Inderdaadquote:
Nog niets te zien. Met zo min als een teller met de actuele stand.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Felagund het volgende:
Ik zie nog geen Pink Floyd, of moet dat nog komen?
Ja, ik gebruik die app, maar herken de door jou beschreven problemen niet. Misschien kun je Gegevens wissen proberen? (instellingen> Applicaties> tab Alles> Spotify> Gegevens wissen)quote:Op zondag 16 juni 2013 23:19 schreef Man_Made_God het volgende:
Zijn hier ook Premiumgebruikers die de app via Android gebruiken? Heb sinds enige tijd een volledig wit scherm op zowel mijn telefoon als op mijn tablet (beiden Android). Van alles gelezen over mogelijke oplossingen (herinstalleren, oudere versie gebruiken) maar niks wat tot een structurele oplossing leidt...
Thanks, dat leek even te werken, maar na pakweg een minuut slaat 'ie alsnog om naar een wit scherm... Zwaar frustrerend dit; heb spotify ook al een tweet gestuurd, maar daar reageren ze helemaal niet opquote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik die app, maar herken de door jou beschreven problemen niet. Misschien kun je Gegevens wissen proberen? (instellingen> Applicaties> tab Alles> Spotify> Gegevens wissen)
Als je dat nog niet hebt geprobeerd tenminste.
Bij mij werkt t ook. Het is nu wel bij elke update, dus dat is wel onhandig. Vooral omdat ik een last.fm-fetsjist ben en die steeds opnieuw moet instellenquote:Op maandag 17 juni 2013 06:09 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Thanks, dat leek even te werken, maar na pakweg een minuut slaat 'ie alsnog om naar een wit scherm... Zwaar frustrerend dit; heb spotify ook al een tweet gestuurd, maar daar reageren ze helemaal niet op
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nog niets te zien. Met zo min als een teller met de actuele stand.
Staat er idd ook gewoon.twitter:Spotify twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 09:22:29When we hit 1MM streams of http://t.co/xC5V4gtMfy we will unlock the full catalog #floydcountdown reageer retweet
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:05 schreef wallofdolls het volgende:
1 miljoen heb ik vernomen. Maar dat is slechts ee nvaag gerucht.
En met een interval kleiner dan een volle dag, niet te vergeten. En hoe close is close?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |