Omdat ik hooggevoelig ben, als ik emoties heb dan uit ik dat door te gaan huilen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom moet je daar om janken? Dat viswijf gewoon met de grond gelijk maken.
ik ga sinds tijdje weer naar school heb wel idd weer n hele tijd thuis gezeten. Maar ik spreek niet meer zoveel over school op FOK!quote:
9 dusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik 21! maar dit werd me serieus te veel.
Lijkt me lastig... Ben je super blij en dan moet je huilen....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat ik hooggevoelig ben, als ik emoties heb dan uit ik dat door te gaan huilen.
haha idd. Ik had dat blad zo voor me en ja we moesten rollen verdelen.. ik en haarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snel huilen is wel een terechte klacht.Labiel zijn.
Nee zij dan is 23 of zo. Ze moet normaal doen.quote:
dit inderdaad!quote:
Maar janken om zoiets is ook weer zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:02 schreef Meloewa het volgende:
ik lees de eerste zin 3 x opnieuw en ondertussen
Je mag wel even bij me uithuilen hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee zij dan is 23 of zo. Ze moet normaal doen.
Ze doet al vaker dom maar dat ze het maar eens voor zich houdt.
wat stom dat ze dom doet zeg!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jeetje je zal het maar hebben, irritant zeg ook voor je omgeving.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat ik hooggevoelig ben, als ik emoties heb dan uit ik dat door te gaan huilen.
Ben snel vanslag en ze kleineerde me in feiten ook gewoon. Want de meisjes die bij haar zaten lachte gewoon (mee) omdat zij zich zo aan het aanstellen was. Dus vond het gewoon absurd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar janken om zoiets is ook weer zo.Ik zou me niet prettig gevoeld hebben, maar echt in huilen uitbarsten om zoiets.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ben snel vanslag en ze kleineerde me in feiten ook gewoon. Want de meisjes die bij haar zaten lachte gewoon (mee) omdat zij zich zo aan het aanstellen was. Dus vond het gewoon absurd.
liefst had ik een mes tussen haar ribben gestoken.
Dat meisje heeft op haar 23e al schulden en ze denkt dat ze super verstandig is. Echt een misselijk wijf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:06 schreef Kroelo het volgende:
moest dat meisje toen de gang op van de meester?
Dat is wel erg naar en kinderachtig van haar. Zulke mensen zijn naar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ben snel vanslag en ze kleineerde me in feiten ook gewoon. Want de meisjes die bij haar zaten lachte gewoon (mee) omdat zij zich zo aan het aanstellen was. Dus vond het gewoon absurd.
liefst had ik een mes tussen haar ribben gestoken.
Weet ik veel pas zei ze '' je bent altijd met je telefoon bezig...''quote:
Ja is wel zo..Maar ik ben pas echt boos als ik huil...bij mij gaat dat samen of zoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:10 schreef Charleeey het volgende:
Je had niet moeten gaan janken, zo laat je haar helemaal over je heen lopen. Beter had gewoon asociaal en arrogant terug gedaan dan houd ze d'r bek wel.
Noem het hoe je het noemen wilquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
Hoogsensitieftheatrale aandachtshoer bedoel je
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
Hoogsensitieftheatrale aandachtshoer bedoel je
Ziet eruit als een kamper.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
wat een kuttopic, maar pics van dat meisje zouden het nog evt. kunnen redden.
Zou jij er niet om moeten huilen dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Meloewa huilie![]()
FOK! Knokploeg een optie?
quote:
Zit jij in de knokploeg?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Meloewa huilie![]()
FOK! Knokploeg een optie?
fixedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef Jachtgeweer het volgende:
als je een schouder piemel nodig hebt, ik ben er voor je he
nee ze is nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
Zit jij in de knokploeg?Ik doe wel mee.
hoek haarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef Jachtgeweer het volgende:
als je een schouder nodig hebt, ik ben er voor je he
dat bedoelde ik eigenlijk ja, maar ik probeer het subtiel te houden jwtog, labielo's ken je makkelijk inpalmenquote:
Ik ben een meisje, mag niet in de knokploeg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
Zit jij in de knokploeg?Ik doe wel mee.
Tuurlijk niet, ik huil sowieso bijna nooitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zou jij er niet om moeten huilen dan?
Oh, laat dan maar. Ik zoek iemand met dezelfde schoenmaat als ik, zodat we schoenen kunnen delen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee ze is nietik zei pas ook extra ''jij hebt best grote voeten he''
Heeft ze ook schoenmaat 42/43 voor een vrouw >
Soms moet je gewoon direct zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
dat bedoelde ik eigenlijk ja, maar ik probeer het subtiel te houden jwtog, labielo's ken je makkelijk inpalmen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:57 schreef Meloewa het volgende:
natuurlijk zei ik dit al huilend want ik ben een hoog sensitief persoon
Knap!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, mag niet in de knokploeg.
Maar ik ga als Mulan gewoon gekleed als een jongen zodat jullie niks door hebben
[..]
Tuurlijk niet, ik huil sowieso bijna nooit
Hahahaha nu moet ik aan bepaalde foto van jou denken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ga als Mulan gewoon gekleed als een jongen zodat jullie niks door hebben
[..]
Tuurlijk niet, ik huil sowieso bijna nooit
wat kunnen ons die voeten schelen, zeg eens iets over haar bustomvangquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee ze is nietik zei pas ook extra ''jij hebt best grote voeten he''
Heeft ze ook schoenmaat 42/43 voor een vrouw >
[..]
hoek haar
Dit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
wat een kuttopic, maar pics van dat meisje zouden het nog evt. kunnen redden.
90% kans dat dit het geval is jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
crybaby.
Voor je weer begiont met janken om deze opmerking:
Ze is jaloers op jouw uiterlijk
Ene wat zarGon had gemaakt in us?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahaha nu moet ik aan bepaalde foto van jou denken.!
Fuuck.![]()
Ze heeft tattoo's, stamt voort uit tokkies, nepnagels, TP, was vroeger best erg dik maar is afgevallen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef bobbiey het volgende:
[..]
wat kunnen ons die voeten schelen, zeg eens iets over haar bustomvang
Ik denk dat ze gewoon jelly is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze heeft tattoo's, stamt voor uit tokkies, nepnagels, TP, was vroeger best erg dik maar is afgevallen.
Draagt 24/7 zeemankleding.
Dat ze weer gaat janken? of dat Meloewa te lekker is en die trut jaloers was?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
90% kans dat dit het geval is ja
Ik weet al welke je bedoeltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dunno heb het in een bepaalde file gezien
Nee dat is het niet. Want in het begin deed ze nog wel oké maar op het gegeven moment was alles wat ik zei n soort taboe en had ze er commentaar op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
crybaby.
Voor je weer begiont met janken om deze opmerking:
Ze is jaloers op jouw uiterlijk
Probeer je accent te verbloemenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Want in het begin deed ze nog wel oké maar op het gegeven moment was alles wat ik zei n soort taboe en had ze er commentaar op.
Ik heb nu tegen een meisje op WA gezegd van de klas dat ze moet opflikkeren met haar lelijkhoofd. Benieuwd of ze het door zegt.quote:
Volwassen van jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb nu tegen een meisje op WA gezegd van de klas dat ze moet opflikkeren met haar lelijkhoofd. Benieuwd of ze het door zegt.
Dat is bijna nog beter dan een topic hier makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb nu tegen een meisje op WA gezegd van de klas dat ze moet opflikkeren met haar lelijkhoofd. Benieuwd of ze het door zegt.
Nee, want ik vroeg of ze nog wat gezegd had hoe ik uit de klas was... en ze was nog steeds boos dat ze met mij moest samenwerken.quote:
Zit je toevallig op speciaal onderwijs?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, want ik vroeg of ze nog wat gezegd had hoe ik uit de klas was... en ze was nog steeds boos dat ze met mij moest samenwerken.
Ja sorry gaat mij te verZe kon best sorry zeggen.
meloewa.rar?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dunno heb het in een bepaalde file gezien
Toevallig niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je toevallig op speciaal onderwijs?
Een tip trouwens even voor het snel huilenik heb dat ook altijd.. probeer even te focussen op je ademhaling
helpt vaak
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je toevallig op speciaal onderwijs?
Een tip trouwens even voor het snel huilenik heb dat ook altijd.. probeer even te focussen op je ademhaling
helpt vaak
Oke, nou vind het verschrikkelijk allemaal voor je. Maar je hebt nu weekend, kan je er weer boven op komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Toevallig niet.
Maar dat laatste helpt ook alleen als je er 100% op focust, doe je dat niet en je gedachtens dwalen weer af dan is binnen no time weer raak.
En kon me niet als n buddha gaan gedragen tijdens het voorbereiden.
quote:
Deze houdingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, nou vind het verschrikkelijk allemaal voor je. Maar je hebt nu weekend, kan je er weer boven op komenals je daar hulp bij nodig hebt, of gewoon gezelschap wil kan je mij wel DM'en
En dat kan wel, als je maar goed op je ademhaling focussed. gewoon hard adem halen zodat je dat goed hoort
HAHAHAquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Deze houdinghoe je vroeger nog normaal deed was je n leukere fokker.
WHAHA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Aaah...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze heeft tattoo's, stamt voort uit tokkies, nepnagels, TP, was vroeger best erg dik maar is afgevallen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HAHAHADan doe niet zo denigrerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Doei!
Als dat nog geldt in een groep van 21 + ers, dan is de groep wel erg zwak .quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:47 schreef Scorpie het volgende:
Maar TS, je weet nu dat je aangeschoten wild bent in het vervolg? Kinderen die zwakte tonen tegenover een groep zijn aan de beurt.
Ja hallo... je gaat om zoiets huilen, ik kan daar niet mee omgaanquote:
Wtf, wie maakt die regels? Waar kan ik de ledenlijst bekijken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
mm is niet echt duidelijk, tokkies denken altijd dat ze in hun gelijkstaan en zijn 95% gewoon onrechtvaardig. Ze is té rechtuit. Op n irritante onrechtvaardige manier.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aaah...
Als dit serieus waar, dan begrijp ik niet hoe zo,n troll je aan het huilen kan maken. Het is toch vrij duidelijk dat dat trolletje kapot gaat aan jaloezie?
En dus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mm is niet echt duidelijk, tokkies denken altijd dat ze in hun gelijkstaan en zijn 95% gewoon onrechtvaardig. Ze is té rechtuit. Op n irritante onrechtvaardige manier.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hallo... je gaat om zoiets huilen, ik kan daar niet mee omgaan
Je moet wat harder zijn, Meloewa.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik 21! maar dit werd me serieus te veel.
Omdat ik mbo-er ben?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom typ jij in spreektaal? Ik vond het niet erg prettig lezen.
Verder; sterkte enzo.
mimimimimimimimiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]Maar is wel anders als je dan gewoon de sfeer meemaakt. Soms denk je gewoon ''bah''.
Maar het was nog vroeg in de ochtend dus had al zoiets. MM.
Heb ik begrip voor. Maar toch, je bent ook boos op haar. Dat mag ze wel weten toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]Maar is wel anders als je dan gewoon de sfeer meemaakt. Soms denk je gewoon ''bah''.
Maar het was nog vroeg in de ochtend dus had al zoiets. MM.
Zij is het tegenoverstelde van mij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dus?
Verander je houding/attitude. En maak haar duidelijk dat ze beter zelfmoord kan plegen met der walgelijke uiterlijk, en der mentale capaciteiten van een 4 jarige.
Je moet je misschien gewoon niet zo aanstellen. Scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zij is het tegenoverstelde van mij.
Ik heb een super zachte piep stem. en zij een super nuchtere stem.
En is moeilijk om tegen zulke types een goede houding/attitude te hebben en ja ben ook beetje autistisch he.
Ik heb ook struggles, brah. Laten we DM-en, je klinkt me wel als een behulpzaam type.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik begrip voor. Maar toch, je bent ook boos op haar. Dat mag ze wel weten toch?
Je moet je niet zo laten kennen door zo'n tokkie.
Kijk, ik heb geen een keer nu '' gebruikt, wel met moeite tho.
Volgens mij bestaat het niet eens echtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wtf, wie maakt die regels? Waar kan ik de ledenlijst bekijken?
Omdat het een tokkie is en alle mensen bijna meelopers zijn ben ik dus dan het zwarte schaap.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik begrip voor. Maar toch, je bent ook boos op haar. Dat mag ze wel weten toch?
Je moet je niet zo laten kennen door zo'n tokkie.
Kijk, ik heb geen een keer nu '' gebruikt, wel met moeite tho.
Kijk... je bent nu toch wel oud genoeg om dit soort kleine dingetjes zelf op te lossen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zij is het tegenoverstelde van mij.
Ik heb een super zachte piep stem. en zij een super nuchtere stem.
En is moeilijk om tegen zulke types een goede houding/attitude te hebben en ja ben ook beetje autistisch he.
23 en nog steeds eerste jaar mboquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah.. en hoe weet jij dat zij zich aanstelt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je moet je misschien gewoon niet zo aanstellen. Scheelt een hoop.
Vervelendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat het een tokkie is en alle mensen bijna meelopers zijn ben ik dus dan het zwarte schaap.
Omdat iedereen niks tegen haar durft te zeggen en dus maar meespeelt.
En een heeel lelijk meisje, zat mee te lachen en ik #%^#^#%W#$^$
Als je als 21e jarige gaat huilen bij een docent omdat je niet met iemand wil samenwerken dan stel je je aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah.. en hoe weet jij dat zij zich aanstelt?
dus omdat ze lelijk is mag ze niet lachen? wat een trut ben jij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat het een tokkie is en alle mensen bijna meelopers zijn ben ik dus dan het zwarte schaap.
Omdat iedereen niks tegen haar durft te zeggen en dus maar meespeelt.
En een heeel lelijk meisje, zat mee te lachen en ik #%^#^#%W#$^$
Iemand kan van niveau 2 naar niveau 3 gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:00 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
23 en nog steeds eerste jaar mbo? godverdomme zeg
Ze is wel tokkie ja, maar ze weet ook wel ''te praten'' zodat het rechtvaardig lijkt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk... je bent nu toch wel oud genoeg om dit soort kleine dingetjes zelf op te lossen.
Als je die tokkie mentaal niet aankunt. Dan moet je ervoor zorgen dat je niet meer met haar hoeft te werken. Valt er niet iets te regelen op die school waar je zit?
Ja in dit geval wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
dus omdat ze lelijk is mag ze niet lachen? wat een trut ben jij.
En dat beslis jij omdat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je als 21e jarige gaat huilen bij een docent omdat je niet met iemand wil samenwerken dan stel je je aan.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja in dit geval wel.
Compenseer tenminstens een beetje als je lelijk bent en ben gewoon een goed mens.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
juist omdat ze lelijk is moet ze meer haar best doen om in de groep te passen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja in dit geval wel.
Compenseer tenminstens een beetje als je lelijk bent en ben gewoon een goed mens.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat beslis jij omdat?
Niet iedereen is emotioneel even sterk.
Doe je nu opzettelijk zo achterlijk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze is wel tokkie ja, maar ze weet ook wel ''te praten'' zodat het rechtvaardig lijkt.
En de meeste fokkers en foksters laten zich wel onder de tafel krijgen door tokkies hoor. Je hebt geen idee hoe die mensen zijn als half autistische brein kun je daar niet tegenop.
Als groepje tokkies tegen jou begint ga je ook niet stoer doenOok al sta je erboven.
ze vervuilen gewoon de aardbodem
ja dat klopt dat zien ze ook zo, maar als er een intelligente bibber nerd de klas in komt gelopen wordt die ook gewoon belachelijk gemaakt en loopt weg met de staart tussen de benen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe je nu opzettelijk zo achterlijk?
Ik heb genoeg ervaring met tokkies, maak je daar maar niet druk om. Het punt is.. dat die tokkie jouw waarschijnlijk ziet als een zwak-meisje waar ze lekker tegen aan kan schoppen.
En dat moet jij veranderen. Ofja.. "moeten", als je wilt dat dit verandert in ieder geval.
Wat heeft dit nu er nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja dat klopt dat zien ze ook zo, maar als er een intelligente bibber nerd de klas in komt gelopen wordt die ook gewoon belachelijk gemaakt en loopt weg met de staart tussen de benen.
Het is ook karakter die je toont daar doe je niet heel veel aan.
wrijf het er even inquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu er nu weer mee te maken?
En je wordt niet gepest omdat je intelligent bent. Voornamelijk worden mensen gepest omdat ze onzeker zijn en sub-assertief reageren op situaties.
Best. Al sta je niet zo sterk in je schoenen, beter dat je het tegen die tijd geleerd hebt. Het leven is veel moeilijker dan 'ik wil niet me haar samenwerken omdat haar kop me niet aanstaat'. Snap je?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zozo... 10/10 voor de argumentatie.
Uitspraak die nog wel eens vaker gequote mag worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ontken het eens
We hebben niks aan lelijke én ook nog eens onaardige mensen.
Dit zijn ware woorden. Niet iedereen kan met elkaar opschieten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef ntm het volgende:
Maar Meloewa op jouw leeftijd moet je juist schijt hebben aan dat soort mensen. Ik snap dat het vervelend is maar je kan niet leuk gevonden worden door iedereen.
Ja maar dat krijg je niet 1/2/3.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef ntm het volgende:
Maar Meloewa op jouw leeftijd moet je juist schijt hebben aan dat soort mensen. Ik snap dat het vervelend is maar je kan niet leuk gevonden worden door iedereen.
Dan doe je iets niet goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:00 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
23 en nog steeds eerste jaar mbo? godverdomme zeg
Ik zie er zo echt niet uit, enige gelijkenis tusen mij en mbo-ers is dat we ongv de zelfde intelligentie hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Ramkraker het volgende:
Ik stel me TS voor als een wijf vol piercings, bontkraagje, airmaxjes, shagstem en een depressie waardoor ze graag mensen in de ribben wil steken, maar dit niet doet en dus maar gaat huilen
Oftewel iemand van het VMBO =/
Tuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ga sinds tijdje weer naar school heb wel idd weer n hele tijd thuis gezeten. Maar ik spreek niet meer zoveel over school op FOK!
Waarom gedraag je je dan ook als een bibber nerd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja dat klopt dat zien ze ook zo, maar als er een intelligente bibber nerd de klas in komt gelopen wordt die ook gewoon belachelijk gemaakt en loopt weg met de staart tussen de benen.
Het is ook karakter die je toont daar doe je niet heel veel aan.
picsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zie er zo echt niet uit, enige gelijkenis tusen mij en mbo-ers is dat we ongv de zelfde intelligentie hebben.
Jezelf identificeren met het VMBO.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zie er zo echt niet uit, enige gelijkenis tusen mij en mbo-ers is dat we ongv de zelfde intelligentie hebben.
Omdat ik toevallig ook op FOK! zit. Maar dat bibbernerd gebeuren valt wel mee. Maar ik ben wel vaak anders.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je dan ook als een bibber nerd?
Ik vind het ook maar een raar verhaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Kola het volgende:
[..]
TuurlijkAan het begin van het jaar nog zeggen dat je moest stoppen met school omdat je geen stageplek kon vinden en een paar weken geleden (sowieso na 1 februari wanneer de februari-instoom is) stoer doen omdat je thuis zat. En nu ga je ineens weer naar school. Want je kan echt aan het eind van het jaar nog aan een nieuwe opleiding beginnen. Trollz verder.
Ik zit ook op FOK! en ik heb mezelf nog nooit aan het huilen laten brengen doordat iemand een grote mond tegen mij gaf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig ook op FOK! zit. Maar dat bibbernerd gebeuren valt wel mee. Maar ik ben wel vaak anders.
Dat is een lang verhaal. Maar ik doe inmiddels weer n opleiding.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Kola het volgende:
[..]
TuurlijkAan het begin van het jaar nog zeggen dat je moest stoppen met school omdat je geen stageplek kon vinden en een paar weken geleden (sowieso na 1 februari wanneer de februari-instoom is) stoer doen omdat je thuis zat. En nu ga je ineens weer naar school. Want je kan echt aan het eind van het jaar nog aan een nieuwe opleiding beginnen. Trollz verder.
Je kent me in real, je weet dat ik niet van de leugens benquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een raar verhaal.
ja want iedereen hier is een schuchtere bibbernerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig ook op FOK! zit. Maar dat bibbernerd gebeuren valt wel mee. Maar ik ben wel vaak anders.
haha jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je kent me in real, je weet dat ik niet van de leugens ben
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is een lang verhaal. Maar ik doe inmiddels weer n opleiding.
Ik wou niet meer zoveel praten op FOK! over school.
Maar dit!
moest gewoon!
Ik weet zeker dat 70% van de fokkers en foksters regelmatig over zich heel laat lopen... ik zeg niet alle maar wel veel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zit ook op FOK! en ik heb mezelf nog nooit aan het huilen laten brengen doordat iemand een grote mond tegen mij gaf.
Hoeveel uit 10 is ze?quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:10 schreef Splutje het volgende:
Het zware leven van MeloewaAltijd een grijns uit leedvermaak op mijn gezicht toveren door je topics
typisch jij weer ditquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat 70% van de fokkers en foksters regelmatig over zich heel laat lopen... ik zeg niet alle maar wel veel.
Soms is het gewoon beter om niks te zeggen en jouw mond houdenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat 70% van de fokkers en foksters regelmatig over zich heel laat lopen... ik zeg niet alle maar wel veel.
Doe ik niet aan, welk cijfer je ook geeft het is toch nooit goed.quote:
Ik ben een regelrechte deurmat. Maar ik jank niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je zei ooit boven een 8 maar dat was in betere tijden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, welk cijfer je ook geeft het is toch nooit goed.
Daar doe ik het ook voor, stiekem ben ik therapiste en wil ik alle fokkers n steuntje in de rug geven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Stiekem doet het me ook gewoon beter voelen
Het was niet mijn bedoeling te stoken verder....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je zei ooit boven een 8 maar dat was in betere tijden.
Maar ja hieruit kan ik dus concluderen dat het niet veel soeps zal wezen.
Welk cijfer krijgt hij?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee deurmat zijn vind ik een van de ergste egokrenkers wat er zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een regelrechte deurmat. Maar ik jank niet.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het was zijn en mijn bedoeling niet om te stoken, niets aan de hand, rustig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling te stoken verder....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
ik ben een 10 ik weet hetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Het was zijn en mijn bedoeling niet om te stoken, niets aan de hand, rustig.
Liever het matras?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee deurmat zijn vind ik een van de ergste egokrenkers wat er zijn.
Gewoon handelen. Niet janken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee deurmat zijn vind ik een van de ergste egokrenkers wat er zijn.
Moet je vaker FOK! ken, word je hard van!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Herkenbare klacht. Dat heb ook wel gehad. Hier op het forum zitten ook mensen die naar tegen me doen, dan moet ik soms ook bijna huilen gewoon.
Ik zal haar eens Fokkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je vaker FOK! ken, word je hard van!
Liever een matras jaquote:
Dat is hij niet, rus post maar onder n account en vindt mij een 10.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
In ding kan ik niet ontkennen, Meloenentopics zijn altijd leuk. Vooral als die Rus weer om de hoek komt kijken en er allerlei kloontjes toespelingen maken danwel bashen.
Ik ben een meisje, wij zijn nu eenmaal zacht. En kunnen ook niet hard wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je vaker FOK! ken, word je hard van!
klinkt veelbelovend, ook dikke tieten dus...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze heeft tattoo's, stamt voort uit tokkies, nepnagels, TP, was vroeger best erg dik maar is afgevallen.
En dat het topic binnen een paar uur gevuld is. Dat doen niet veel TS-en haar na.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
In ding kan ik niet ontkennen, Meloenentopics zijn altijd leuk. Vooral als die Rus weer om de hoek komt kijken en er allerlei kloontjes toespelingen maken danwel bashen.
Je mag bij mij wel iets hard makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, wij zijn nu eenmaal zacht. En kunnen ook niet hard worden.
Goed, dan kunnen we praten.quote:
Ik zei ook niet dat Chroes een kloon was, maar dat er opeens allerlei rare usernames in jouw topics verschijnen en doen alsof ze je allemaal heel goed kennen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is hij niet, rus post maar onder n account en vindt mij een 10.
ja dat zijn allemaal mensen die ik in real ken n me hatenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Chroes een kloon was, maar dat er opeens allerlei rare usernames in jouw topics verschijnen en doen alsof ze je allemaal heel goed kennen.
Jullie mogen me allemaal troosten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Pagina zeven inmiddels, maar ik ga het gewoon proberen.
Mag ik je troosten?
na die vuige fotos in kpd kent iedereen haar ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Chroes een kloon was, maar dat er opeens allerlei rare usernames in jouw topics verschijnen en doen alsof ze je allemaal heel goed kennen.
Plaats een foto van ze in dit topic, dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja dat zijn allemaal mensen die ik in real ken n me haten
ja is goed, wees jij maar een 10quote:
Gooi anders een paar bierflesjes naar je scherm.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
ik heb nooit in kpd gepost.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
na die vuige fotos in kpd kent iedereen haar ook.
krioroquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Och Loewa toch. Kom maar bij ome krio. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij wordt wel veel gehaat he? En dat voor een klein blond meisjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja dat zijn allemaal mensen die ik in real ken n me haten
begin jij nu ook al te haten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ja is goed, wees jij maar een 10
[..]
Gooi anders een paar bierflesjes naar je scherm.
Kan niet, zit nou mobiel te FOK!ken want ben al over m'n laptop gereden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
moeder heeft ijs voor me te troosten ff weg
x
Ja gehaat, raar gevonden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij wordt wel veel gehaat he? En dat voor een klein blond meisje
Beetje zoals Mariska van van de straat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij wordt wel veel gehaat he? En dat voor een klein blond meisje
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
krioro, hoek de bitch
moeder heeft ijs voor me te troosten ff weg
x
You dodged a bullet broquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ja is goed, wees jij maar een 10
[..]
Ik haat niet, maar waaraan zou jij dan egoboostjes van mij hebben verdiend? En die heb je toch ook helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
begin jij nu ook al te haten.
beter geef je me even wat egoboostjes.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:32 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje tepelzalfIk heb gevoelige harde tepels
Hoe waarheidsgetrouw zijn die foto's eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik haat niet, maar waaraan zou jij dan egoboostjes van mij hebben verdiend? En die heb je toch ook helemaal niet nodig, jij krijgt vast dagelijks hele reeksen aan egoboostjes van fokkers op basis van enkele foto's.
Daarover kan je je beter laten informeren bij Meloewa zelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe waarheidsgetrouw zijn die foto's eigenlijk?
Dan ga ik misschien ook wat egoboostjes geven.
en dan heb je het nog niet gehad over de aandacht die ik in het echt kreeg van vieze mannetjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik haat niet, maar waaraan zou jij dan egoboostjes van mij hebben verdiend? En die heb je toch ook helemaal niet nodig, jij krijgt vast dagelijks hele reeksen aan egoboostjes van fokkers op basis van enkele foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Dan ben je helemaal een jankbal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Herkenbare klacht. Dat heb ook wel gehad. Hier op het forum zitten ook mensen die naar tegen me doen, dan moet ik soms ook bijna huilen gewoon.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
en dan heb je het nog niet gehad over de aandacht die ik in het echt kreeg van vieze mannetjesIk haal je niet neer, jij leest de dingen zoals jij ze wilt lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Ik ken je goed genoeg om te zien dat dit stoerinternetgedrag is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik haal je niet neer, jij leest de dingen zoals jij ze wilt lezen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
en dan heb je het nog niet gehad over de aandacht die ik in het echt kreeg van vieze mannetjesInformatie uit DM conversaties naar voren halen is verboden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Informatie uit DM conversaties naar voren halen is verboden.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik haal je niet neer, jij leest de dingen zoals jij ze wilt lezen.
Was het een nare breuk, jongens?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ken je goed genoeg om te zien dat dit stoerinternetgedrag is.
Dat lijkt me nou juist niet de meest betrouwbare bron hiervoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daarover kan je je beter laten informeren bij Meloewa zelf.
Gelukkig maar! ben trouwens blij dat je weer een opleiding doet!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahhahah Regenboogkind
PHARKUS je maakt mijn dag altijd weer goed
Dit gaat je tot in het einde der dagen achtervolgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jawel.
Irrelevante zaken erbij halen is niet gewenst.
Tegen mensen aanfietsen is ook niet gewenst.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jawel.
Irrelevante zaken erbij halen is niet gewenst.
ik wil je zoontje toch wat te bieden hebben als ik hem ten huwelijk vraagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gelukkig maar! ben trouwens blij dat je weer een opleiding doet!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal een jankbal.![]()
Maarre, Meloewa, in het vervolg gewoon een strap-on dildo meenemen en die tokkie trut keihard in haar holletje douwen. Kijk dan maar eens wie er met een piepstemmetje waterlanders laat.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké.
Rodawa
Angel-Joy
HSG-BOMBER
hoink581
En nog wel een paar maar daarvan weet ik de naam zo even niet.
Jij begint zelf over cijfers en nog meer dingetjes die geen enkele relevantie hebben m.b.t. dit topic, laten we ontopic blijven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ken je goed genoeg om te zien dat dit stoerinternetgedrag is.
Sowieso mensen die nog steeds dingen van de meet erbij halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit gaat je tot in het einde der dagen achtervolgen.Volgens mij was het niet eens een bierflesje, maar een flesje Fanta.
Nog maar 17 jaar wachtenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik wil je zoontje toch wat te bieden hebben als ik hem ten huwelijk vraag
Dat kan ik niet, ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets tegen jou gezegd jankbal, man up
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij begint zelf over cijfers en nog meer dingetjes die geen enkele relevantie hebben m.b.t. dit topic, laten we ontopic blijven.
Het enige wat ik heb opgemerkt is dat ik het een raar verhaal vind dat je nu (vlak voor het eind van het jaar) opeens weer op school zit, dat is de enige interesse die ik toonde.
Ja, btje sneu iddquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog steeds dingen van de meet erbij halen.Voor mij was dit nog een vrij doorsnee avond, maar voor alle thuisgebleven FOK!kertjes een hele happening.
Het overkomt je vaker?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog steeds dingen van de meet erbij halen.Voor mij was dit nog een vrij doorsnee avond, maar voor alle thuisgebleven FOK!kertjes een hele happening.
Nee, reageer daar dan eens serieus op? Dat kan je niet eens.quote:
Dus moet je maar om alles janken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik ben een vrouw.
Je wil gewoon weten hoe het zit!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, reageer daar dan eens serieus op? Dat kan je niet eens.
Maar goed, als jij deze opleiding/cursus whatever weer net zo serieus neemt als de vorige(n) zal het wel weer een succes worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je wil gewoon weten hoe het zit!
Maar helaas.
ORLY?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik ben een vrouw.
Ik wil wel lief tegen je doen,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, wij zijn nu eenmaal zacht. En kunnen ook niet hard worden.
Jullie moeten gewoon lief doen tegen mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Sowieso dat jij je nog dagelijks in slaap rukt op die paar gefaalde meets met Meloewa.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, reageer daar dan eens serieus op? Dat kan je niet eens.
Zal je eerst iemand moeten vinden die het bed met je wilt delen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef Oerbeer het volgende:
Zo te zien is die relatie tussen chroestjov en Meloewa ook gewoon gelul. Ik zou mijn ex niet zo afzeiken.
Ook niet aan chickies die te snel huilen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ontken het eens
We hebben niks aan lelijke én ook nog eens onaardige mensen.
Waarom zo gefrustreerd? Zijn de bierflesjes allemaal al weggegooid? Heb je geen leuzen meer om te scanderen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sowieso dat jij je nog dagelijks in slaap rukt op die paar gefaalde meets met Meloewa.
Niet om alles maar wel als mensen vaak onaardig doen. Eerst probeer ik het niet te laten merken maar als het door gaat dan komt het op een gegeven moment toch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus moet je maar om alles janken?
Jezus christ.
Dit is KLB, i'm buying it.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef Oerbeer het volgende:
Zo te zien is die relatie tussen chroestjov en Meloewa ook gewoon gelul. Ik zou mijn ex niet zo afzeiken.
Choestjov die hautain gaat doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zal je eerst iemand moeten vinden die het bed met je wilt delen.
Dit moet een deel2 opleveren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Choestjov die hautain gaat doen.Het moet niet grappiger worden.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet om alles maar wel als mensen onaardig doen. Misschien heb jij het maar één keer gedaan maar het was wel de druppel voor mij.
Rond jij nou maar eens eerst een wo studie af voordat je hautain doet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Choestjov die hautain gaat doen.Het moet niet grappiger worden.
Nee ik ga ophouden, we zijn klaar nu. Zo vaak huil ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt het ook zo zwaar.
Ga nu maar weer janken.
Hard man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zal je eerst iemand moeten vinden die het bed met je wilt delen.
Waijoooooo dikke fittie hiero.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Rondt jij nou maar eens eerst een wo studie af voordat je hautain doet.
die steken die jij onder water zetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar goed, als jij deze opleiding/cursus whatever weer net zo serieus neemt als de vorige(n) zal het wel weer een succes worden.
Veel succes ermee.
Rondt jijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Rondt jij nou maar eens eerst een wo studie af voordat je hautain doet.
zeg even dat je die informatie niet van mij hebt, voordat ik dadelijk weer de boosdoener ben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Rondt jijEn dan zo'n uitspraak er achteraan.
Ik zou dit topic nog veel leuker kunnen met alle informatie die ik tot mijn beschikking heb over jou, echter houd ik me wel aan de codes.
Dacht dat dat wel duidelijk was, DM nooit met jou.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zeg even dat je die informatie niet van mij hebt, voordat ik dadelijk weer de boosdoener ben.
Alles gaat bij jullie via de flessenpost natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel duidelijk was, DM nooit met jou.
dat had ik niet verwacht hoor, gezien het drama met de foto's die rondzwierven tussen julliequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zeg even dat je die informatie niet van mij hebt, voordat ik dadelijk weer de boosdoener ben.
Do it.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Rondt jijEn dan zo'n uitspraak er achteraan.
Ik zou dit topic nog veel leuker kunnen met alle informatie die ik tot mijn beschikking heb over jou, echter houd ik me wel aan de codes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |