abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127795179

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

29 Juni 2013
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik
- Rit in Twente
- Internationale kampeer-rit

Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)

Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda VFR800Fi '00 - (Maegrim)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker)
Suzuki GSX600F '98 - (lipjes)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:? Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.

[ Bericht 0% gewijzigd door blup op 15-06-2013 11:34:28 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_127795183
:7
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:47:02 #3
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_127795259
:D

Vanmiddag maar een nieuwe achterband besteld, wilde het risico van een prop/paraplu die het niet houdt niet nemen. Michelin Pilot Power CT3. Dure kutgrap, dat band lekrijden :r :r
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_127795293
De bandenindustrie doet goede zaken vanmiddag zeg :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:48:59 #5
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_127795317
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef BlackLining het volgende:
De bandenindustrie doet goede zaken vanmiddag zag :')
Vertel, jij ook? :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:49:00 #6
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_127795318
Ja, beter dan de motorzaken zelf :P
Hoewel wij die laatst ook hebben gespekt, want vriendin heeft een motor gekocht en die hebben we bij onze lokale dealer laten terugvoeren :)

Oh en ik ga ook kijken voor wat anders, op mijn simpele dooie gemak, dat wel
en nee, geen transalp
pi_127795377
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Vertel, jij ook? :P
Nee, zo hard slijten die Conti's nou ook weer niet :')
pi_127795702
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:40 schreef WallyPower118 het volgende:

[..]

Ah ik zie dat jij ook wel eens op het Flight Forum komt :P. Ik ben daar aankomende zondag ook weer te vinden met de Eindhovense Studenten Motor Club.
Sinds ik de Z1000 heb ben ik nog maar 1 keer langs FF gereden. Achterbandje is bijna op dus durf het niet goed aan om weer flink te gaan hoeken daar. Sowieso vaak politie daar.
Als het zondag redelijk weer is kom ik misschien wel even langs ^O^
Ben trouwens ook een Eindhovense student :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:08 schreef chiren het volgende:

[..]

Nice! Dat is dus ook wat ik nu rij:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoe bevalt de Z1000 ten opzichte van de ZX? Rijgedrag/fun/power etc? Ik heb ook een tijdje aan een Z750 gedacht namelijk.
Mooi ding!
Ik reed de ZX6R op 25kw dus over de power kan ik niks zeggen, Z1000 vergelijken met 25kw :+ . Weet wel dat de Z1000 (vergeleken met een ontgrensde zx6r) 10pk meer heeft en natuurlijk een bak meer kopper. Reden dat ik de ZX6R heb verkocht is omdat ik door de sportieve houding al snel last kreeg van mijn rug. Ook het hoogtoerige (ja je kan ook in lage toeren blijven rijden...) sprak mij niet zo aan. Daarom is het dus de Z1000 geworden. Daar zit je iets meer rechtop, lekker veel power en niet zo'n hoogtoerig gejank. Als je eenmaal aan het 'scheuren' bent is zo'n ZX6R natuurlijk de beste motor. Maar sinds ik de Z1000 heb maak ik veel langere ritten, blijf veel langer van huis en heb het veel meer naar m'n zin op de motor, wat grotendeels dus komt omdat ik gewoon geen(/minder) last van mijn rug krijg. Maar de motor rijdt ook gewoon super, denk ik dat deze wel een langere tijd hou :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkNoize op 14-06-2013 17:06:16 ]
pi_127795733
Dubbel ;(
pi_127795886
Rij je ook wel eens rond op de Brand in Den Bosch? Daar zit ook iemand met een nieuwe Z1000 die eerst de één of andere Kwaak reed namelijk
pi_127795903
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef BlackLining het volgende:
Rij je ook wel eens rond op de Brand in Den Bosch? Daar zit ook iemand met een nieuwe Z1000 die eerst de één of andere Kwaak reed namelijk
Nog nooit geweest ;)
pi_127796517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Nog nooit geweest ;)
Ah, dan is het iemand anders. Ik ben er ook niet veel meer trouwens, veel te veel politie -O- en ik hou niet zo van politie.

Net voor de 5e keer dit jaar het lampje in de koplamp vervangen -O- Wat een kut ding zeg. Sinds ie lamp met helder glas erop zit is er niks dan gedonder mee. Draden breken zomaar af, komen tegen de ground aan en dan gaat er weer een lamp of zekering tussenuit :{ Soldeer ik het vast en repareer ik het met krimpkous, breekt die anderhalve centimeter verder weer.

Rotzooi.
pi_127797060
Gelukkig houdt de polizei ook alleen maar de ricerts in de gaten. :o
pi_127797355
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Draden breken zomaar af
misschien is het een yamaha lamp
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:54:53 #15
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127799649
Mooie weer voor gummie
http://link.marktplaats.nl/685547906
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_127800046
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
Mooie weer voor gummie
ziet er wel vet uit :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:28:05 #17
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127800946
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef BlackLining het volgende:
Waarom heb je dan al twee keer moeten uitboren? :+
Twee keer op een verschillende plek, lul :+
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:30:16 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127803538
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef Dekatria het volgende:

[..]

ko-per-vet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_127805359
Yikes, daar ging ik bijna :{ Stukje berm meegepakt :+

Iets te overmoedig een bochtje ingevlogen. Erg krap dus remmen zou gegarandeerd stuiteren worden, verder inkantelen ging niet (kon makkelijk, maar mental block) dus dan maar oprichten en gecontroleerd de berm in :X

Rubber onder gehouden gelukkig :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Apart. Ik sleutel altijd thuis.
pi_127805726
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:08 schreef BlackLining het volgende:
Yikes, daar ging ik bijna :{ Stukje berm meegepakt :+

remmen zou gegarandeerd stuiteren worden
ik had dat gisteren op een 2 baans rotonde... ik ging rechtdoor via de binnenste baan en zat al op de rotonde toen opa van rechts besloot dat hij best nog voorlangs kon.... gelukkig zat er niemand op de buitenste baan en kon ik over de rijbaanscheiding naar de buitenste baan toe zonder te hoeven remmen....

Op on moment ben ik blij dat ik op de Tenere zat en niet op de GSR
pi_127805810
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Sinds ik de Z1000 heb ben ik nog maar 1 keer langs FF gereden. Achterbandje is bijna op dus durf het niet goed aan om weer flink te gaan hoeken daar. Sowieso vaak politie daar.
Als het zondag redelijk weer is kom ik misschien wel even langs ^O^
Ben trouwens ook een Eindhovense student :P

Ik en de rest van het ESMC zijn er aankomende zondag, bij mooi weer, nadat de MotoGP is afgelopen..
pi_127805906
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik had dat gisteren op een 2 baans rotonde... ik ging rechtdoor via de binnenste baan en zat al op de rotonde toen opa van rechts besloot dat hij best nog voorlangs kon.... gelukkig zat er niemand op de buitenste baan en kon ik over de rijbaanscheiding naar de buitenste baan toe zonder te hoeven remmen....

Op on moment ben ik blij dat ik op de Tenere zat en niet op de GSR
Mja dat hoef je met een fiets als de GSF of GSR niet te proberen nee :P Het kan wel, maar dan moet je hem even enigzins voorbereiden. Uitwijken over zo'n ding is dan volgens mij een kwestie van ogen dicht en bidden :')

Dat had ik van week ook zoiets ja. Enkelbaans rotonde wel, en ik zat niet op te letten, kijk ik terug naar de auto voor me stond die ineens stil :X Oprichten, rechts inkantelen, erlangs, snel naar links voor de trottoirband en naast de auto stil staan :') Alsof het nog niet warm genoeg was van het weekend :%

Nou ja, houd je scherp zoiets :Y

Bij dat bochtje net had ik gelukkig nog tijd genoeg om hem rechtop te zetten, dan is een bermvlucht met iedere fiets prima te doen.
pi_127806238

het blijft toch je eerste he
pi_127806316
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

het blijft toch je eerste he
:Y

Alleen weet ik niet of ik het mooie motoren vind eerlijk gezegd :P Vind ze vaak op een foto mooier dan wanneer ik er een in het wild zie.
pi_127806427
hij klonk iig wel lekker :P
pi_127811889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
Mooie weer voor gummie
^O^ En ook nog matzwart O+
Al vind ik de cb750f ook steeds meer hebben...twijfel, twijfel.

Reminder voor mij: In de wintermaanden mn Alp matzwart spuiten :7
pi_127812150
Mooi kut. Momenteel wordt alles wat los en vast zit gejat in de buurt. Zelfs politiepatrouilles nu...
pi_127812291
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Yreal het volgende:
Mooi kut. Momenteel wordt alles wat los en vast zit gejat in de buurt. Zelfs politiepatrouilles nu...
Recessie he?

Merk je overal, meer overvallen, meer motorscooters die gejat worden.. :X
pi_127812407
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Recessie he?

Heel typisch inderdaad dat het vooral motorscooters zijn en een stuk minder normale motoren :') Schakelen zal wel te moeilijk zijn voor dat tuig.
pi_127812453
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Recessie he?

Toch maar even alles goed vast gezet
pi_127812483
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef Yreal het volgende:

[..]

Toch maar even alles goed vast gezet
Jij had ook een Yamaha?
pi_127814485

Ik moet godverdomme echt eens om een nieuwe camera zeg :') Deze maakt er een instagram teringbende van. Al is het in dit geval wel mooi, vind ik.

[ Bericht 27% gewijzigd door BlackLining op 15-06-2013 00:31:15 ]
pi_127815442
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:15 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moet godverdomme echt eens om een nieuwe camera zeg :') Deze maakt er een instagram teringbende van. Al is het in dit geval wel mooi, vind ik.
Misschien gewoon es de lens poetsen? :+
pi_127815470
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef WallyPower118 het volgende:

[..]

Misschien gewoon es de lens poetsen? :+
Zit binnenin. Beetje beslagen ofzo.

Maar goed, nog twee weken, dan mag ie met pensioen :)
pi_127815530
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zit binnenin. Beetje beslagen ofzo.

Maar goed, nog twee weken, dan mag ie met pensioen :)
Al een keer de bak met rijst op de verwarming geprobeerd?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 00:47:59 #36
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127815580
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ko-per-vet.
Allemaal heel leuk, maar dat helpt weinig als je die schroeven nog nooit los hebt gehad he :+ ik heb nog nooit nieuwe schroeven opnieuw moeten uitboren - altijd is het van die ouwe OEM pisbakkenstalen waaiboommeuk waar ik nog nooit iets mee heb gedaan sinds aanschaf.

Zie het luchtfilter (dat ding met het stukkie duct tape) hier bijvoorbeeld. Toen ik er vorig jaar naar keek was het volgens mij het eerste onderhoud aan dat ding sinds tijden - originele kruiskoppen zaten muurvast, en draaide ik dus zo naar de gallemiezen. Toen uitgeboord, en nieuwe RVS platkoppen in gezet met vaseline. Vandaag was het filter eruithalen daardoor een eitje,

[ Bericht 5% gewijzigd door Dekatria op 15-06-2013 00:56:33 ]
pi_127815673
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef WallyPower118 het volgende:

[..]

Al een keer de bak met rijst op de verwarming geprobeerd?
Nee, maar ik weet het niet. Heb toch echt het idee dat rijst veel beter gaat op het fornuis. Maar buiten dat hou ik er sowieso niet zo van. Doe mij maar pasta. Dat werkt trouwens ook beter op het fornuis denk ik.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 00:52:57 #38
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_127815727
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, maar ik weet het niet. Heb toch echt het idee dat rijst veel beter gaat op het fornuis. Maar buiten dat hou ik er sowieso niet zo van. Doe mij maar pasta. Dat werkt trouwens ook beter op het fornuis denk ik.
_O-
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_127815753
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:')
pi_127815756
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:53 schreef WallyPower118 het volgende:

[..]

:6
pi_127815808
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:6
Ga jij maar lekker pasta eten jungsk :P
pi_127815834
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:47 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Allemaal heel leuk, maar dat helpt weinig als je die schroeven nog nooit los hebt gehad he :+ ik heb nog nooit nieuwe schroeven moeten uitboren - altijd van die ouwe OEM pisbakkenstalen waaiboommeuk waar ik nog nooit iets mee heb gedaan sinds aanschaf.

[ afbeelding ]

Zie het luchtfilter (dat ding met het stukkie duct tape) hier bijvoorbeeld. Toen ik er vorig jaar naar keek was het volgens mij het eerste onderhoud aan dat ding sinds tijden - originele kruiskoppen zaten muurvast, en draaide ik dus zo naar de gallemiezen. Toen uitgeboord, en nieuwe RVS platkoppen in gezet met vaseline. Vandaag was het filter eruithalen daardoor een eitje,
Luchtfilter is bij mij ook kneitergaar -O-

Leuk ook. Boutjes in een dun laagje kunststof. Dat gaat natuurlijk op gegeven moment mis. Ik heb nu aan de binnenkant gewoon moertjes eerst vastgelijmd, en toen een beetje vastgesmolten aan de behuizing met een aansteker. Zit nu weer prima. Het heeft een hoog beungehalte maar het werkt wel :) Idiote constructies dat gedoe met bouten in kunststof.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 00:58:50 #43
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127815893
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:56 schreef BlackLining het volgende:
Leuk ook. Boutjes in een dun laagje kunststof. Dat gaat natuurlijk op gegeven moment mis. Ik heb nu aan de binnenkant gewoon moertjes eerst vastgelijmd, en toen een beetje vastgesmolten aan de behuizing met een aansteker. Zit nu weer prima. Het heeft een hoog beungehalte maar het werkt wel :) Idiote constructies dat gedoe met bouten in kunststof.
In de kunststof airbox van de Alp zitten gelukkig metalen schroefdraden verzonken, maakt het schroeven een stuk minder stressvol :) het uitboren vereiste toentertijd echter totale aandacht - 1 verkeerde beweging en je airbox is naar de tering :{
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:29:25 #44
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127816727
Wat hou ik trouwens van surplus onderdelen websites, die de hele zwik voor oudere motoren hebben opgekocht van de fabrikanten. Nippeltje hier, dekseltje daar, en allemaal origineel en op onderdeelnummer... heerlijk winkelen voor specifieke shizza zo :Y)
pi_127816908
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:29 schreef Dekatria het volgende:
Wat hou ik trouwens van surplus onderdelen websites, die de hele zwik voor oudere motoren hebben opgekocht van de fabrikanten. Nippeltje hier, dekseltje daar, en allemaal origineel en op onderdeelnummer... heerlijk winkelen voor specifieke shizza zo :Y)
En dan geen link geven :{w
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:38:17 #46
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127816926
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En dan geen link geven :{w
Heb ik al vaak genoeg gespamd volgens mij ;) CMSnl.com gebruik ik vaak.
pi_127817016
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:38 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Heb ik al vaak genoeg gespamd volgens mij ;) CMSnl.com gebruik ik vaak.
Die is al wel een paar keer voorbij geweest inderdaad :)

Had er uit pure willekeur even een plaatje van mijn achterwiel uit gepikt, de mijne zit werkelijk compleet anders :') Maar hij gaat nu maar eens in favorieten. Japparts heeft ook veel voor Suzuki, maar niet alles.

Overigens snap ik niet waarom mensen nog motoren als geheel verkopen zeg. Als je ziet wat voor gigantische bedragen er voor specifieke onderdelen gegeven worden :')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:45:16 #48
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127817052
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die is al wel een paar keer voorbij geweest inderdaad :)

Had er uit pure willekeur even een plaatje van mijn achterwiel uit gepikt, de mijne zit werkelijk compleet anders :') Maar hij gaat nu maar eens in favorieten. Japparts heeft ook veel voor Suzuki, maar niet alles.
Al bij CMS geprobeerd te zoeken met je VIN nummer? Heb het zelf nog niet geprobeerd, vond het wel een slimme tool om specifieke onderdelen voor je fiets te vinden.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:49:43 #49
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127817115
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:43 schreef BlackLining het volgende:
Overigens snap ik niet waarom mensen nog motoren als geheel verkopen zeg. Als je ziet wat voor gigantische bedragen er voor specifieke onderdelen gegeven worden :')

Dit onderdeel vond ik er wel uitspringen. Ik was al verrast dat je zelfs zoiets dus nog hagelnieuw kon krijgen... en de prijs is er dan ook naar :+
pi_127817128
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:45 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Al bij CMS geprobeerd te zoeken met je VIN nummer? Heb het zelf nog niet geprobeerd, vond het wel een slimme tool om specifieke onderdelen voor je fiets te vinden.
:Y maar dan nog zit ie compleet anders. Sowieso schijnt Suzuki nogal geprutst te hebben met die dingen daar de eerste jaargang in een stuk of 6 uitvoeringen is uitgebracht die allemaal net weer iets anders in elkaar zitten :') GSF600 N, NY, NX, NT, SY, SX, ST, X en Y.. :') maar met een beetje nadenken kom je er wel uit inderdaad. Verschillen zijn echt minimaal. Achterwiel heeft een paar lagers met andere maten, en twee spacers. Zit ie verkeerd, krijg je hem er niet tussen. Aardig foolproof gelukkig :)

Doet me eraan denken dat ik een achterwiellagertje moet bestellen bij de kettingset trouwens :Y Daar zat aardig wat speling op zag ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door BlackLining op 15-06-2013 01:56:11 ]
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:57:18 #51
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127817223
Hahaha wat de fuck _O- dit had ik dus echt niet gedacht.
pi_127817256
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:57 schreef Dekatria het volgende:
Hahaha wat de fuck _O- dit had ik dus echt niet gedacht.
Da's nog belachelijk goedkoop voor een kuipdeel :D
pi_127817277
Ik zit eens te kijken he, als ik de onderdelen die ik zo van de fiets af kan trekken zou kunnen verkopen voor de helft van de prijs op die site, dan vang ik gewoon net zo veel als de dagwaarde. En dan kan het motorblok ook nog helemaal uit elkaar. Levert veel op, want de SACS blokken zijn modulair. Cilinders, koppeling, versnellingsbak, onsteking, startmotor, nokken, etcetera kan allemaal gewoon uitgewisseld worden met andere inline fours van Suzuki tot ongeveer 1999 :+
  zaterdag 15 juni 2013 @ 02:01:59 #54
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127817287
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's nog belachelijk goedkoop voor een kuipdeel :D
Dat ook nog eens ja. Maar dan ook precies mijn kleurstelling en alles, dat geloof je toch niet man _O-

Toch jammer dat ze het rechterpaneel niet lijken te hebben...
pi_127817307
Iemand trouwens enig idee waar je aan kunt afleiden uit welke markt je motor komt? De mijne is geimporteerd, dat weet ik zeker, maar ik kan er maar niet achter komen waar vandaan. Hij heeft onderdelen van zowel de Duitse als de Amerikaanse variant. Zal wel de Duitse zijn, maar ik zou het toch leuk vinden om dat toch eens zeker te weten :Y

Ik kon tevens geen apparaat vinden wat mijn precieze snelheid, locatie, gaspositie, remkracht, uitgesproken scheldwoorden, richting of inhoud van de buddy doorgeeft, dus Amerikaans is hij denk ik toch niet.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 02:06:34 #56
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127817335
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:03 schreef BlackLining het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar je aan kunt afleiden uit welke markt je motor komt? De mijne is geimporteerd, dat weet ik zeker, maar ik kan er maar niet achter komen waar vandaan. Hij heeft onderdelen van zowel de Duitse als de Amerikaanse variant. Zal wel de Duitse zijn, maar ik zou het toch leuk vinden om dat toch eens zeker te weten :Y
Is er geen verklaring te trekken uit je VIN nummer? Bij de Alp is alles daaruit te herleiden.
pi_127817369
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:06 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Is er geen verklaring te trekken uit je VIN nummer? Bij de Alp is alles daaruit te herleiden.
Mja, daarvoor moet ik de importeur bellen.

Wel lachen trouwens. Het is een Bandit van de allereerste serie 600's :) Zo ver was ik in ieder geval al.

Goeie site trouwens zeg! Sommige dingen wil je gewoon niet tweedehands maar in nieuwstaat. handig dat! Nokkenasketting voor ¤90. Misschien toch maar eens vervangen dan.. Daar staat de rek ook al goed op na 97.000km, dus de timing van de kleppen is ook niet meer wat het geweest is.

En de spanner kost dan ¤126 :') Idioot gedoe. Komt binnenkort gewoon een handmatige op. Dat werkt stukken beter dan die gare veer.

[ Bericht 8% gewijzigd door BlackLining op 15-06-2013 02:17:51 ]
  zaterdag 15 juni 2013 @ 02:17:26 #58
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127817411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:10 schreef BlackLining het volgende:
Goeie site trouwens zeg! Sommige dingen wil je gewoon niet tweedehands maar in nieuwstaat. handig dat!
My point exactly :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127817425
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

My point exactly :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127818165
gaaf :)

¤354 per remschijf _O-
pi_127818864
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 05:18 schreef Maegrim het volgende:

¤354 per remschijf _O-
zijn ze van goud ofzo?
pi_127818941
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 09:17 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zijn ze van goud ofzo?
Valt nog mee, Braketech heeft een setje Koolstof-ceramische in het assortiment. Slechts ¤2300 euro per setje :P

http://www.braketech.com/(...)icle&id=50&Itemid=95
pi_127818969
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 09:27 schreef WallyPower118 het volgende:

[..]

Valt nog mee, Braketech heeft een setje Koolstof-ceramische in het assortiment. Slechts ¤2300 euro per setje :P

http://www.braketech.com/(...)icle&id=50&Itemid=95
wave discs voor de tenere zijn 125 euro p/s ofzo :) "gewone" 8 tientjes

en mijn nieuwe steppies en bar risers zijn zojuist afgegeven *O*
pi_127819045
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 09:31 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Das dan best goedkoop. OEM schijven voor een 600RR waren dacht ik 220 euro per stuk
  zaterdag 15 juni 2013 @ 09:53:29 #65
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127819153
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 09:31 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ALS je dat gaat doen; wel opletten dat je goede neemt, de goedkoopies maken ook zijdelingse waves na wat steviger gebruik. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_127819204
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 09:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ALS je dat gaat doen; wel opletten dat je goede neemt, de goedkoopies maken ook zijdelingse waves na wat steviger gebruik. :)
was het niet van plan
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:02:58 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127819241
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 09:58 schreef Salatrel het volgende:

[..]

was het niet van plan
Ik zou ook eerst je OEM's effe opstuffen, maar je weet het niet heah ;)
Je kunt er ook wave's op zetten en dan je OEM's verkopen als zgan ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:35:23 #68
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127819794
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 05:18 schreef Maegrim het volgende:

¤354 per remschijf _O-
Zulke slijtageonderdelen moet je dan weer niet via CMS aanschaffen, dan draaien ze je idd een arm uit :')

Heb trouwens volgens mij ook het rechterpaneel gevonden nu. Ben bijna voornemens een reservefairing te bestellen _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door Dekatria op 15-06-2013 11:04:36 ]
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:05:55 #69
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127820293
Ik ben nu aan het kijken naar de koppeling van een TRX om die in de XTZ te zetten.
Benieuwd hoeveel verschil het gaat maken :)

En nog handige website als je racks etc. wil http://heavyduties.ro/yamaha/st/xtz750supertenere.html#stcba
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:28:27 #70
34586 kepler
No bounce, no play
pi_127820725
Ik ben eigenlijk op zoek naar een slot om het achterste klepje op mn Super Tenere XTZ750 af te sluiten (hij is helemaal weg), geen idee hoe het heet dus het is ook een beetje moeilijk zoeken :D

Iemand een idee? :D
The line is a dot to you!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:38:06 #71
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127820917
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef kepler het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een slot om het achterste klepje op mn Super Tenere XTZ750 af te sluiten (hij is helemaal weg), geen idee hoe het heet dus het is ook een beetje moeilijk zoeken :D

Hier misschien?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:38:09 #72
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127820919
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef kepler het volgende:

Zag laatst nog zo'n unit ergens te koop :X
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:40:35 #73
34586 kepler
No bounce, no play
pi_127820963
Ik heb inderdaad iets gevonden, volgens mij is het dit:

http://www.motosp.gr/part(...)tno=3LDW248400&year=

Maar ik heb een beetje het idee dat het alleen de deksel is?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:41:16 #74
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127820973
http://www.bormotorparts.com/steun-koffer-top-nl-10.html
Scheelt je wat geld, weet niet waar je vandaan komt, maar als de verzending onredelijk is wil ik het best voor je afhalen en versturen ofzo.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:45:29 #75
34586 kepler
No bounce, no play
pi_127821040
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:41 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.bormotorparts.com/steun-koffer-top-nl-10.html
Scheelt je wat geld, weet niet waar je vandaan komt, maar als de verzending onredelijk is wil ik het best voor je afhalen en versturen ofzo.
Cool, bedankt _O_

Ik ga eens kijken hoeveel de verzending kost :) Ik hoef eigenlijk alleen maar de deksel :D

Edit: Van het weekend maar eerst eens kijken of ik nog meer kan/moet bestellen, doe ik het wel in 1 keer. Deksel zit nu met ducktape vast :P
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:46:31 #76
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127821060
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:45 schreef kepler het volgende:

[..]

Cool, bedankt _O_

Ik ga eens kijken hoeveel de verzending kost :) Ik hoef eigenlijk alleen maar de deksel :D
Gewoon vragen of ook alleen die kan, wel de sleutel erbij vragen ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:47:40 #77
34586 kepler
No bounce, no play
pi_127821080
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:46 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Gewoon vragen of ook alleen die kan, wel de sleutel erbij vragen ;)
Ja, dat was ik inderdaad van plan. Maar eerst eens rondkijken of ik nog meer nodig heb :P
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:52:27 #78
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127821161
Ik moet eigenlijk een nieuw paneel hebben voor links achter, maar dan wel wit en die zijn verrekte moeilijk te vinden :(
pi_127822650
Grmbl, ik word er niet goed van dat ik mijn navigatie niet op de plek krijg waar ik 'm wil. Mooiste zou zijn die nepbout in mijn teller uitboren, maar geen gereedschap voor en ik durf de gok niet te wagen. Straks breekt dat plastic :')
pi_127823093
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
Grmbl, ik word er niet goed van dat ik mijn navigatie niet op de plek krijg waar ik 'm wil. Mooiste zou zijn die nepbout in mijn teller uitboren, maar geen gereedschap voor en ik durf de gok niet te wagen. Straks breekt dat plastic :')
je kan toch gewoon zon ram kogel in he kroon plaat jassen?
pi_127823123
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:12 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je kan toch gewoon zon ram kogel in he kroon plaat jassen?
Dat kan inderdaad, maar dat wil ik niet, want dan zit ie te laag.

Hij kan precies in het midden boven m'n tellers,alleen de bevestiging is trickie.
pi_127825459
Sinds woensdag mijn rijbewijs, en vanmiddag mooie Z750 uitgezocht!

21 juni ophalen!
pi_127825580
Dan word het weer slecht weer hoorde ik.
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 14:48:55 #84
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127825587
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef Tommzzz het volgende:

[ afbeelding ]

21 juni ophalen!
Nette brommert, en ook mooi optijd voor de rit de week erna ^O^
pi_127825729
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef Geerd het volgende:
Dan word het weer slecht weer hoorde ik.
is het ook niet zo druk met fietsers en wandelaars
pi_127825967
Isle of Man 2013
https://vimeo.com/68343188

_O_
pi_127826273
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Nette brommert, en ook mooi optijd voor de rit de week erna ^O^
Dat is in de randstad toch? Ik woon in Friesland, dat gaat m niet worden...maar ga zeker een x mee met een FOK!rit!
pi_127826284
quote:

[ afbeelding ]

21 juni ophalen!
Mooie bike!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:13:46 #89
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_127826365
Nog een kawa erbij, goed bezig!
pi_127826445
quote:

[ afbeelding ]

21 juni ophalen!
hij is nat
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:16:46 #91
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127826463
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:16 schreef Maegrim het volgende:

[..]

hij is nat
pi_127826494
toch jammer dat je dat binnen 30 seconden klaar hebt staan :')
pi_127826515
quote:
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:20:29 #94
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127826570
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Maegrim het volgende:
Google skillz TOPICPOLIZEI4ava.png
pi_127826943
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Maegrim het volgende:
pi_127827510

Het was nat idd, proefrit kunnen maken tussen de buien door, vandaar dat de motor nog wat nat is op de foto.
pi_127827519
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:10 schreef Tommzzz het volgende:

[..]

Dat is in de randstad toch? Ik woon in Friesland, dat gaat m niet worden...maar ga zeker een x mee met een FOK!rit!
Twente rit is de volgende ^O^
pi_127830721
Zo. Net 4 schijfremsloten er bij gekocht. Als ze hem nu nog meenemen...
pi_127830789
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

Dit is dan ook wel weer leuk. Alleen weer zo fucking ver weg. -O-
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:53:37 #100
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127830800
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:51 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Twente rit is de volgende ^O^
_O_

Mijn verbruik wordt steeds beter :?
eerst 1 op 15 nu 17!! volgens mij voor een oude S10 best prima!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:54:02 #101
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127830812
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:53 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

Dit is dan ook wel weer leuk. Alleen weer zo fucking ver weg. -O-
Zag ik net nog over de UT rijden :)
Wel grappige basis.
pi_127830865
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:53 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

_O_

Hier ook. Snap er geen snars van :? 1:23 laatst.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:54 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Zag ik net nog over de UT rijden :)
Wel grappige basis.
Ja daarom. Technische kennis bezit ik wel. Prijsje is leuk. Maar hoe ik het hok hier krijg?
pi_127830958
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:53 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

_O_

Je wordt ouder, rijd bijgevolg als een ouwe lul en verbruikt zo minder benzine :)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:59:59 #104
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127830982
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je wordt ouder, rijd bijgevolg als een ouwe lul en verbruikt zo minder benzine :)
Reed juist alleen maar "vlotter", veel meer toeren maken en sneller uit de ankers.
pi_127831019
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Reed juist alleen maar "vlotter", veel meer toeren maken en sneller uit de ankers.
Idem hier sinds die produro erop, gas op die lollie! :+
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:01:42 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127831037
Ik heb onderhand uitgevogeld dat het weinig uitmaakt of ik rijd als een ouwe lul of als een 3e rangs staatsdebiel, zit bijna altijd rond de 17 - 18 liter voor 230 - 235 km.. :') Op zich mooi; kan ik me de moeite van het rustig rijden besparen -> gas erop :7

Wat trouwens wél uitmaakt is of ik mijn benzeen in .de of in .nl haal, die laatste lijkt wel standaard ietsje zuiniger te rijden. Vage peop. :?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:02:01 #107
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127831049
Ohja CB ook verkocht als het goed is, dus kan er weer wat geknutseld worden aan de S10 :)
pi_127831055
Sterker nog, mijn motor verbruikt minder nadat ik de dB-killers eruit heb gehaald. :P
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:02:53 #109
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127831069
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
Sterker nog, mijn motor verbruikt minder nadat ik de dB-killers eruit heb gehaald. :P
Das wel enigszins logisch, minder tegendruk toch?
Tenzij je 2 takt rijdt
pi_127831104
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:02 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Das wel enigszins logisch, minder tegendruk toch?
Tenzij je 2 takt rijdt
Precies. Geldt dus ook voor ori demper vs een open demper :P
pi_127831173
Iemand in die in de buurt woont van Landgraaf?
pi_127831207
quote:
Dat is logisch. Even afstellen (mits je carbs hebt) wordt het nog beter. Datzelfde geldt voor Gummie, komt grotendeels door de open pijp.

Mijn motor is overigens ook zuiniger als ik rijd al een malloot. Als ik onder de 4k rpm kom gaat ie veel meer zuipen. Rijden op 6k rpm is veel beter voor het blok. Alleen dan maakt ie veel meer lawaai en trilt ie harder, dus dat doe ik doorgaans niet zo vaak.

Als ik hier een redelijk sportief ritje rij, kom ik nog wel aan de 1:24 als het moet :+ Terwijl als ik gewoon rustig ga toeren, dan mag ik blij zijn met 1:19.

Nou ja, motoren zijn er ook voor gemaakt om snel en scherp te rijden, dat scheelt :Y Daarnaast kan verbruik me niet zoveel boeien. Beide uitersten die ik wel eens gereden heb (1:15 en 1:25.5) varieeren van acceptabel tot érg mooi. Maar een hobby mag geld kosten :Y Ik zal er absoluut niet rustiger om gaan rijden. Als ik zuinig wil rijden, pak ik wel de auto.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:15:44 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127831385
quote:
Had ik ook, maar meer omdat je dan rustiger rijdt omdat anders de halve provincie omkijkt als je gas geeft, en daarbij klonk de V-twin gewoon mooier @ low revs :9~
pi_127831786
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:50 schreef Yreal het volgende:
Zo. Net 4 schijfremsloten er bij gekocht. Als ze hem nu nog meenemen...
:? 8)7
pi_127831797
Helm voor reserve gekauft. Shark RSF Fusion voor een vriendenprijsje *O*
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:39:47 #116
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127831946
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:33 schreef Gummiebeer het volgende:
Helm voor reserve gekauft. Shark RSF Fusion voor een vriendenprijsje *O*
Als ik na nieuwe rubber etc. nog wat centen overhoud wordt deze aangeschaft!

Heerlijk fout!
pi_127832109
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Als ik na nieuwe rubber etc. nog wat centen overhoud wordt deze aangeschaft!
[ afbeelding ]

Heerlijk fout!
Heel fout maar wel mooi oldskool jaren '80 print *O*
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:53:43 #118
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127832303
Past wel bij de rest van je kit inderdaad :)
pi_127833377
Poser :D je lijkt wel een Supersport rijder :P
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:56:48 #120
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127834104
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:33 schreef Salatrel het volgende:
Poser :D je lijkt wel een Supersport rijder :P
Dan lijkt het of je zelfmoord rijstijl hebt ;)
Gaat iedereen nog harder aan de kant :)

Jij nog naar die tenere meet? of gaan er mensen van MF bij 660 topic?
pi_127834750
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:10 schreef Tommzzz het volgende:

[..]

Volgend jaar de FOK!-elfstedentocht?
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_127835173
Haha, net weer een mongool gespot :') Met een normale jas, spijkerbroekie, etcetera op een R1. Komt ie me midden in de stad, ik reed al 90, met een noodgang voorbij :') staat ie bij het volgende stoplicht stil. Ik ernaast, is ie te beroerd om ook maar even opzij te kijken :')

Mooie bocht daarna. Ik zal niet beweren dat ik hem bij kon houden, want dat lukte me niet op een veilige manier, maar hij had de allergrootste moeite met die bocht doorkomen. Motor rechtop, zelf helemaal ernaast. Met als gevolg stuiteren en zoeken als een malle _O-

Prutser. Zal me niet verbazen als ie geen motorrijbewijs had.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:34:26 #123
160396 Tommzzz
niet zaai
pi_127835742
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:12 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Volgend jaar de FOK!-elfstedentocht?
Lijkt me geweldig!
pi_127837530
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is logisch. Even afstellen (mits je carbs hebt) wordt het nog beter. Datzelfde geldt voor Gummie, komt grotendeels door de open pijp.

Mijn motor is overigens ook zuiniger als ik rijd al een malloot. Als ik onder de 4k rpm kom gaat ie veel meer zuipen. Rijden op 6k rpm is veel beter voor het blok. Alleen dan maakt ie veel meer lawaai en trilt ie harder, dus dat doe ik doorgaans niet zo vaak.

Als ik hier een redelijk sportief ritje rij, kom ik nog wel aan de 1:24 als het moet :+ Terwijl als ik gewoon rustig ga toeren, dan mag ik blij zijn met 1:19.

Nou ja, motoren zijn er ook voor gemaakt om snel en scherp te rijden, dat scheelt :Y Daarnaast kan verbruik me niet zoveel boeien. Beide uitersten die ik wel eens gereden heb (1:15 en 1:25.5) varieeren van acceptabel tot érg mooi. Maar een hobby mag geld kosten :Y Ik zal er absoluut niet rustiger om gaan rijden. Als ik zuinig wil rijden, pak ik wel de auto.
Afstellen helpt ook nog ja, maar ik weet niet of dat gedaan is. Kocht hem met deze dempers erop.

Heeft trouwens ook met je koppel te maken, wel eens getest met m'n GS namelijk. Constant zo vroeg mogelijk opschakelen gaf meer verbruik dan rond zo'n max koppel toerental.

Mij boeit het ook totaal niet of het zuinig is, maar het moet wel acceptabel blijven. 1:12 kan ik nog mee leven, maar als het lager wordt dan ga ik toch wel twijfelen. Het is dan wel zo dat ik mijn motor ook voor woon-werk gebruik, dus dat telt ook nog een beetje mee.
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Had ik ook, maar meer omdat je dan rustiger rijdt omdat anders de halve provincie omkijkt als je gas geeft, en daarbij klonk de V-twin gewoon mooier @ low revs :9~
Gheghe, even de straat uit en dan zal dat aan mijn reet roesten :+ Geluid @ low revs ben ik wel met je eens, tot 5k bij mijn motor ongeveer :9~
pi_127837730
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Afstellen helpt ook nog ja, maar ik weet niet of dat gedaan is. Kocht hem met deze dempers erop.

Heeft trouwens ook met je koppel te maken, wel eens getest met m'n GS namelijk. Constant zo vroeg mogelijk opschakelen gaf meer verbruik dan rond zo'n max koppel toerental.
Afstellen kan weer opnieuw als je de killed eruit haalt he. Het effect zal minder zijn dan wanneer je van stockdemper naar racepijpje gaat, maar het is er wel.

Dat ie op koppel zuinige is, is logisch :) Immers, max koppel geeft eigenlijk aan wanneer de verbranding optimaal is (grootste uitzetting van mengsel bij ontbranding). Dan is ie tevens het meest efficient.
pi_127840711
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:34 schreef Tommzzz het volgende:

[..]

Lijkt me geweldig!
moet je em wel zelf organiseren :+
  zaterdag 15 juni 2013 @ 22:14:37 #127
160396 Tommzzz
niet zaai
pi_127840812
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef Maegrim het volgende:

[..]

moet je em wel zelf organiseren :+
Lijkt me geweldig! :9 (als ik de tijd zou hebben... ;( )
pi_127840874
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dan lijkt het of je zelfmoord rijstijl hebt ;)
Gaat iedereen nog harder aan de kant :)

Jij nog naar die tenere meet? of gaan er mensen van MF bij 660 topic?
neuh en geen idee zo actief ben ik daar niet :P
pi_127840877
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Tommzzz het volgende:

[..]

dat betekend dus de route testrijden tot je een ons weegt :P
pi_127840938
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:15 schreef Maegrim het volgende:

[..]

dat betekend dus de route testrijden tot je een ons weegt :P
zoveel wegen hebben ze daar niet waar de nav evt verkeerd kan sturen :P
pi_127841693
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zoveel wegen hebben ze daar niet waar de nav evt verkeerd kan sturen :P
Ja of het wordt een offroadrit :')
pi_127848959
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Tommzzz het volgende:

[..]

Anders gewoon meedoen als groep aan de motorelfstedentocht die jaarlijks wordt georganiseerd.
pi_127849227
Bentley, Lamborghini, Porsche, Audi, Bugatti, & Ducati are all owned by Volkswagen,
Is dat zo ja?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 16 juni 2013 @ 01:50:54 #134
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_127849461
Aldus de wiki pagina http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group :

Volkswagen Group sells passenger cars under the Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, ¦koda and Volkswagen marques; motorcycles under the Ducati brand; and commercial vehicles under the MAN, Scania and Volkswagen Commercial Vehicles marques.

Lijkt er op dat de Volkswagen group vrij veel in handen heeft.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_127849521
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Aldus de wiki pagina http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group :

Volkswagen Group sells passenger cars under the Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, ¦koda and Volkswagen marques; motorcycles under the Ducati brand; and commercial vehicles under the MAN, Scania and Volkswagen Commercial Vehicles marques.

Lijkt er op dat de Volkswagen group vrij veel in handen heeft.
Seat had ik dan wel eerder gehoord idd maar de rest :P
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 16 juni 2013 @ 01:55:57 #136
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_127849600
Bij de vierwielers wist ik dat ze veel in handen hadden, maar dat stoekgaatie ook onder hun regime valt wist ik niet. Daar mag wel een flinke portie deutsche Gründlichkeit overheen :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_127850782
Wel apart ja. Één van de betrouwbaarste automerken die één van de meest gammele merken van motoren in handen heeft :')

Deevinityplayfair, kom er maar in :7
pi_127853171
quote:
stoekgaatie

Maar is het echt zo slecht gesteld met de kwaliteit van Ducati (en HD)? Het zijn toch peperdure fietsen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_127853196
Ducati is een beetje de Fyra onder de motorfietsen
pi_127853225
Je mag toch verwachten dat de moderne consument dat niet meer pikt tegenwoordig, slechte kwaliteit voor een hoop geld. Goed, het zijn schitterende fietsen, maar elk motormerk heeft wel mooie fietsen in de collectie zitten. Of zou men een Ducati kopen om te kunnen posen?
A murky, forgotten land.
pi_127853297
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
Of zou men een Ducati kopen om te kunnen posen?

Ik vind het ook schitterende fietsen maar er is altijd gezeik mee. De meeste Ducs die ik ken rijden maar een paar honderd kilometer per jaar.

Sowieso moet je geen Italiaanse voertuigen aanschaffen. Aprilia is ook zo'n merk waarvan de motoren vaker stil staan dan ze rijden. Net als een Fyra zeg maar.
pi_127853417
Gelukkig deden de vliegtuigen van Frecce Tricolore (ook van Italiaanse makelij) het probleemloos gisteren op Volkel :@
A murky, forgotten land.
pi_127853454

nieuwe handlebar risers +25mm

nieuwe en bredere steppies tevens -15mm

SPOILER: Oud vs Nieuw
pi_127853991
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 09:04 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ziet er nice uit :). Maar ik zou dus nooit blootsvoets een stukje gaan rijden met die stepjes :+
  zondag 16 juni 2013 @ 10:14:27 #145
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127854050
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 10:09 schreef WallyPower118 het volgende:
Maar ik zou dus nooit blootsvoets een stukje gaan rijden met die stepjes :+
Ook niet de bedoeling hea :+

Lookin' good Sala brada!

[ Bericht 2% gewijzigd door Dekatria op 16-06-2013 11:11:24 ]
pi_127856989
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 09:04 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nice :9
  zondag 16 juni 2013 @ 16:25:44 #147
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127864590
Sala heeft wat meer zitruimte *O*
pi_127865200
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
Sala heeft wat meer zitruimte *O*
rijd heerlijk staand nu :P
  zondag 16 juni 2013 @ 16:50:11 #149
258802 Yreal
henk..!
pi_127865258
Merk je die 15mm echt?
pi_127865265
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:50 schreef Yreal het volgende:
Merk je die 15mm echt?
het is 40mm bij elkaar he? stuur 25mm hoger en steppies 15 lager
  zondag 16 juni 2013 @ 16:52:12 #151
258802 Yreal
henk..!
pi_127865304
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:50 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het is 40mm bij elkaar he? stuur 25mm hoger en steppies 15 lager
ik heb het idee dat dat voor de kle ook welkom zou zijn, alleen kan ik nergens stepjes vinden.
  zondag 16 juni 2013 @ 16:57:44 #153
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  zondag 16 juni 2013 @ 16:59:07 #154
258802 Yreal
henk..!
pi_127865501
quote:
weer voor tot 2005 :( wat een getrut zeg..
pi_127865525
quote:
8s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Yreal het volgende:

[..]

Kerel, ga naar een Kawa dealer en vraag wat er veranderd is. Waarschijnlijk passen 9/10 dingen gewoon op jouw fiets.
  zondag 16 juni 2013 @ 17:01:23 #156
258802 Yreal
henk..!
pi_127865566
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Kerel, ga naar een Kawa dealer en vraag wat er veranderd is. Waarschijnlijk passen 9/10 dingen gewoon op jouw fiets.
mijne zegt dat het niet kan
pi_127865579
quote:
15s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:01 schreef Yreal het volgende:

[..]

mijne zegt dat het niet kan
Dan probeer je het zelf uit.
pi_127865611
quote:
8s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Yreal het volgende:

[..]

vanaf
  zondag 16 juni 2013 @ 17:02:47 #160
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  zondag 16 juni 2013 @ 17:03:58 #161
258802 Yreal
henk..!
pi_127865649
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef Salatrel het volgende:

[..]

vanaf
oh echt. Ik spreek ook echt voor geen metert Duits :D
pi_127865668
quote:
11s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

Selecteer maar eens je motor via de Bike-database.
pi_127865692
quote:
11s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

rechts bovenin staat een engels vlaggetje :P ik heb gewoon via de bike database Kawasaki motorcycle tot 550cc en dan de KLE500 2005-...
pi_127867644
Ik zat zo eens te rekenen. 1000 Euro voor het motorrijbewijs, 1000 euro voor motorkleding + helm en 2000 euro voor een motor, dat klinkt redelijk realistisch, toch?
A murky, forgotten land.
  zondag 16 juni 2013 @ 17:59:30 #165
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127867709
Die laatste paar wel, maar voor je rijbewijs hangt het er maar net vanaf hoe snel je het oppikt. Ik zou het tweevoudige begroten.
pi_127867848
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:59 schreef Dekatria het volgende:
Die laatste paar wel, maar voor je rijbewijs hangt het er maar net vanaf hoe snel je het oppikt.
Dat is de enige variabele idd. Maar voor de rest dus wel haalbaar. Mooi.

Ik heb het een en ander op de spaarrekening staan, en er komt binnenkort nog 500 euro belastingteruggave aan. En ik krijg nog een aardig bedrag terug van mijn ouders. Dat betalen ze mij over een aantal maanden terug. Dan zit ik al aan de 3000. Hopelijk heb ik tegen die tijd werk, zodat het resterende bedrag ook in een paar maandjes tijd bij elkaar gespaard kan worden. En dan hoppa *O*
A murky, forgotten land.
  zondag 16 juni 2013 @ 18:08:09 #167
258802 Yreal
henk..!
pi_127867951
Rijbewijs wisselt enorm. Mijn baas had hem in 4 lessen (zegt ie). Ik had er 50 nodig.
pi_127868054
Vaak valt er ook over de prijs te onderhandelen bij een rijschool voor een lespakket. Zeker nu met die nieuwe regels voor het motorrijbewijs raken ze enorm veel (jonge) klanten mis.
pi_127868063
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:08 schreef Yreal het volgende:
Rijbewijs wisselt enorm. Mijn baas had hem in 4 lessen (zegt ie). Ik had er 50 nodig.
Het rij al 18 jaar auto, en bevind mij ook vaak op de fiets en op de scooter in druk verkeer. Daarnaast ben ik een defensieve rijder en ik anticipeer en kijk altijd ver vooruit.
Dat schijnt een hoop te schelen bleek uit het vorige topic.
A murky, forgotten land.
  zondag 16 juni 2013 @ 18:12:10 #170
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127868103
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het rij al 18 jaar auto, en bevind mij ook vaak op de fiets en op de scooter in druk verkeer. Daarnaast ben ik een defensieve rijder en ik anticipeer en kijk altijd ver vooruit.
PTA / Motorrijles #64 - Het is zomer!

:Y)
  zondag 16 juni 2013 @ 18:12:27 #171
258802 Yreal
henk..!
pi_127868115
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

dat geloof ik graag. Ik heb geen rijbewijs b en dat koste toch wel de nodige moeite.
pi_127868146
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef Bokkepootje het volgende:
Vaak valt er ook over de prijs te onderhandelen bij een rijschool voor een lespakket. Zeker nu met die nieuwe regels voor het motorrijbewijs raken ze enorm veel (jonge) klanten mis.
Ik ben 36, dus die nieuwe regels gelden niet voor mij. Maar het is tzt wel te proberen natuurlijk om te onderhandelen. Niet geschoten is immers altijd mis.
A murky, forgotten land.
pi_127868180
quote:
My bad. Verwarrend, 2 topics :@
A murky, forgotten land.
  zondag 16 juni 2013 @ 19:14:00 #174
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127870087
Morgen weer beginnen aan de 1100 verse kilometertjes van deze week. Als hij er morgenvroeg nog staat :')
pi_127870443
Vanmiddag durfde mijn vriendin O+ het aan om voor het allereerst in haar leven achterop te gaan. Als een malle vasthouden aan mij en als een stijve plank door de bochten :o
Effe gestopt en nogmaals uitgelegd wat nu precies de bedoeling was. En nu merk ik haar bijna niet dat ze achterop zit, moest zelfs nog effe voelen of ze er uberhaupt nog wel op achterop zat.
Ze begon al gelijk over volgend weekend waar we overal naartoe kunnen rijden *;
pi_127870502
We hebben nog nooit gehoord van kapotgwtrilde knippers mijn aars. Nadat eerst links kapot ging is nu rechts afgebroken :')

Morgen maar de led knippers bij touratech bestellen. Die schijnen tenminste tegen een stootje te kunnen
pi_127870602
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:26 schreef Salatrel het volgende:
We hebben nog nooit gehoord van kapotgwtrilde knippers mijn aars. Nadat eerst links kapot ging is nu rechts afgebroken :')

Morgen maar de led knippers bij touratech bestellen. Die schijnen tenminste tegen een stootje te kunnen
Steeds meer Harley trekjes. :')
Begint ie al te lekken?
  zondag 16 juni 2013 @ 19:54:46 #178
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127871663
quote:

Haal gewoon die achterbumper eraf. Fendereliminator :Y
  zondag 16 juni 2013 @ 20:00:32 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127871886
quote:

Alweer tourapech? Ga je er een BMW van maken? :+

Is dat soort shit niet gewoon garantie?
pi_127871970
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Alweer tourapech? Ga je er een BMW van maken? :+

Is dat soort shit niet gewoon garantie?
links hebben ze onder garantie vervangen ja maar wat heb ik daaraan als ze zon zelfde ding terughangen
pi_127872171
100 euro voor een set van 4 is niet eens duur voor touratech begrippen. Goedkoper dan Yamaha led knippers
  zondag 16 juni 2013 @ 21:54:49 #182
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127878975
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef Salatrel het volgende:

[..]

links hebben ze onder garantie vervangen ja maar wat heb ik daaraan als ze zon zelfde ding terughangen
Sja, niks, je kunt bij de volgende keer eens met de Yammie importeur in conclaaf over after market spul op hun kosten?
Wel slekt als het materiaal het kwalitatief gewoon niet redt... doen ze zelf geen duurtesten met die dingen? :?
  zondag 16 juni 2013 @ 21:55:25 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127879018
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef Salatrel het volgende:
100 euro voor een set van 4 is niet eens duur voor touratech begrippen. Goedkoper dan Yamaha led knippers
Vergeet je het relais à 40¤ er niet bij te bestellen?
pi_127879408
quote:
3s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zag dit eerder in een pta topique voorbij komen ;)

;)
pi_127879696
quote:

Koop toch gewoon een nieuwe motor joh. Dat gaat maar kapot de hele tijd :') :D

Ik zou inderdaad wel ff kijken of je iets van een coulanceregeling kunt treffen met die Yama dealer over die aftermarket dingen. Ding is wat, 10k km oud? Dan hoort er niet vanalles af te breken. Daarvoor moet een oplossing geboden worden.
pi_127879808
Het zal ook vast wel te maken hebben door de klappen van de 1 cilinder niet?
pi_127879843
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Het zal ook vast wel te maken hebben door de klappen van de 1 cilinder niet?
Daar zouden ze rekeningen mee moeten houden.
pi_127879876
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mja precies. Dan zorg je dus voor betere bevestiging met fatsoenlijke demping.

Edit: Godverdomme zeg _O_
  zondag 16 juni 2013 @ 22:10:27 #189
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127880030
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:01 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik zag dit eerder in een pta topique voorbij komen ;)

;)
Ja, het is altijd hetzelfde heah; neem LEDs, lekker goedkoop.. alleen hoort er wel een relais bij, en die zijn nicht billig ;) Maar wel de enige goede oplossing :X
pi_127880071
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Rekeningen sturen ze wel idd. :P

Maar idd, iets betere demping is niet verkeerd zodat niet alles kapot trilt.
pi_127880115
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, het is altijd hetzelfde heah; neem LEDs, lekker goedkoop.. alleen hoort er wel een relais bij, en die zijn nicht billig ;) Maar wel de enige goede oplossing :X
Mja, eenmalig hogere kosten he :) De kans dat een motor de levensduur van die LEDs overtreft is aardig klein.

Tenzij ze natuurlijk afbreken, maar goed..
pi_127880216
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Iets met cheap ass willen doen idd :X
  zondag 16 juni 2013 @ 22:15:05 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127880290
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mja, eenmalig hogere kosten he :) De kans dat een motor de levensduur van die LEDs overtreft is aardig klein.

Tenzij ze natuurlijk afbreken, maar goed..
Zitten vaak printplaatjes in die stuk kunnen trillen, schijnt een kwaal te zijn bij éénpitters :X
pi_127880325
Ik kom me ook aanmelden voor de newbie rit. Ik heb sinds kort een Honda VFR 750 R. :D
pi_127880340
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Iets met cheap ass willen doen idd :X
LEDs zijn geen slechte oplossing, immers dat gaat gewoon niet kapot. Alleen knipperinstallaties werken met zo'n relais wat afhangt van vermogen. Erg achterhaald systeem vind ik trouwens. De meeste motoren hebben tegenwoordig een boordcomputer. Lijkt mij dan simpeler om van daaruit gewoon op tijdstuur te schakelen, maar goed.

Edit: Tenzij het kapot trilt inderdaad _O-
pi_127880362
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom me ook aanmelden voor de newbie rit. Ik heb sinds kort een Honda VFR 750 R. :D

[ afbeelding ]
PTA / [aanmelden] 6e Motorrijders New/Oldbierit! 29-06-2013 #16

:Y)
pi_127880378
quote:

[ afbeelding ]
Hoi :W

Newbie rit staat hier: PTA / [aanmelden] 6e Motorrijders New/Oldbierit! 29-06-2013 #16
pi_127880438
Ow fuck ik was dus dat topic aan het lezen, vandaar dat de laatste posts me helemaal niets zeiden. Verkeerde topic aangeclicked. :')
  zondag 16 juni 2013 @ 22:17:52 #199
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127880458
quote:

[ afbeelding ]
Nice bike!, wel de op één na mooiste kleur, maar zwart is altijd goed ^O^

En Gummie was me voor met de link, maar je bent hier uiteraard meer dan welkom voor gezever over knipperlichies en alles wat over motoren gaat ;)
pi_127880483
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
Ow fuck ik was dus dat topic aan het lezen, vandaar dat de laatste posts me helemaal niets zeiden. Verkeerde topic aangeclicked. :')
Shit happens. ;)

Leuke fiets btw! ^O^
pi_127880492
quote:

Mooie fiets ^O^

Huh, net stond er nog een foto?
A murky, forgotten land.
pi_127880539
quote:

[ afbeelding ]
Welkom, en dat brengt het aantal VFR's hier op 3 :)
Jouw 750, mijn 800 FI en de 800 VTEC van Meagrim, gaat goed zo :P
pi_127880572
Thanks allen. :)

Hij rijdt goed. Er staat wel wat onderhoudt op de planning.

Voorband
Achtertandwiel
Ketting

En ik denk aan het syncen van de carbs en het doorlopen van het koelsysteem want qua onderhoud kon de beste man me alleen vertellen dat dat goed was gedaan. Niet dus gezien de 3 puntjes. _O-
pi_127880634
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Mogen we dan nu VFR's afzeiken ipv de Alpjes? :P
pi_127880636
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zat zo eens te rekenen. 1000 Euro voor het motorrijbewijs, 1000 euro voor motorkleding + helm en 2000 euro voor een motor, dat klinkt redelijk realistisch, toch?
11 lessen hier trouwens :P En gehaald voor een kratje pils. De motorinstructeur was een kennis van me, dat maakte het allemaal een stuk goedkoper.

Het verschilt gewoon enorm en er valt weinig over te zeggen. Ik zou je aanraden om eens een intake les te doen bij een motorrijschool, de instructeur kan dan wel een inschatting geven :)

quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Gullie zijn nog altijd in de meerderheid :+
pi_127880719
quote:

[..]

En over (hopelijk) een paar maanden nog één (óf een Thundercat)
A murky, forgotten land.
pi_127880735
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Van mij wel hoor. :P
pi_127880766
In dat geval stel ik voor dat we Honda in het algemeen gaan afzeiken :6 :+
pi_127880770
quote:
6s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En over (hopelijk) een paar maanden nog één (óf een Thundercat)
Ja doe maar een VFR kopen :Y
Zijn de Alpen vrijgesteld van de meerderheid :+
pi_127880883
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef BlackLining het volgende:
If you can't beat them, join them :7
pi_127880933
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef BlackLining het volgende:
Waarom kopen mensen Honda? Omdat het degelijk is :+
pi_127880978
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

If you can't beat them, join them :7
:{w

Overigens zie ik misschien toch weer enige mogelijkheid om er een motorvakantie tussenin te persen hier *O* Voor mijn nieuwe werk heb ik kunnen regelen dat ik in ieder geval één lang weekend vrij heb. Van donderdag tot dinsdag zeg maar. Dat moet net genoeg zijn om even naar Zwitserland ofzo te blazen. Het is helaas véél te kort dan, maar beter dan niets :Y
pi_127881056
Ik ga niet mee kiften over merken. Ik vond hem gewoon geil. :D
pi_127881211
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga niet mee kiften over merken. Ik vond hem gewoon geil. :D
Inside jokes.

Ieder zijn ding. De 1 wil een Honda, de ander een Stuckgatie :@
pi_127881395
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Inside jokes.

Ieder zijn ding. De 1 wil een Honda, de ander een Stuckgatie :@
Jup, ik vind de Husqvarna Nuda 900 R ook vet. Alleen vind ik hem te duur. ;)
pi_127881563
quote:
3s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

volgens de beschrijving hoef ik niks mee te bestellen?

http://shop.touratech.nl/(...)a-xt660z-tenere.html
  zondag 16 juni 2013 @ 22:35:16 #217
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127881607
Vandaag m'n ketting gespannen. *O* Alleen hoor ik sindsdien iets aanlopen ofzo. :P Beetje eng.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 16 juni 2013 @ 22:37:21 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127881788
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef Salatrel het volgende:

[..]

quote:
The mounting materials include the pre-fitted resistors designed specifically for the bike's electronics.
Lijkt me duidelijk idd, die zitten er dan al in of ergens in de bijgeleverde kabelboom of zo :Y
  zondag 16 juni 2013 @ 22:40:04 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127882019
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag m'n ketting gespannen. *O* Alleen hoor ik sindsdien iets aanlopen ofzo. :P Beetje eng.
Ga eens goed kijken wat dat is dan? dingen zijn sneller kapot als je denkt, en dat kan veel geld kosten.
pi_127882042
quote:
kun je nu viool spelen op je ketting want dan heb je het niet goed gedaan
pi_127882044
quote:
Hoeveel speling heb je als je erop zit?

Editje: Een Alp moet een kettingspeling hebben tussen de 3,5 en 4,5 cm als je m op de zijstandaard hebt.

Te strak en je uitgaande as gaat naar de klootje.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:41:21 #222
258802 Yreal
henk..!
pi_127882119
Fijn, de XXXL helmen van shoei overal uitverkocht
  zondag 16 juni 2013 @ 22:41:40 #223
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127882138
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ga eens goed kijken wat dat is dan? dingen zijn sneller kapot als je denkt, en dat kan veel geld kosten.
:@ Sorry, SD. Ik zal eens even gaan kijken. Maar ik kon zo snel niets vreemds zien.
pi_127882141
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Kan inderdaad ook ja :Y

Dat relais werkt op basis van opgenomen stroom. LEDje gebruikt minder stroom, gevolg knipperen als een malle. Dat kun je oplossen met een relais gemaakte voor LED knippers, of je zet er een voorschakelweerstand voor :) dat is wel zo makkelijk. Hoef je niet dat relais te vervangen.

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

:@ Sorry, SD. Ik zal eens even gaan kijken. Maar ik kon zo snel niets vreemds zien.
Waar komt het geluid vandaan? Check even goed of het achterwiel wel precies recht staat.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:42:32 #225
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127882199
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Hoeveel speling heb je als je erop zit?
Volgens mij inderdaad wel een centimetertje of 3. Hij zat eerst wat te strak. Daarna wel wat losser gezet.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:43:36 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127882286
quote:
13s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Yreal het volgende:
Fijn, de XXXL helmen van shoei overal uitverkocht
WUT?!?

Srsly? :X Ik heb niet echt een klein koppie volgens mij, en ik heb een M bij Shoei _O-
pi_127882301
Nooit te strak laten staan! Arme uitgaande as ;(

Beter te los dan te strak. Te strak trekt je bak kapot.

Wat voor geluid is het? Loopt het gelijk met het wiel? Dus, als het wiel op hetzelfde punt is, is de toonhoogte dan hetzelfde? Of loopt het gelijk met de ketting?
  zondag 16 juni 2013 @ 22:43:46 #228
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127882302
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waar komt het geluid vandaan? Check even goed of het achterwiel wel precies recht staat.
Oh, ja dat zal ik wel even kijken. Maar in principe kon hij maar aan 1 kant los. Ik hoorde van de voorkant geluid komen. Net alsof m'n schijfrem aanloopt ofzo. Maar dat lijkt me niet. Misschien remvloeistof ofzo.
pi_127882311
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me duidelijk idd, die zitten er dan al in of ergens in de bijgeleverde kabelboom of zo :Y
mooi dacht al even dat ik iets over het hoofd zag
pi_127882323
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Volgens mij inderdaad wel een centimetertje of 3. Hij zat eerst wat te strak. Daarna wel wat losser gezet.
Span m nog iets losser tot 3,5cm. ;)
pi_127882351
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

WUT?!?

Srsly? :X Ik heb niet echt een klein koppie volgens mij, en ik heb een M bij Shoei _O-
Ik dacht precies hetzelfde. Ik heb een M en soms denk ik dat een S me nog beter zou zitten. _O_
pi_127882387
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Oh, ja dat zal ik wel even kijken. Maar in principe kon hij maar aan 1 kant los. Ik hoorde van de voorkant geluid komen. Net alsof m'n schijfrem aanloopt ofzo. Maar dat lijkt me niet. Misschien remvloeistof ofzo.
Aan één kant los ja. Maar aan twee kanten spannen!

Tenzij ze Alp ineens een enkelvoudige brug gekregen heeft toen ik even niet oplette, maar dat lijkt me sterk.

Ik denk dat je achterwiel gewoon scheef gaat. Ga het even snel checken, je remschijf vind dat niet grappig namelijk.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:44:58 #233
258802 Yreal
henk..!
pi_127882393
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

WUT?!?

XXXL van shoei, enige die ik pas
  zondag 16 juni 2013 @ 22:44:59 #234
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127882394
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef BlackLining het volgende:
Nooit te strak laten staan! Arme uitgaande as ;(

Beter te los dan te strak. Te strak trekt je bak kapot.

Wat voor geluid is het? Loopt het gelijk met het wiel? Dus, als het wiel op hetzelfde punt is, is de toonhoogte dan hetzelfde? Of loopt het gelijk met de ketting?
Het gaat inderdaad wel steeds harder als je harder gaat rijden ja.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:46:06 #235
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127882468
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tenzij ze Alp ineens een enkelvoudige brug gekregen heeft toen ik even niet oplette, maar dat lijkt me sterk.

Ik denk dat je achterwiel gewoon scheef gaat. Ga het even snel checken, je remschijf vind dat niet grappig namelijk.
Ja, hij is inderdaad wel aan beide kanten aangedraaid ja :Y Ik zal morgenochtend wel even kijken ja. Als ik het echt niet vertrouw ga ik wel even met het OV :P
  zondag 16 juni 2013 @ 22:46:19 #236
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127882487
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Sorry? :o Moet je zelf weten hoor, maar geluidjes zijn nooit goed, en het kan zeer doen als je er op een andere manier achter komt wat er mis was :+

Desnoods alles los en opnieuw doen; misschien kom je het euvel dan tegen. 3.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 16-06-2013 22:53:48 ]
pi_127882522
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad wel steeds harder als je harder gaat rijden ja.
Dat bedoel ik niet. Is het in de frequentie van het wiel of van de ketting? Bijvoorbeeld, ik heb ook wel eens een vreemd geluid gehad daar en dat was op zijn hoogst als het ventiel bovenaan stond in het wiel. Je weet dan, dat het daarmee te maken heeft. Loopt het gelijk met de ketting (bijvoorbeeld een geluid telkens als de klinkschakel bovenlangs precies in het midden staat) dan ligt het daaraan. Je kunt het vaak ook gewoon horen trouwens, waar het precies vandaan komt.

Ik zou echt even goed kijken. Geluiden van aanlopen zijn niet goed en zoals SD zegt kan zoiets heel snel kapot draaien op een motor. Denk aan een remschijf die op het eind van de straat al ontwricht is, of een ketting die naar den kloten loopt. Kost je respectievelijk ongeveer ¤200 en ¤150. ;)
pi_127882569
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je wiel kan er scheef inzitten of je wiel kan er scheef in hebben gezeten.
pi_127882691
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je wiel kan er scheef inzitten of je wiel kan er scheef in hebben gezeten.
Dat merk je wel met rijden als in trekken naar een bepaalde kant.
En ik kan het weten... :@
pi_127882798
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Dat merk je wel met rijden als in trekken naar een bepaalde kant.
En ik kan het weten... :@
Juicyhill spant net voor het eerst z'n ketting, ik betwijfel of hij dat zou kunnen herleiden :+
pi_127882844
Tipje voor JH. Pak een schuifmaat en meet einde brug tot hart bout aan beide kanten. :*
  zondag 16 juni 2013 @ 22:52:52 #242
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127882936
Ok, even net contact opgenomen met mijn 'monteur'. Hij komt morgen nog wel even voor de zekerheid kijken :P
  zondag 16 juni 2013 @ 22:53:05 #243
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127882952
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Tipje voor JH. Pak een schuifmaat en meet einde brug tot hart bout aan beide kanten. :*
Hoe bedoel je precies? :@
pi_127883148
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies? :@
Als je de spanners hebt, en daar het einde van, meet je de afstand tot het midden van de bout die je wiel op zijn plaats houdt. Als die aan beide kanten gelijk is, zit je wiel goed recht.
Tevens zie je ook op de brug een uitsparing met streepjes en een pijltje, dat is ook een goede richtlijn. Gewoon de streepjes tellen.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:56:06 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127883153
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. :Y
  zondag 16 juni 2013 @ 23:00:05 #246
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127883374
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Zal je zien dat straks je hele achtereind incl kenteken en knipperts erafdondert _O-
  zondag 16 juni 2013 @ 23:03:08 #247
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127883553
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Als je de spanners hebt, en daar het einde van, meet je de afstand tot het midden van de bout die je wiel op zijn plaats houdt. Als die aan beide kanten gelijk is, zit je wiel goed recht.
Tevens zie je ook op de brug een uitsparing met streepjes en een pijltje, dat is ook een goede richtlijn. Gewoon de streepjes tellen.
Dank! Ga ik dat nog checken. ^O^
pi_127883614
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zal je zien dat straks je hele achtereind incl kenteken en knipperts erafdondert _O-
hou op met me hoor :') die touratech knippers werden aangeraden in het tenere topic op mf
pi_127883666
quote:

[..]

Glij je ineens op je zadel over het asfalt terwijl de rest van de motor rustig doorgaat _O-

Hahaha, denken in beelden, heerlijk _O_
pi_127883834
quote:

[..]

Een achterwiel die Sala inhaalt.. :D
pi_127884422
Ik denk dat ik de rit maar overslaan ;(
pi_127885715
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef Salatrel het volgende:
Ik denk dat ik de rit maar overslaan ;(
Het is ook niet eerlijk ;(

Kusje erop? :* *;
pi_127886233
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Het is ook niet eerlijk ;(

Kusje erop? :* *;
je zou kunnen zeggen dat ik een knipperlicht relatie heb met de tenere
pi_127886624
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je zou kunnen zeggen dat ik een knipperlicht relatie heb met de tenere
Idd, het zit je nou ook niet echt mee met de Ten terwijl je er toch ook mooie momenten mee hebt gehad. Tis toch geen borderliner?
pi_127886805
quote:

[..]

Kijk nog eens goed, ik heb geen VTEC :+
pi_127890800

welterusten
pi_127890967
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 02:37 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

welterusten
Is dat je nieuwe helm?
Ik zwaai naar dieren.
pi_127891206
quote:
2s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:59 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Kijk nog eens goed, ik heb geen VTEC :+
Je had toch de opvolger van mijn model? Of is dat nog net voor vtec?
  maandag 17 juni 2013 @ 08:31:09 #259
258802 Yreal
henk..!
pi_127891882
quote:
[ afbeelding ]

welterusten
he, das bij blijdorp linksaf ?

irritant als dat scooter tuig voor je gaat staan.. Wilde ik weer inhalen, gebaart ie "rustig aan, je wacht maar".

:(
  maandag 17 juni 2013 @ 08:41:40 #260
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127891985
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

he, das bij blijdorp linksaf ?
Zo te zien niet, Blijdorp heb een T-splitsing.
  maandag 17 juni 2013 @ 08:45:31 #261
258802 Yreal
henk..!
pi_127892032
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:41 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zo te zien niet, Blijdorp heb een T-splitsing.
ik zie het ja
  maandag 17 juni 2013 @ 08:46:06 #262
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_127892039
Van het weekend op deze gezeten, zat toch wel erg lekker.
Hoewel die dan wel een stukje verlaagd moet worden _O-

maandag 17 juni 2013 @ 08:49:21 #263
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127892070
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:46 schreef lipjes het volgende:

[ afbeelding ]
Heb je meissie nou al een fiets?
  maandag 17 juni 2013 @ 08:51:06 #264
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_127892085
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Heb je meissie nou al een fiets?
Ja die heeft er al 1, en ik ben aan het rondkijken voor een opvolger voor mijn soes :P
  maandag 17 juni 2013 @ 08:53:55 #265
67670 Skv
Cynist.
pi_127892121
Voorvork lekt. Olie druipt omlaag richting remschijf. Forenzenritje voortijdig afgebroken. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 17 juni 2013 @ 08:54:51 #266
67670 Skv
Cynist.
pi_127892140
Schoonpa heeft een KTM EXC300 uit 2012 gekocht! :7
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 17 juni 2013 @ 08:56:10 #267
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127892163
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:46 schreef lipjes het volgende:

[ afbeelding ]
:9~ Mooie dingen he, die Alpjes.
  maandag 17 juni 2013 @ 08:57:10 #268
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127892178
Ik wil de mijne juist verhogen _O-
  maandag 17 juni 2013 @ 08:57:19 #269
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_127892180
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:56 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

:9~ Mooie dingen he, die Alpjes.
Gaat voor mij het meest om de zithouding.
Bij zo'n alp zit alles wat rechter.

Hoewel ik mijn soes wel ga missen, gisteren nog een YZF tegengekomen op de N3, weg was verder leeg dus hebben we nog een stukje geraced :P
  maandag 17 juni 2013 @ 08:57:45 #270
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_127892186
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:57 schreef Dekatria het volgende:
Ik wil de mijne juist verhogen _O-
Ja, maar ik stond met mijn tenen op de grond, wil ik wel graag vlakke voeten van maken, dus verlagen :P

Maar is niet zeker dat ik deze ga kopen heur _O-
  maandag 17 juni 2013 @ 09:10:29 #271
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127892367
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:57 schreef lipjes het volgende:

[..]

Gaat voor mij het meest om de zithouding.
Bij zo'n alp zit alles wat rechter.

Hoewel ik mijn soes wel ga missen, gisteren nog een YZF tegengekomen op de N3, weg was verder leeg dus hebben we nog een stukje geraced :P
Exact. Ik vond die Alp ook wel comfortabel zitten. Ik kan geen uur volhouden op zo'n sportmotor bijvoorbeeld _O-
  maandag 17 juni 2013 @ 09:18:26 #272
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_127892494
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:10 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Exact. Ik vond die Alp ook wel comfortabel zitten. Ik kan geen uur volhouden op zo'n sportmotor bijvoorbeeld _O-
Gelukkig is dit een sport-tour :P
Maar mijn knieeen zitten nog net een stukje te ver opgevouwen.

Ga deze week 2 dagen weer met de motor naar kantoor, kijken of ik meerdere dagen motorrijden weer volhoud (en ik ben de file zat).

Vanavond ook nog een tourrit :P
pi_127892660
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 06:34 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Je had toch de opvolger van mijn model? Of is dat nog net voor vtec?
Zelfde model, nieuwer bouwjaar :) er staat een plaatje in de OP, denk dat je dat wel bekend voorkomt :+
  maandag 17 juni 2013 @ 09:31:14 #274
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127892698
verdomme nu valt mijn yamahahaha ook uit elkaar!
onderdeel van me kniperlicht }:|
pi_127892718
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:31 schreef KneusTeun het volgende:
  maandag 17 juni 2013 @ 09:37:48 #276
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127892801
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:32 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Ja trok er iets af met de hoes.

Gister nacht met rijden ook 2 keer een hartverzakking.
Eerste kwam ik op een kruispunt af (https://maps.google.nl/?l(...)p=12,165.86,,0,-0.91) en is rood, dus ik rem af.

Omdat ik al ontzettend lui was doe ik alles op een oude wijven tempo en zet hem vast in de 1, dan springt het op groen en rij ik weer ouden wijven stijl langzaam weg een opeens MWOAAAAAAP knalt er nog even een golf met een noodvaart (zeker harder dan 80) door rood vanaf rechts. Als ik niet zo lam was geweest had ik dus mooi een deuk in de zijkant en een tuintje op mijn buik!!!!

Vervolgens iets verder staat er na een bocht ineens een ree in de berm meter van me af, semi tussen de bosjes en schrik ik me weer helemaal de tyfus _O-
pi_127892833
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:31 schreef KneusTeun het volgende:
T zal de tijd van het jaar wel zijn :P
  maandag 17 juni 2013 @ 09:42:49 #278
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127892885
Het is net als met een hond in de rui he.
pi_127892910
de bestelling voor de nieuwe knippers is in ieder geval gedaan :') nu maar hopen dat die bmwrijders een beetje opschieten
pi_127892943
Gevalletje mp volk.. 8)7

Ik stuurde een bericht naar de garage die de VF750 Sabre te koop heeft staan. Stond bouwjaar '95 dus ik vraag naar het werkelijke bouwjaar.

Krijg ik bericht terug: Bouwjaar is '83, is in '95 ingevoerd. Ik ga akkoord met uw bod van ¤380. U kunt contact met mij opnemen.

:') Nooit geen bod uitgebracht.. :|W
pi_127894000
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:29 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Zelfde model, nieuwer bouwjaar :) er staat een plaatje in de OP, denk dat je dat wel bekend voorkomt :+
Oja, jij had het 'zuinigere' model :P

Heb ook nieuwe spiegels besteld voor mijn VFR, zonder die condooms. Bovendien is mijn rechterspiegel lam/stuk. Mooi moment om er mooiere spiegels op te zetten :)
  maandag 17 juni 2013 @ 13:23:27 #282
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127899374
Damn wat een weer!
En dan zit ik nu beetje te programmeren achter een scherm :(
Het is moeilijk om nu niet weer op de motor te springen ipv me project af te ronden :(
pi_127899493
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
Damn wat een weer!
En dan zit ik nu beetje te programmeren achter een scherm :(
Het is moeilijk om nu niet weer op de motor te springen ipv me project af te ronden :(
Ik ga nog wel een stukje rijden. Naar de training om me daar in het zweet te werken.. ;(

Oh KT, wanneer gaan we effe voorrijden?
  maandag 17 juni 2013 @ 13:28:13 #284
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127899569
quote:
15s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik ga nog wel een stukje rijden. Naar de training om me daar in het zweet te werken.. ;(

Oh KT, wanneer gaan we effe voorrijden?
Zo snel mogelijk, alleen de komende 2 weken ben ik redelijk druk met mijn project wat ik af moet ronden voor mijn afstuderen.
pi_127899619
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk, alleen de komende 2 weken ben ik redelijk druk met mijn project wat ik af moet ronden voor mijn afstuderen.
Okee dan, PM mij dan maar effe wanneer het uitkomt dan ^O^
  maandag 17 juni 2013 @ 13:41:52 #286
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127900184
Net ff gecheckt en ik denk dat volgende week wel een dag uit komt.
pi_127900578
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef KneusTeun het volgende:
Net ff gecheckt en ik denk dat volgende week wel een dag uit komt.
Is goed! Effe een mooie dag voor uitkiezen *) Route moet sowieso langs Vasse bij die molen, lijkt mij een mooi rustpunt.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:01:50 #288
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127900990
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Is goed! Effe een mooie dag voor uitkiezen *) Route moet sowieso langs Vasse bij die molen, lijkt mij een mooi rustpunt.

Volle tank ongelood!

Die watermolen van Bels?
pi_127901901
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:01 schreef KneusTeun het volgende:

Die watermolen van Bels?
pi_127902674
quote:
[ afbeelding ]

welterusten
Is dat nou De Bezorgbeer? :D
  maandag 17 juni 2013 @ 14:47:33 #291
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127903011
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een typisch Twents plekje :)
Mijn Pa heeft ook een watermolen in Vasse! mooi werk!
pi_127903246
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:39 schreef einschtein het volgende:

[..]

Jazeker.
pi_127903335
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:52 schreef picodealion het volgende:

[..]

Jazeker.
*)
pi_127903890
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:54 schreef Skv het volgende:
Schoonpa heeft een KTM EXC300 uit 2012 gekocht! :7
[ afbeelding ]
Man man man wat zou ik graag een bike als dit willen kopen.
Woonde ik maar niet in Amsterdam :X
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_127904894
Leuk speelgoed ja! Al zou ik wel een wat ouder fietsje pakken omdat ik me dan niet zo'n zorgen hoef te maken over of ik hem kapot maak of niet. Speelgoed hoort niet te duur te zijn :P

En ik zou liever viertakt willen, maar desondanks, dit zou hier ook wel voor de deur mogen komen staan naast de Bandit :+

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef 1517 het volgende:

[..]

Man man man wat zou ik graag een bike als dit willen kopen.
Woonde ik maar niet in Amsterdam :X
Ik kan nog wel oneindig veel meer redenen bedenken om niet in Amsterdam te willen wonen hoor naast dat zo'n motor er niet past :+
pi_127905279
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:32 schreef BlackLining het volgende:
Leuk speelgoed ja! Al zou ik wel een wat ouder fietsje pakken omdat ik me dan niet zo'n zorgen hoef te maken over of ik hem kapot maak of niet. Speelgoed hoort niet te duur te zijn :P

En ik zou liever viertakt willen, maar desondanks, dit zou hier ook wel voor de deur mogen komen staan naast de Bandit :+

[..]

Ik kan nog wel oneindig veel meer redenen bedenken om niet in Amsterdam te willen wonen hoor naast dat zo'n motor er niet past :+
HA! Ik ook ;(
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:10:26 #297
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127906426
Zo, brommer loopt nu volgens mij niet meer aan :P
pi_127906564
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, brommer loopt nu volgens mij niet meer aan :P
Wat was 't nou? Toch het wieltje scheef erin?
pi_127906967
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:39 schreef einschtein het volgende:

[..]

ja
pi_127907005
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nu drijft ie aan, hij heeft 'm in zijn geheel in het water getyft. :Y
  maandag 17 juni 2013 @ 16:23:59 #301
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127907018
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja :P Iemand anders had het zonet even gefixed. Die had alles los gehaald en weer vast gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')