te doen kan geven?

Momenteel is stickers plakken een hit dus dat ga ik sowieso inslaan.
Was er vorig jaar niet iets over een opblaasbaar tafeltje voor in de auto? Iemand die daar info over heeft?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:15:53 #167
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129878439
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:56 schreef laziness het volgende:
Iemand nog tips voor nieuwe dingetjes die ik mijn 2,5 jarige in de auto te doen kan geven?

Momenteel is stickers plakken een hit dus dat ga ik sowieso inslaan.
Was er vorig jaar niet iets over een opblaasbaar tafeltje voor in de auto? Iemand die daar info over heeft?
Raamstickers?
pi_129894605
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef PureEvil het volgende:
We gaan toch op vakantie! *O*

Vanmiddag een huurtent geboekt in Frankrijk!

Is er iets wat ik absoluut niet moet vergeten om mee te nemen? (wat ze daar niet hebben? Mijn man kwam al aan met de pindakaas en de Nutella :+ )
En wat is leuk om te bekijken daar?
We gaan naar Camping Le Chêne Gris
Aaaai. Weet niet of je al weg bent, maar sterkte op die camping..
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:34:17 #169
244125 laziness
pi_129895586
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:42 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Vertel dan gelijk even wat er mis mee is zodat we er allemaal wat aan hebben.
pi_129896296
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:42 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Want??? Wat een loze post zeg... zeg dan niks of licht even toe...
Fake it till you make it...
pi_129898354
Lekker vaag Grunsfan..

Van de week wat filmpjes op de tablets zetten. Daarnaast heb ik voor beide dames een kleurboek en potloden. Daarmee moeten ze hettijdens de 4 uur durende vlucht mee moeten doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_129901169
Ik gooi de ipad ook vol met puzzels, filmpjes, babytv en zulks! Gelukkig maar 3 uurtjes vliegen naar Faro.

In de auto, inderdaad raamstickers, boekjes, teken boek of iets?
pi_129902858
Nou, wij komen er net vandaan. Hadden m als overnachtingscamping gebruikt op weg naar huis en hadden daar voor 1 nacht een tent gehuurd. Ik had er ook echt niet langer willen staan. Tenten staan hutje mutje op elkaar, je hebt echt weinig ruimte en privacy. Als je pech hebt staat in jouw 'tuintje' de kraan voor een stuk of wat tenten en heb je dus de hele dag mensen langs je tafel om de kraan te gebruiken en van jouw plek een modderpoel te maken. Verder is er maar een sanitairblok voor de hele camping, wat echt te weinig is.
Het zwembad is op zich prima, voor kinderen tot een jaar of zes, maar zo glad dat ik in die 2 uur dat ik er was 5 kinderen op hun achterhoofd heb zien vallen. Ook was er nu een soort agressieve wespenplaag. Nou ja, kijk maar even op Zoover. Ik ben echt geen zeiker en wel wat gewend, maar ik was heel blij dat ik hier weer weg kon...
pi_129902895
Wat wel een pluspunt is: de omgeving is daar mooi (voor zover wij gezien hebben) en de trein die echt naast de camping stopt (heb je niet echt last van verder) schijnt je binnen 3 kwartier in het centrum van Parijs te brengen. En binnen 20 minuten zit je in Euro Disney.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:08:45 #175
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_129972995
Ik vond het wel leuk hoor Grunsfan :) En de kids al helemaal, en daar gaat het uiteindelijk om. Die hebben de hele dag in het zwembad gespeeld, en tafeltennis gedaan, en in dat speelhok/apekooi gespeeld :) En ze hebben vriendjes gemaakt op de camping, hartstikke leuk!

Dat de tenten dicht op elkaar staan klopt wel, maar als je privacy wilt dan moet je niet in een tent gaan slapen denk ik dan. Dat met die kraan wat jij zegt valt ook wel mee, tenminste de tent voor ons had een kraan in hun 'tuintje' staan, maar die werd bijna niet gebruikt.
En volgens de plattegrond heb je 2 sanitair blokken, helemaal bovenin is er nog 1, maar ben ik niet wezen kijken ;) Die grote was verder prima, alleen 1 keer koud water toen ik wou douchen, keer daarna was het wel warm, maar kwam niet zo heel veel water uit...Maargoed. zolang je maar schoon bent ;)

Terras was ook leuk gemaakt, met uitzicht over het zwembad, eten/drinken was ook goed en normale prijzen. Ze hadden ook een keer een bbq avond voor 12,50 pp. (kids 7.50) Was ook goed verzorgd.

En ze hebben een animatieteam, nederlandse mensen die 's avonds een half uur/3kwartier dansen op muziek met de kids in ht zwembad, en bingo hebben ze gespeeld, en er werd een musical geoefend, de jongens vonden het erg leuk iig.

Ik heb idd ook wel gemerkt dat het een doorreis camping is, daarom zou ik hier ook niet meer naar terug gaan voor een hele week vakantie, zeker met kleine kids (cristel is 18 maanden) is het gewoon niet handig...

Ik heb trouwens niemand zien vallen in het zwembad hoor grunsfan, het klopt wel dat het vooraan bij het kinderbad wat glad is aan de rand, dus daar moet je wel oppassen ja...Waar ik ook van baalde is dat er geen afgeschermd gedeelte was voor de hele kleintjes, als je niet oplet dan kon ze namelijk zo in het diepe duiken (natuurlijk let je wel op maar toch...)

We zijn trouwens nog naar Sealife geweest, was wel leuk, maar we waren er met een uur doorheen gelopen, was een beetje jammer (is trouwens ook niet te vergelijken met sealife scheveningen...) Deze Sealife zit in Val D'Europe, een achterlijk groot winkelcentrum! Ik heb me daar best vermaakt :P En dan de supermarkt die erbij zit! WOW, nog groter dan de Makro (supermarkt Auchan) Aanrader dus.

Verder zijn we ook nog naar Parc Félins geweest, maar dat vond ik ook erg tegenvallen helaas, waren we ook in 2 uur weer uit (ook omdat ik me ontzettend beroerd voelde, maargoed ...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')