Ik was ook nog jong toen jij mij indoctrineerde.quote:
Jij bent volwassen van geestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was ook nog jong toen jij mij indoctrineerde.
Dan nietquote:
Mannen zijn pas rond hun 45ste volwassen.quote:
Geen idee, slechts 20 seconden met hem gepraat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn baby is ook wel erg volwassen voor zn leeftijd, tenminste qua adviezen enzo.
klinkt sexehquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jongen van de opleiding, die inmiddels al gestopt is, die ik onder mn hoede had genomen.
Hij zei altijd wijze dingen tegen me enzo. Leek net jou.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Geen idee, slechts 20 seconden met hem gepraat.
Ga eerst maar zeker weten dat hij gay is en hij rookt toch ook?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zei altijd wijze dingen tegen me enzo. Leek net jou.
Jij bent lief hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
Ik geef ook goed advies volgens vrienden. Jippie voor mij.
Ik vroeg laatst wel zo van: Zeg moet jij mij niet iets vertellen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ga eerst maar zeker weten dat hij gay is en hij rookt toch ook?
Nee, alleen voor de juiste personen, anders ben ik gewoon kut.quote:
Je moet het ook niet tactisch vragen, dat snappen mannen niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst wel zo van: Zeg moet jij mij niet iets vertellen?
Maar hij snapte het niet, dus denk niet hij gay is sorry.
Als ik dat zou zeggen is het ook niet goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, alleen voor de juiste personen, anders ben ik gewoon kut.
Ik ben lief voor jou, ik ben kut voor die beunhaas waar ik les van heb. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen is het ook niet goed.
Zeg gewoon zo van 'Ik heb nog een leuke vriend die vrijgezel is, interesse?'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst wel zo van: Zeg moet jij mij niet iets vertellen?
Maar hij snapte het niet, dus denk niet hij gay is sorry.
Nee, hij is 18. Dan is zoiets echt niet cool om te horen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg gewoon zo van 'Ik heb nog een leuke vriend die vrijgezel is, interesse?'
Je moet gewoon vragen of hij het erg vindt als je hem koppelt aan een "leuke" jongenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hij is 18. Dan is zoiets echt niet cool om te horen.
Als hij op z'n 18de niet met zo'n vraag om kan gaan is hij niet goed uitgepubert.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hij is 18. Dan is zoiets echt niet cool om te horen.
Al meer dan een jaar geen liefde meer van jou anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben lief voor jou, ik ben kut voor die beunhaas waar ik les van heb. Zo simpel is het.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Al meer dan een jaar geen liefde meer van jou anders.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je moet gewoon vragen of hij het erg vindt als je hem koppelt aan een "leuke" jongen
Is hij ook niet, daarom noem ik hem mn baby.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als hij op z'n 18de niet met zo'n vraag om kan gaan is hij niet goed uitgepubert.
Kan niet wachten eropquote:
Zolang zijn gereedschap dat maar wel is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Binnenkort eens vragen ja.
[..]
Is hij ook niet, daarom noem ik hem mn baby.Op sommige vlakken is hij gewoon nog niet volgroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |