juist niet... Althans in ons geval, wij zijn maar met z'n drietjes. Dus we hebben gekozen voor het gemak en de luxe van een Camp-letquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Let er dan op dat je er een neemt die aan 2 kanten uitklapt en waar je dan ondertentjes bij kunt krijgen. Een roadmaster Family S oid biedt zo plaats aan 8 personen.
met zn 3en kan dat idd. Tip was ook meer bedoeld voor mensen met meer dan 2 kids. De eerste jaren lagen ze bij ons ook gewoon met zn 2en in het andere 2 persoons bed. Echter de laatste 2 jaar wilden ze dat niet meer en waren we erg blij met de mogelijkheid er een tentje onder te hangen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
juist niet... Althans in ons geval, wij zijn maar met z'n drietjes. Dus we hebben gekozen voor het gemak en de luxe van een Camp-let
Maar dan nog, die van ons zijn 3 en 4 als we gaan en toch hebben we niet gekozen voor 2x een twee persoonsbed.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
met zn 3en kan dat idd. Tip was ook meer bedoeld voor mensen met meer dan 2 kids. De eerste jaren lagen ze bij ons ook gewoon met zn 2en in het andere 2 persoons bed. Echter de laatste 2 jaar wilden ze dat niet meer en waren we erg blij met de mogelijkheid er een tentje onder te hangen.
Paspoorten en geld/pinpassen/creditcards en dan kun je niets belangrijks vergeten zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:35 schreef PureEvil het volgende:
We gaan toch op vakantie!![]()
Vanmiddag een huurtent geboekt in Frankrijk!
Is er iets wat ik absoluut niet moet vergeten om mee te nemen? (wat ze daar niet hebben? Mijn man kwam al aan met de pindakaas en de Nutella)
En wat is leuk om te bekijken daar?
We gaan naar Camping Le Chêne Gris
dat idd.. de rest kan je ook wel kopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Paspoorten en geld/pinpassen/creditcards en dan kun je niets belangrijks vergeten zijn.
Eventueel visum en vorige week proefondervindelijk vastgesteld dat het ook handig kan zijn om een reis/gezondheidszorgverzekeringsbewijs bij je te hebben (dat hadden we dus niet, maar alles kwam goed).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Paspoorten en geld/pinpassen/creditcards en dan kun je niets belangrijks vergeten zijn.
En enorme potten Nutella.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:18 schreef mefke79 het volgende:
Pe is dat in de ardeche? Daar hebben ze in de supermarkt namelijk gewoon hagelslag en pindskaas
ja weet ik veelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:18 schreef mefke79 het volgende:
Pe is dat in de ardeche? Daar hebben ze in de supermarkt namelijk gewoon hagelslag en pindskaas
Als je op vakantie gaat om geld te besparen kan je beter thuisblijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:45 schreef mefke79 het volgende:
Haha pe gewoon meenemen, bespaart zeker geld want is daar vast duurder.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je op vakantie gaat om geld te besparen kan je beter thuisblijven.
Begrijp me niet verkeerd, een beetje opletten kan geen kwaad, maar als je eten mee gaat nemen om een paar dubbeltjes te besparen dan is dat voor mij niet echt een deel van een vakantiegevoel.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:19 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op![]()
In het winkeltje van ons hotel kun je vast ook sunblock kopen, maar ik heb toch echt mijn slag geslagen toen de Nivea in de aanbieding was bij het Kruidvat hoor!
Alle beetjes helpen, toch?
Het is allemaal al duur zat. Zeker als je met meerdere kinderen middenin het hoogseizoen op vakantie moet.
Zo heb ik vanavond gezien dat er bij onze vlucht geen maaltijden zijn inbegrepen, maar gelukkig kan ik aan boord voor "maar" 5 euro p.s. een broodje ham kopen.
No thanks, dan smeer ik liever thuis zelf m'n broodjes wel
ben ik het mee eens... Ik neem alleen maar datgene mee van huis wat slecht zou worden als ik het tot na de vakantie zou laten staan. Dit jaar waren dat dus drie eierenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, een beetje opletten kan geen kwaad, maar als je eten mee gaat nemen om een paar dubbeltjes te besparen dan is dat voor mij niet echt een deel van een vakantiegevoel.
En die paar dubbeltjes besparing kosten ook al een paar promille meer aan brandstof omdat het totale gewicht hoger is, zijn die dubbeltjes zo weg. En enkele extra kilos met goedkope Nivea kan zomaar opeens voor overgewicht (a 20¤ per kilo ofzo) zorgen.
Maar van mij mag iedereen precies meenemen wat ze zelf willen hoor, maar ik reis het liefst zo makkelijk mogelijk. Als dat uiteindelijk een paar euro meer kost, so be it. Op vakantie wil ik niet moeten denken aan besparingen, een vakantie is voor mij juist een paar weken weg van dat soort dagelijkse bekommeringen.
minstens 4 flessen per week. We gaan 2wquote:Op zondag 28 juli 2013 07:23 schreef Vanyel het volgende:
Er gaan 4 flessen doorheen en je neemt er 10 mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |