Lees is maar eens die bronnen voor je iets roept.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kun je nou een goede discussie voeren over iets dat alleen in jouw hoofd zit en waarvan je toch niet aan gaat willen nemen dat het niet waar is?
Lees A.U.B eerst de bronnen voor je het als onzin bestempelt.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lees is maar eens die bronnen voor je iets roept.
Ik bestempel het niet als onzin. Het is hartstikke waar. Sites als niburu etc maken er jaren dankbaar gebruik van.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lees A.U.B eerst de bronnen voor je het als onzin bestempelt.
Ja maar post dit niet alleen maar om die bronnen ok op eigen ervaringen. het is bijvoorbeeld eng om te zien hoe mensen een mening krijg opgedrogen door tv. Bijvoorbeeld mijn moeder kijkt naar het Nos journaal en neemt dan letterlijk die mening over. IK zie dat meer als onbewust hypnose.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooit gehoord van bronnen checken op betrouwbaarheid?
ik zie aan je link alleen al dat het gewoon het blog van een andere maloot is
dat is geen bron
nee -edit-dat is wat andersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar post dit niet alleen maar om die bronnen ok op eigen ervaringen. het is bijvoorbeeld eng om te zien hoe mensen een mening krijg opgedrogen door tv. Bijvoorbeeld mijn moeder kijkt naar het Nos journaal en neemt dan letterlijk die mening over. IK zie dat meer als onbewust hypnose.
Een beetje wat jij met jouw bronnen doet, dus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef tribalwars het volgende:
. Bijvoorbeeld mijn moeder kijkt naar het Nos journaal en neemt dan letterlijk die mening over. IK zie dat meer als onbewust hypnose.
Dan is jouw moeder best raar vind ik. NOS Journaal geeft namelijk bijna geen meningen. Het zijn feiten waar je vervolgens een eigen mening op kan geven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar post dit niet alleen maar om die bronnen ok op eigen ervaringen. het is bijvoorbeeld eng om te zien hoe mensen een mening krijg opgedrogen door tv. Bijvoorbeeld mijn moeder kijkt naar het Nos journaal en neemt dan letterlijk die mening over. IK zie dat meer als onbewust hypnose.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje wat jij met jouw bronnen doet, dus?
Of niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Laten we toch maar even proberen om er een discussie van te maken:
Dus eigenlijk moeten we, als we deze bronnen geloven, gewoon geen onderwijs volgen, geen tv kijken (alle moderne apparaten weg doen), eigen voedsel verbouwen.
Dus eigenlijk terug naar het verleden? Of niet Tirbal?
Ik merk het bij veel meer mensen dan alleen mijn moeder.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je moeder is dom, dat is wat anders
En wat doe jij precies anders dan je moeder?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef ems. het volgende:
[..]
En wat doe jij precies anders dan je moeder?
Ik bedoelde eigenlijk eenvandaag .quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan is jouw moeder best raar vind ik. NOS Journaal geeft namelijk bijna geen meningen. Het zijn feiten waar je vervolgens een eigen mening op kan geven.
waar zoek je die dan op? de media hypnotiserenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Of niet.
1. Je creert je eigen onderwijs of zoekt zelf dingen op als je iets moet weten.
of je leert kritisch naar bronnen kijken (he misschien ook wat voor jou)quote:2. geen tv kijken maakt je dom of je weet wat jij kijkt en neemt de gevaren voor lief.
helaas zijn er wel meer mensen domquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik merk het bij veel meer mensen dan alleen mijn moeder.
Je eigen onderwijs creëren moet dan zijn: Niburu en wijwordenwakker lezen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Of niet.
1. Je creert je eigen onderwijs of zoekt zelf dingen op als je iets moet weten.
2. geen tv kijken maakt je dom of je weet wat jij kijkt en neemt de gevaren voor lief.
3. Je kunt nog wel je magnetron,diepvries,gasfornuis,koelkast,stofzuiger,wekkerradio. gebruiken
4. eigen voedsel verbouwen dan weet je dat je eet goed en betrouwbaar is. of je koopt het eten direct bij een boer.
Ik kijk al kritisch naar de nieuwe media. Ik hoef niet de Oude media te zien dat is rotzooi om ons dom te houden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar zoek je die dan op? de media hypnotiseren
internet is ook media
[..]
of je leert kritisch naar bronnen kijken (he misschien ook wat voor jou)
Zelfde als NOS Journaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde eigenlijk eenvandaag .
je kunt toch even kritisch om gaan met oude media?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik kijk al kritisch naar de nieuwe media. Ik hoef niet de Oude media te zien dat is rotzooi om ons dom te houden.
Nee zelf leren wat je intressant of nuttig vindt natuurlijk is basisonderwijs bel belangrijk maar het huidig systeem laat niet echt kritisch denken toe. Je kunt wel kritisch zijn over je lesboek maar dat is maar een bron dus niet echt betrouwbaar en kritisch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je eigen onderwijs creëren moet dan zijn: Niburu en wijwordenwakker lezen?
een goede docent is dan ook geen methodeslaaf en zal ook andere bronnen aanbiedenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee zelf leren wat je intressant of nuttig vindt natuurlijk is basisonderwijs bel belangrijk maar het huidig systeem laat niet echt kritisch denken toe. Je kunt wel kritisch zijn over je lesboek maar dat is maar een bron dus niet echt betrouwbaar en kritisch.
Nee want die geven alleen maar een beeld zoals ze willen hoe de schapen het moeten zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt toch even kritisch om gaan met oude media?
Maar lang niet alle docent doen dat dat kost vaak teveel tijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een goede docent is dan ook geen methodeslaaf en zal ook andere bronnen aanbieden
Vanaf groep 1 leer je juist op school dat je een eigen mening moet hebben. Dus ik zou niet weten wat je bedoelt met laat kritisch denken niet toe.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee zelf leren wat je intressant of nuttig vindt natuurlijk is basisonderwijs bel belangrijk maar het huidig systeem laat niet echt kritisch denken toe. Je kunt wel kritisch zijn over je lesboek maar dat is maar een bron dus niet echt betrouwbaar en kritisch.
Huh? Die snap ik niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar je leert ook om de MSM te kijken want dat is goed voor je ontwikkeling.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vanaf groep 1 leer je juist op school dat je een eigen mening moet hebben. Dus ik zou niet weten wat je bedoelt met laat kritisch denken niet toe.
dat maakt het systeem nog niet slecht, dat maakt die docent slechtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar lang niet alle docent doen dat dat kost vaak teveel tijd.
en wat belet jou om dan nog zelf na te denken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee want die geven alleen maar een beeld zoals ze willen hoe de schapen het moeten zien.
ja je hebt een punt. Maar vaak geeft die docent alleen maar bronnen uit de MSM dus dat maakt het ook niet al te betrouwbaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat maakt het systeem nog niet slecht, dat maakt die docent slecht
begrijp me niet verkeerd, ik vind het onderwijssysteem ook niet onaantastbaar maar ik stuur mijn kind liever naar de middelbare school dan het internet op zonder begeleiding
anders komt hij op de websites in je OP terecht en krijgt ie ook van die verknipte denkbeelden
nog nooit iemand horen zeggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar je leert ook om de MSM te kijken want dat is goed voor je ontwikkeling.
Ze zeggen ook dat je van tv slim wordt op school.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
quote:2. geen tv kijken maakt je dom of je weet wat jij kijkt en neemt de gevaren voor lief.
jouw bronnen komen toch ook uit de media? wat maakt jou bronnen beter?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja je hebt een punt. Maar vaak geeft die docent alleen maar bronnen uit de MSM dus dat maakt het ook niet al te betrouwbaar.
Ik denk dat ze daar educatieve programma's mee bedoelen. Niet Barbie-pulp.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Noem maar eens een school die dit zegt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hmm, als die kennis gewoon op internet te vinden is, dan weet de rest van de wereld het dus ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:25 schreef tribalwars het volgende:
De illuminti weet precies hoe je brein werkt en dit gebruiken ze in hun voorbeeld.
Hier een paar bronnen:
http://martinvrijland.com/2013/06/14/gesprekshypnose-technieken/
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M6&s=M135&l=NL
http://www.wijwordenwakke(...)s=M135&ss=P1579&l=NL
Op school wordt er gezegd dat het volgen van NOS Journaal, Jeugdjournaal en dat soort programma's goed is voor je ontwikkeling. En dat klopt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
We bestempelen de bronnen niet als onzin.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lees A.U.B eerst de bronnen voor je het als onzin bestempelt.
Ik bestempel de bronnen ook als onzin hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:52 schreef RetepV het volgende:
[..]
We bestempelen de bronnen niet als onzin.
Wat we wel als onzin bestempelen is dat jij zegt dat de Illuminati het gebruiken. Terwijl die informatie gewoon vrij verkrijgbaar is en jij het net zo goed kan gebruiken.
Waarom gebruik jij die informatie dan niet en ben je ook nog eens boos op die Illuminati dat zij dat dan wel doen? Mogen zij die informatie dan niet van jou gebruiken? Waarom dan niet?
Als jij de informatie over het gebruik hebt, dan heb je ook de informatie om het tegen te gaan. Als je het dan niet wil gebruiken, waarom doe je er dan ook niks aan om jezelf er tegen te beschermen?
goede discussie!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lees is maar eens die bronnen voor je iets roept.
Naja, ik heb echt niet de moeite genomen om ze te lezen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bestempel de bronnen ook als onzin hoor
laten we bij het begin beginnenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Naja, ik heb echt niet de moeite genomen om ze te lezen.Maar massahypnose bestaat, en ik neem aan dat de bronnen daar in ieder geval een fabeltje omheen hebben verzonnen om de schuld te geven aan onze gezamenlijke vijand: de Illuminati.
Deze vergelijking is echt zo vermoeiend....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef Seconde het volgende:
Het feit is dat de media wel degelijk invloed heeft op je mening en op je leven. Veel TV programma's zetten bepaalde dingen in "scene" waardoor jij daar een bepaalde mening over krijgt. Zo zullen heel veel mensen een verkeerd beeld hebben van de islam door de "suicide bombers" en door oa. Boston, terwijl Amerika dagelijks verantwoordelijk is voor meer doden dan er in Boston zijn omgekomen maar toch heb je een beter beeld van Amerika dan bijvoorbeeld Syrie.
Je mening word bewust of onbewust gevormd door TV. Programma's als Knevel en Brink zetten personen dusdanig neer zodat jij er een mening over krijgt. Niet alleen door media maar ook door personen zijn mensen makkelijk beinvloedbaar, denk aan landen als Roemenie waar mensen door hun dominee's worden wijsgemaakt dat als je niet geloofd dan in de hel komt.
Ik betrap mijzelf of bijvoorbeeld mijn moeder er ook wel op als we naar dergelijke programma's kijken. Luister voor de aardigheid eens naar het nummer "Paranoia" van Fresku of dergelijke nummers van Insayno. Het zal veel van jullie ogen openen.
Groetjes.
Ah nee, dat is een goed antwoord op de vraag "wat doe jij eigenlijk anders dan je moeder". Nu begrijp ik emquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde eigenlijk eenvandaag .
Het zijn namelijk twee totaal verschillende onderwerpen. En dat wijzen van 'zij doen het ook' is kinderachtig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:36 schreef Seconde het volgende:
En waarom dan? Volgensmij zijn dit puur feiten.
Natuurlijk, dat heet framingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef Seconde het volgende:
Het feit is dat de media wel degelijk invloed heeft op je mening en op je leven. Veel TV programma's zetten bepaalde dingen in "scene" waardoor jij daar een bepaalde mening over krijgt. Zo zullen heel veel mensen een verkeerd beeld hebben van de islam door de "suicide bombers" en door oa. Boston, terwijl Amerika dagelijks verantwoordelijk is voor meer doden dan er in Boston zijn omgekomen maar toch heb je een beter beeld van Amerika dan bijvoorbeeld Syrie.
Je mening word bewust of onbewust gevormd door TV. Programma's als Knevel en Brink zetten personen dusdanig neer zodat jij er een mening over krijgt. Niet alleen door media maar ook door personen zijn mensen makkelijk beinvloedbaar, denk aan landen als Roemenie waar mensen door hun dominee's worden wijsgemaakt dat als je niet geloofd dan in de hel komt.
Ik betrap mijzelf of bijvoorbeeld mijn moeder er ook wel op als we naar dergelijke programma's kijken. Luister voor de aardigheid eens naar het nummer "Paranoia" van Fresku of dergelijke nummers van Insayno. Het zal veel van jullie ogen openen.
Groetjes.
Is dat zo? Ik bedoel tuurlijk doden deze mensen en bewoners van Amerika maar is het niet Amerika die jaarlijks voor duizenden doden zorgt in oa Iran, Syrie? Even terug naar het feit dat als er drie mensen aan een aanslag gedood worden er alle kranten vol mee staan maar dagelijks sterven er het drie dubbele mensen door Amerika maar daar word geen woord over gerept of zijn de menselijke belangen van Syrie niet belangrijk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zijn namelijk twee totaal verschillende onderwerpen.
Ik zeg ook niet dat je niet het nieuws normaal kan kijken, ik zeg gewoon dat je alles objectief moet bekijken en niet alles moet geloven. Zelf heb ik dit niet geleerd door maatschappijleer of andere vakken op school maar door mij te verdiepen in brainwashing. Veel mensen bekijken dingen niet objectief en hebben dit niet geleerd en dit is wat ik denk dat de TS wilt aangeven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat heet framing
Iedereen krijgt dat bij maatschappijleer, dus als je oplet wist je dat zelf ook
Nu je dus weet wat het is, kun je er op letten
door ook andere bronnen te raadplegen en vraagtekens te zetten bij wat er gezegd word in de media (en in je achterhoofd wetende wat de veel gebruikte 'truucjes' zijn zoals framing) kun je dan nog best het nieuws kijken en zelf een mening vormen hoor
Natuurlijk klopt datquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:49 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je niet het nieuws normaal kan kijken, ik zeg gewoon dat je alles objectief moet bekijken en niet alles moet geloven. Zelf heb ik dit niet geleerd door maatschappijleer of andere vakken op school maar door mij te verdiepen in brainwashing. Veel mensen bekijken dingen niet objectief en hebben dit niet geleerd en dit is wat ik denk dat de TS wilt aangeven.
Ah, het gaat je alleen om Amerika.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef Seconde het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik bedoel tuurlijk doden deze mensen en bewoners van Amerika maar is het niet Amerika die jaarlijks voor duizenden doden zorgt in oa Iran, Syrie? Even terug naar het feit dat als er drie mensen aan een aanslag gedood worden er alle kranten vol mee staan maar dagelijks sterven er het drie dubbele mensen door Amerika maar daar word geen woord over gerept of zijn de menselijke belangen van Syrie niet belangrijk?
Je trekt wel erg snel conclusies. Heb ik ooit gezegd dat ik dubieuze sites bezoek? Nee.. Dit is wat er mis is in Nederland, je word gelijk in hokjes geplaatst. Als ik aangeef dat je wel degelijk beinvloed word door media bezoek ik gelijk dubieuze sites en ben ik gek. En veel mensen zien dingen die in het media komen een feit. En je mag me best als gek beschouwen, dat interesseert me weinig. Op internet word van alles als feit genoemd maar je moet maar eens boeken goede boeken gaan lezen. Meningen worden gewoon gekweekt wanneer jij wat achter je beeldbuis zit, zoals ik al zei, luister eens naar Fresku - Paranoia en luister dan goed naar de tekst.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt dat
maar termen als 'brainwashing' en 'massahypnose' maken dat je over komt als iemand die de klok heeft horen luiden en er zelf een bizarre klepel in heeft gehangen
Iedereen weet dit ook, dat dingen in de media niet objectief gebracht worden etc
Dus dit gaan brengen alsof je het wiel hebt uitgevonden laat je alleen heel naief over komen
En als je dan met termen komt als massahypnose dan denkt de rest 'oho pak je alu hoedje maar'
als je nou gewone termen als framing gebruikt dan klink je tenminste niet als een gek
en je zou dan ook nog eens wat kunnen lezen van echte wetenschappers over dit ondewerp ipv dubieuze websites
Een oorlog waarbij onschuldige burgers worden vermoord is anders dan een terroristische aanslag door twee jonge, radicale moslims. Ik keur het beiden af, maar het zijn twee totaal verschillende situaties en niet met elkaar te vergelijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef Seconde het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik bedoel tuurlijk doden deze mensen en bewoners van Amerika maar is het niet Amerika die jaarlijks voor duizenden doden zorgt in oa Iran, Syrie? Even terug naar het feit dat als er drie mensen aan een aanslag gedood worden er alle kranten vol mee staan maar dagelijks sterven er het drie dubbele mensen door Amerika maar daar word geen woord over gerept of zijn de menselijke belangen van Syrie niet belangrijk?
Nee dat zeg ik niet, jij trekt nu conclusiesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:59 schreef Seconde het volgende:
[..]
Je trekt wel erg snel conclusies. Heb ik ooit gezegd dat ik dubieuze sites bezoek? Nee.. Dit is wat er mis is in Nederland, je word gelijk in hokjes geplaatst. Als ik aangeef dat je wel degelijk beinvloed word door media bezoek ik gelijk dubieuze sites en ben ik gek. En veel mensen zien dingen die in het media komen een feit. En je mag me best als gek beschouwen, dat interesseert me weinig. Op internet word van alles als feit genoemd maar je moet maar eens boeken goede boeken gaan lezen. Meningen worden gewoon gekweekt wanneer jij wat achter je beeldbuis zit, zoals ik al zei, luister eens naar Fresku - Paranoia en luister dan goed naar de tekst.
Ow haha, ik las het even verkeerd. En kan iemand me vertellen wat een OP is?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, jij trekt nu conclusies
Ik refereer naar de OP en TS
Mee eens, maar zo worden er dus (slechte) meningen gekweekt over bijvoorbeeld Irak. Waar of niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een oorlog waarbij onschuldige burgers worden vermoord is anders dan een terroristische aanslag door twee jonge, radicale moslims. Ik keur het beiden af, maar het zijn twee totaal verschillende situaties en niet met elkaar te vergelijken.
Waarom staat dat van Boston wel in de krant en dat van Irak niet? Heel makkelijk: In Irak begint het de normale gang van zaken te worden. Dagelijks heb je wel aanslagen.
Is dat zo ja? Wat voor meningen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef Seconde het volgende:
[..]
Mee eens, maar zo worden er dus (slechte) meningen gekweekt over bijvoorbeeld Irak. Waar of niet?
openingspostquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:01 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ow haha, ik las het even verkeerd. En kan iemand me vertellen wat een OP is?
maar je wordt er dom van en niet kritisch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op school wordt er gezegd dat het volgen van NOS Journaal, Jeugdjournaal en dat soort programma's goed is voor je ontwikkeling. En dat klopt.
Dat verschilt natuurlijk per persoon. Maar ja, het kan veel invloed hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef Seconde het volgende:
Het feit is dat de media wel degelijk invloed heeft op je mening en op je leven.
Dat heeft niet zoveel te maken met de media.quote:Veel TV programma's zetten bepaalde dingen in "scene" waardoor jij daar een bepaalde mening over krijgt. Zo zullen heel veel mensen een verkeerd beeld hebben van de islam door de "suicide bombers" en door oa. Boston, terwijl Amerika dagelijks verantwoordelijk is voor meer doden dan er in Boston zijn omgekomen maar toch heb je een beter beeld van Amerika dan bijvoorbeeld Syrie.
Dat is wederom persoonlijk en hangt er vooral vanaf in hoeverre je die personen serieus neemt.quote:Je mening word bewust of onbewust gevormd door TV. Programma's als Knevel en Brink zetten personen dusdanig neer zodat jij er een mening over krijgt.
Dat is niet alleen in Roemenië zoquote:Niet alleen door media maar ook door personen zijn mensen makkelijk beinvloedbaar, denk aan landen als Roemenië waar mensen door hun dominee's worden wijsgemaakt dat als je niet geloofd dan in de hel komt.
Maar dat heeft verder weinig met hypnose te maken, maar meer met hoe je beïnvloedbaar je bent. Ik heb ook een negatief beeld van moslims, maar dat heeft maar weinig te maken met boze malloten met bommen om hun nek.quote:Ik betrap mijzelf of bijvoorbeeld mijn moeder er ook wel op als we naar dergelijke programma's kijken.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar je wordt er dom van en niet kritisch.
Ligt aan de intelligentie van de kijker.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je snapt het totaal plaatje niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:52 schreef RetepV het volgende:
[..]
We bestempelen de bronnen niet als onzin.
Wat we wel als onzin bestempelen is dat jij zegt dat de Illuminati het gebruiken. Terwijl die informatie gewoon vrij verkrijgbaar is en jij het net zo goed kan gebruiken.
Waarom gebruik jij die informatie dan niet en ben je ook nog eens boos op die Illuminati dat zij dat dan wel doen? Mogen zij die informatie dan niet van jou gebruiken? Waarom dan niet?
Als jij de informatie over het gebruik hebt, dan heb je ook de informatie om het tegen te gaan. Als je het dan niet wil gebruiken, waarom doe je er dan ook niks aan om jezelf er tegen te beschermen?
Omdat ze niet van persbureaus komen die controleert worden door de elite.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jouw bronnen komen toch ook uit de media? wat maakt jou bronnen beter?
ga eerst eens een standaard checklist over betrouwbare bronnen na en dan praten we daarna wel verder over die bagger waar jij mee aan komt
het is ook maar een heel klein groepje in feite zijn het maar 100 mensen die alles bepalen in de wereld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Naja, ik heb echt niet de moeite genomen om ze te lezen.Maar massahypnose bestaat, en ik neem aan dat de bronnen daar in ieder geval een fabeltje omheen hebben verzonnen om de schuld te geven aan onze gezamenlijke vijand: de Illuminati.
Grappig hoor.
Als je een beetje op school hebt gezeten, heb je geleerd dat één van de manieren om éénheid te kweken in een groep mensen is om voor een gezamenlijke vijand te zorgen.
Als de Illuminati eensgezindheid en controle willen uitoefenen, dan hoeven ze alleen maar een gemeenschappelijke vijand te kweken: de Illuminati zelf! En dan allemaal verhalen zaaien over dat de Illuminati dit doen of de Illuminati dat doen, of dat ze hier voor verantwoordelijk zijn en daar voor verantwoordelijk zijn.
En dan zo veel verschillende dingen dat iedereen denkt dat het een hele grote organisatie is, in plaats van een klein groepje mensen.
Iedereen gaat dan zoeken naar een hele grote organisatie. Maar aangezien het maar een klein groepje is, vindt niemand iets. En dus denkt iedereen dat ze heel machtig zijn, want je moet wel supermachtig zijn als je zo'n grote organisatie bent en zo weinig sporen achterlaat. Men in black!
En intussen doen ze niks anders dan geruchten over zichzelf de wereld in brengen zodat iedereen bezig gehouden wordt en geen tijd heeft om zichzelf te organiseren en de maatschappij schade aan te richten.
nee het komt van intelligente mensen die weten wat framing is en dat in hun voordeel gebruikenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat ze niet van persbureaus komen die controleert worden door de elite.
Omdat het van vrijdenkende mensen komen die wakker zijn.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Het hele hypnose gebeuren is dan ook wederom niets anders dan voor mensen als tribalwars om weer ergens over te klagen en om iets te verklaren wat hij mentaal niet kan verwerken.
Beloof me een ding: dat je nooit geld overmaakt aan de Micha Katten, Martin Vrijlanden en Niburus van deze wereld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef tribalwars het volgende:
Jij wellicht. Je kan er immers maar niet stil over zijn. Het gros van de mensen ondervindt helemaal geen problemen van "geheime" organisaties wiens doel het is om iedereen biseksueel te makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je snapt het totaal plaatje niet.
De wereld wordt bestuurd dood de elite en illuminati.
De massa zijn wij zijn werk slaven wij werken voor hun .
Dat is eigenlijk toch wel heel triest de mensenlijk belangen van Syrie boeien mij meer dan die drie doden bij een marathon. Als ik vandaag een ongeluk maak waar bij drie doden val komt het niet eens in het nieuws maar als een moslim een bom laat ontploffen komt het wel in het nieuws.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef Seconde het volgende:
[..]
lang niet iedereen weet dat hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt dat
maar termen als 'brainwashing' en 'massahypnose' maken dat je over komt als iemand die de klok heeft horen luiden en er zelf een bizarre klepel in heeft gehangen
Iedereen weet dit ook, dat dingen in de media niet objectief gebracht worden etc
Dus dit gaan brengen alsof je het wiel hebt uitgevonden laat je alleen heel naief over komen
En als je dan met termen komt als massahypnose dan denkt de rest 'oho pak je alu hoedje maar'
als je nou gewone termen als framing gebruikt dan klink je tenminste niet als een gek
en je zou dan ook nog eens wat kunnen lezen van echte wetenschappers over dit ondewerp ipv dubieuze websites
een ongeluk is een ongeluk, dat is niet echt iets wat heel nederland/wereld hoeft te weten. een aanslag is mensen vermoorden met voorbedachte raden, dat is wel nieuws.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef tribalwars het volgende:
wel heel triest de mensenlijk belangen van Syrie boeien mij meer dan die drie doden bij een marathon. Als ik vandaag een ongeluk maak waar bij drie doden val komt het niet eens in het nieuws maar als een moslim een bom laat ontploffen komt
Nee maar er zijn ook nog mensen die niet weten dat de aarde om de zon draaitquote:
Probeer nou eens één keer na te denken voordat je zoiets roept.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan is 80 % van nederland dom als je het zo bekijkt. Ze zijn tegenwoordig zo goed in hypnose technieken dat je het waarschijnlijk niet merkt als je tv kijkt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt aan de intelligentie van de kijker.
Had jij er last van?
Is maar wat je het noemt. Je kunt het ook een aanslag noemen die bedoelt is om prive van mensen af te maken. Want daar komt het in feite op neer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:22 schreef Illuminati.Official het volgende:
[..]
een ongeluk is een ongeluk, dat is niet echt iets wat heel nederland/wereld hoeft te weten. een aanslag is mensen vermoorden met voorbedachte raden, dat is wel nieuws.
heb je ook een bron van die cijfers?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan is 80 % van nederland dom als je het zo bekijkt. Ze zijn tegenwoordig zo goed in hypnose technieken dat je het waarschijnlijk niet merkt als je tv kijkt.
ja dat beweer ik .quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Probeer nou eens één keer na te denken voordat je zoiets roept.
Denk je nou echt dat ALS er zo'n machtige elite bestaat die de Massamedia controleert en aanpast, dat zij niet in staat zouden zijn wat random websites op te richten en daar misinformatie te verspreiden? Jij denkt dat ze CNN, BBC, NOS en whatever in hun broekzak hebben maar een simpele website als niburu is op de een of andere manier compleet veilig van dezelfde organisatie waarvan jij beweert dat ze iedereen in hun macht hebben?
Kom op zeg. Common fucking sense. Probeer het één keer.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je ook een bron van die cijfers?
want het valt allemaal aardig mee hoor
ja een beangstigend groot deel van nederland is niet zo snugger
meer mensen dan ik zou willen
maar 80%?
Ja zo hoog is dat misschien iets lager.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je ook een bron van die cijfers?
want het valt allemaal aardig mee hoor
ja een beangstigend groot deel van nederland is niet zo snugger
meer mensen dan ik zou willen
maar 80%?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Ja zo hoog is dat misschien iets lager.
Ik baseer de cijfers op ervaring uit mijn omgeving.
wat heb je je zelf gedaan voor opleiding? en de mensen in je omgeving?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Ja zo hoog is dat misschien iets lager.
Veel MBO ook HBO er lopen ook mensen in mijn nabij omgeving rond van WO.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat heb je je zelf gedaan voor opleiding? en de mensen in je omgeving?
Ik denk dat ze erg bepalend zijn voor je beeld
als je omgaat met mensen die vooral WO hebben gedaan is het aantal mensen dat kritisch naar een tvprogramma kan kijken een stuk groter dan in een omgeving waar MBO3 het hoogste is
nee maar het valt toch op. Stel nou als meer dan de helft wakker is dan zou er al lang opstanden zijn tegen de regering.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uit je omgeving ja? Hoe heb je dat onderzocht?
Maar wanneer is iemand slim in jouw ogen? Als ze 'wakker' zijn en een zelfde mening delen met Niburu etc?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee maar het valt toch op. Stel nou als meer dan de helft wakker is dan zou er al lang opstanden zijn tegen de regering.
maar je weet het nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee maar het valt toch op. Stel nou als meer dan de helft wakker is dan zou er al lang opstanden zijn tegen de regering.
Men ik dan ineens dom of zo.quote:
En dat is een beetje hoe je denkt "Ik vind dat het zo moet en dat andere mensen dat niet vinden kan niet dus moet er meer aan de hand zijn".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Alles iemand niet makkelijk te beinvloeden is door de media en zijn eigen mening heeft en het nieuws met een korrelt zout neemt en het zelf onderzoekt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar wanneer is iemand slim in jouw ogen? Als ze 'wakker' zijn en een zelfde mening delen met Niburu etc?
Wat houdt: 'en het zelf onderzoekt' voor jou in?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Alles iemand niet makkelijk te beinvloeden is door de media en zijn eigen mening heeft en het nieuws met een korrelt zout neemt en het zelf onderzoekt.
Niet echt duidelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef ems. het volgende:
[..]
En dat is een beetje hoe je denkt "Ik vind dat het zo moet en dat andere mensen dat niet vinden kan niet dus moet er meer aan de hand zijn".
Net als een kind dat een tenniswedstrijd verliest en maar blijft doorzeuren over dat er iets niet klopte aan de rackets, bal of scheidsrechter.
minder slimquote:
Meerdere bronnen bijkijken eigelijk vooral naar de nieuwe media bekijken en bijna niet naar de oude media. Maar als je de nieuwe media veel bronnen onderzoekt ben je ook redelijk slim.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat houdt: 'en het zelf onderzoekt' voor jou in?
neem jij die websites die je zelf poste met een korrel zout?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Alles iemand niet makkelijk te beinvloeden is door de media en zijn eigen mening heeft en het nieuws met een korrelt zout neemt en het zelf onderzoekt.
Dat hoeft natuurlijk niet. School/studie-slim is toch wel anders dan je algemene ontwikkeling. Er lopen hier op de uni debielen rond die naast kennis van hun eigen studie verder helemaal niks weten en nergens over mee kunnen praten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
minder slim
anders zat je wel op het wo
en het verklaart waarom je denkt dat de meeste mensen minder slim zijn want dat is ook zo in jouw omgeving
ik bedoel dit verder echt niet lullig hoor, maar er is gewoon een schaal waarop je mbo, hbo en wo in kunt delen
de mensen die daar op zitten denken ook anders over zaken als massamedia
loop maar eens de uni in en stel vragen als: het nieuws bied objectieve feiten eens of niet?
en doe het zelfde op het mbo en vergelijk je antwoorden
In jouw ogen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Meerdere bronnen bijkijken eigelijk vooral naar de nieuwe media bekijken en bijna niet naar de oude media. Maar als je de nieuwe media veel bronnen onderzoekt ben je ook redelijk slim.
Ja ik neem niburu en klokkenluiders online het minst serieus die beschouw ik als 60 % waar. en wijwordenwakker en martinvrijland 80 tot 90 %quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neem jij die websites die je zelf poste met een korrel zout?
heb je de dingen die ze beweren gecheckt bij bronnen die als betrouwbaar bekent staan?
heb je feiten die jou en die websites ondersteunen?
Oh ja, was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je snapt het totaal plaatje niet.
De wereld wordt bestuurd dood de elite en illuminati.
De massa zijn wij zijn werk slaven wij werken voor hun .
Dan kom ik op hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je weet het niet
je baseert je steeds op compleet niks
als je nou eerst eens wat gaat lezen (en niet die websites van crazy people) maar een gedegen onderzoek naar massamedia beinvloedingstheorieen bijvoorbeeld
dan kun je toch over het onderwerp praten maar roep je niet van die rare ongefundeerde dingen
Is maar hoe je het bekijkt. Maar de elite/illuminati ziet ons als vee/slaven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh ja, was ik even vergeten.
Maar eigenlijk is het wel raar wat jij zegt,
Zeg dat het 100 man zijn. De enige manier voor hen om 7 miljard mensen te besturen is door de mensen met wie ze direkt contact hebben opdrachten te geven. En die mensen geven andere mensen weer opdracht. Etc. etc. etc. etc. En al die mensen krijgen daar iets voor terug, anders deden ze het niet.
Dan zijn het toch geen slaven maar medewerkers?
Nee dat klopt ook wel en het geld ook niet voor elk individuequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet. School/studie-slim is toch wel anders dan je algemene ontwikkeling. Er lopen hier op de uni debielen rond die naast kennis van hun eigen studie verder helemaal niks weten en nergens over mee kunnen praten.
maar 'ik beschouw' is toch geen objectieve meetlat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja ik neem niburu en klokkenluiders online het minst serieus die beschouw ik als 60 % waar. en wijwordenwakker en martinvrijland 80 tot 90 %
nee hoorquote:
Niet mee eens je hebt ook mensen Op HBO en WO zitten die geen kritisch vragen kunnen stellen volgens mij genoeg. Dus het ligt niet aan de opleiding het ligt aan het maatschappij/systeem.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat klopt ook wel en het geld ook niet voor elk individue
maar het is wel zo dat als je op de uni kritische vragen gaat stellen over media en media gebruik je antwoorden mijlen zullen verschillen van antwoorden op een mbo
het beeld van TS is duidelijk beïnvloed door het feit dat hij in een omgeving zit waarbij de antwoorden in de laatste categorie vallen
Ga weg of zo ga je eigen bezatten of zo je bent niet nuttig hier.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef Illuminati.Official het volgende:
iedereen moet zijn startpagina veranderen van nu.nl in niburu.nl , zoveel beter nieuws, en dan weet je zeker dat het echt is
Massahypnose is wat anders dan jij schijnt te denken. Massahypnose is het massaal geloven in iets dat niet bestaat, alleen maar doordat iedereen blijft volhouden dat het wel bestaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laten we bij het begin beginnen
waar baseer je dat nou weer op?
dat zeg ik toch ook?!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet mee eens je hebt ook mensen Op HBO en WO zitten die geen kritisch vragen kunnen stellen volgens mij genoeg. Dus het ligt niet aan de opleiding het ligt aan het maatschappij/systeem.
Ze willen niet dat we kritisch zijn. Maar net slim genoeg om je werk te doen.
Dat is ook het doel van massaypnose mensen laten denken dat de illuminati niet bestaat dat er geen god bestaat dat is massahypnose.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Massahypnose is wat anders dan jij schijnt te denken. Massahypnose is het massaal geloven in iets dat niet bestaat, alleen maar doordat iedereen blijft volhouden dat het wel bestaat.
Bijvoorbeeld 'Democratie', of 'Eerlijke politicus', of 'God staat achter ons, dus wat wij doen is het juiste'.
Maar dan ook nog inclusief het jezelf voor de gek houden. Bijvoorbeeld 'Wij zijn technisch ver vooruit, dus wij weten het allemaal beter', of 'Het Christelijk geloof predikt liefde, het Moslim geloof oorlog', etc.
Mee eens. Je leert dingen op een andere manier te benaderen en te onderzoeken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat klopt ook wel en het geld ook niet voor elk individue
maar het is wel zo dat als je op de uni kritische vragen gaat stellen over media en media gebruik je antwoorden mijlen zullen verschillen van antwoorden op een mbo
het beeld van TS is duidelijk beïnvloed door het feit dat hij in een omgeving zit waarbij de antwoorden in de laatste categorie vallen
En door niet kritisch te zijn en slecht je best te doen op school speel je hen in de kaart en doe je met hen mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet mee eens je hebt ook mensen Op HBO en WO zitten die geen kritisch vragen kunnen stellen volgens mij genoeg. Dus het ligt niet aan de opleiding het ligt aan het maatschappij/systeem.
Ze willen niet dat we kritisch zijn. Maar net slim genoeg om je werk te doen.
ah dat is inderdaad niet mijn beeld bij massahypnosequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Massahypnose is wat anders dan jij schijnt te denken. Massahypnose is het massaal geloven in iets dat niet bestaat, alleen maar doordat iedereen blijft volhouden dat het wel bestaat.
Bijvoorbeeld 'Democratie', of 'Eerlijke politicus', of 'God staat achter ons, dus wat wij doen is het juiste'.
Maar dan ook nog inclusief het jezelf voor de gek houden. Bijvoorbeeld 'Wij zijn technisch ver vooruit, dus wij weten het allemaal beter', of 'Het Christelijk geloof predikt liefde, het Moslim geloof oorlog', etc.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is ook het doel van massaypnose mensen laten denken dat de illuminati niet bestaat dat er geen god bestaat dat is massahypnose.
Ik heb nieuws voor je.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is ook het doel van massaypnose mensen laten denken dat de illuminati niet bestaat dat er geen god bestaat dat is massahypnose.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:50 schreef RetepV het volgende:
[..]
En door niet kritisch te zijn en slecht je best te doen op school speel je hen in de kaart en doe je met hen mee.
Of kun jij gewoon niet zo goed leren? Well, dan hoeven 'ze' helemaal niks te willen, want 'ze' zijn al slimmer dan jij.
En het is dan compleet logisch dat jij voor hen werkt, want jij bent niet slim genoeg om hen voor jou te laten werken.
Dus... Ben je niet gewoon een excuus aan het zoeken voor je slechte prestaties in de maatschappij? "Het ligt niet aan mij hoor, maar aan de Illuminati!".
Dus jij denkt dat je maar een keer leeft. Ik voel en ik weet dat er een god is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Als er één ding bestaat wat eventueel tot massahypnose gerekend kan worden is het wel het geloof.
Maargoed, dat zegt wel weer iets over jouw dubbele standaard en jeugdige naïviteit.
Een mens is veel meer dan zijn lichaam hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je.
Je hebt maar 5 zintuigen, en die zijn bij de mens nog niet eens zo goed ontwikkeld. Je kunt de wereld alleen ervaren door middel van die paar miezerige zintuigen.
Dus iets 'tikt' jouw zintuig aan, het zintuig stuurt een signaaltje naar je hersenen, en je hersenen moeten maar iets proberen te maken van dat signaaltje. Erg gebrekkig allemaal. Het werkt alleen maar zo goed omdat de hersenen zo goed zijn in het verzinnen van de dingen die de zintuigen NIET kunnen meten.
Dus ALLES dat je ervaart is indirekt en gebrekkig, en je hersenen verzinnen er van alles omheen om het 'plaatje' compleet te maken.
Gebruik maar eens drugs. Die verdoven de signalen van je zintuigen. Vervolgens gaan je hersenen als een gek proberen van alles te verzinnen om het plaatje compleet te maken. Et voila: je hebt een hallucinatie.
"ik voel en ik weet dat er geen god is".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Dus jij denkt dat je maar een keer leeft. Ik voel en ik weet dat er een god is.
Geloof is ook onzin en ik ben verder niet bang voor de dood. Wederom roep je maar wat.quote:Dat ook een vorm van massahypnose mensen bang maken voor de dood door geloof als onzin af te beelden in de media. een paar massahypnose voorbeelden ervan.
Waarom post je dit? Waar is dit een voorbeeld van?quote:1. YOLO= you only lives once
2. geniet van het leven want het duurt kort
3. pluk de dag voor je het weet is het voorbij.
Zo mee eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Als er één ding bestaat wat eventueel tot massahypnose gerekend kan worden is het wel het geloof.
Maargoed, dat zegt wel weer iets over jouw dubbele standaard en jeugdige naïviteit.
Mensen bestaan uit niks en licht we zijn lichtwezens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:27 schreef ems. het volgende:
[..]
"ik voel en ik weet dat er geen god is".
[..]
Geloof is ook onzin en ik ben verder niet bang voor de dood. Wederom roep je maar wat.
Daarnaast hebben mensen echt geen media nodig om de dood te vrezen. Jij vreest de dood net zo hard, immers.
[..]
Waarom post je dit? Waar is dit een voorbeeld van?
dat is ook een voorbeeld van massahypnose. Dat geloof daar toe behoort.quote:
Je begrijpt het verkeerd denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat is ook een voorbeeld van massahypnose. Dat geloof daar toe behoort.
De sterkste kracht van satan is : mensen laten geloven dat hij niet bestaat en dat er ook geen god bestaat.
een mens kan is veel meer dan dat je in de spiegel ziet.
Ik verbaas me er altijd over als religie en conspiracies bij elkaar in worden gegooid. Ik ben een paganist. De abrahamistische god(en) kunnen (met alle respect) m'n harige rug op. Waarom zou ik mij hier iets aan van moeten trekken? Dit is een serieuze vraag, waarom zou dit voor mij, of een atheïst for that matter, een argument zijn? En waarom wordt Satan altijd zo vaak bij dit soort conspiracies betrokken? Vergeef me m'n gebrekkige kennis van het christendom maar zit die gehoornde gast van jullie niet in die zwavelsauna onder de grond? Wat doet'ie hier dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat is ook een voorbeeld van massahypnose. Dat geloof daar toe behoort.
De sterkste kracht van satan is : mensen laten geloven dat hij niet bestaat en dat er ook geen god bestaat.
een mens kan is veel meer dan dat je in de spiegel ziet.
Dus we bestaan niet uit niks?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mensen bestaan uit niks en licht we zijn lichtwezens.
Ik snap niet waarom je eerst allemaal dingen noemt die 'iets' zijn om vervolgens te concluderen dat het 'niks' is.quote:Mensen bestaan uit vlees en botten > cellen > atomen en proten > sub atoom deeltjes> elektrisch> energie en licht > sterrenstof ook wel niks.
Dus vrede is het beste maar gaat niet alijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd denk ik.
Geloof is de grootste splitzwam in de wereld. Geloven bestrijden elkaar te vuur en te zwaard. En zelfs als je hetzelfde geloof hebt zie je dat dat ook geen garantie is voor vrede. Zie sjiiten en soennieten.
We bestaan uit licht we zijn lichtwezens en licht is niks dus we bestaan uit niks. Hoe spreek je dit tegen met je Darwin theorie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus we bestaan niet uit niks?
[..]
Ik snap niet waarom je eerst allemaal dingen noemt die 'iets' zijn om vervolgens te concluderen dat het 'niks' is.
En waarom quote je mij als je toch niet op de post reageert? Waarom is het elke keer weer zo lastig?
JIj snapt het. Eindelijk iemand die het met mij eens isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef Seconde het volgende:
Satan de meester van manipulatie van mensen.. "De grootste truc van de Duivel is mensen te laten geloven dat hij niet bestaat"
Doe toch normaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus vrede is het beste maar gaat niet alijd.
Satan aanhangers gaan oorlog voeren met god aanhangers.
Zo is het. Ik heb er geen problemen mee zie ze graag branden die zionisten laat daar maar een atoombom op vallen.
* Yogaflame wijst naar z'n bovenstaande postquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
JIj snapt het. Eindelijk iemand die het met mij eens is
MAINSTREAMMEDIACEPTIONquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef Scorpie het volgende:
Bronnen die andere bronnen beschuldigen van hypnose kunnen zelf ook hypnose gebruiken om ons dat te laten geloven. INCEPTION is er niks bij!
allemquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:54 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
* Yogaflame wijst naar z'n bovenstaande post
doe eens antwoord geven
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef Scorpie het volgende:
Bronnen die andere bronnen beschuldigen van hypnose kunnen zelf ook hypnose gebruiken om ons dat te laten geloven. INCEPTION is er niks bij!
Mensen die ons als vee/slaven gebruiken om hun NWO te bereiken . En ze aanbidden ook nog de duivel. Die zie ik graag lijden en kapot gaan.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
allem
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mensen die ons als vee/slaven gebruiken om hun NWO te bereiken . En ze aanbidden ook nog de duivel. Die zie ik graag lijden en kapot gaan.
Jonguh ik help je alleen maar !quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
allem
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mensen die ons als vee/slaven gebruiken om hun NWO te bereiken . En ze aanbidden ook nog de duivel. Die zie ik graag lijden en kapot gaan.
Oh ik heb het filmpje met Derren Brown gezien.. Geweldige ventquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:25 schreef tribalwars het volgende:
Er worden goede technieken gebruikt om de massa onder een hypnose te blijven.
Ze blijven ze maar in een droomwereld ze zien de buiten kant niet. er bestaan manieren om je onderbewust zijn te programmeren dit is puur mind control. De illuminti weet precies hoe je brein werkt en dit gebruiken ze in hun voorbeeld.
Hier een paar bronnen:
http://martinvrijland.com/2013/06/14/gesprekshypnose-technieken/
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M6&s=M135&l=NL
http://www.wijwordenwakke(...)s=M135&ss=P1579&l=NL
Ik wil graag een goede discussie over het gebruik van mind control technieken op de mens.
En de effect ervan op de mens.
Dit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
7 families om precies te zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
het is ook maar een heel klein groepje in feite zijn het maar 100 mensen die alles bepalen in de wereld.
https://www.danielestulin.com/mis-libros/quote:El imperio invisible es el responsable de la crisis económica que asola el mundo, pero tambien del comercio de armas, del tráfico de drogas y de la experimentación con armamento nuclear.
¿Que poderosas mentes se ocultan tras este inconmensurable imperio?
En jij leest heel kritisch de informatie op sites als niburu e.d? Jij neemt dergelijke sites met een korreltje zout?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus vrede is het beste maar gaat niet alijd.
Satan aanhangers gaan oorlog voeren met god aanhangers.
Zo is het. Ik heb er geen problemen mee zie ze graag branden die zionisten laat daar maar een atoombom op vallen.
God zal een warm plekje voor jou in de hel reserveren...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
We bestaan uit licht we zijn lichtwezens en licht is niks dus we bestaan uit niks. Hoe spreek je dit tegen met je Darwin theorie.
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
We bestaan uit licht we zijn lichtwezens en licht is niks dus we bestaan uit niks. Hoe spreek je dit tegen met je Darwin theorie.
Ik sta volledig achter die afbeeldingen. In Isarel woonde eerst de arabieren . Na de tweede wereld oorlog mochten de joden daar wonen naast de arabieren. Dan is het toch niet normaal om zoveel mogelijk land van de Arabieren. Of wel soms.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:21 schreef Dlocks het volgende:
[..]
[..]
God zal een warm plekje voor jou in de hel reserveren...
En ik maar denken dat mensen die in God geloven zulke vredelievende mensen zijn.
Doet mij overigens denken aan die andere gehersenspoelde gelovigen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij deelt de mening van de Westboro Baptist Church?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter die afbeeldingen. In Isarel woonde eerst de arabieren . Na de tweede wereld oorlog mochten de joden daar wonen naast de arabieren. Dan is het toch niet normaal om zoveel mogelijk land van de Arabieren. Of wel soms.
Waarom moeten we in Isarel steunen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij deelt de mening van de Westboro Baptist Church?
Ja, nu ga je zeker naar de hel.
We hebben het over 'moderne hypnose gebruikt door de media'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom moeten we in Isarel steunen.
Waarom zouden we uberhaupt iets steunen. Iedereen bestaat immers toch uit licht en niks.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom moeten we in Isarel steunen.
IS goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben het over 'moderne hypnose'gebruikt door de media'
Hou je nu eens bij je onderwerp .
Hoe ben jij mod van bnw gewordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
NOS Journaal geeft namelijk bijna geen meningen. Het zijn feiten waar je vervolgens een eigen mening op kan geven.
Het zijn leugens die als feiten gebracht worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe ben jij mod van bnw geworden
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het zijn leugens die als feiten gebracht worden.
zoals jij steeds doet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het zijn leugens die als feiten gebracht worden.
Ik heb sterk de indruk dat je niet weet wat hypnose is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:44 schreef tribalwars het volgende:
[..]
IS goed
Moderne technieken eigen is het heel simpel Je zorgt dat een volk genoeg eten heeft en je vermaakt je volk.
Voorbeelden moderne hypnose technieken
1. haarp
2. Chemtrials mogelijk
3. Tv
4. kranten
5. Boeken
6. Reclame
7. onderwijs
Je kunt mensen van alles wijs maken alles je het maar overtuigend brengt en het moet een logisch verhaal zijn dan geloven veel mensen het.quote:
God zal trots op je zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter die afbeeldingen.
Hieronder kaartje van van 9e eeuw voor Christus:quote:In Isarel woonde eerst de arabieren .
Denk jij nou echt dat de Joden pas na WOII daar zijn gaan wonen? Joden wonen daar al sinds mensenheugenis.quote:Na de tweede wereld oorlog mochten de joden daar wonen naast de arabieren. Dan is het toch niet normaal om zoveel mogelijk land van de Arabieren. Of wel soms.
Bron: http://www.jewishvirtuall(...)aza_settlements.htmlquote:The periodic removal of Jews from Gaza goes back at least to the Romans in 61 CE, followed much later by the Crusaders, Napoleon, the Ottoman Turks, the British and the contemporary Egyptians. However, Jews definitely lived in Gaza throughout the centuries, with a stronger presence in the nineteenth and early twentieth centuries.
Jews were present in Gaza until 1929, when they were forced to leave the area due to violent riots against them by the Arabs. Following these riots, and the death of nearly 135 Jews in all, the British prohibited Jews from living in Gaza to quell tension and appease the Arabs. Some Jews returned, however, and, in 1946, kibbutz Kfar Darom was established to prevent the British from separating the Negev from the Jewish state.
Nu heb je het dus over de politiek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt mensen van alles wijs maken alles je het maar overtuigend brengt en het moet een logisch verhaal zijn dan geloven veel mensen het.
Ja maar ik heb het meer over hypnose/Mind control in die richting praat ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat je niet weet wat hypnose is.
nogmaals: leer eerst je termen als je een online discussie wil voerenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het meer over hypnose/Mind control in die richting praat ik.
Ja maar die zelfde tactieken gebruiken ze waarschijnlijk ook bij het journaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu heb je het dus over de politiek.
waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar die zelfde tactieken gebruiken ze waarschijnlijk ook bij het journaal.
Het werkt zoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarschijnlijk?
kom nou eens met iets dat je kunt onderbouwen!
Wellicht is dat de reden dat je nog niet veel aanhang hier kan vindenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt mensen van alles wijs maken alles je het maar overtuigend brengt en het moet een logisch verhaal zijn dan geloven veel mensen het.
Als je weet hoe die technieken werken zou het niet zo moeilijk moeten zijn om te bewijzen dat het journaal deze technieken toepast.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar die zelfde tactieken gebruiken ze waarschijnlijk ook bij het journaal.
Dat jij zegt 'het werkt zo' maakt het nog niet onderbouwd hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het werkt zo
Je hebt het journaal.
die nieuws lezers vertellen alleen maar wat op het blaadje staat ze mogen niks zelf verzinnen. En ze moeten het ook nog overtuigend vertellen zodat mensen het geloven.
maar je tv zelf werkt waarschijnlijk al hypnotiserend elektromagnetisch frequentie speelt een heel belangrijk rol daarin.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als je weet hoe die technieken werken zou het niet zo moeilijk moeten zijn om te bewijzen dat het journaal deze technieken toepast.
Waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar je tv zelf werkt waarschijnlijk al hypnotiserend elektromagnetisch frequentie speelt een heel belangrijk rol daarin.
heb het van deze bronquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk?
kom nou eens met iets tastbaars!
Complimenten voor de moeite die je doetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:04 schreef Dlocks het volgende:
[..]
God zal trots op je zijn.
[ afbeelding ]
[..]
Hieronder kaartje van van 9e eeuw voor Christus:
[ afbeelding ]
[..]
Denk jij nou echt dat de Joden pas na WOII daar zijn gaan wonen? Joden wonen daar al sinds mensenheugenis.
Zelfs ook in Gaza:
[..]
Bron: http://www.jewishvirtuall(...)aza_settlements.html
Overigens vind ik persoonlijk dat zowel de Palestijnen als de Joden fout bezig zijn in de regio. Maar dat terzijde.
--edit--
Excuus voor de offtopic. Had pagina nog niet refreshed
een betrouwbare bron he, niet het blog van een maloot dat is alsnog niet tastbaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
heb het van deze bron
http://www.wijwordenwakke(...)s=M135&ss=P1387&l=NL
Oke geef wel meer bronnen wacht evenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een betrouwbare bron he, niet het blog van een maloot dat is alsnog niet tastbaar
als gek 1 zegt: bananen zijn blauw!
en gek 2 heeft op zijn blog staan: bananen zijn blauw!
en gek 1 gebruikt dat als bewijs, maakt dat bananen nog niet blauw
Oh, Jawel. Maar vertel, wat is daar mee?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Mischien heeft ajacied nognooit van rupert murdoch gehoord joh.
Het zou natuurlijk ook van de zotte zijn als de nieuwslezers het nieuws zelf mochten verzinnen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het werkt zo
Je hebt het journaal.
die nieuws lezers vertellen alleen maar wat op het blaadje staat ze mogen niks zelf verzinnen. En ze moeten het ook nog overtuigend vertellen zodat mensen het geloven.
betrouwbare bronnen he!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke geef wel meer bronnen wacht even
Ik begrijp niet waarom jij zo vaak Youtube als bron gebruikt. Juist jij zou moeten weten dat de Illuminati achter Google en dus ook Youtube zitten. Wat is het machtigste bedrijf op deze aardbol? Google. Niet meer dan logisch dat de Illuminati Google onder controle hebben en o.a. op Youtube hypnose en mind control toepassen in de filmpjes. Alle filmpjes die gebruikers uploaden worden eerst door Google aangepast. Dat is natuurlijk niet voor niets.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke geef wel meer bronnen wacht even
[..]
Wel geinigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook van de zotte zijn als de nieuwslezers het nieuws zelf mochten verzinnen.
Hier wil ik toch nog even op terugkomen Tribal. Wat bedoel je in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
alleen maar om complot denken te debunkeren. Ik ga het niet eens lezen. Kom vast van de MSM.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom jij zo vaak Youtube als bron gebruikt. Juist jij zou moeten weten dat de Illuminati achter Google en dus ook Youtube zitten. Wat is het machtigste bedrijf op deze aardbol? Google. Niet meer dan logisch dat de Illuminati Google onder controle hebben en o.a. op Youtube hypnose en mind control toepassen in de filmpjes. Alle filmpjes die gebruikers uploaden worden eerst door Google aangepast. Dat is natuurlijk niet voor niets.
De Illuminatie symbolen die Google gebruikt zeggen ook al genoeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bronnen:
http://forgetomori.com/20(...)he-triforce-doodles/
http://www.planetxtube.co(...)&catid=1:latest-news
Uiteraard geloof ik geen hol van bovenstaande, maar volgens de logica en manier van bewijzen van/door complotgelovers en illuminati gelovers is bovenstaande een vast staand feit.
Kijk dát bedoel ik nou. Je beweert van alles en dat moet iedereen dan maar aannemen van je maar neemt zelfs niet de moeite om posts van anderen te lezen. Nee, integendeel, meteen afserveren want: het komt vast van de MSM.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
alleen maar om complot denken te debunkeren. Ik ga het niet eens lezen. Kom vast van de MSM.
Dat kan je natuurlijk niet maken Tribal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
alleen maar om complot denken te debunkeren. Ik ga het niet eens lezen. Kom vast van de MSM.
Illuminati.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:15 schreef tribalwars het volgende:
Google is een soort camera die alles vast legt wat je doet. De elite/illuminti weet zo precies waar mensen zich mee bezig houden.
welke site moet ik dan gebruiken heb je goede alternatieve voor google en YouTube.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom jij zo vaak Youtube als bron gebruikt. Juist jij zou moeten weten dat de Illuminati achter Google en dus ook Youtube zitten. Wat is het machtigste bedrijf op deze aardbol? Google. Niet meer dan logisch dat de Illuminati Google onder controle hebben en o.a. op Youtube hypnose en mind control toepassen in de filmpjes. Alle filmpjes die gebruikers uploaden worden eerst door Google aangepast. Dat is natuurlijk niet voor niets.
De Illuminatie symbolen die Google gebruikt zeggen ook al genoeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bronnen:
http://forgetomori.com/20(...)he-triforce-doodles/
http://www.planetxtube.co(...)&catid=1:latest-news
Uiteraard geloof ik geen hol van bovenstaande, maar volgens de logica en manier van bewijzen van/door complotgelovers en illuminati gelovers is bovenstaande een vast staand feit.
Ja het je kunt met een Google account op YouTube inloggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:26 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat YouTube onderdeel van Google is?
YouTube ís van Google. Dat enge Google is dus eigenaar van YouTube.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:29 schreef tribalwars het volgende:
Ja het je kunt met een Google account op YouTube inloggen.
Je hebt een puntquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
YouTube ís van Google. Dat enge Google is dus eigenaar van YouTube.
Ehh, Google is voor 100% eigenaar van Youtube. Welke site je dan moet gebruiken weet ik niet. Je kunt je afvragen of er überhaupt sites met filmpjes bestaan die niet in handen van de Illuminati zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
welke site moet ik dan gebruiken heb je goede alternatieve voor google en YouTube.
Ik geloof wel dat google van de illuminatie is maar YouTube kan ik mij niet voorstellen. Maar YouTube haalt altijd wel snel illuminatie filmpjes weg dus dat kan het verklaren.
Ik bedoel niet inhoudelijk veranderen maar dat ze met hun technologie niet zichtbare hypnose en mind control toepassen.quote:Ik geloof niet dat YouTube inhoud van video's wijzigingen dat kunnen ze waarschijnlijk niet want dat gaat in op de privés wet.
heb je nog meer bronnen die dat bevestigen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:36 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ehh, Google is voor 100% eigenaar van Youtube. Welke site je dan moet gebruiken weet ik niet. Je kunt je afvragen of er überhaupt sites met filmpjes bestaan die niet in handen van de Illuminati zijn.
[..]
Ik bedoel niet inhoudelijk veranderen maar dat ze met hun technologie niet zichtbare hypnose en mind control toepassen.
Ieder filmpje wat men upload wordt eerst door Youtube op hun servers omgezet/gevonverteerd. Op dat moment kunnen ze van alles en nog wat toevoegen.
Jij had het over hypnotiserende elektromagnetische frequenties via TV. Dit kan ook gebruikt worden via computer schermen. Zou heel goed kunnen zijn dat Youtube -oftewel de Illuminati- die hypnotiserende elektromagnetische frequenties kan aansturen via de fillmpjes.
Aangezien mensen steeds meer achter hun computer op het internet zitten en steeds minder vaak TV kijken is dit de niet meer dan logische volgende zet van de Illuminati. Hun kennis en ervaring met hypnotiserende elektromagnetische frequenties op TV kunnen ze mooi inzetten op internet. Ze zullen wel moeten aangezien er steeds minder TV wordt gekeken.
Oh je moet niet alleen maar oppassen voor youtube. Het gaat veeuul dieper dan dat. Ik neem aan dat je dit niet typt op een zelfgebouwde PC? In dat geval is de hardware die nu voor/naast/onder je staat waarschijnlijk wel weer terug te leiden naar een groot moederbedrijf die het gefabriceerd heeft. Nou heeft dat grote moederbedrijf hoogstwaarschijnlijk wel banden met jouw 'illuminati'...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
heb je nog meer bronnen die dat bevestigen.
niet dat ik je niet geloof maar ik vind het wel intressant om wat bronnen te zien
Moet je dus ook al oppassen met youtube
Dat komt omdat het gewoon simpelweg waar is. Dus jij bent hier degene die ongeïnformeerd is en de waarheid niet onder ogen durft te komen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kun je nou een goede discussie voeren over iets dat alleen in jouw hoofd zit en waarvan je toch niet aan gaat willen nemen dat het niet waar is?
Nee. Dit is een discussietopic en zolang men beschaafd discussieert wordt niemand weggestuurd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:14 schreef HetZwaardvanDamocles het volgende:
[..]
Dat komt omdat het gewoon simpelweg waar is. Dus jij bent hier degene die ongeïnformeerd is en de waarheid niet onder ogen durft te komen.
Ga even googlen op project MK Ultra(voorheen project Artichoke) en Operation Midnight Climax. De CIA heeft haar eigen burgers met LSD bedwelmt, door het in het metrostation van New York te spuiten. Allemaal in het kader van mind control experimenten. Dus, het zijn geen fabeltjes die in tribalwars' hoofd zitten, het zijn keiharde feiten.
Project CHATTER
Project MKDELTA
Project MKNAOMI
Project MKOFTEN
Hoeveel bewijs heb je nog nodig? Al die wiki pagina's zijn trouwens gebaseerd op officiële gedeclassificeerde documenten, dat zeg ik er alvast bij voor het geval je begint over de geloofwaardigheid van Wikipedia.
Dit was het doel van bijv. project ARTICHOKE;
""Can we get control of an individual to the point where he will do our bidding against his will and even against fundamental laws of nature, such as self-preservation?"
Zoals je ziet, geen waanbeelden van complotters maar keiharde waarheid. Tot de dag van vandaag wordt er geëxperimenteerd met mind control. Of dacht je dat die tijden voorbij waren, omdat we zoveel beschaafder zijn geworden?(proest)
Blijf vooral in je droomwereldje om jezelf te beschermen tegen een zenuwinzinking, prima. Maar blijf dan gewoon weg uit dit soort topics, vooral omdat je totaal niet weet waar je over praat.
Er zit een verschil tussen zeggen 'blijf gewoon weg uit dit soort topics als je er niet in wil geloven'(dat is namelijk een advies) en 'ga weg uit dit topic'. Ik stuur dus niemand weg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Dit is een discussietopic en zolang men beschaafd discussieert wordt niemand weggestuurd.
Maar ga je nog wat doen aan de trolreacties en ridiculisering van TS? Of laat je het zoals gewoonlijk zijn gang gaan, maar ga je wel mensen zoals mij, die op een normale manier met argumentatie en bronnen discussiëren, bekritiseren?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja.
Een van de vele raadselen van BNW .
Je bedoelt dat ik TS steeds zijn gang laat gaan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:50 schreef HetZwaardvanDamocles het volgende:
[..]
Maar ga je nog wat doen aan de trolreacties en ridiculisering van TS? Of laat je het zoals gewoonlijk zijn gang gaan, maar ga je wel mensen zoals mij, die op een normale manier met argumentatie en bronnen discussiëren, bekritiseren?
Nee, ik bedoel dat jij de mensen die TS constant afdoen als gestoord en gek, zonder met inhoudelijke tegenargumenten te komen, hun gang laat gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik TS steeds zijn gang laat gaan?
Maar ik zie dat je nog maar pas een account hebt, dus ik denk dat je je eerst eens een beetje in moet lezen![]()
Voor klachten hebben we de FB.
Mwah. TS kan er ook wat van hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:57 schreef HetZwaardvanDamocles het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij de mensen die TS constant afdoen als gestoord en gek, zonder met inhoudelijke tegenargumenten te komen, hun gang laat gaan.
fbquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah. TS kan er ook wat van hoor.
Maar nogmaals klachten graag in fb.
Kunnen we hier on topic blijven.
Edit:quote:TI - Targeted Individual - is a person being targeted with OSEH by a group of individuals called "perps" for the purpose of human experimentations.
OSEH - Organized Stalking Electronic Harassment - are methods use by perps in targeting a specific person for the purpose of inducing harm and possibly death.
DEW - Direct Energy Weapon - are device used for OSEH purposes, weapons can be microwave with pulp frequencies, v2k or other electronic and hearing devices.
Read More...
Dan moet je toch echt objectief leren lezen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:57 schreef HetZwaardvanDamocles het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij de mensen die TS constant afdoen als gestoord en gek, zonder met inhoudelijke tegenargumenten te komen, hun gang laat gaan.
De discussie gaat toch ook niet over het al dan niet bestaan van mind controlprogramma's en experimenten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:11 schreef HetZwaardvanDamocles het volgende:
Is er nog iemand die durft te ontkennen dat mind control programma's bestaan?
Het is gewoon feitelijk vastgesteld. Omdat het door een vrij ongeïnformeerd(niet jouw schuld, je bent gewoon nog te jong Tribal) persoon wordt gebracht, vind ik het flauw dat mensen gelijk beginnen te roepen dat het waanbeelden zijn die tussen je oren zitten.
Dat een regering weleens experimenteerde met burgers wil niks zeggen over het al of niet bestaan van mind control, zoals het gepresenteerd wordt door TW.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:14 schreef HetZwaardvanDamocles het volgende:
[..]
Dat komt omdat het gewoon simpelweg waar is. Dus jij bent hier degene die ongeïnformeerd is en de waarheid niet onder ogen durft te komen.
Ga even googlen op project MK Ultra(voorheen project Artichoke , die weer voortkwam uit het nazi mind control programma 'project Monarch') en Operation Midnight Climax. De CIA heeft haar eigen burgers met LSD bedwelmt, door het in het metrostation van New York te spuiten. Allemaal in het kader van mind control experimenten. Dus, het zijn geen fabeltjes die in tribalwars' hoofd zitten, het zijn keiharde feiten.
Project CHATTER
Project MKDELTA
Project MKNAOMI
Project MKOFTEN
Aanvullend artikel over project Bluebird
Kwam toevallig dit filmpje ook nog tegen;
Roseanne Barr over MK ULTRA
"Roseanne Barr: MK ULTRA Mind Control Rules in Hollywood
Hoeveel bewijs heb je nog nodig? Al die wiki pagina's zijn trouwens gebaseerd op officiële gedeclassificeerde documenten, dat zeg ik er alvast bij voor het geval je begint over de geloofwaardigheid van Wikipedia.
Dit was het doel van bijv. project ARTICHOKE;
""Can we get control of an individual to the point where he will do our bidding against his will and even against fundamental laws of nature, such as self-preservation?"
Zoals je ziet, geen waanbeelden van complotters maar keiharde waarheid. Tot de dag van vandaag wordt er geëxperimenteerd met mind control. Of dacht je dat die tijden voorbij waren, omdat we zoveel beschaafder zijn geworden?(proest)
Blijf vooral in je droomwereldje om jezelf te beschermen tegen een zenuwinzinking, prima. Maar blijf dan gewoon weg uit dit soort topics, vooral omdat je totaal niet weet waar je over praat.
Precies!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat een regering weleens experimenteerde met burgers wil niks zeggen over het al of niet bestaan van mind control, zoals het gepresenteerd wordt door TW.
Daar ben je niet de enige in heb ik het idee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind ts een beetje een stereotiep klok klepel geval om eerlijk te zijn.
Je kan best gelijk hebben als je lang op ergens naar kijkt op de tv of pc, mobiel kom je in een soort roes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:25 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Oh je moet niet alleen maar oppassen voor youtube. Het gaat veeuul dieper dan dat. Ik neem aan dat je dit niet typt op een zelfgebouwde PC? In dat geval is de hardware die nu voor/naast/onder je staat waarschijnlijk wel weer terug te leiden naar een groot moederbedrijf die het gefabriceerd heeft. Nou heeft dat grote moederbedrijf hoogstwaarschijnlijk wel banden met jouw 'illuminati'...
Om een lang verhaal kort te maken, weet je zeker dat die hypnotiserende electromagnetische frequenties van je niet ook uit je toetsenbord komen?Of uit welk ander apparaat dat bij je in de buurt staat? Je telefoon? Het beeldscherm zelf?
Kijk naar de filmpjes van Hetzwaard die bevatten harde feiten over mind control en het verleden tot nu. Je ziet dat het verder gaat dan alleen maar een bepaalde mening in mensen stoppen . In Hollywood wordt mind control gebruikt om artist te gebruiken voor bepaalde de dingen bijvoorbeeld als sexy artiest slaaf. Ze brainwase mensen in Hollywood zodat ze kunnen gebruiken voor hun duivelse brainwasing aan de massa.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies!
Maar TS is niet aanwezig om ons het verder uit te leggen.
Ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef ems. het volgende:
Kernachtig samengevat:
Als je het niet eens bent met deze meningen ben je gemindcontrolled.
Snap je zelf wat hier allemaal staat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:07 schreef tribalwars het volgende:
Ze willen dus letterlijk je gedachten in je hoofd onder controle hebben.
Dit zijn een aantal voorbeelden hoe ze willen dat mensen denken over bepaalde zaken.
- Homo en lesbienne zijn normaal ook als ouders zijn van kinderen
- Je leeft maar een keer dus doe alles waar je zin in hebt. (YOLO)
- geld maakt gelukkig dus je geeft veel geld uit aan nutteloze dingen.
- als je er niet bij hoort ben je niemand.
- De MSM is de waarheid stel vooral geen kritisch vragen.
zijn nog maar enkel voorbeelden.
Ik denk dat hij te mindcontrolled is om daar eerlijk antwoord op te geven.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef Blaadjes het volgende:
Zo maar een gekke vraag maar zou het niet zo kunnen zijn dat de bronnen die jij steeds gebruikt een mind control op jou uitvoeren?
We kunnen vragen waaruit blijkt dat dat niet zo is.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te mindcontrolled is om daar eerlijk antwoord op te geven.
Als je goed kan puzzelen dan kun je op elke geweste uitslag komen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef mootie het volgende:
Even puzzelen... maar homoseksualiteit normaal vinden is dus slecht (volgens Tw)?
Hij gelooft in God, kan zich vinden in uitlatingen van Westboro Baptist Church en zit in de puberteit. Dus ik kan mij zo voorstellen dat hij homoseksualiteit heel eng vindt.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef mootie het volgende:
Even puzzelen... maar homoseksualiteit normaal vinden is dus slecht (volgens Tw)?
jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap je zelf wat hier allemaal staat?
Die gedachte dringt zich wel op zo langzamerhand.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef Blaadjes het volgende:
Zo maar een gekke vraag maar zou het niet zo kunnen zijn dat de bronnen die jij steeds gebruikt een mind control op jou uitvoeren?
Kun je ook beter reactie's geven dan alleen maar trol reacties. Ik vraag me af wat je op BNW doet alleen maar gekkies onderuit halen dat is wat jij voor jouw gevoel doet je vind het een soort sport. Ik raad je aan om naar ONZ of KLB te gaan daar kunnen je lekker trollenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef ems. het volgende:
Kernachtig samengevat:
Als je het niet eens bent met deze meningen ben je gemindcontrolled.
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je goed kan puzzelen dan kun je op elke geweste uitslag komen.
Kom maar met bewijs die mijn bronnen tegen spreekt . Die vind niet hoor je komt alleen maar met aaname's. Je hebt niet eens mijn bronnen gekeken kijk die maar eerst voor je met je aanname's komt.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We kunnen vragen waaruit blijkt dat dat niet zo is.
Niet zo in de aanval Tribal. Jij poneert van alles, en je verwacht dat iedereen dat maar klakkeloos van je aanneemt.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kun je ook beter reactie's geven dan alleen maar trol reacties. Ik vraag me af wat je op BNW doet alleen maar gekkies onderuit halen dat is wat jij voor jouw gevoel doet je vind het een soort sport. Ik raad je aan om naar ONZ of KLB te gaan daar kunnen je lekker trollen
quote:Op zondag 16 juni 2013 08:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo in de aanval Tribal. Jij poneert van alles, en je verwacht dat iedereen dat maar klakkeloos van je aanneemt.
Je kunt op stellingen zoals jij die dagelijks poneert reacties verwachten. Reacties die je niet welgevallig kunnen zijn omdat men het ondoordacht vindt of ronduit bizar.
Maar sommige mensen kom alleen maar om te trollen.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo in de aanval Tribal. Jij poneert van alles, en je verwacht dat iedereen dat maar klakkeloos van je aanneemt.
Je kunt op stellingen zoals jij die dagelijks poneert reacties verwachten. Reacties die je niet welgevallig kunnen zijn omdat men het ondoordacht vindt of ronduit bizar.
Als er iemand is die NOOIT bronnen van andere users leest ben jij het.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Kom maar met bewijs die mijn bronnen tegen spreekt . Die vind niet hoor je komt alleen maar met aaname's. Je hebt niet eens mijn bronnen gekeken kijk die maar eerst voor je met je aanname's komt.
Hee rustig aan ventje! Zonder vetgedrukt kan ik het ook lezen en het was geeneens opmerking voor jou.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Kom maar met bewijs die mijn bronnen tegen spreekt . Die vind niet hoor je komt alleen maar met aaname's. Je hebt niet eens mijn bronnen gekeken kijk die maar eerst voor je met je aanname's komt.
Doe ik wel ligt er allen aan waar de bron van komtquote:Op zondag 16 juni 2013 08:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als er iemand is die NOOIT bronnen van andere users leest ben jij het.
Als er getrolled wordt edit ik dat zoals je weet.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Maar sommige mensen kom alleen maar om te trollen.
En dat noemen we cherry picking.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Doe ik wel ligt er allen aan waar de bron van komt
En tribal pickt zijn cherries het liefst van Niburu en Wij Worden Wakker.quote:
maar die komen vaak van MSM niet allemaal gisteren had ik een paar intressant bronnen gezien.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En tribal pickt zijn cherries het liefst van Niburu en Wij Worden Wakker.
Geeft niet, maar lees ook eens wat andere bronnen.
Nou, lees die dan eens.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar die komen vaak van MSM niet allemaal gisteren had ik een paar intressant bronnen gezien.
zoek eens een wetenschappelijk onderzoek danquote:Op zondag 16 juni 2013 10:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar die komen vaak van MSM niet allemaal gisteren had ik een paar intressant bronnen gezien.
Zal vast wel een onafhankelijk wetenschapper mind control onderzocht hebben wil wel iets laten zien maar dan moet je het wel kijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoek eens een wetenschappelijk onderzoek dan
hoezo dat dan weer?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoek eens een wetenschappelijk onderzoek dan
ja maar jij zegt dat 'ze' die mind control nu inzetten via mediaquote:Op zondag 16 juni 2013 10:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zal vast wel een onafhankelijk wetenschapper mind control onderzocht hebben wil wel iets laten zien maar dan moet je het wel kijken.
dat vind ik een stuk betrouwbaarder dan die meuk in de OPquote:
maar wat denk je nou zelf, dat zogenaamde established wetenschappers zoiets zullen onderzoeken?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik een stuk betrouwbaarder dan die meuk in de OP
ik denk dat TS wat verschillende zaken en theorieen door elkaar haaltquote:Op zondag 16 juni 2013 10:57 schreef new_moon het volgende:
[..]
maar wat denk je nou zelf, dat zogenaamde established wetenschappers zoiets zullen onderzoeken?
en als het van een onafhankelijke onderzoeker komt is dat weer ene argument om het af te wijzen, dus dit gaat nergens over
quote:Op zondag 16 juni 2013 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat TS wat verschillende zaken en theorieen door elkaar haalt
Als hij er meer over zou lezen ziet hij dat mosschien zelf ook en is hij op een 'gezondere' manier bezig met waar blijkbaar zijn interesse ligt
vind ik dan
quote:Bronnen, controleerbaarheid en expertise
Klinkt het volgende te heterodox?
Ik hecht niet erg aan controleerbaarheid. Ik maak me sterk dat ik op mijn eigen vakgebied (taal- en letterkunde) in een handomdraai een volslagen onzinartikel in elkaar kan flansen dat op controleerbare bronnen is gebaseerd... of althans controleerbaar op bronnen is gebaseerd (want die twee dingen kunnen nog weleens dooreenlopen).
Een artikel dat controleerbaar op bronnen is gebaseerd, kan heel wel op eenzijdige, achterhaalde of onjuiste bronnen steunen.
Een artikel dat niet op controleerbare bronnen is gebaseerd, kan toch zeer gefundeerd zijn: bijvoorbeeld doordat zulke bronnen niet voorhanden zijn, of doordat er wel bronnen bestaan, die echter niet zozeer controleerbaar zijn als wel (geheel terecht) berusten op received wisdom of idées reçues. Vakkennis is ook een bron.
Veel belangrijker is de eis dat het artikel op aanvaardbare inzichten gebaseerd is, en hetzij van voldoende journalistiek onderzoek getuigt, hetzij van deskundigheid op het vakgebied. Sommige basisteksten uit mijn vakgebied liggen ten grondslag aan een aantal dingen die ik schrijf, maar het zou belachelijk zijn die basisteksten aan te halen of me er zelfs voortdurend van bewust te zijn. Veel futiele discussies in de wikipedie berusten op dat misverstand: dat je alles wat je beweert, moet verklaren of uitleggen, ook aan volslagen leken. Misschien kun je het wel verklaren of uitleggen, maar dat doe je toch niet altijd? Dan zou je voortdurend eerstejaarscolleges zitten geven, of erger.
Ikzelf althans ben dat beu. Ik vind dat er een heel ander discours gevoerd moet worden; niet dat van de "daar en daar staat het"-soort, maar een discussie tussen gelijkwaardigen, op een niveau dat respect afdwingt.
En omstreden beweringen dan, hoe moet het daarmee? Zoals gezegd, daarbij helpt een bron slechts in schijn. Respect verdien je niet met onzuivere bronnen; hooguit haken anderen ontgoocheld af. Dat gebeurt!
Er is een cultuuromslag nodig. Een van discipline, van redactionele rechtlijnigheid, van intercollegiaal overleg en collegiale toetsing. Dat valt niet met concrete regels te bereiken, er is ook geen eenvoudig recept voor; daartoe moeten we elkaar stimuleren en daar moeten we naartoe groeien. Vaag? Ja, maar anders gaan we ten onder aan geharrewar. Aan bronfetisjisme.
Johans non-garantie onderschrijf ik, en zo te zien hierboven, anderen met mij. Vriendelijke groeten, Bessel Dekker 14 jun 2007 01:31 (CEST)
Ik haal het niet door elkaar mind control is een feit. en er zijn alleen verschillende theorie over hoe en waar het toegepast wordt op de mens.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als hij er meer over zou lezen ziet hij dat mosschien zelf ook en is hij op een 'gezondere' manier bezig met waar blijkbaar zijn interesse ligt
vind ik dan
ik had het niet over ts, hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind ik dan
Ik heb nog geen enkele troll reactie gedaan en zolang jij totale onzin blijft posten vind ik het inderdaad leuk om dat uit te wijzen. Zo informeer ik het volk nog een beetjequote:Op zondag 16 juni 2013 08:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kun je ook beter reactie's geven dan alleen maar trol reacties. Ik vraag me af wat je op BNW doet alleen maar gekkies onderuit halen dat is wat jij voor jouw gevoel doet je vind het een soort sport. Ik raad je aan om naar ONZ of KLB te gaan daar kunnen je lekker trollen
Het heeft weinig met het puber-zijn te maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:07 schreef new_moon het volgende:
[..]
ik had het niet over ts, hoor
maar hij is inderdaad nog jong en wat onbezonnen in zijn mening. kom op, we zijn allemaal puber geweest.
Maar hoe, waar, op welke schaal, met welk doel, en dor wie wordt het ingezet in de media?quote:
Wacht die man heeft in de video aangeven dat in youtube ook illuminati symbolen worden getoond. Dat zegt niet dat youtube dat er in heeft geprogrammeerd.Goed dat je de video hebt bekekenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar hoe, waar, op welke schaal, met welk doel, en dor wie wordt het ingezet in de media?
Met bijvoorbeeld onderstaande filmpje die Tribalwars noemde kan ik niets:
Zelfs kleine driehoekjes, vierkantjes zoals in onderstaande screenshot uit het filmpje te zien is zijn blijkbaar doelbewust door de Illuminati in programma's verwerkt:
[ afbeelding ]
Hoe helpt dit de Illuminati om mind control toe te passen? Hoe helpt dit om het gedrag van mensen te beïnvloeden?
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wacht die man heeft in de video aangeven dat in youtube ook illuminati symbolen worden getoond. Dat zegt niet dat youtube dat er in heeft geprogrammeerd.Goed dat je de video hebt bekeken
Mensen gaan illuminati symboliek normaal vinden omdat ze het zo vaak zien. De media speelt er ook nog eens om in door complot denkers als gekkies te laten afbeelden. En mensen worden dan minder snel wakker omdat ze bang zijn om als gek te worden afgebeeld en bang om verstoot te worden in de gemeenschap. Zo vangen ze twee vliegen in een klap.
Dat zeg ik ook niet. Ik vraag mij af hoe het gebruik van een driehoekje in Windows de Illuminati helpt om hun doel te bereiken en hoe dit het gedrag van mensen onbewust zal beïnvloeden.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wacht die man heeft in de video aangeven dat in youtube ook illuminati symbolen worden getoond. Dat zegt niet dat youtube dat er in heeft geprogrammeerd.
En dan? Dan vinden mensen het normaal om een driehoekje te zien of een een oog te zien. Hoe helpt dat de Illuminati om hun doel te bereiken?quote:Mensen gaan illuminati symboliek normaal vinden omdat ze het zo vaak zien.
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:07 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik vraag mij af hoe het gebruik van een driehoekje in Windows de Illuminati helpt om hun doel te bereiken en hoe dit het gedrag van mensen onbewust zal beïnvloeden.
[..]
En dan? Dan vinden mensen het normaal om een driehoekje te zien of een een oog te zien. Hoe helpt dat de Illuminati om hun doel te bereiken?
1. De illuminti geloven in satan. Hun NWO is gebouwd op de antichrist. Dus mensen zullen misleid worden en zien niet dat de antichrist de antichrist is ze denken dat het jezus is maar dat is het niet.
2. Met illuminati driehoeken werkt het net iets anders. Mensen worden geprogrammeerd om te denken in het systeem ze gaan niet meer denken dat ze besodemietert worden door de NWO.
Zoals ik al schreef:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat een regering weleens experimenteerde met burgers wil niks zeggen over het al of niet bestaan van mind control, zoals het gepresenteerd wordt door TW.
Klinkt dat niet als mind control? Dat ís mind control.quote:Dit was het doel van bijv. project ARTICHOKE;
Ben blij dat nog iemand objectief durft vast te stellen dat mind control programma's bestaan. Nuance is in de meeste topics in BNW namelijk nogal ver te zoeken, vaak door de betaalde trollen die zelf nooit een mening aannemen maar enkel anderen onderuit halen waar mogelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
De discussie gaat toch ook niet over het al dan niet bestaan van mind controlprogramma's en experimenten?
Tribal stelt dat 'men' hypnose toepast met de media als kanaal.
Typische reactie weerquote:Op zondag 16 juni 2013 08:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals: voor klachten en opmerkingen kan je hier terecht:quote:
heb een vraag voor jouw je weet er veel van af zijn er al mind control wapens die ingezet worden in oorlog buiten dat de media ook een wapen is. Had niet echt een vraag wou BNW'ers bekent maken met het onderwerp.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef HetZwaardvanDamocles het volgende:
[..]
Ben blij dat nog iemand objectief durft vast te stellen dat mind control programma's bestaan. Nuance is in de meeste topics in BNW namelijk nogal ver te zoeken, vaak door de betaalde trollen die zelf nooit een mening aannemen maar enkel anderen onderuit halen waar mogelijk.
Maar zijn stelling over hypnose door de media vind ik een lastige stelling want volgens mij weet hij zelf nog niet eens precies wat hij bedoelt of kan het niet helemaal correct formuleren. Je zou reclame ook een soort hypnose kunnen noemen. Je wordt beïnvloed, en bij veel mensen werkt dit.
Bij mij kan een McDonalds reclame me regelmatig verleiden om toch weer die rommel te gaan eten
Beïnvloeding d.m.v. de TV/andere media, dat lijkt mij net zo'n hard feit als mind control programma's.
De vraag is wat Tribal nou exact bedoeld met hypnose, wat is het doel? Zoals bij reclame het doel is het product aan de man te brengen, wat denkt Tribal dat het doel is van een eventueel brainwashprogramma van een geheime dienst. Dat geheime diensten ook samenwerken met de media is ook vrij evident, even een googeltje.
'Laroes schrijft 'hoe er gemanipuleerd wordt en hapklare brokjes van spindoctors en bedrijven zo in het nieuws komen.'
De invloed die bepaalde groeperingen hebben, waar de brainwash/mind controlfreaks van de geheime diensten natuurlijk bij horen, is dus groot. Ze kunnen zo hun 'hapklare brokjes' voorschotelen en dat wordt uitgezonden.
De connectie tussen de geheime diensten en de media lijken mij ook geheel voor de hand liggend, in elk land. In hoeverre wie waar aan meewerkt in welk mediabedrijf en welke werknemer van welke geheime dienst, tja, dat weet natuurlijk bijna niemand en zal ook niet snel bekend worden. Zelfs al worden geclassificeerde documenten jaren later geopenbaard, dan wordt nog niet alles duidelijk want niet alles staat natuurlijk op papier, en al helemaal niet met naam en toenaam. Ze zullen er niet de naam van, bijvoorbeeld, Rupert Murdoch expliciet in zetten, of elke andere naam for that matter.
Maar goed, de vraag blijft dus wat de vraag van Tribal eigenlijk is
Ik had het dus over hoe TS het presenteerde, zoals ik al schreef.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:44 schreef HetZwaardvanDamocles het volgende:
Over hoe de TS het presenteert heb ik het verder niet over,
Over psychologische wapens die nu ingezet worden in oorlogen weet ik het fijne ook niet van.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
heb een vraag voor jouw je weet er veel van af zijn er al mind control wapens die ingezet worden in oorlog buiten dat de media ook een wapen is. Had niet echt een vraag wou BNW'ers bekent maken met het onderwerp.
Propaganda.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef HetZwaardvanDamocles het volgende:
[..]
Over psychologische wapens die nu ingezet worden in oorlogen weet ik het fijne ook niet van.
Je zou de volgende Wiki-pagina's door kunnen lezen;
http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_warfare
http://en.wikipedia.org/w(...)_%28United_States%29
Same here.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef HetZwaardvanDamocles het volgende:
[..]
Ben blij dat nog iemand objectief durft vast te stellen dat mind control programma's bestaan. Nuance is in de meeste topics in BNW namelijk nogal ver te zoeken, vaak door de betaalde trollen die zelf nooit een mening aannemen maar enkel anderen onderuit halen waar mogelijk.
Maar zijn stelling over hypnose door de media vind ik een lastige stelling want volgens mij weet hij zelf nog niet eens precies wat hij bedoelt of kan het niet helemaal correct formuleren. Je zou reclame ook een soort hypnose kunnen noemen. Je wordt beïnvloed, en bij veel mensen werkt dit.
Bij mij kan een McDonalds reclame me regelmatig verleiden om toch weer die rommel te gaan eten
Beïnvloeding d.m.v. de TV/andere media, dat lijkt mij net zo'n hard feit als mind control programma's.
De vraag is wat Tribal nou exact bedoeld met hypnose, wat is het doel? Zoals bij reclame het doel is het product aan de man te brengen, wat denkt Tribal dat het doel is van een eventueel brainwashprogramma van een geheime dienst. Dat geheime diensten ook samenwerken met de media is ook vrij evident, even een googeltje.
'Laroes schrijft 'hoe er gemanipuleerd wordt en hapklare brokjes van spindoctors en bedrijven zo in het nieuws komen.'
De invloed die bepaalde groeperingen hebben, waar de brainwash/mind controlfreaks van de geheime diensten natuurlijk bij horen, is dus groot. Ze kunnen zo hun 'hapklare brokjes' voorschotelen en dat wordt uitgezonden.
De connectie tussen de geheime diensten en de media lijken mij ook geheel voor de hand liggend, in elk land. In hoeverre wie waar aan meewerkt in welk mediabedrijf en welke werknemer van welke geheime dienst, tja, dat weet natuurlijk bijna niemand en zal ook niet snel bekend worden. Zelfs al worden geclassificeerde documenten jaren later geopenbaard, dan wordt nog niet alles duidelijk want niet alles staat natuurlijk op papier, en al helemaal niet met naam en toenaam. Ze zullen er niet de naam van, bijvoorbeeld, Rupert Murdoch expliciet in zetten, of elke andere naam for that matter.
Maar goed, de vraag blijft dus wat de vraag van Tribal eigenlijk is
Klopt.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik had het dus over hoe TS het presenteerde, zoals ik al schreef.
Het was namelijk niet zomaar experimenteren met burgers, het motto, zoals ik al drie keer heb geciteerd nu, was:"Can we get control of an individual to the point where he will do our bidding against his will and even against fundamental laws of nature, such as self-preservation?"quote:'Dat een regering weleens experimenteerde met burgers wil niks zeggen over het al of niet bestaan van mind control'
Als je iemand quote moet je het goed doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef HetZwaardvanDamocles het volgende:
[..]
Klopt.
En wat zei jij daarover?
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:12 schreef Aloria het volgende:
Als je naar de radio luistert ( ik naar q music ) dan heb je een dj die roept ik heb 3 nummers waar jullie uit mogen kiezen, MAAR ik vind liedje nummer 2 zoooo gaaf die zou ik graag willen horen.
Als hij dit s'middags roept als alle kleine kindertjes van 15 a 16 jaar zitten te luisteren is het gewoon 100% dat nummertje 2 dus ook gedraaid wordt. Als dit zelfde programma vroeg in de ochtend hoort zo rond 6.30 dan is het niet altijd het nummer wat de dj zo mooi vind , maar hij roept dan wel verbaast, ohhh wat een verrassing dit had ik niet verwacht...
Ik heb dan ook altijd zo'ngezicht want ik vind het zonde dat men niet hun eigen keuze instuurt maar puur naar een dj luistert
Ja elke dag weer
![]()
Het mag dan geen hypnose of iets zijn, maar "belangrijke" mensen kunnen zo een grote groep behoorlijk beinvloeden.
Komt hier nog uitleg over tribal?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De uitleg is niet zo moeilijk.quote:
Wie heeft jouw brein verkracht? ;mindrape;quote:Op maandag 17 juni 2013 10:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De uitleg is niet zo moeilijk.
We komen uit het licht ook wel van god.
We hebben een fysiek lichaam en een ziel/astral body
Ziel/astal body = een wel je licht lichaam
Je fysiek lichaam = is je machine om deze wereld te ervaren.
Als je dood gaat gaat alleen je fysiek lichaam dood.
Je Ziel/astra body/lichtlichaam gaat naar de licht bron toe ook wel naar de hemel. De wereld waarin god verblijft. een aantal mensen blijft daar in de hemel of hel licht aan welke god ze aanbidden en hoe ze zich gedragen. Als je ongelovig bent kom je volgens mij weer terug in een andere lichaam dan heb je niet je doel bereikt dus moet je het weer op nieuw proberen.
zodat meerdere mensen het begrijpen ik ben trouwens christen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:32 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Wie heeft jouw brein verkracht? ;mindrape;
(mindfuck is niet de juiste benaming, mindfuck kan ook plezierig zijn zoals drugs, mindrape gaat tegen je wil in of zonder dat je het door hebt)
Btw, maak je hier een mengelmoes van boeddhisme en christendom?
en evolutie?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De uitleg is niet zo moeilijk.
We komen uit het licht ook wel van god.
We hebben een fysiek lichaam en een ziel/astral body
Ziel/astal body = een wel je licht lichaam
Je fysiek lichaam = is je machine om deze wereld te ervaren.
Als je dood gaat gaat alleen je fysiek lichaam dood.
Je Ziel/astra body/lichtlichaam gaat naar de licht bron toe ook wel naar de hemel. De wereld waarin god verblijft. een aantal mensen blijft daar in de hemel of hel licht aan welke god ze aanbidden en hoe ze zich gedragen. Als je ongelovig bent kom je volgens mij weer terug in een andere lichaam dan heb je niet je doel bereikt dus moet je het weer op nieuw proberen.
Ik geloof niet in de evolutie theorie.quote:
En hoe sta je tegenover incest?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de evolutie theorie.
Ik begin steeds meer te twijfel aan het feit dat de aarde 4,6 miljard jaar is. Volgens mij is het door wetenschappers verzonnen om het darwin verhaal logischer te maken.
het is helaas niet iets wat je kunt negeren, de evolutie theorie en het feit dat de aarde zo oud isquote:Op maandag 17 juni 2013 10:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te twijfel aan het feit dat de aarde 4,6 miljard jaar is. Volgens mij is het door wetenschappers verzonnen om het darwin verhaal logischer te maken.
Wat denk je dan als je een fossiel vindt?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |