abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127801521
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:39 schreef HiZ het volgende:

[..]

Gül is het voor de hand liggende antwoord; maar het probleem is dat je de 'alternatieven' niet in beeld krijgt, want binnen de Turkse partij-cultuur is elk alternatief dat ook als zodanig benoemd wordt iemand die aan de poten van de troon van de partij-leider zaagt en wordt weggewerkt. Dat speelt binnen de AKP nu net zo als het in de CHP speelde onder Baykal. Kroonprinsen hebben geen lang leven in de Turkse politiek.
Jij denkt dat Gul geschikt is om een harmonie te creeren tussen secularisten, nationalisten en moslims? Ik heb zo mijn twijfels daarover, verder ben ik het wel aardig met je eens.
pi_127801603
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij denkt dat Gul geschikt is om een harmonie te creeren tussen secularisten, nationalisten en moslims? Ik heb zo mijn twijfels daarover, verder ben ik het wel aardig met je eens.
Nou ja, ik heb ook wel mijn twijfels over Gül hoor, maar hij is een zichtbaar alternatief.
pi_127801802
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:44 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb ook wel mijn twijfels over Gül hoor, maar hij is een zichtbaar alternatief.
Ik bedoel meer, Gul komt uit dezelfde kamp als Erdogan, ik zie het dan eigenlijk meer als een andere naam en snor, dan een alternatief.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:59:23 #154
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127802219
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja en op deze zaken is al 100.000x gereageerd door mij en anderen. :')

Als gebrek aan persvrijheid een schandvlek is op de democratie, zijn alle Turkse premier een schandvlek geweest. Dan is Erdogan er een van de zoveel, dat de eikel daarin snel mag hervormen.

Twitter / 3g bleek dubieus te zijn, gezien het voor een deel wel beschikbaar was en voor een ander deel niet, zegt men dat het ook kon komen vanwege over-capaciteit.

Ja joh, je moest eens in Europa / Amerika proberen om straten te vernielen, winkels te plunderen, kijk wat zij dan met je doen, notabene toen er een paar jaar geleden op museumplein door leerlingen werd geprotesteerd tegen de urennorm werd er geweldadig ingegrepen door de politie.

Rechters vervangen? Ten tijde van ieder partij worden rechters vervangen, zelfs Obama doet het, waarom is het oh fucking noes, wanneer Erdogan het doet :') ?

Eigen wil doordrukken, ga jij maar lekker protesteren tegen bouwplannen van de gemeente in je omgeving of tegen de belastingen die volgend jaar weer worden verhoogd, kijken wiens wil toch wordt doorgedrukt.
Amin.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:59:29 #155
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127802223
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:23 schreef Triggershot het volgende:
niet te vergeten dat vele valse berichten op Twitter / valse foto's verspreiden in de media er toe hebben bijgedragen aan het volkomen uit de hand laten lopen er van.
Als ik zo vrij mag zijn je reactie met je eigen reactie te pareren:
quote:
Ik heb weinig inhoudelijks te vermelden over jouw anekdotische 'bewijsvoering'
Twitter heb ik dubbel gecontroleerd, zonder proxy onbereikbaar, met proxy wel. En als daar tig meldingen van komen die dat ondersteunen dan moet je wel heel diep gelovig zijn om je onderbuikgevoel voorrang te geven op je zintuiglijke waarneming.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:03:09 #156
24533 ACT-F
pi_127802375
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik bedoel meer, Gul komt uit dezelfde kamp als Erdogan, ik zie het dan eigenlijk meer als een andere naam en snor, dan een alternatief.
Het gaat ook niet om het kamp maar om de persoon. Gül is momenteel een buikspreekpop van Erdogan. Is hij dat ook zodra Erdogan definitief weg is van de politieke arena? Ik denk het niet, Gül is veel gematigder.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:05:40 #157
24533 ACT-F
pi_127802482
Actuele beelden van Taksim:

http://www.dha.com.tr/dhayayin/
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:09:16 #158
24533 ACT-F
pi_127802614
Halk TV wordt beschuldigd van onpartijdigheid en opruiing. Nu in het nieuws:

http://www.ustream.tv/channel/halktvcanli
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:09:40 #159
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127802633
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef Triggershot het volgende:

Ja joh, je moest eens in Europa / Amerika proberen om straten te vernielen, winkels te plunderen, kijk wat zij dan met je doen, notabene toen er een paar jaar geleden op museumplein door leerlingen werd geprotesteerd tegen de urennorm werd er geweldadig ingegrepen door de politie.
Westerse regimes komen ook aan de beurt. Dat is geen excuus om Erdogan met rust te laten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_127803700
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:59 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Als ik zo vrij mag zijn je reactie met je eigen reactie te pareren:

[..]

Twitter heb ik dubbel gecontroleerd, zonder proxy onbereikbaar, met proxy wel. En als daar tig meldingen van komen die dat ondersteunen dan moet je wel heel diep gelovig zijn om je onderbuikgevoel voorrang te geven op je zintuiglijke waarneming.
Eigenlijk was dit mijn reactie:

I
quote:
k heb weinig inhoudelijks te vermelden over jouw anekdotische 'bewijsvoering', andere mensen, media etc spraken over een elders wel te bereiken Twitter. Voor mij is jouw getuigenis niet meer waard dan die van een ander.
Oh je moet vooral niet je eigen waarneming laten varen ten gunste van anekdotes, ik als een buitenstaander die geinformeerd wordt van beide lezingen, zie voor mijzelf geen reden om de een boven de ander te verheffen en het te zien als een feit.

Ik krijg twee anekdotes van twee mensen die ik niet ken, tegenstrijdige, dan is een daar van als waarheidsclaim zien voor mij nogal dubieus.
pi_127803757
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:03 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om het kamp maar om de persoon. Gül is momenteel een buikspreekpop van Erdogan. Is hij dat ook zodra Erdogan definitief weg is van de politieke arena? Ik denk het niet, Gül is veel gematigder.
Als de idealen doorslaggevend zijn en je naar het eindresultaat kijkt, wat maakt het dan uit - op tijdelijke leed na - hoe je koekje is afgepakt? Uiteindelijk ben je um toch kwijt.
pi_127803858
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Westerse regimes komen ook aan de beurt. Dat is geen excuus om Erdogan met rust te laten.
Moderne variant van een beeldenstorm laat zich wel lang op haar wachten hoor!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:38:31 #163
24533 ACT-F
pi_127803865
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Eigenlijk was dit mijn reactie:

I

[..]

Oh je moet vooral niet je eigen waarneming laten varen ten gunste van anekdotes, ik als een buitenstaander die geinformeerd wordt van beide lezingen, zie voor mijzelf geen reden om de een boven de ander te verheffen en het te zien als een feit.

Ik krijg twee anekdotes van twee mensen die ik niet ken, tegenstrijdige, dan is een daar van als waarheidsclaim zien voor mij nogal dubieus.
Dan zou ik als buitenstaander minder stellig zijn dan de toon die je nu tentoon spreidt.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:39:08 #164
24533 ACT-F
pi_127803888
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als de idealen doorslaggevend zijn en je naar het eindresultaat kijkt, wat maakt het dan uit - op tijdelijke leed na - hoe je koekje is afgepakt? Uiteindelijk ben je um toch kwijt.
Wat bazel je?
pi_127803911
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:38 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dan zou ik als buitenstaander minder stellig zijn dan de toon die je nu tentoon spreidt.
Blijkbaar is daar behoefte aan, gezien jij je eigen waarnemingen als feit tentoon spreidt aan de buitenwereld.
pi_127803962
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Wat bazel je?
Hmm, blijkbaar denken we ergens toch hetzelfde over elkaar. :o
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:42:08 #167
24533 ACT-F
pi_127804000
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Blijkbaar is daar behoefte aan, gezien jij je eigen waarnemingen als feit tentoon spreidt aan de buitenwereld.
Mijn waarneming is een feit. Met proxy was Twitter bereikbaar, zonder proxy niet.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:43:25 #168
24533 ACT-F
pi_127804060
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hmm, blijkbaar denken we ergens toch hetzelfde over elkaar. :o
Dat sowieso, maar ik mis nu enige vorm van heldere communicatie. Wat versta je onder koekje afpakken? Noem het beestje eens bij naam.
pi_127804062
Toeristen mijden Turkije om rellen

Reisorganisaties zijn in een hoge staat van alarm door de onlusten in Istanbul en andere grote Turkse steden. De vrees is dat de onrust overslaat naar de Turkse badplaatsen.

Zo vlak voor het begin van het hoogseizoen zou dat een rampscenario zijn. Turkije is dit crisisjaar nog een van de weinige vakantiebestemmingen die in Nederland een bescheiden groei vertoont. „Maar de laatste week zien we een duidelijke daling van de zomerboekingen. Vergeleken met dezelfde week vorig jaar zijn er 50 procent minder boekingen voor Istanbul en 7,5 procent minder voor heel Turkije. Wij hebben nog geen signalen dat de kust in de gevarenzone zit. Daar zijn alleen wat vreedzame demonstraties, die niet tegen toeristen zijn gericht”, zei directeur Frank Oostdam van brancheorganisatie ANVR gisteren.

„Istanbul loopt nu slecht, maar niemand wil een Turkse strandvakantie annuleren. Wie Istanbul heeft geboekt, kan desgewenst gratis omboeken”, aldus Corendon-topman Atilay Uslu. Volgens TUI (Arke, Holland International) is er geen reden om de Turkije-reis af te zeggen. „Zelfs in het historische centrum van Istanbul merk je weinig van de protesten. We hebben dagelijks contact met onze reisleiding over de actuele situatie.”

Veilig
Het toerisme in Istanbul heeft sinds het begin van de demonstraties een flinke tik gekregen. De Turkse minister van Cultuur en Toerisme probeerde eerder deze week reizigers gerust te stellen door aan te geven dat zijn land veilig is. Toch klaagt de toeristische sector in Turkije steen en been over het aantal annuleringen die soms zelfs oplopen tot zo’n 70 procent van de geboekte reizen. Vertegenwoordigers uit de sector kwamen zelfs bijeen om te zoeken naar een oplossing. Zij hopen dat de protesten snel stoppen zodat het aantal buitenlandse bezoekers de komende weken weer aantrekt.

Kredietbeoordelaars Fitch en Moody's waarschuwden Ankara eerder al voor de mogelijke economische gevolgen als de protesten escaleren. Het toerisme vormt een belangrijke inkomstenbron voor Turkije. Vorig jaar kwamen er bijna 37 miljoen toeristen naar het land die in totaal ruim $29 miljard uitgaven.

Het is de vraag of de demonstraties doorgaan nu het weekend is aangebroken. Premier Recep Tayyip Erdogan heeft vannacht gesproken met een delegatie van de demonstranten op het Taksimplein om de demonstraties te beëindigen.

Buitenlandse Zaken raadt niet-noodzakelijke reizen naar bepaalde gebieden af. „Vooral in grote steden als Istanbul en Ankara is het beter om samenscholingen te vermijden. Toeristen moeten waakzaam zijn”, luidt het aangescherpte advies.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_127804077
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:09 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Toen jij weer terug was.
Kiz sen sussana, jij was daar niet eens en hoe weet je wanneer ik terug was :P
pi_127804089
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Mijn waarneming is een feit. Met proxy was Twitter bereikbaar, zonder proxy niet.
Een feit is proefondervindelijk, er waren toch echt mensen die getuigen van het integendeel. Daar gaat je 'feit'.
pi_127804156
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar ik mis nu enige vorm van heldere communicatie. Wat versta je onder koekje afpakken? Noem het beestje eens bij naam.
Als het mijn ideaal is om jouw koekje af te pakken, wat maakt het dan uit of ik dat gematigd doe of met bruut geweld - reminder: op leed na -. Uiteindelijk ben je toch je koekje kwijt.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:45:35 #173
24533 ACT-F
pi_127804164
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toeristen mijden Turkije om rellen

Reisorganisaties zijn in een hoge staat van alarm door de onlusten in Istanbul en andere grote Turkse steden. De vrees is dat de onrust overslaat naar de Turkse badplaatsen.

Zo vlak voor het begin van het hoogseizoen zou dat een rampscenario zijn. Turkije is dit crisisjaar nog een van de weinige vakantiebestemmingen die in Nederland een bescheiden groei vertoont. „Maar de laatste week zien we een duidelijke daling van de zomerboekingen. Vergeleken met dezelfde week vorig jaar zijn er 50 procent minder boekingen voor Istanbul en 7,5 procent minder voor heel Turkije. Wij hebben nog geen signalen dat de kust in de gevarenzone zit. Daar zijn alleen wat vreedzame demonstraties, die niet tegen toeristen zijn gericht”, zei directeur Frank Oostdam van brancheorganisatie ANVR gisteren.

„Istanbul loopt nu slecht, maar niemand wil een Turkse strandvakantie annuleren. Wie Istanbul heeft geboekt, kan desgewenst gratis omboeken”, aldus Corendon-topman Atilay Uslu. Volgens TUI (Arke, Holland International) is er geen reden om de Turkije-reis af te zeggen. „Zelfs in het historische centrum van Istanbul merk je weinig van de protesten. We hebben dagelijks contact met onze reisleiding over de actuele situatie.”

Veilig
Het toerisme in Istanbul heeft sinds het begin van de demonstraties een flinke tik gekregen. De Turkse minister van Cultuur en Toerisme probeerde eerder deze week reizigers gerust te stellen door aan te geven dat zijn land veilig is. Toch klaagt de toeristische sector in Turkije steen en been over het aantal annuleringen die soms zelfs oplopen tot zo’n 70 procent van de geboekte reizen. Vertegenwoordigers uit de sector kwamen zelfs bijeen om te zoeken naar een oplossing. Zij hopen dat de protesten snel stoppen zodat het aantal buitenlandse bezoekers de komende weken weer aantrekt.

Kredietbeoordelaars Fitch en Moody's waarschuwden Ankara eerder al voor de mogelijke economische gevolgen als de protesten escaleren. Het toerisme vormt een belangrijke inkomstenbron voor Turkije. Vorig jaar kwamen er bijna 37 miljoen toeristen naar het land die in totaal ruim $29 miljard uitgaven.

Het is de vraag of de demonstraties doorgaan nu het weekend is aangebroken. Premier Recep Tayyip Erdogan heeft vannacht gesproken met een delegatie van de demonstranten op het Taksimplein om de demonstraties te beëindigen.

Buitenlandse Zaken raadt niet-noodzakelijke reizen naar bepaalde gebieden af. „Vooral in grote steden als Istanbul en Ankara is het beter om samenscholingen te vermijden. Toeristen moeten waakzaam zijn”, luidt het aangescherpte advies.
Neerslaan die demonstranten. Dat zorgt wel voor vrede en een goede naam.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:48:16 #174
24533 ACT-F
pi_127804298
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een feit is proefondervindelijk, er waren toch echt mensen die getuigen van het integendeel. Daar gaat je 'feit'.
Dat is hun 'feit'. Mijn feit was controleerbaar ten tijde van de onderbreking die slechts enkele uren geduurd heeft. Dat heb ik n.b. gepost in deze reeks. Als jouw 'feiten' na de korte onderbreking zijn, dan is het niet zo verwonderlijk dat zij als feit constateren dat Twitter werkt. Dus die feiten die jij hebt zijn niets waard zonder tijdsaanduiding en die heb ik wel.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:50:11 #175
24533 ACT-F
pi_127804405
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als het mijn ideaal is om jouw koekje af te pakken, wat maakt het dan uit of ik dat gematigd doe of met bruut geweld - reminder: op leed na -. Uiteindelijk ben je toch je koekje kwijt.
Ik laat mijn koekje niet afpakken hoor, mocht Gül dat willen proberen. Dan mag hij achter Erdogan aan gaan.
pi_127804432
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat is hun 'feit'. Mijn feit was controleerbaar ten tijde van de onderbreking die slechts enkele uren geduurd heeft. Dat heb ik n.b. gepost in deze reeks. Als jouw 'feiten' na de korte onderbreking zijn, dan is het niet zo verwonderlijk dat zij als feit constateren dat Twitter werkt. Dus die feiten die jij hebt zijn niets waard zonder tijdsaanduiding en die heb ik wel.
Ik heb geen feiten, ik word geinformeerd van twee tegenstrijdige claims, ik heb geen beweringen op het feit na dat er voor mij geen reden is om de een boven de ander te plaatsen op dit moment.
pi_127804454
Gül heeft wel een mooiere snor
pi_127804471
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik laat mijn koekje niet afpakken hoor, mocht Gül dat willen proberen. Dan mag hij achter Erdogan aan gaan.
Jij toetsenbord delikanli.
pi_127804522
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
Gul heeft flaporen.
pi_127804745
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gul heeft flaporen.
Dat is sympathiek.
pi_127804759
Over proxies gesproken, maar daar kan zG en Xaban je meer over vertellen, kan dat ook verklaard worden omdat met name proxies een cache van een server langer bewaren dan normaal.

Met name als je deze 2 verklaringen leest.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2013 21:00:02 ]
pi_127804953
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:56 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is sympathiek.
Als je jong bent nog wel.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:04:25 #183
24533 ACT-F
pi_127805156
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb geen feiten, ik word geinformeerd van twee tegenstrijdige claims, ik heb geen beweringen op het feit na dat er voor mij geen reden is om de een boven de ander te plaatsen op dit moment.
Dus je feiten checken. Vraag om de tijdstippen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:05:15 #184
24533 ACT-F
pi_127805195
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij toetsenbord delikanli.
Nederlands graag, anders mag je achter Gül aan gaan.
pi_127805222
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dus je feiten checken. Vraag om de tijdstippen.
Ik heb geen inhoudelijke feiten, snap je dat?
Er kunnen miljoenen redenen zijn waarom Twitter faalde op dat moment voor jou, gebeurt ook wel op mijn telefoon, terwijl mijn laptop hetzelfde moment wel gewoon doet.
pi_127805247
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Nederlands graag, anders mag je achter Gül aan gaan.
Gekbloederige is niet zo hip.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:15:25 #187
24533 ACT-F
pi_127805694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er kunnen miljoenen redenen zijn waarom Twitter faalde op dat moment voor jou, gebeurt ook wel op mijn telefoon, terwijl mijn laptop hetzelfde moment wel gewoon doet.
Werkte bij mij zowel op mobiel als laptop niet, terwijl de overige sites prima werkten. Dus ik ging googelen naar een webproxy en heb daarmee Twitter wel kunnen bereiken. Heb een bericht geplaatst dat dit via een proxy ging, omdat het zonder proxy niet mogelijk was. En met mij waren er velen die een melding maakten dat Twitter onbereikbaar was. Als Twitter eruit zou liggen dan had ik geen bericht kunnen plaatsen via een proxy. Dit alles was op 1 juni in de middag. Zie deze reeks.
pi_127805714
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In Turkije wordt er op zo grote schaal gecensureerd, dat ik als een service niet werkt ik éérst denkt aan overheidsingrijpen, daarna pas aan technische problemen.
pi_127806035
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
Z'n snor staat buiten discussie, laten we daar eerlijk over zijn. We hebben het ook nooit op de snor gespeeld, dat ging altijd direct op de man.
pi_127806253
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Werkte bij mij zowel op mobiel als laptop niet, terwijl de overige sites prima werkten. Dus ik ging googelen naar een webproxy en heb daarmee Twitter wel kunnen bereiken. Heb een bericht geplaatst dat dit via een proxy ging, omdat het zonder proxy niet mogelijk was. En met mij waren er velen die een melding maakten dat Twitter onbereikbaar was. Als Twitter eruit zou liggen dan had ik geen bericht kunnen plaatsen via een proxy. Dit alles was op 1 juni in de middag. Zie deze reeks.
Ik doe niets af aan jouw waarneming, tevens doe ik ook niets af voor de getuigenissen van anderen. Het zijn voor mij alleen geen feiten gezien er tegenstrijdige beweringen zijn, naast dat er ook nog eens een verklaring van de autoriteiten daaromtrent is. Wel weet ik dat er een tal van technische redenen kunnen zijn van jouw kant of van die van Twitter waarom het via de ene protocol wel bereikbaar is en de andere niet.
pi_127806301
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef HiZ het volgende:

[..]

In Turkije wordt er op zo grote schaal gecensureerd, dat ik als een service niet werkt ik éérst denkt aan overheidsingrijpen, daarna pas aan technische problemen.
Wellicht terecht ook, zelfs toen in Syrie er technische problemen waren ging men uit van cenuur, maar was er sprake van een technische storing, dus de aanname dat er gecensureerd wordt, daar heb ik rationeel gezien weinig op tegen, dat als onomstotelijk feit zien, dat weer niet.
pi_127806449
De Turkse beurs schoot vandaag omhoog trouwens.
pi_127806514
Censuur was er in de massa media de eerste dagen (niemand had grote groepen mogen negeren alsof 't niets is) en met de Efes Pilsen website. Dat soms 't internet ff niet werkte en er elektriciteits uitval was (iemand twitterde daar zgn angstig over en bracht het met de regering in verband) is flauwekul. Dat soort dingen gebeuren hier altijd willekeurig en die willekeur gaat gewoon door tijdens een crisis of oorlog. Nu is een stroomstoring tijdens beide gevallen wel extra vervelend, maar het blijft toeval.
pi_127807923
http://haber.sol.org.tr/d(...)e-sardi-haberi-74728

hij heeft iets over studentenhuizen gezegd maar ik heb geen idee wat want m'n Turks is nog vrij basis.Heeft iemand een korte samenvatting? Al was 't maar van de kop. Met google translate kom ik er ook net niet
pi_127808250
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ho Ho Ho, zo simpel is dat niet. Als je weet wat een proxy is weet je ook hoe het internet werkt en hoe deze aan elkaar gekoppeld zijn. Het kan best zo zijn geweest dat routing vanuit TurkTelekom overbelast was geraakt richting het netwerk van Twitter. Echter als jij de website bezoekt vanuit een netwerk buiten Turkije welke niet overbelast is kom je er wel op. Je controle is dus makkelijk onderuit te halen. Heb je tijdens je controle een MTR uitgevoerd?
pi_127808450
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:09 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ho Ho Ho, zo simpel is dat niet. Als je weet wat een proxy is weet je ook hoe het internet werkt en hoe deze aan elkaar gekoppeld zijn. Het kan best zo zijn geweest dat routing vanuit TurkTelekom overbelast was geraakt richting het netwerk van Twitter. Echter als jij de website bezoekt vanuit een netwerk buiten Turkije welke niet overbelast is kom je er wel op. Je controle is dus makkelijk onderuit te halen. Heb je tijdens je controle een MTR uitgevoerd?
Waar ik zelf aan dacht is, stel de Turkse versie van Twitter, waarop users van Turkije opkomen heeft tijdelijk problemen, maar als hij een proxy gebruikt, met een ip van een ander land krijgt hij een versie van Twitter wat zich op een ander server begeeft waar geen problemen op is en dat vervolgens wel gewoon kan gebruiken, correct?
pi_127811999
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef Beathoven het volgende:
http://haber.sol.org.tr/d(...)e-sardi-haberi-74728

hij heeft iets over studentenhuizen gezegd maar ik heb geen idee wat want m'n Turks is nog vrij basis.Heeft iemand een korte samenvatting? Al was 't maar van de kop. Met google translate kom ik er ook net niet
Ik denk niet dat dit een objectieve bron is voor je dagelijkse portie nieuws :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:25:58 #199
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_127812086
Onrustig in Ankara, stream hier: http://rt.com/on-air/istanbul-protest-tear-gas/
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:41:06 #200
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127812901
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef YazooW het volgende:
Onrustig in Ankara, stream hier: http://rt.com/on-air/istanbul-protest-tear-gas/
Valt wel mee. Zie gewoon een paar agenten rustig staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')