abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 5 januari 2014 @ 14:46:58 #276
45833 crew  Fogel
pi_135102251
Je krijgt zo'n extra gordel zodat je kind veilig op schoot kan zitten.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_135105463
quote:
12s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:42 schreef laziness het volgende:

[..]

Goede keus want Zwitserland O+

Daar is het weer trouwens ook buiten het hoogseizoen vaak verrassend goed.
En ook niet onbelangrijk, we kunnen boodschappen doen in Italië. (¤)
pi_135107281
Hier 2x naar Portugal met R toen ze 17 maanden was en toen ze 21 maanden was weer en ze zat bij mij op schoot met een extra gordel :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:21:03 #279
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_135108488
Vond dat een ellende op schoot zeker met een derde onbekende ernaast, blij dat ze 2 jaar is bijna en ik een extra stoel kan kopen. :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_135110028
Wij blijven weer in Nederland, lekker dichtbij.
We gaan naar de zandstuve dit jaar. Vorige 3 jaar sprookjescamping, we schuiven nu dus een klein stukje op aan dezelfde weg ;).
Glamperen, dus in een soort huisje/tent geval. Vorig jaar voor het eerst gedaan en dat beviel goed. Het comfort van een huisje en toch op de camping, goede combinatie wat ons betreft.
Fake it till you make it...
pi_135110235
Drie weken Zuid-Frankrijk dit jaar. Aan het strand bij Narbonne (Languedoc). Paar mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken, zoals Carcassonne en Beziers. Niet al te ver rijden maar wel te doen met eigen auto, scheelt weer een huurauto.

Maar morgen eerst een weekje CenterParcs (Heijderbos).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 18:05:10 ]
pi_135110457
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:21 schreef Bayswater het volgende:
Vond dat een ellende op schoot zeker met een derde onbekende ernaast, blij dat ze 2 jaar is bijna en ik een extra stoel kan kopen. :)
Wij hebben vier keer gevlogen toen ze jonger dan 24 maanden was. Alle vier de keren was de stoel naast ons leeg en hoefde ze (op de start en de landing na) niet op schoot te zitten. Dat was wel superfijn.
pi_135110529
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:46 schreef Fogel het volgende:
Je krijgt zo'n extra gordel zodat je kind veilig op schoot kan zitten.
"Veilig"

Heb wel eens gelezen dat zo'n extra gordel eigenlijk nergens op slaat en dat hele kleine kinderen alleen veilig zitten in een vastgemaakte Maxi Cosi.

Reden dat het niet verplicht is door de FAA om je kinderen onder 2 mee te nemen in een car seat is dat ze bang zijn dat ouders gaan autorijden als ze verplicht worden te betalen voor een extra stoel, wat nog gevaarlijker is.

http://www.faa.gov/news/p(...).cfm?contentKey=1966

http://www.huffingtonpost(...)manda_b_2422320.html

Then again, zo'n ding stort bijna nooit neer en als het gebeurd vraag ik me af of een Maxi Cosi echt helpt.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 18:18:01 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 18:10:07 #284
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135110565
Iemand ervaring met campings nabij Rome en Napels?
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 5 januari 2014 @ 18:10:12 #285
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_135110576
Wij zijn ook van plan om in nl te blijven dit jaar, maar durven niet te boeken ivm het weer..... Onze voorkeur gaat uit naar Zuid Limburg....
pi_135111288
Hier zat de stoel naast ons ook altijd vrij :D zelfs was het vliegtuig echt vol!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:43:13 #287
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_135111981
Wij gaan dit jaar naar Tunesië. In augustus, dus bloedheet. Heb alvast een zwemvestje van splash about gekocht, echt veel handiger dan een zwemband (al gaat die ook mee) of zwembandjes.
Rayen 2½ jaar!
  zondag 5 januari 2014 @ 18:53:39 #288
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135112425
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef laziness het volgende:
Iemand ervaring met campings nabij Rome en Napels?
Ja *O*

Camping O+ parco del lago O+
Direct aan het meer van Bracciano en vanuit Anguillara is het 3 kwartier met de trein naar de Sint Pieter.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:04:25 #289
43642 Bayswater
pi_135112898
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wij hebben vier keer gevlogen toen ze jonger dan 24 maanden was. Alle vier de keren was de stoel naast ons leeg en hoefde ze (op de start en de landing na) niet op schoot te zitten. Dat was wel superfijn.
Dan hebben wij twee keer pech gehad, ook wel vreemd omdat het wel een speciale babyrij was terwijl er veel plaatsen vrij waren. Vueling zit niet echt logisch in elkaar op dat gebied.
Life lies a slow suicide
  zondag 5 januari 2014 @ 19:11:42 #290
100412 mefke79
komt goed!
pi_135113249
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef TimeJumper het volgende:
Wij gaan dit jaar naar Tunesië. In augustus, dus bloedheet. Heb alvast een zwemvestje van splash about gekocht, echt veel handiger dan een zwemband (al gaat die ook mee) of zwembandjes.
Ik vind dat dus echt gevaarlijke ondingen. Zijn toch van die zwemvesten? Doe mij dan maar bandjes.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 5 januari 2014 @ 19:26:38 #291
37295 Luigi
mario pls
pi_135114067
Onze vakantieplannen beginnen ook heel voorzichtig aan vorm te krijgen. Waarschijnlijk knippen we 'm in 2-en dit jaar, we (ik, vooral O-) ) hebben heel veel kriebels aan een leuke citytrip dus we gaan in de meivakantie een midweekje naar Londen met de uk. Met de trein door de tunnel, we zoeken nog een leuke B&B in of vlakbij het centrum, echt heel veel zin in. En dat is dan zo'n rib uit ons lijf (ik schrok in al mijn naïviteit een beetje van de verblijfskosten, echt 20 jaar geleden dat ik voor het laatst in Londen was ofzo!) dat we in de zomervakantie dan een klein beetje rustig aan doen en een weekje (of iets langer) Ardennen oid doen. Gewoon iets op een beetje leuke afstand, rustig in een huisje oid. Dat gedeelte is nog een beetje schimmig ;). Nu hebben we vooral veel voorpret aan het uitzoeken en plannen van het midweekje Londen!
  zondag 5 januari 2014 @ 19:27:29 #292
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_135114112
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:11 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Ik vind dat dus echt gevaarlijke ondingen. Zijn toch van die zwemvesten? Doe mij dan maar bandjes.
Goh ik heb het nog niet geprobeerd maar lijkt mij niet gevaarlijk. De "recensies" waren in ieder geval goed. Het is niet zo'n opblaaszwemvest he maar met van dat foam erin.
Nou misschien verander ik nog van mening zodra ik het geprobeerd heb maar het vest zit ook lekker omsloten om zijn lijf.
Lijkt me meer drijfvermogen hebben dan bandjes eigenlijk.
Maar wie weet verander ik van idee na gebruik ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_135114573
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:26 schreef Luigi het volgende:
Onze vakantieplannen beginnen ook heel voorzichtig aan vorm te krijgen. Waarschijnlijk knippen we 'm in 2-en dit jaar, we (ik, vooral O-) ) hebben heel veel kriebels aan een leuke citytrip dus we gaan in de meivakantie een midweekje naar Londen met de uk. Met de trein door de tunnel, we zoeken nog een leuke B&B in of vlakbij het centrum, echt heel veel zin in. En dat is dan zo'n rib uit ons lijf (ik schrok in al mijn naïviteit een beetje van de verblijfskosten, echt 20 jaar geleden dat ik voor het laatst in Londen was ofzo!) dat we in de zomervakantie dan een klein beetje rustig aan doen en een weekje (of iets langer) Ardennen oid doen. Gewoon iets op een beetje leuke afstand, rustig in een huisje oid. Dat gedeelte is nog een beetje schimmig ;). Nu hebben we vooral veel voorpret aan het uitzoeken en plannen van het midweekje Londen!
Kijk eens naar Premier Inn Hampstead / Premier Inn Kensington / Premier Inn Olympia via booking.com

Vierpersoonskamers in goede hotels voor relatief weinig geld op een perfecte locaties in het centrum. Ongeveer 100 euro per nacht, soms iets meer. Ideaal voor als je met kinderen reist.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 19:44:20 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 19:48:06 #294
43642 Bayswater
pi_135115326
Grote steden met een klein kind is niet echt mijn ding. Pas naar Rome geweest en dat was geweldig, maar met de kleine vreselijk onhandig geworden. Zij ging naar oma en opa een paar dagen wat ze geweldig vond.
Life lies a slow suicide
  zondag 5 januari 2014 @ 19:48:39 #295
37295 Luigi
mario pls
pi_135115362
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kijk eens naar Premier Inn Hampstead / Premier Inn Kensington / Premier Inn Olympia via booking.com

Vierpersoonskamers in goede hotels voor relatief weinig geld op een perfecte locaties in het centrum. Ongeveer 100 euro per nacht, soms iets meer. Ideaal voor als je met kinderen reist.
Bedankt voor de tip alvast. We zijn nu vooral via airbnb aan het zoeken, dat zijn (voornamelijk) particulieren die hun flat/studio/etc te huur aanbieden, ziet er ook erg leuk uit allemaal en ook erg betaalbaar.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:49:45 #296
37295 Luigi
mario pls
pi_135115412
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef Bayswater het volgende:
Grote steden met een klein kind is niet echt mijn ding. Pas naar Rome geweest en dat was geweldig, maar met de kleine vreselijk onhandig geworden. Zij ging naar oma en opa een paar dagen wat ze geweldig vond.
Dat verschilt denk ik van kind tot kind, die van ons vind dat geweldig :). Zo lang er maar wat te zien en beleven is en dat zit in Londen wel goed. Ze is gek op oude gebouwen en kijkt uit naar de dubbeldekkers en Big Bang (Big Ben dus) :P.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:52:23 #297
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135115564
quote:
Wij bezoeken elke vakantie wel een aantal grote(re) steden en nemen onze zoon van nu bijna 3 altijd mee. Ik vind er niks onhandigs aan persoonlijk.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135115571
quote:
Ik vind het super. Afgelopen oktober naar Florence geweest en een paar maanden eerder toen ze net 3 was naar Lissabon en ze heeft zich enorm vermaakt. Zelfs musea met beelden, kleding, porselein en schilderijen vindt ze gaaf, zolang je er maar een verhaal met koningen en prinsessen omheen verzint. OV is goed te doen en ze loopt gewoon lekker mee. Fonteinen en hoge torens vindt ze geweldig, dus ook in Berlijn met de TV toren in het oosten is ze een tijd zoet geweest.

Kan niet wachten om met haar naar Londen te gaan: Regent Street met Hamleys Toy Store, Piccadilly Circus, Trafalgar Square met grote fonteinen, Tower of London, Build a Bear Workshop, London Eye, dubbeldekkerbussen, M&M's Store... Weet zeker dat ze het geweldig gaat vinden.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 19:56:47 ]
pi_135115708
R vond Lissabon geweldig(ze was 17 maanden)!! de metro, trams, parken, dierentuin, lekker eten aan het water... ^O^

Dit jaar willen we naar Boedapest in april en weekje stacaravan in Frankrijk in september
  zondag 5 januari 2014 @ 19:57:11 #300
43642 Bayswater
pi_135115877
Is ook afhankelijk van de leeftijd natuurlijk, die van mij wordt deze maand twee. Waren vorig jaar ook met haar in Cordoba en Alhambra, prachtige steden, leuke hotels maar zou het niet overdoen. Campings met soms een uitstapje overdags is dan fijner.
Life lies a slow suicide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')