Vertel, jij ook?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef BlackLining het volgende:
De bandenindustrie doet goede zaken vanmiddag zag
Nee, zo hard slijten die Conti's nou ook weer nietquote:
Sinds ik de Z1000 heb ben ik nog maar 1 keer langs FF gereden. Achterbandje is bijna op dus durf het niet goed aan om weer flink te gaan hoeken daar. Sowieso vaak politie daar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:40 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ah ik zie dat jij ook wel eens op het Flight Forum komt. Ik ben daar aankomende zondag ook weer te vinden met de Eindhovense Studenten Motor Club.
Mooi ding!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:08 schreef chiren het volgende:
[..]
Nice! Dat is dus ook wat ik nu rij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bevalt de Z1000 ten opzichte van de ZX? Rijgedrag/fun/power etc? Ik heb ook een tijdje aan een Z750 gedacht namelijk.
Nog nooit geweestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef BlackLining het volgende:
Rij je ook wel eens rond op de Brand in Den Bosch? Daar zit ook iemand met een nieuwe Z1000 die eerst de één of andere Kwaak reed namelijk
Ah, dan is het iemand anders. Ik ben er ook niet veel meer trouwens, veel te veel politiequote:
ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
Mooie weer voor gummie
http://link.marktplaats.nl/685547906
Twee keer op een verschillende plek, lulquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef BlackLining het volgende:
Waarom heb je dan al twee keer moeten uitboren?
ko-per-vet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Twee keer op een verschillende plek, lul
Apart. Ik sleutel altijd thuis.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Twee keer op een verschillende plek, lul
ik had dat gisteren op een 2 baans rotonde... ik ging rechtdoor via de binnenste baan en zat al op de rotonde toen opa van rechts besloot dat hij best nog voorlangs kon.... gelukkig zat er niemand op de buitenste baan en kon ik over de rijbaanscheiding naar de buitenste baan toe zonder te hoeven remmen....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:08 schreef BlackLining het volgende:
Yikes, daar ging ik bijnaStukje berm meegepakt
remmen zou gegarandeerd stuiteren worden
Ik en de rest van het ESMC zijn er aankomende zondag, bij mooi weer, nadat de MotoGP is afgelopen..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Sinds ik de Z1000 heb ben ik nog maar 1 keer langs FF gereden. Achterbandje is bijna op dus durf het niet goed aan om weer flink te gaan hoeken daar. Sowieso vaak politie daar.
Als het zondag redelijk weer is kom ik misschien wel even langs![]()
Ben trouwens ook een Eindhovense student
Mja dat hoef je met een fiets als de GSF of GSR niet te proberen neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had dat gisteren op een 2 baans rotonde... ik ging rechtdoor via de binnenste baan en zat al op de rotonde toen opa van rechts besloot dat hij best nog voorlangs kon.... gelukkig zat er niemand op de buitenste baan en kon ik over de rijbaanscheiding naar de buitenste baan toe zonder te hoeven remmen....
Op on moment ben ik blij dat ik op de Tenere zat en niet op de GSR
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
het blijft toch je eerste he
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
Mooie weer voor gummie
http://link.marktplaats.nl/685547906
Recessie he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Yreal het volgende:
Mooi kut. Momenteel wordt alles wat los en vast zit gejat in de buurt. Zelfs politiepatrouilles nu...
Heel typisch inderdaad dat het vooral motorscooters zijn en een stuk minder normale motorenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Recessie he?
Merk je overal, meer overvallen, meer motorscooters die gejat worden..
Toch maar even alles goed vast gezetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Recessie he?
Merk je overal, meer overvallen, meer motorscooters die gejat worden..
Misschien gewoon es de lens poetsen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:15 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet godverdomme echt eens om een nieuwe camera zegDeze maakt er een instagram teringbende van. Al is het in dit geval wel mooi, vind ik.
Zit binnenin. Beetje beslagen ofzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Misschien gewoon es de lens poetsen?
Al een keer de bak met rijst op de verwarming geprobeerd?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zit binnenin. Beetje beslagen ofzo.
Maar goed, nog twee weken, dan mag ie met pensioen
Allemaal heel leuk, maar dat helpt weinig als je die schroeven nog nooit los hebt gehad hequote:
Nee, maar ik weet het niet. Heb toch echt het idee dat rijst veel beter gaat op het fornuis. Maar buiten dat hou ik er sowieso niet zo van. Doe mij maar pasta. Dat werkt trouwens ook beter op het fornuis denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Al een keer de bak met rijst op de verwarming geprobeerd?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet het niet. Heb toch echt het idee dat rijst veel beter gaat op het fornuis. Maar buiten dat hou ik er sowieso niet zo van. Doe mij maar pasta. Dat werkt trouwens ook beter op het fornuis denk ik.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet het niet. Heb toch echt het idee dat rijst veel beter gaat op het fornuis. Maar buiten dat hou ik er sowieso niet zo van. Doe mij maar pasta. Dat werkt trouwens ook beter op het fornuis denk ik.
Luchtfilter is bij mij ook kneitergaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Allemaal heel leuk, maar dat helpt weinig als je die schroeven nog nooit los hebt gehad heik heb nog nooit nieuwe schroeven moeten uitboren - altijd van die ouwe OEM pisbakkenstalen waaiboommeuk waar ik nog nooit iets mee heb gedaan sinds aanschaf.
[ afbeelding ]
Zie het luchtfilter (dat ding met het stukkie duct tape) hier bijvoorbeeld. Toen ik er vorig jaar naar keek was het volgens mij het eerste onderhoud aan dat ding sinds tijden - originele kruiskoppen zaten muurvast, en draaide ik dus zo naar de gallemiezen. Toen uitgeboord, en nieuwe RVS platkoppen in gezet met vaseline. Vandaag was het filter eruithalen daardoor een eitje,
In de kunststof airbox van de Alp zitten gelukkig metalen schroefdraden verzonken, maakt het schroeven een stuk minder stressvolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:56 schreef BlackLining het volgende:
Leuk ook. Boutjes in een dun laagje kunststof. Dat gaat natuurlijk op gegeven moment mis. Ik heb nu aan de binnenkant gewoon moertjes eerst vastgelijmd, en toen een beetje vastgesmolten aan de behuizing met een aansteker. Zit nu weer prima. Het heeft een hoog beungehalte maar het werkt welIdiote constructies dat gedoe met bouten in kunststof.
En dan geen link gevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:29 schreef Dekatria het volgende:
Wat hou ik trouwens van surplus onderdelen websites, die de hele zwik voor oudere motoren hebben opgekocht van de fabrikanten. Nippeltje hier, dekseltje daar, en allemaal origineel en op onderdeelnummer... heerlijk winkelen voor specifieke shizza zo
Die is al wel een paar keer voorbij geweest inderdaadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb ik al vaak genoeg gespamd volgens mijCMSnl.com gebruik ik vaak.
Al bij CMS geprobeerd te zoeken met je VIN nummer? Heb het zelf nog niet geprobeerd, vond het wel een slimme tool om specifieke onderdelen voor je fiets te vinden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die is al wel een paar keer voorbij geweest inderdaad
Had er uit pure willekeur even een plaatje van mijn achterwiel uit gepikt, de mijne zit werkelijk compleet andersMaar hij gaat nu maar eens in favorieten. Japparts heeft ook veel voor Suzuki, maar niet alles.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:43 schreef BlackLining het volgende:
Overigens snap ik niet waarom mensen nog motoren als geheel verkopen zeg. Als je ziet wat voor gigantische bedragen er voor specifieke onderdelen gegeven worden
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Al bij CMS geprobeerd te zoeken met je VIN nummer? Heb het zelf nog niet geprobeerd, vond het wel een slimme tool om specifieke onderdelen voor je fiets te vinden.
Da's nog belachelijk goedkoop voor een kuipdeelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:57 schreef Dekatria het volgende:
Hahaha wat de fuckdit had ik dus echt niet gedacht.
Dat ook nog eens ja. Maar dan ook precies mijn kleurstelling en alles, dat geloof je toch niet manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's nog belachelijk goedkoop voor een kuipdeel
Is er geen verklaring te trekken uit je VIN nummer? Bij de Alp is alles daaruit te herleiden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:03 schreef BlackLining het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar je aan kunt afleiden uit welke markt je motor komt? De mijne is geimporteerd, dat weet ik zeker, maar ik kan er maar niet achter komen waar vandaan. Hij heeft onderdelen van zowel de Duitse als de Amerikaanse variant. Zal wel de Duitse zijn, maar ik zou het toch leuk vinden om dat toch eens zeker te weten
Mja, daarvoor moet ik de importeur bellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is er geen verklaring te trekken uit je VIN nummer? Bij de Alp is alles daaruit te herleiden.
My point exactlyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:10 schreef BlackLining het volgende:
Goeie site trouwens zeg! Sommige dingen wil je gewoon niet tweedehands maar in nieuwstaat. handig dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
My point exactlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Valt nog mee, Braketech heeft een setje Koolstof-ceramische in het assortiment. Slechts ¤2300 euro per setjequote:
wave discs voor de tenere zijn 125 euro p/s ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:27 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Valt nog mee, Braketech heeft een setje Koolstof-ceramische in het assortiment. Slechts ¤2300 euro per setje
http://www.braketech.com/(...)icle&id=50&Itemid=95
Das dan best goedkoop. OEM schijven voor een 600RR waren dacht ik 220 euro per stukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wave discs voor de tenere zijn 125 euro p/s ofzo"gewone" 8 tientjes
en mijn nieuwe steppies en bar risers zijn zojuist afgegeven![]()
ALS je dat gaat doen; wel opletten dat je goede neemt, de goedkoopies maken ook zijdelingse waves na wat steviger gebruik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wave discs voor de tenere zijn 125 euro p/s ofzo"gewone" 8 tientjes
en mijn nieuwe steppies en bar risers zijn zojuist afgegeven![]()
was het niet van planquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ALS je dat gaat doen; wel opletten dat je goede neemt, de goedkoopies maken ook zijdelingse waves na wat steviger gebruik.
Ik zou ook eerst je OEM's effe opstuffen, maar je weet het niet heahquote:
Zulke slijtageonderdelen moet je dan weer niet via CMS aanschaffen, dan draaien ze je idd een arm uitquote:
Hier misschien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef kepler het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een slot om het achterste klepje op mn Super Tenere XTZ750 af te sluiten (hij is helemaal weg), geen idee hoe het heet dus het is ook een beetje moeilijk zoeken
Iemand een idee?
Zag laatst nog zo'n unit ergens te koopquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef kepler het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een slot om het achterste klepje op mn Super Tenere XTZ750 af te sluiten (hij is helemaal weg), geen idee hoe het heet dus het is ook een beetje moeilijk zoeken
Iemand een idee?
Cool, bedanktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:41 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.bormotorparts.com/steun-koffer-top-nl-10.html
Scheelt je wat geld, weet niet waar je vandaan komt, maar als de verzending onredelijk is wil ik het best voor je afhalen en versturen ofzo.
Gewoon vragen of ook alleen die kan, wel de sleutel erbij vragenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Cool, bedankt
Ik ga eens kijken hoeveel de verzending kostIk hoef eigenlijk alleen maar de deksel
Ja, dat was ik inderdaad van plan. Maar eerst eens rondkijken of ik nog meer nodig hebquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ook alleen die kan, wel de sleutel erbij vragen
je kan toch gewoon zon ram kogel in he kroon plaat jassen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
Grmbl, ik word er niet goed van dat ik mijn navigatie niet op de plek krijg waar ik 'm wil. Mooiste zou zijn die nepbout in mijn teller uitboren, maar geen gereedschap voor en ik durf de gok niet te wagen. Straks breekt dat plastic
Dat kan inderdaad, maar dat wil ik niet, want dan zit ie te laag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan toch gewoon zon ram kogel in he kroon plaat jassen?
Nette brommert, en ook mooi optijd voor de rit de week ernaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef Tommzzz het volgende:
Sinds woensdag mijn rijbewijs, en vanmiddag mooie Z750 uitgezocht!
[ afbeelding ]
21 juni ophalen!
Dat is in de randstad toch? Ik woon in Friesland, dat gaat m niet worden...maar ga zeker een x mee met een FOK!rit!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nette brommert, en ook mooi optijd voor de rit de week erna
Mooie bike!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef Tommzzz het volgende:
[ afbeelding ]
21 juni ophalen!
hij is natquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef Tommzzz het volgende:
[ afbeelding ]
21 juni ophalen!
Google skillzquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Maegrim het volgende:
toch jammer dat je dat binnen 30 seconden klaar hebt staan
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Maegrim het volgende:
toch jammer dat je dat binnen 30 seconden klaar hebt staan
Twente rit is de volgendequote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:10 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Dat is in de randstad toch? Ik woon in Friesland, dat gaat m niet worden...maar ga zeker een x mee met een FOK!rit!
quote:
Zag ik net nog over de UT rijdenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:53 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Dit is dan ook wel weer leuk. Alleen weer zo fucking ver weg.
Hier ook. Snap er geen snars vanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Mijn verbruik wordt steeds beter![]()
eerst 1 op 15 nu 17!! volgens mij voor een oude S10 best prima!
Ja daarom. Technische kennis bezit ik wel. Prijsje is leuk. Maar hoe ik het hok hier krijg?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zag ik net nog over de UT rijden
Wel grappige basis.
Je wordt ouder, rijd bijgevolg als een ouwe lul en verbruikt zo minder benzinequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Mijn verbruik wordt steeds beter![]()
eerst 1 op 15 nu 17!! volgens mij voor een oude S10 best prima!
Reed juist alleen maar "vlotter", veel meer toeren maken en sneller uit de ankers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je wordt ouder, rijd bijgevolg als een ouwe lul en verbruikt zo minder benzine
Idem hier sinds die produro erop, gas op die lollie!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Reed juist alleen maar "vlotter", veel meer toeren maken en sneller uit de ankers.
Das wel enigszins logisch, minder tegendruk toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
Sterker nog, mijn motor verbruikt minder nadat ik de dB-killers eruit heb gehaald.
Precies. Geldt dus ook voor ori demper vs een open demperquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das wel enigszins logisch, minder tegendruk toch?
Tenzij je 2 takt rijdt
Dat is logisch. Even afstellen (mits je carbs hebt) wordt het nog beter. Datzelfde geldt voor Gummie, komt grotendeels door de open pijp.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
Sterker nog, mijn motor verbruikt minder nadat ik de dB-killers eruit heb gehaald.
Had ik ook, maar meer omdat je dan rustiger rijdt omdat anders de halve provincie omkijkt als je gas geeft, en daarbij klonk de V-twin gewoon mooier @ low revsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:50 schreef Yreal het volgende:
Zo. Net 4 schijfremsloten er bij gekocht. Als ze hem nu nog meenemen...
Als ik na nieuwe rubber etc. nog wat centen overhoud wordt deze aangeschaft!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:33 schreef Gummiebeer het volgende:
Helm voor reserve gekauft. Shark RSF Fusion voor een vriendenprijsje
Heel fout maar wel mooi oldskool jaren '80 printquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik na nieuwe rubber etc. nog wat centen overhoud wordt deze aangeschaft!
[ afbeelding ]
Heerlijk fout!
Dan lijkt het of je zelfmoord rijstijl hebtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:33 schreef Salatrel het volgende:
Poserje lijkt wel een Supersport rijder
Volgend jaar de FOK!-elfstedentocht?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:10 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Dat is in de randstad toch? Ik woon in Friesland, dat gaat m niet worden...maar ga zeker een x mee met een FOK!rit!
Lijkt me geweldig!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:12 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Volgend jaar de FOK!-elfstedentocht?
Afstellen helpt ook nog ja, maar ik weet niet of dat gedaan is. Kocht hem met deze dempers erop.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is logisch. Even afstellen (mits je carbs hebt) wordt het nog beter. Datzelfde geldt voor Gummie, komt grotendeels door de open pijp.
Mijn motor is overigens ook zuiniger als ik rijd al een malloot. Als ik onder de 4k rpm kom gaat ie veel meer zuipen. Rijden op 6k rpm is veel beter voor het blok. Alleen dan maakt ie veel meer lawaai en trilt ie harder, dus dat doe ik doorgaans niet zo vaak.
Als ik hier een redelijk sportief ritje rij, kom ik nog wel aan de 1:24 als het moetTerwijl als ik gewoon rustig ga toeren, dan mag ik blij zijn met 1:19.
Nou ja, motoren zijn er ook voor gemaakt om snel en scherp te rijden, dat scheeltDaarnaast kan verbruik me niet zoveel boeien. Beide uitersten die ik wel eens gereden heb (1:15 en 1:25.5) varieeren van acceptabel tot érg mooi. Maar een hobby mag geld kosten
Ik zal er absoluut niet rustiger om gaan rijden. Als ik zuinig wil rijden, pak ik wel de auto.
Gheghe, even de straat uit en dan zal dat aan mijn reet roestenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Had ik ook, maar meer omdat je dan rustiger rijdt omdat anders de halve provincie omkijkt als je gas geeft, en daarbij klonk de V-twin gewoon mooier @ low revs
Afstellen kan weer opnieuw als je de killed eruit haalt he. Het effect zal minder zijn dan wanneer je van stockdemper naar racepijpje gaat, maar het is er wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afstellen helpt ook nog ja, maar ik weet niet of dat gedaan is. Kocht hem met deze dempers erop.
Heeft trouwens ook met je koppel te maken, wel eens getest met m'n GS namelijk. Constant zo vroeg mogelijk opschakelen gaf meer verbruik dan rond zo'n max koppel toerental.
neuh en geen idee zo actief ben ik daar nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan lijkt het of je zelfmoord rijstijl hebt
Gaat iedereen nog harder aan de kant
Jij nog naar die tenere meet? of gaan er mensen van MF bij 660 topic?
dat betekend dus de route testrijden tot je een ons weegtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig!(als ik de tijd zou hebben...
)
zoveel wegen hebben ze daar niet waar de nav evt verkeerd kan sturenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:15 schreef Maegrim het volgende:
[..]
dat betekend dus de route testrijden tot je een ons weegt
Ja of het wordt een offroadritquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoveel wegen hebben ze daar niet waar de nav evt verkeerd kan sturen
Anders gewoon meedoen als groep aan de motorelfstedentocht die jaarlijks wordt georganiseerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig!(als ik de tijd zou hebben...
)
Seat had ik dan wel eerder gehoord idd maar de restquote:Op zondag 16 juni 2013 01:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Aldus de wiki pagina http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group :
Volkswagen Group sells passenger cars under the Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, ¦koda and Volkswagen marques; motorcycles under the Ducati brand; and commercial vehicles under the MAN, Scania and Volkswagen Commercial Vehicles marques.
Lijkt er op dat de Volkswagen group vrij veel in handen heeft.
quote:stoekgaatie
quote:Op zondag 16 juni 2013 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
Of zou men een Ducati kopen om te kunnen posen?
SPOILER: Oud vs NieuwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 09:04 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe handlebar risers +25mm
[ afbeelding ]
nieuwe en bredere steppies tevens -15mmZiet er nice uitSPOILER: Oud vs NieuwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik zou dus nooit blootsvoets een stukje gaan rijden met die stepjes
![]()
Ook niet de bedoeling heaquote:Op zondag 16 juni 2013 10:09 schreef WallyPower118 het volgende:
Maar ik zou dus nooit blootsvoets een stukje gaan rijden met die stepjes
quote:Op zondag 16 juni 2013 09:04 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe handlebar risers +25mm
[ afbeelding ]
nieuwe en bredere steppies tevens -15mmNiceSPOILER: Oud vs NieuwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb het idee dat dat voor de kle ook welkom zou zijn, alleen kan ik nergens stepjes vinden.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is 40mm bij elkaar he? stuur 25mm hoger en steppies 15 lager
weer voor tot 2005quote:Op zondag 16 juni 2013 16:55 schreef Salatrel het volgende:
http://www.louis.de/_1023(...)1&typ_id=KLE500%2F05
Kerel, ga naar een Kawa dealer en vraag wat er veranderd is. Waarschijnlijk passen 9/10 dingen gewoon op jouw fiets.quote:
mijne zegt dat het niet kanquote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kerel, ga naar een Kawa dealer en vraag wat er veranderd is. Waarschijnlijk passen 9/10 dingen gewoon op jouw fiets.
Rap dingquote:
Dat sowieso.quote:
Selecteer maar eens je motor via de Bike-database.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh echt. Ik spreek ook echt voor geen metert Duits
rechts bovenin staat een engels vlaggetjequote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh echt. Ik spreek ook echt voor geen metert Duits
Dat is de enige variabele idd. Maar voor de rest dus wel haalbaar. Mooi.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:59 schreef Dekatria het volgende:
Die laatste paar wel, maar voor je rijbewijs hangt het er maar net vanaf hoe snel je het oppikt.
Het rij al 18 jaar auto, en bevind mij ook vaak op de fiets en op de scooter in druk verkeer. Daarnaast ben ik een defensieve rijder en ik anticipeer en kijk altijd ver vooruit.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:08 schreef Yreal het volgende:
Rijbewijs wisselt enorm. Mijn baas had hem in 4 lessen (zegt ie). Ik had er 50 nodig.
PTA / Motorrijles #64 - Het is zomer!quote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het rij al 18 jaar auto, en bevind mij ook vaak op de fiets en op de scooter in druk verkeer. Daarnaast ben ik een defensieve rijder en ik anticipeer en kijk altijd ver vooruit.
Dat schijnt een hoop te schelen bleek uit het vorige topic.
dat geloof ik graag. Ik heb geen rijbewijs b en dat koste toch wel de nodige moeite.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het rij al 18 jaar auto, en bevind mij ook vaak op de fiets en op de scooter in druk verkeer. Daarnaast ben ik een defensieve rijder en ik anticipeer en kijk altijd ver vooruit.
Dat schijnt een hoop te schelen bleek uit het vorige topic.
Ik ben 36, dus die nieuwe regels gelden niet voor mij. Maar het is tzt wel te proberen natuurlijk om te onderhandelen. Niet geschoten is immers altijd mis.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef Bokkepootje het volgende:
Vaak valt er ook over de prijs te onderhandelen bij een rijschool voor een lespakket. Zeker nu met die nieuwe regels voor het motorrijbewijs raken ze enorm veel (jonge) klanten mis.
My bad. Verwarrend, 2 topicsquote:Op zondag 16 juni 2013 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
PTA / Motorrijles #64 - Het is zomer!
Steeds meer Harley trekjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:26 schreef Salatrel het volgende:
We hebben nog nooit gehoord van kapotgwtrilde knippers mijn aars. Nadat eerst links kapot ging is nu rechts afgebroken![]()
Morgen maar de led knippers bij touratech bestellen. Die schijnen tenminste tegen een stootje te kunnen
Haal gewoon die achterbumper eraf. Fendereliminatorquote:Op zondag 16 juni 2013 19:26 schreef Salatrel het volgende:
We hebben nog nooit gehoord van kapotgwtrilde knippers mijn aars. Nadat eerst links kapot ging is nu rechts afgebroken![]()
Morgen maar de led knippers bij touratech bestellen. Die schijnen tenminste tegen een stootje te kunnen
Alweer tourapech? Ga je er een BMW van maken?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:26 schreef Salatrel het volgende:
links hebben ze onder garantie vervangen ja maar wat heb ik daaraan als ze zon zelfde ding terughangenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alweer tourapech? Ga je er een BMW van maken?
Is dat soort shit niet gewoon garantie?
Sja, niks, je kunt bij de volgende keer eens met de Yammie importeur in conclaaf over after market spul op hun kosten?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
links hebben ze onder garantie vervangen ja maar wat heb ik daaraan als ze zon zelfde ding terughangen
Vergeet je het relais à 40¤ er niet bij te bestellen?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef Salatrel het volgende:
100 euro voor een set van 4 is niet eens duur voor touratech begrippen. Goedkoper dan Yamaha led knippers
Ik zag dit eerder in een pta topique voorbij komenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vergeet je het relais à 40¤ er niet bij te bestellen?
Koop toch gewoon een nieuwe motor joh. Dat gaat maar kapot de hele tijdquote:Op zondag 16 juni 2013 19:26 schreef Salatrel het volgende:
Daar zouden ze rekeningen mee moeten houden.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Het zal ook vast wel te maken hebben door de klappen van de 1 cilinder niet?
Mja precies. Dan zorg je dus voor betere bevestiging met fatsoenlijke demping.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zouden ze rekeningen mee moeten houden.
Ja, het is altijd hetzelfde heah; neem LEDs, lekker goedkoop.. alleen hoort er wel een relais bij, en die zijn nicht billigquote:Op zondag 16 juni 2013 22:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zag dit eerder in een pta topique voorbij komen
Rekeningen sturen ze wel idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zouden ze rekeningen mee moeten houden.
Mja, eenmalig hogere kosten hequote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, het is altijd hetzelfde heah; neem LEDs, lekker goedkoop.. alleen hoort er wel een relais bij, en die zijn nicht billigMaar wel de enige goede oplossing
![]()
Iets met cheap ass willen doen iddquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, het is altijd hetzelfde heah; neem LEDs, lekker goedkoop.. alleen hoort er wel een relais bij, en die zijn nicht billigMaar wel de enige goede oplossing
![]()
Zitten vaak printplaatjes in die stuk kunnen trillen, schijnt een kwaal te zijn bij éénpittersquote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, eenmalig hogere kosten heDe kans dat een motor de levensduur van die LEDs overtreft is aardig klein.
Tenzij ze natuurlijk afbreken, maar goed..
LEDs zijn geen slechte oplossing, immers dat gaat gewoon niet kapot. Alleen knipperinstallaties werken met zo'n relais wat afhangt van vermogen. Erg achterhaald systeem vind ik trouwens. De meeste motoren hebben tegenwoordig een boordcomputer. Lijkt mij dan simpeler om van daaruit gewoon op tijdstuur te schakelen, maar goed.quote:
PTA / [aanmelden] 6e Motorrijders New/Oldbierit! 29-06-2013 #16quote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom me ook aanmelden voor de newbie rit. Ik heb sinds kort een Honda VFR 750 R.
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom me ook aanmelden voor de newbie rit. Ik heb sinds kort een Honda VFR 750 R.
[ afbeelding ]
Nice bike!, wel de op één na mooiste kleur, maar zwart is altijd goedquote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
Shit happens.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
Ow fuck ik was dus dat topic aan het lezen, vandaar dat de laatste posts me helemaal niets zeiden. Verkeerde topic aangeclicked.
Mooie fietsquote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
Welkom, en dat brengt het aantal VFR's hier op 3quote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen we dan nu VFR's afzeiken ipv de Alpjes?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Welkom, en dat brengt het aantal VFR's hier op 3
Jouw 750, mijn 800 FI en de 800 VTEC van Meagrim, gaat goed zo
11 lessen hier trouwensquote:Op zondag 16 juni 2013 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zat zo eens te rekenen. 1000 Euro voor het motorrijbewijs, 1000 euro voor motorkleding + helm en 2000 euro voor een motor, dat klinkt redelijk realistisch, toch?
Gullie zijn nog altijd in de meerderheidquote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mogen we dan nu VFR's afzeiken ipv de Alpjes?
En over (hopelijk) een paar maanden nog één (óf een Thundercat)quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Van mij wel hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mogen we dan nu VFR's afzeiken ipv de Alpjes?
Ja doe maar een VFR kopenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En over (hopelijk) een paar maanden nog één (óf een Thundercat)
If you can't beat them, join themquote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef BlackLining het volgende:
In dat geval stel ik voor dat we Honda in het algemeen gaan afzeiken![]()
Waarom kopen mensen Honda? Omdat het degelijk isquote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef BlackLining het volgende:
In dat geval stel ik voor dat we Honda in het algemeen gaan afzeiken![]()
quote:
Inside jokes.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga niet mee kiften over merken. Ik vond hem gewoon geil.
Jup, ik vind de Husqvarna Nuda 900 R ook vet. Alleen vind ik hem te duur.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Inside jokes.
Ieder zijn ding. De 1 wil een Honda, de ander een Stuckgatie
volgens de beschrijving hoef ik niks mee te bestellen?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vergeet je het relais à 40¤ er niet bij te bestellen?
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens de beschrijving hoef ik niks mee te bestellen?
http://shop.touratech.nl/(...)a-xt660z-tenere.html
Lijkt me duidelijk idd, die zitten er dan al in of ergens in de bijgeleverde kabelboom of zoquote:The mounting materials include the pre-fitted resistors designed specifically for the bike's electronics.
Ga eens goed kijken wat dat is dan? dingen zijn sneller kapot als je denkt, en dat kan veel geld kosten.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag m'n ketting gespannen.Alleen hoor ik sindsdien iets aanlopen ofzo.
Beetje eng.
kun je nu viool spelen op je ketting want dan heb je het niet goed gedaanquote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Juicyhil het volgende:
Beetje eng.
Hoeveel speling heb je als je erop zit?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Juicyhil het volgende:
Beetje eng.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga eens goed kijken wat dat is dan? dingen zijn sneller kapot als je denkt, en dat kan veel geld kosten.
Kan inderdaad ook jaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens de beschrijving hoef ik niks mee te bestellen?
http://shop.touratech.nl/(...)a-xt660z-tenere.html
Waar komt het geluid vandaan? Check even goed of het achterwiel wel precies recht staat.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]Sorry, SD. Ik zal eens even gaan kijken. Maar ik kon zo snel niets vreemds zien.
Volgens mij inderdaad wel een centimetertje of 3. Hij zat eerst wat te strak. Daarna wel wat losser gezet.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoeveel speling heb je als je erop zit?
WUT?!?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Yreal het volgende:
Fijn, de XXXL helmen van shoei overal uitverkocht
Oh, ja dat zal ik wel even kijken. Maar in principe kon hij maar aan 1 kant los. Ik hoorde van de voorkant geluid komen. Net alsof m'n schijfrem aanloopt ofzo. Maar dat lijkt me niet. Misschien remvloeistof ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar komt het geluid vandaan? Check even goed of het achterwiel wel precies recht staat.
mooi dacht al even dat ik iets over het hoofd zagquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me duidelijk idd, die zitten er dan al in of ergens in de bijgeleverde kabelboom of zo
Span m nog iets losser tot 3,5cm.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Volgens mij inderdaad wel een centimetertje of 3. Hij zat eerst wat te strak. Daarna wel wat losser gezet.
Ik dacht precies hetzelfde. Ik heb een M en soms denk ik dat een S me nog beter zou zitten.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WUT?!?
Srsly?Ik heb niet echt een klein koppie volgens mij, en ik heb een M bij Shoei
Aan één kant los ja. Maar aan twee kanten spannen!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh, ja dat zal ik wel even kijken. Maar in principe kon hij maar aan 1 kant los. Ik hoorde van de voorkant geluid komen. Net alsof m'n schijfrem aanloopt ofzo. Maar dat lijkt me niet. Misschien remvloeistof ofzo.
XXXL van shoei, enige die ik pasquote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WUT?!?
Srsly?Ik heb niet echt een klein koppie volgens mij, en ik heb een M bij Shoei
Het gaat inderdaad wel steeds harder als je harder gaat rijden ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef BlackLining het volgende:
Nooit te strak laten staan! Arme uitgaande as
Beter te los dan te strak. Te strak trekt je bak kapot.
Wat voor geluid is het? Loopt het gelijk met het wiel? Dus, als het wiel op hetzelfde punt is, is de toonhoogte dan hetzelfde? Of loopt het gelijk met de ketting?
Ja, hij is inderdaad wel aan beide kanten aangedraaid jaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aan één kant los ja. Maar aan twee kanten spannen!
Tenzij ze Alp ineens een enkelvoudige brug gekregen heeft toen ik even niet oplette, maar dat lijkt me sterk.
Ik denk dat je achterwiel gewoon scheef gaat. Ga het even snel checken, je remschijf vind dat niet grappig namelijk.
Sorry?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]Sorry, SD. Ik zal eens even gaan kijken. Maar ik kon zo snel niets vreemds zien.
Dat bedoel ik niet. Is het in de frequentie van het wiel of van de ketting? Bijvoorbeeld, ik heb ook wel eens een vreemd geluid gehad daar en dat was op zijn hoogst als het ventiel bovenaan stond in het wiel. Je weet dan, dat het daarmee te maken heeft. Loopt het gelijk met de ketting (bijvoorbeeld een geluid telkens als de klinkschakel bovenlangs precies in het midden staat) dan ligt het daaraan. Je kunt het vaak ook gewoon horen trouwens, waar het precies vandaan komt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad wel steeds harder als je harder gaat rijden ja.
Je wiel kan er scheef inzitten of je wiel kan er scheef in hebben gezeten.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh, ja dat zal ik wel even kijken. Maar in principe kon hij maar aan 1 kant los. Ik hoorde van de voorkant geluid komen. Net alsof m'n schijfrem aanloopt ofzo. Maar dat lijkt me niet. Misschien remvloeistof ofzo.
Dat merk je wel met rijden als in trekken naar een bepaalde kant.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je wiel kan er scheef inzitten of je wiel kan er scheef in hebben gezeten.
Juicyhill spant net voor het eerst z'n ketting, ik betwijfel of hij dat zou kunnen herleidenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat merk je wel met rijden als in trekken naar een bepaalde kant.
En ik kan het weten...![]()
Hoe bedoel je precies?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Tipje voor JH. Pak een schuifmaat en meet einde brug tot hart bout aan beide kanten.
Als je de spanners hebt, en daar het einde van, meet je de afstand tot het midden van de bout die je wiel op zijn plaats houdt. Als die aan beide kanten gelijk is, zit je wiel goed recht.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aan één kant los ja. Maar aan twee kanten spannen!
Tenzij ze Alp ineens een enkelvoudige brug gekregen heeft toen ik even niet oplette, maar dat lijkt me sterk.
Ik denk dat je achterwiel gewoon scheef gaat. Ga het even snel checken, je remschijf vind dat niet grappig namelijk.
Zal je zien dat straks je hele achtereind incl kenteken en knipperts erafdondertquote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
links hebben ze onder garantie vervangen ja maar wat heb ik daaraan als ze zon zelfde ding terughangen
Dank! Ga ik dat nog checken.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als je de spanners hebt, en daar het einde van, meet je de afstand tot het midden van de bout die je wiel op zijn plaats houdt. Als die aan beide kanten gelijk is, zit je wiel goed recht.
Tevens zie je ook op de brug een uitsparing met streepjes en een pijltje, dat is ook een goede richtlijn. Gewoon de streepjes tellen.
hou op met me hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal je zien dat straks je hele achtereind incl kenteken en knipperts erafdondert
Glij je ineens op je zadel over het asfalt terwijl de rest van de motor rustig doorgaatquote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal je zien dat straks je hele achtereind incl kenteken en knipperts erafdondert
Een achterwiel die Sala inhaalt..quote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
je zou kunnen zeggen dat ik een knipperlicht relatie heb met de tenerequote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk![]()
Kusje erop?![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je zou kunnen zeggen dat ik een knipperlicht relatie heb met de tenere
Kijk nog eens goed, ik heb geen VTECquote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Je had toch de opvolger van mijn model? Of is dat nog net voor vtec?quote:
he, das bij blijdorp linksaf ?quote:
ik zie het jaquote:Op maandag 17 juni 2013 08:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo te zien niet, Blijdorp heb een T-splitsing.
Heb je meissie nou al een fiets?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:46 schreef lipjes het volgende:
Van het weekend op deze gezeten, zat toch wel erg lekker.
Hoewel die dan wel een stukje verlaagd moet worden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 08:46 schreef lipjes het volgende:
Van het weekend op deze gezeten, zat toch wel erg lekker.
Hoewel die dan wel een stukje verlaagd moet worden
[ afbeelding ]
Gaat voor mij het meest om de zithouding.quote:
Ja, maar ik stond met mijn tenen op de grond, wil ik wel graag vlakke voeten van maken, dus verlagenquote:
Exact. Ik vond die Alp ook wel comfortabel zitten. Ik kan geen uur volhouden op zo'n sportmotor bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 juni 2013 08:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gaat voor mij het meest om de zithouding.
Bij zo'n alp zit alles wat rechter.
Hoewel ik mijn soes wel ga missen, gisteren nog een YZF tegengekomen op de N3, weg was verder leeg dus hebben we nog een stukje geraced
Gelukkig is dit een sport-tourquote:Op maandag 17 juni 2013 09:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Exact. Ik vond die Alp ook wel comfortabel zitten. Ik kan geen uur volhouden op zo'n sportmotor bijvoorbeeld
Zelfde model, nieuwer bouwjaarquote:Op maandag 17 juni 2013 06:34 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Je had toch de opvolger van mijn model? Of is dat nog net voor vtec?
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:31 schreef KneusTeun het volgende:
verdomme nu valt mijn yamahahaha ook uit elkaar!
onderdeel van me kniperlicht
Ja trok er iets af met de hoes.quote:
T zal de tijd van het jaar wel zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 09:31 schreef KneusTeun het volgende:
verdomme nu valt mijn yamahahaha ook uit elkaar!
onderdeel van me kniperlicht
Oja, jij had het 'zuinigere' modelquote:Op maandag 17 juni 2013 09:29 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Zelfde model, nieuwer bouwjaarer staat een plaatje in de OP, denk dat je dat wel bekend voorkomt
Ik ga nog wel een stukje rijden. Naar de training om me daar in het zweet te werken..quote:Op maandag 17 juni 2013 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
Damn wat een weer!
En dan zit ik nu beetje te programmeren achter een scherm
Het is moeilijk om nu niet weer op de motor te springen ipv me project af te ronden
Zo snel mogelijk, alleen de komende 2 weken ben ik redelijk druk met mijn project wat ik af moet ronden voor mijn afstuderen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ga nog wel een stukje rijden. Naar de training om me daar in het zweet te werken..![]()
Oh KT, wanneer gaan we effe voorrijden?
Okee dan, PM mij dan maar effe wanneer het uitkomt danquote:Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, alleen de komende 2 weken ben ik redelijk druk met mijn project wat ik af moet ronden voor mijn afstuderen.
Is goed! Effe een mooie dag voor uitkiezenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef KneusTeun het volgende:
Net ff gecheckt en ik denk dat volgende week wel een dag uit komt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Is goed! Effe een mooie dag voor uitkiezenRoute moet sowieso langs Vasse bij die molen, lijkt mij een mooi rustpunt.
Dat is inderdaad een typisch Twents plekjequote:
Man man man wat zou ik graag een bike als dit willen kopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:54 schreef Skv het volgende:
Schoonpa heeft een KTM EXC300 uit 2012 gekocht!
[ afbeelding ]
Ik kan nog wel oneindig veel meer redenen bedenken om niet in Amsterdam te willen wonen hoor naast dat zo'n motor er niet pastquote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef 1517 het volgende:
[..]
Man man man wat zou ik graag een bike als dit willen kopen.
Woonde ik maar niet in Amsterdam
HA! Ik ookquote:Op maandag 17 juni 2013 15:32 schreef BlackLining het volgende:
Leuk speelgoed ja! Al zou ik wel een wat ouder fietsje pakken omdat ik me dan niet zo'n zorgen hoef te maken over of ik hem kapot maak of niet. Speelgoed hoort niet te duur te zijn
En ik zou liever viertakt willen, maar desondanks, dit zou hier ook wel voor de deur mogen komen staan naast de Bandit
[..]
Ik kan nog wel oneindig veel meer redenen bedenken om niet in Amsterdam te willen wonen hoor naast dat zo'n motor er niet past
Wat was 't nou? Toch het wieltje scheef erin?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, brommer loopt nu volgens mij niet meer aan
Nu drijft ie aan, hij heeft 'm in zijn geheel in het water getyft.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat was 't nou? Toch het wieltje scheef erin?
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat was 't nou? Toch het wieltje scheef erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |