Vertel, jij ook?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef BlackLining het volgende:
De bandenindustrie doet goede zaken vanmiddag zag
Nee, zo hard slijten die Conti's nou ook weer nietquote:
Sinds ik de Z1000 heb ben ik nog maar 1 keer langs FF gereden. Achterbandje is bijna op dus durf het niet goed aan om weer flink te gaan hoeken daar. Sowieso vaak politie daar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:40 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ah ik zie dat jij ook wel eens op het Flight Forum komt. Ik ben daar aankomende zondag ook weer te vinden met de Eindhovense Studenten Motor Club.
Mooi ding!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:08 schreef chiren het volgende:
[..]
Nice! Dat is dus ook wat ik nu rij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bevalt de Z1000 ten opzichte van de ZX? Rijgedrag/fun/power etc? Ik heb ook een tijdje aan een Z750 gedacht namelijk.
Nog nooit geweestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef BlackLining het volgende:
Rij je ook wel eens rond op de Brand in Den Bosch? Daar zit ook iemand met een nieuwe Z1000 die eerst de één of andere Kwaak reed namelijk
Ah, dan is het iemand anders. Ik ben er ook niet veel meer trouwens, veel te veel politiequote:
ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
Mooie weer voor gummie
http://link.marktplaats.nl/685547906
Twee keer op een verschillende plek, lulquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef BlackLining het volgende:
Waarom heb je dan al twee keer moeten uitboren?
ko-per-vet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Twee keer op een verschillende plek, lul
Apart. Ik sleutel altijd thuis.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Twee keer op een verschillende plek, lul
ik had dat gisteren op een 2 baans rotonde... ik ging rechtdoor via de binnenste baan en zat al op de rotonde toen opa van rechts besloot dat hij best nog voorlangs kon.... gelukkig zat er niemand op de buitenste baan en kon ik over de rijbaanscheiding naar de buitenste baan toe zonder te hoeven remmen....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:08 schreef BlackLining het volgende:
Yikes, daar ging ik bijnaStukje berm meegepakt
remmen zou gegarandeerd stuiteren worden
Ik en de rest van het ESMC zijn er aankomende zondag, bij mooi weer, nadat de MotoGP is afgelopen..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Sinds ik de Z1000 heb ben ik nog maar 1 keer langs FF gereden. Achterbandje is bijna op dus durf het niet goed aan om weer flink te gaan hoeken daar. Sowieso vaak politie daar.
Als het zondag redelijk weer is kom ik misschien wel even langs![]()
Ben trouwens ook een Eindhovense student
Mja dat hoef je met een fiets als de GSF of GSR niet te proberen neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had dat gisteren op een 2 baans rotonde... ik ging rechtdoor via de binnenste baan en zat al op de rotonde toen opa van rechts besloot dat hij best nog voorlangs kon.... gelukkig zat er niemand op de buitenste baan en kon ik over de rijbaanscheiding naar de buitenste baan toe zonder te hoeven remmen....
Op on moment ben ik blij dat ik op de Tenere zat en niet op de GSR
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
het blijft toch je eerste he
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
Mooie weer voor gummie
http://link.marktplaats.nl/685547906
Recessie he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Yreal het volgende:
Mooi kut. Momenteel wordt alles wat los en vast zit gejat in de buurt. Zelfs politiepatrouilles nu...
Heel typisch inderdaad dat het vooral motorscooters zijn en een stuk minder normale motorenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Recessie he?
Merk je overal, meer overvallen, meer motorscooters die gejat worden..
Toch maar even alles goed vast gezetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Recessie he?
Merk je overal, meer overvallen, meer motorscooters die gejat worden..
Misschien gewoon es de lens poetsen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:15 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet godverdomme echt eens om een nieuwe camera zegDeze maakt er een instagram teringbende van. Al is het in dit geval wel mooi, vind ik.
Zit binnenin. Beetje beslagen ofzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Misschien gewoon es de lens poetsen?
Al een keer de bak met rijst op de verwarming geprobeerd?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zit binnenin. Beetje beslagen ofzo.
Maar goed, nog twee weken, dan mag ie met pensioen
Allemaal heel leuk, maar dat helpt weinig als je die schroeven nog nooit los hebt gehad hequote:
Nee, maar ik weet het niet. Heb toch echt het idee dat rijst veel beter gaat op het fornuis. Maar buiten dat hou ik er sowieso niet zo van. Doe mij maar pasta. Dat werkt trouwens ook beter op het fornuis denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Al een keer de bak met rijst op de verwarming geprobeerd?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet het niet. Heb toch echt het idee dat rijst veel beter gaat op het fornuis. Maar buiten dat hou ik er sowieso niet zo van. Doe mij maar pasta. Dat werkt trouwens ook beter op het fornuis denk ik.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet het niet. Heb toch echt het idee dat rijst veel beter gaat op het fornuis. Maar buiten dat hou ik er sowieso niet zo van. Doe mij maar pasta. Dat werkt trouwens ook beter op het fornuis denk ik.
Luchtfilter is bij mij ook kneitergaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Allemaal heel leuk, maar dat helpt weinig als je die schroeven nog nooit los hebt gehad heik heb nog nooit nieuwe schroeven moeten uitboren - altijd van die ouwe OEM pisbakkenstalen waaiboommeuk waar ik nog nooit iets mee heb gedaan sinds aanschaf.
[ afbeelding ]
Zie het luchtfilter (dat ding met het stukkie duct tape) hier bijvoorbeeld. Toen ik er vorig jaar naar keek was het volgens mij het eerste onderhoud aan dat ding sinds tijden - originele kruiskoppen zaten muurvast, en draaide ik dus zo naar de gallemiezen. Toen uitgeboord, en nieuwe RVS platkoppen in gezet met vaseline. Vandaag was het filter eruithalen daardoor een eitje,
In de kunststof airbox van de Alp zitten gelukkig metalen schroefdraden verzonken, maakt het schroeven een stuk minder stressvolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:56 schreef BlackLining het volgende:
Leuk ook. Boutjes in een dun laagje kunststof. Dat gaat natuurlijk op gegeven moment mis. Ik heb nu aan de binnenkant gewoon moertjes eerst vastgelijmd, en toen een beetje vastgesmolten aan de behuizing met een aansteker. Zit nu weer prima. Het heeft een hoog beungehalte maar het werkt welIdiote constructies dat gedoe met bouten in kunststof.
En dan geen link gevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:29 schreef Dekatria het volgende:
Wat hou ik trouwens van surplus onderdelen websites, die de hele zwik voor oudere motoren hebben opgekocht van de fabrikanten. Nippeltje hier, dekseltje daar, en allemaal origineel en op onderdeelnummer... heerlijk winkelen voor specifieke shizza zo
Die is al wel een paar keer voorbij geweest inderdaadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb ik al vaak genoeg gespamd volgens mijCMSnl.com gebruik ik vaak.
Al bij CMS geprobeerd te zoeken met je VIN nummer? Heb het zelf nog niet geprobeerd, vond het wel een slimme tool om specifieke onderdelen voor je fiets te vinden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die is al wel een paar keer voorbij geweest inderdaad
Had er uit pure willekeur even een plaatje van mijn achterwiel uit gepikt, de mijne zit werkelijk compleet andersMaar hij gaat nu maar eens in favorieten. Japparts heeft ook veel voor Suzuki, maar niet alles.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:43 schreef BlackLining het volgende:
Overigens snap ik niet waarom mensen nog motoren als geheel verkopen zeg. Als je ziet wat voor gigantische bedragen er voor specifieke onderdelen gegeven worden
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Al bij CMS geprobeerd te zoeken met je VIN nummer? Heb het zelf nog niet geprobeerd, vond het wel een slimme tool om specifieke onderdelen voor je fiets te vinden.
Da's nog belachelijk goedkoop voor een kuipdeelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:57 schreef Dekatria het volgende:
Hahaha wat de fuckdit had ik dus echt niet gedacht.
Dat ook nog eens ja. Maar dan ook precies mijn kleurstelling en alles, dat geloof je toch niet manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's nog belachelijk goedkoop voor een kuipdeel
Is er geen verklaring te trekken uit je VIN nummer? Bij de Alp is alles daaruit te herleiden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:03 schreef BlackLining het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar je aan kunt afleiden uit welke markt je motor komt? De mijne is geimporteerd, dat weet ik zeker, maar ik kan er maar niet achter komen waar vandaan. Hij heeft onderdelen van zowel de Duitse als de Amerikaanse variant. Zal wel de Duitse zijn, maar ik zou het toch leuk vinden om dat toch eens zeker te weten
Mja, daarvoor moet ik de importeur bellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is er geen verklaring te trekken uit je VIN nummer? Bij de Alp is alles daaruit te herleiden.
My point exactlyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:10 schreef BlackLining het volgende:
Goeie site trouwens zeg! Sommige dingen wil je gewoon niet tweedehands maar in nieuwstaat. handig dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
My point exactlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Valt nog mee, Braketech heeft een setje Koolstof-ceramische in het assortiment. Slechts ¤2300 euro per setjequote:
wave discs voor de tenere zijn 125 euro p/s ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:27 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Valt nog mee, Braketech heeft een setje Koolstof-ceramische in het assortiment. Slechts ¤2300 euro per setje
http://www.braketech.com/(...)icle&id=50&Itemid=95
Das dan best goedkoop. OEM schijven voor een 600RR waren dacht ik 220 euro per stukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wave discs voor de tenere zijn 125 euro p/s ofzo"gewone" 8 tientjes
en mijn nieuwe steppies en bar risers zijn zojuist afgegeven![]()
ALS je dat gaat doen; wel opletten dat je goede neemt, de goedkoopies maken ook zijdelingse waves na wat steviger gebruik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wave discs voor de tenere zijn 125 euro p/s ofzo"gewone" 8 tientjes
en mijn nieuwe steppies en bar risers zijn zojuist afgegeven![]()
was het niet van planquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ALS je dat gaat doen; wel opletten dat je goede neemt, de goedkoopies maken ook zijdelingse waves na wat steviger gebruik.
Ik zou ook eerst je OEM's effe opstuffen, maar je weet het niet heahquote:
Zulke slijtageonderdelen moet je dan weer niet via CMS aanschaffen, dan draaien ze je idd een arm uitquote:
Hier misschien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef kepler het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een slot om het achterste klepje op mn Super Tenere XTZ750 af te sluiten (hij is helemaal weg), geen idee hoe het heet dus het is ook een beetje moeilijk zoeken
Iemand een idee?
Zag laatst nog zo'n unit ergens te koopquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef kepler het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een slot om het achterste klepje op mn Super Tenere XTZ750 af te sluiten (hij is helemaal weg), geen idee hoe het heet dus het is ook een beetje moeilijk zoeken
Iemand een idee?
Cool, bedanktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:41 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.bormotorparts.com/steun-koffer-top-nl-10.html
Scheelt je wat geld, weet niet waar je vandaan komt, maar als de verzending onredelijk is wil ik het best voor je afhalen en versturen ofzo.
Gewoon vragen of ook alleen die kan, wel de sleutel erbij vragenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Cool, bedankt
Ik ga eens kijken hoeveel de verzending kostIk hoef eigenlijk alleen maar de deksel
Ja, dat was ik inderdaad van plan. Maar eerst eens rondkijken of ik nog meer nodig hebquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ook alleen die kan, wel de sleutel erbij vragen
je kan toch gewoon zon ram kogel in he kroon plaat jassen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
Grmbl, ik word er niet goed van dat ik mijn navigatie niet op de plek krijg waar ik 'm wil. Mooiste zou zijn die nepbout in mijn teller uitboren, maar geen gereedschap voor en ik durf de gok niet te wagen. Straks breekt dat plastic
Dat kan inderdaad, maar dat wil ik niet, want dan zit ie te laag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan toch gewoon zon ram kogel in he kroon plaat jassen?
Nette brommert, en ook mooi optijd voor de rit de week ernaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef Tommzzz het volgende:
Sinds woensdag mijn rijbewijs, en vanmiddag mooie Z750 uitgezocht!
[ afbeelding ]
21 juni ophalen!
Dat is in de randstad toch? Ik woon in Friesland, dat gaat m niet worden...maar ga zeker een x mee met een FOK!rit!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nette brommert, en ook mooi optijd voor de rit de week erna
Mooie bike!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef Tommzzz het volgende:
[ afbeelding ]
21 juni ophalen!
hij is natquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef Tommzzz het volgende:
[ afbeelding ]
21 juni ophalen!
Google skillzquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Maegrim het volgende:
toch jammer dat je dat binnen 30 seconden klaar hebt staan
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Maegrim het volgende:
toch jammer dat je dat binnen 30 seconden klaar hebt staan
Twente rit is de volgendequote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:10 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Dat is in de randstad toch? Ik woon in Friesland, dat gaat m niet worden...maar ga zeker een x mee met een FOK!rit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |