Omdat ik hooggevoelig ben, als ik emoties heb dan uit ik dat door te gaan huilen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom moet je daar om janken? Dat viswijf gewoon met de grond gelijk maken.
ik ga sinds tijdje weer naar school heb wel idd weer n hele tijd thuis gezeten. Maar ik spreek niet meer zoveel over school op FOK!quote:
9 dusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik 21! maar dit werd me serieus te veel.
Lijkt me lastig... Ben je super blij en dan moet je huilen....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat ik hooggevoelig ben, als ik emoties heb dan uit ik dat door te gaan huilen.
haha idd. Ik had dat blad zo voor me en ja we moesten rollen verdelen.. ik en haarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snel huilen is wel een terechte klacht.Labiel zijn.
Nee zij dan is 23 of zo. Ze moet normaal doen.quote:
dit inderdaad!quote:
Maar janken om zoiets is ook weer zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:02 schreef Meloewa het volgende:
ik lees de eerste zin 3 x opnieuw en ondertussen
Je mag wel even bij me uithuilen hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee zij dan is 23 of zo. Ze moet normaal doen.
Ze doet al vaker dom maar dat ze het maar eens voor zich houdt.
wat stom dat ze dom doet zeg!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee zij dan is 23 of zo. Ze moet normaal doen.
Ze doet al vaker dom maar dat ze het maar eens voor zich houdt.
Jeetje je zal het maar hebben, irritant zeg ook voor je omgeving.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat ik hooggevoelig ben, als ik emoties heb dan uit ik dat door te gaan huilen.
Ben snel vanslag en ze kleineerde me in feiten ook gewoon. Want de meisjes die bij haar zaten lachte gewoon (mee) omdat zij zich zo aan het aanstellen was. Dus vond het gewoon absurd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar janken om zoiets is ook weer zo.Ik zou me niet prettig gevoeld hebben, maar echt in huilen uitbarsten om zoiets.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ben snel vanslag en ze kleineerde me in feiten ook gewoon. Want de meisjes die bij haar zaten lachte gewoon (mee) omdat zij zich zo aan het aanstellen was. Dus vond het gewoon absurd.
liefst had ik een mes tussen haar ribben gestoken.
Dat meisje heeft op haar 23e al schulden en ze denkt dat ze super verstandig is. Echt een misselijk wijf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:06 schreef Kroelo het volgende:
moest dat meisje toen de gang op van de meester?
Dat is wel erg naar en kinderachtig van haar. Zulke mensen zijn naar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ben snel vanslag en ze kleineerde me in feiten ook gewoon. Want de meisjes die bij haar zaten lachte gewoon (mee) omdat zij zich zo aan het aanstellen was. Dus vond het gewoon absurd.
liefst had ik een mes tussen haar ribben gestoken.
Weet ik veel pas zei ze '' je bent altijd met je telefoon bezig...''quote:
Ja is wel zo..Maar ik ben pas echt boos als ik huil...bij mij gaat dat samen of zoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:10 schreef Charleeey het volgende:
Je had niet moeten gaan janken, zo laat je haar helemaal over je heen lopen. Beter had gewoon asociaal en arrogant terug gedaan dan houd ze d'r bek wel.
Noem het hoe je het noemen wilquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
Hoogsensitieftheatrale aandachtshoer bedoel je
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
Hoogsensitieftheatrale aandachtshoer bedoel je
Ziet eruit als een kamper.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
wat een kuttopic, maar pics van dat meisje zouden het nog evt. kunnen redden.
Zou jij er niet om moeten huilen dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Meloewa huilie![]()
FOK! Knokploeg een optie?
quote:
Zit jij in de knokploeg?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Meloewa huilie![]()
FOK! Knokploeg een optie?
fixedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef Jachtgeweer het volgende:
als je een schouder piemel nodig hebt, ik ben er voor je he
nee ze is nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
Zit jij in de knokploeg?Ik doe wel mee.
hoek haarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef Jachtgeweer het volgende:
als je een schouder nodig hebt, ik ben er voor je he
dat bedoelde ik eigenlijk ja, maar ik probeer het subtiel te houden jwtog, labielo's ken je makkelijk inpalmenquote:
Ik ben een meisje, mag niet in de knokploeg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
Zit jij in de knokploeg?Ik doe wel mee.
Tuurlijk niet, ik huil sowieso bijna nooitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zou jij er niet om moeten huilen dan?
Oh, laat dan maar. Ik zoek iemand met dezelfde schoenmaat als ik, zodat we schoenen kunnen delen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee ze is nietik zei pas ook extra ''jij hebt best grote voeten he''
Heeft ze ook schoenmaat 42/43 voor een vrouw >
Soms moet je gewoon direct zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
dat bedoelde ik eigenlijk ja, maar ik probeer het subtiel te houden jwtog, labielo's ken je makkelijk inpalmen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:57 schreef Meloewa het volgende:
natuurlijk zei ik dit al huilend want ik ben een hoog sensitief persoon
Knap!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, mag niet in de knokploeg.
Maar ik ga als Mulan gewoon gekleed als een jongen zodat jullie niks door hebben
[..]
Tuurlijk niet, ik huil sowieso bijna nooit
Hahahaha nu moet ik aan bepaalde foto van jou denken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, mag niet in de knokploeg.
Maar ik ga als Mulan gewoon gekleed als een jongen zodat jullie niks door hebben
[..]
Tuurlijk niet, ik huil sowieso bijna nooit
wat kunnen ons die voeten schelen, zeg eens iets over haar bustomvangquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee ze is nietik zei pas ook extra ''jij hebt best grote voeten he''
Heeft ze ook schoenmaat 42/43 voor een vrouw >
[..]
hoek haar
Dit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
wat een kuttopic, maar pics van dat meisje zouden het nog evt. kunnen redden.
90% kans dat dit het geval is jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
crybaby.
Voor je weer begiont met janken om deze opmerking:
Ze is jaloers op jouw uiterlijk
Ene wat zarGon had gemaakt in us?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahaha nu moet ik aan bepaalde foto van jou denken.!
Fuuck.![]()
Ze heeft tattoo's, stamt voort uit tokkies, nepnagels, TP, was vroeger best erg dik maar is afgevallen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef bobbiey het volgende:
[..]
wat kunnen ons die voeten schelen, zeg eens iets over haar bustomvang
Ik denk dat ze gewoon jelly is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze heeft tattoo's, stamt voor uit tokkies, nepnagels, TP, was vroeger best erg dik maar is afgevallen.
Draagt 24/7 zeemankleding.
Dat ze weer gaat janken? of dat Meloewa te lekker is en die trut jaloers was?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
90% kans dat dit het geval is ja
Ik weet al welke je bedoeltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dunno heb het in een bepaalde file gezien
Nee dat is het niet. Want in het begin deed ze nog wel oké maar op het gegeven moment was alles wat ik zei n soort taboe en had ze er commentaar op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
crybaby.
Voor je weer begiont met janken om deze opmerking:
Ze is jaloers op jouw uiterlijk
Probeer je accent te verbloemenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Want in het begin deed ze nog wel oké maar op het gegeven moment was alles wat ik zei n soort taboe en had ze er commentaar op.
Ik heb nu tegen een meisje op WA gezegd van de klas dat ze moet opflikkeren met haar lelijkhoofd. Benieuwd of ze het door zegt.quote:
Volwassen van jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb nu tegen een meisje op WA gezegd van de klas dat ze moet opflikkeren met haar lelijkhoofd. Benieuwd of ze het door zegt.
Dat is bijna nog beter dan een topic hier makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb nu tegen een meisje op WA gezegd van de klas dat ze moet opflikkeren met haar lelijkhoofd. Benieuwd of ze het door zegt.
Nee, want ik vroeg of ze nog wat gezegd had hoe ik uit de klas was... en ze was nog steeds boos dat ze met mij moest samenwerken.quote:
Zit je toevallig op speciaal onderwijs?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, want ik vroeg of ze nog wat gezegd had hoe ik uit de klas was... en ze was nog steeds boos dat ze met mij moest samenwerken.
Ja sorry gaat mij te verZe kon best sorry zeggen.
meloewa.rar?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dunno heb het in een bepaalde file gezien
Toevallig niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je toevallig op speciaal onderwijs?
Een tip trouwens even voor het snel huilenik heb dat ook altijd.. probeer even te focussen op je ademhaling
helpt vaak
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je toevallig op speciaal onderwijs?
Een tip trouwens even voor het snel huilenik heb dat ook altijd.. probeer even te focussen op je ademhaling
helpt vaak
Oke, nou vind het verschrikkelijk allemaal voor je. Maar je hebt nu weekend, kan je er weer boven op komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Toevallig niet.
Maar dat laatste helpt ook alleen als je er 100% op focust, doe je dat niet en je gedachtens dwalen weer af dan is binnen no time weer raak.
En kon me niet als n buddha gaan gedragen tijdens het voorbereiden.
quote:
Deze houdingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, nou vind het verschrikkelijk allemaal voor je. Maar je hebt nu weekend, kan je er weer boven op komenals je daar hulp bij nodig hebt, of gewoon gezelschap wil kan je mij wel DM'en
En dat kan wel, als je maar goed op je ademhaling focussed. gewoon hard adem halen zodat je dat goed hoort
HAHAHAquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Deze houdinghoe je vroeger nog normaal deed was je n leukere fokker.
WHAHA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Aaah...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze heeft tattoo's, stamt voort uit tokkies, nepnagels, TP, was vroeger best erg dik maar is afgevallen.
Draagt 24/7 zeemankleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |