abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127804432
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat is hun 'feit'. Mijn feit was controleerbaar ten tijde van de onderbreking die slechts enkele uren geduurd heeft. Dat heb ik n.b. gepost in deze reeks. Als jouw 'feiten' na de korte onderbreking zijn, dan is het niet zo verwonderlijk dat zij als feit constateren dat Twitter werkt. Dus die feiten die jij hebt zijn niets waard zonder tijdsaanduiding en die heb ik wel.
Ik heb geen feiten, ik word geinformeerd van twee tegenstrijdige claims, ik heb geen beweringen op het feit na dat er voor mij geen reden is om de een boven de ander te plaatsen op dit moment.
pi_127804454
Gül heeft wel een mooiere snor
pi_127804471
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik laat mijn koekje niet afpakken hoor, mocht Gül dat willen proberen. Dan mag hij achter Erdogan aan gaan.
Jij toetsenbord delikanli.
pi_127804522
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
Gul heeft flaporen.
pi_127804745
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gul heeft flaporen.
Dat is sympathiek.
pi_127804759
Over proxies gesproken, maar daar kan zG en Xaban je meer over vertellen, kan dat ook verklaard worden omdat met name proxies een cache van een server langer bewaren dan normaal.

Met name als je deze 2 verklaringen leest.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2013 21:00:02 ]
pi_127804953
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:56 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is sympathiek.
Als je jong bent nog wel.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:04:25 #183
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127805156
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb geen feiten, ik word geinformeerd van twee tegenstrijdige claims, ik heb geen beweringen op het feit na dat er voor mij geen reden is om de een boven de ander te plaatsen op dit moment.
Dus je feiten checken. Vraag om de tijdstippen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:05:15 #184
24533 ACT-F
pi_127805195
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij toetsenbord delikanli.
Nederlands graag, anders mag je achter Gül aan gaan.
pi_127805222
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dus je feiten checken. Vraag om de tijdstippen.
Ik heb geen inhoudelijke feiten, snap je dat?
Er kunnen miljoenen redenen zijn waarom Twitter faalde op dat moment voor jou, gebeurt ook wel op mijn telefoon, terwijl mijn laptop hetzelfde moment wel gewoon doet.
pi_127805247
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Nederlands graag, anders mag je achter Gül aan gaan.
Gekbloederige is niet zo hip.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 21:15:25 #187
24533 ACT-F
pi_127805694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er kunnen miljoenen redenen zijn waarom Twitter faalde op dat moment voor jou, gebeurt ook wel op mijn telefoon, terwijl mijn laptop hetzelfde moment wel gewoon doet.
Werkte bij mij zowel op mobiel als laptop niet, terwijl de overige sites prima werkten. Dus ik ging googelen naar een webproxy en heb daarmee Twitter wel kunnen bereiken. Heb een bericht geplaatst dat dit via een proxy ging, omdat het zonder proxy niet mogelijk was. En met mij waren er velen die een melding maakten dat Twitter onbereikbaar was. Als Twitter eruit zou liggen dan had ik geen bericht kunnen plaatsen via een proxy. Dit alles was op 1 juni in de middag. Zie deze reeks.
pi_127805714
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In Turkije wordt er op zo grote schaal gecensureerd, dat ik als een service niet werkt ik éérst denkt aan overheidsingrijpen, daarna pas aan technische problemen.
pi_127806035
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
Z'n snor staat buiten discussie, laten we daar eerlijk over zijn. We hebben het ook nooit op de snor gespeeld, dat ging altijd direct op de man.
pi_127806253
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Werkte bij mij zowel op mobiel als laptop niet, terwijl de overige sites prima werkten. Dus ik ging googelen naar een webproxy en heb daarmee Twitter wel kunnen bereiken. Heb een bericht geplaatst dat dit via een proxy ging, omdat het zonder proxy niet mogelijk was. En met mij waren er velen die een melding maakten dat Twitter onbereikbaar was. Als Twitter eruit zou liggen dan had ik geen bericht kunnen plaatsen via een proxy. Dit alles was op 1 juni in de middag. Zie deze reeks.
Ik doe niets af aan jouw waarneming, tevens doe ik ook niets af voor de getuigenissen van anderen. Het zijn voor mij alleen geen feiten gezien er tegenstrijdige beweringen zijn, naast dat er ook nog eens een verklaring van de autoriteiten daaromtrent is. Wel weet ik dat er een tal van technische redenen kunnen zijn van jouw kant of van die van Twitter waarom het via de ene protocol wel bereikbaar is en de andere niet.
pi_127806301
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef HiZ het volgende:

[..]

In Turkije wordt er op zo grote schaal gecensureerd, dat ik als een service niet werkt ik éérst denkt aan overheidsingrijpen, daarna pas aan technische problemen.
Wellicht terecht ook, zelfs toen in Syrie er technische problemen waren ging men uit van cenuur, maar was er sprake van een technische storing, dus de aanname dat er gecensureerd wordt, daar heb ik rationeel gezien weinig op tegen, dat als onomstotelijk feit zien, dat weer niet.
pi_127806449
De Turkse beurs schoot vandaag omhoog trouwens.
pi_127806514
Censuur was er in de massa media de eerste dagen (niemand had grote groepen mogen negeren alsof 't niets is) en met de Efes Pilsen website. Dat soms 't internet ff niet werkte en er elektriciteits uitval was (iemand twitterde daar zgn angstig over en bracht het met de regering in verband) is flauwekul. Dat soort dingen gebeuren hier altijd willekeurig en die willekeur gaat gewoon door tijdens een crisis of oorlog. Nu is een stroomstoring tijdens beide gevallen wel extra vervelend, maar het blijft toeval.
pi_127807923
http://haber.sol.org.tr/d(...)e-sardi-haberi-74728

hij heeft iets over studentenhuizen gezegd maar ik heb geen idee wat want m'n Turks is nog vrij basis.Heeft iemand een korte samenvatting? Al was 't maar van de kop. Met google translate kom ik er ook net niet
pi_127808250
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ho Ho Ho, zo simpel is dat niet. Als je weet wat een proxy is weet je ook hoe het internet werkt en hoe deze aan elkaar gekoppeld zijn. Het kan best zo zijn geweest dat routing vanuit TurkTelekom overbelast was geraakt richting het netwerk van Twitter. Echter als jij de website bezoekt vanuit een netwerk buiten Turkije welke niet overbelast is kom je er wel op. Je controle is dus makkelijk onderuit te halen. Heb je tijdens je controle een MTR uitgevoerd?
pi_127808450
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:09 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ho Ho Ho, zo simpel is dat niet. Als je weet wat een proxy is weet je ook hoe het internet werkt en hoe deze aan elkaar gekoppeld zijn. Het kan best zo zijn geweest dat routing vanuit TurkTelekom overbelast was geraakt richting het netwerk van Twitter. Echter als jij de website bezoekt vanuit een netwerk buiten Turkije welke niet overbelast is kom je er wel op. Je controle is dus makkelijk onderuit te halen. Heb je tijdens je controle een MTR uitgevoerd?
Waar ik zelf aan dacht is, stel de Turkse versie van Twitter, waarop users van Turkije opkomen heeft tijdelijk problemen, maar als hij een proxy gebruikt, met een ip van een ander land krijgt hij een versie van Twitter wat zich op een ander server begeeft waar geen problemen op is en dat vervolgens wel gewoon kan gebruiken, correct?
pi_127811999
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef Beathoven het volgende:
http://haber.sol.org.tr/d(...)e-sardi-haberi-74728

hij heeft iets over studentenhuizen gezegd maar ik heb geen idee wat want m'n Turks is nog vrij basis.Heeft iemand een korte samenvatting? Al was 't maar van de kop. Met google translate kom ik er ook net niet
Ik denk niet dat dit een objectieve bron is voor je dagelijkse portie nieuws :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:25:58 #199
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_127812086
Onrustig in Ankara, stream hier: http://rt.com/on-air/istanbul-protest-tear-gas/
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:41:06 #200
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127812901
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef YazooW het volgende:
Onrustig in Ankara, stream hier: http://rt.com/on-air/istanbul-protest-tear-gas/
Valt wel mee. Zie gewoon een paar agenten rustig staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')