Misschien als je een ps plus abo hebt, zou inderdaad tof zijn maar anderzijds ik speel nu ook geen ps1/ps2 games meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:01 schreef Jimbo het volgende:
sowieso benieuwd of sony het zo gaat doen dat je je ps3 disk als verificatie kan gebruiken in je ps4 om een game ' gratis ' op gaikai te spelen
dat zou zo tof zijngeen gezeik meer met backwards compatible
ik zou ze weer gaan spelen als ik niet speciaal mn console hoef te pakken ervoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien als je een ps plus abo hebt, zou inderdaad tof zijn maar anderzijds ik speel nu ook geen ps1/ps2 games meer.
Misschien dat ik dan Ehrgeiz zou aanschaffen, bohh wat een bazengame was datquote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou ze weer gaan spelen als ik niet speciaal mn console hoef te pakken ervoor.
laatst tekken gratis gehad bij tekken tag 2, en heb zowel fighting force, bomberman en resident evil2 gekocht... wat een bazengames
http://www.officialplayst(...)s-game-chat-finally/quote:One interesting thing that’s finally, finally coming is the near mythical cross game chat. Gara admits, “I suppose wasn’t delivered upon for PS3″, the explanation apparently because, “it became technology that would be difficult to place on the architecture we had in place”. As a result Gara says, “it was one to fix for PlayStation 4, and it is fixed”. So, just to clarify: is cross chat a part of PS4? “It’s there”.
Geen 100% garantie, maar wel een grote kans als je snel reserveerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef emokid het volgende:
Is bij zo'n reservering gegarandeerd dat je je PS4 kunt ophalen op releasedag?
Damn het goede nieuws houdt maar niet opquote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar bij PS+ op de PS4 krijg je onder andere party chat
[..]
http://www.officialplayst(...)s-game-chat-finally/
Ik vraag me af of de PS4 überhaupt weet wat ie met een PS3 disk aan moet, maar als ie wel kan zien wat voor game erop staat zou dat een leuk systeem zijn ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:01 schreef Jimbo het volgende:
sowieso benieuwd of sony het zo gaat doen dat je je ps3 disk als verificatie kan gebruiken in je ps4 om een game ' gratis ' op gaikai te spelen
dat zou zo tof zijngeen gezeik meer met backwards compatible
quote:ociale features en auto-updates PS4 niet achter PS Plus
18 jun. 2013 11:42 / Gewijzigd 18 jun. 2013 11:42 / Door: Marcel Vroegrijk / 0 reacties / Bron: VideoGamer
Volgens een Sony-woordvoerder is er geen PlayStation Plus-abonnement nodig om de sociale features van de PlayStation 4 te gebruiken. Ook zouden "auto-updates" voor iedereen beschikbaar zijn, aldus Sony UK's managing director Fergal Gara tegenover VideoGamer.
"De sociale features van de PS4- en PS4-games horen niet bij het abonnement, dingen als auto-updates op PS4 vallen ook buiten PlayStation Plus, dus we proberen zo gebalanceerd en eerlijk mogelijk te zijn", aldus Gara. Het is overigens niet duidelijk of het zowel om automatische firmwareupdates gaat als om patches voor PS4-games.
Tijdens de E3-presentatie van Sony was er namelijk een slide te zien waarop stond dat "automatic game updates" een feature van PS Plus zijn. Evenmin is bekend wat precies bedoeld wordt met sociale features. Waarschijnlijk hoort hier de mogelijkheid om gameplay te delen via social media bij. Hier is namelijk een speciale knop voor ingeruimd op de PS4-controller.
Dat was toch al soort van duidelijk tijdens de aankondigingspresentatie? Ze reserveren een stukje hardware dedicated aan downloaden / updaten en installeren zodat de gebruiker daar zo min mogelijk last van heeft.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat was toch al soort van duidelijk tijdens de aankondigingspresentatie? Ze reserveren een stukje hardware dedicated aan downloaden / updaten en installeren zodat de gebruiker daar zo min mogelijk last van heeft.
Voor mij is dat juist 1 van de redenen om enthousiast te worden van de PS4, dit en de 'sleep mode'.
Lijkt me zonde om een dergelijke functie achter een betaalde dienst te stoppen.
Op de vita vind ik het ook heerlijk om dat ding in de slaap modus te gooien en later, wanneer ik een paar minuten over heb, instant verder kan gaan.
quote:Tijdens de E3-presentatie van Sony was er namelijk een slide te zien waarop stond dat "automatic game updates" een feature van PS Plus zijn.
Misschien dat ze, net als nu met PSN+, op een bepaald in te stellen tijdstip automagisch worden binnengehaald in plaats van het pas te downloaden wanneer je zelf online gaat / je machine aanzet.quote:
Idd, ik hoop wel dat de digitale PS3 games dadelijk ook op de PS4 gespeeld kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien dat ze, net als nu met PSN+, op een bepaald in te stellen tijdstip automagisch worden binnengehaald in plaats van het pas te downloaden wanneer je zelf online gaat / je machine aanzet.
Ach, we zullen het zien. Ben erg blij dat PSN+ meegaat naar de PS4.
Andere hardware. Forget it.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Idd, ik hoop wel dat de digitale PS3 games dadelijk ook op de PS4 gespeeld kunnen worden
Misschien via Gaikai. maar als dat niet wordt aangeboden staat d ps3 nog thuis om de games te spelen, no problemo.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Idd, ik hoop wel dat de digitale PS3 games dadelijk ook op de PS4 gespeeld kunnen worden
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien via Gaikai. maar als dat niet wordt aangeboden staat d ps3 nog thuis om de games te spelen, no problemo.
Precies.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
dere hardware. Forget it.
Misschien via Gaikai. maar als dat niet wordt aangeboden staat d ps3 nog thuis om de games te spelen, no
Beyond komt toch ook op PS4quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef n8n het volgende:
Ik wacht nog wel ff met de ps4. Met games als the last of us en beyond red ik me nog wel ff
Nee zag ik inderdaad. Kan me alleen niet voorstellen dat dat voor de release van de PS4 niet meer gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
GTA V (nog) niet aangekondigd voor next gen.
Waar de fuck zijn deze quote's voor nodig? We kunnen toch gewoon de drie post boven je lezen?quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee zag ik inderdaad. Kan me alleen niet voorstellen dat dat voor de release van de PS4 niet meer gaat gebeuren.
oh relaxed dan zijn tlou en gow3 (moest ik nog spelen) waarschijnlijk mijn afluiters <3 ps exclusive one lovequote:
Zag hem op redditquote:
ik wil die groen-rozequote:
Ja maar dit ziet er ook meteen beter uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:06 schreef Aether het volgende:
Ach PS2 was er ook in verschillende kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar niet door Sony bedacht maar Atariquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar dit ziet er ook meteen beter uit
mooi ding was dat ook![]()
Heb de PS3 eerst liggend en daarna rechtop gezet. Niet het meest voor de hand liggend i.v.m. inslijten van de schijf maar ik heb er gelukkig geen problemen door gekregen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie je console (ps1 2 of 3) eigenlijk ooit rechtop gehad?
nooitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
PS1 kon je niet rechtop zetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
Nouja.. het kon welquote:
Deed ik ook nooit, vond het mooier als ze plat lagen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja.. het kon wel
Ghehe nee je hebt gelijk my bad
Maar ik heb het ook nooit gedaan, alleen je disk er al in doen vond ik zo onhandig bij de PS2, Verder staat het niet mooi en is het ook gewoon niet handig in een tv kastje onder je tv.
geen probleem hoor, psone is een ander verhaal, die was rondquote:
Grappig ja, laat zien dat de PS Eye ook zonder de move lichtbalk lichaamsdelen kan herkennen. Soort Kinect dus. Als Sony die camera in spellen wil gebruiken moeten ze hem gewoon in de doos doen aangezien het anders toch geen succes gaat worden.quote:
Ahw, die zwaaiende robotjes!quote:
Is dat nodig dan? Ik heb nog een PS3 fat en speel er regelmatig op. Nog geen enkel probleem met het lezen van disks gehad..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:05 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
misschien een stomme vraag maar heb er niks over gehoord nog, maar is het mogelijk op de ps4 om je games te installeren ? hetzelfde idee als op de xbox360 zeg maar, om de BR lens wat te sparen ?
Mooi voor ze, ik gun het ze ook wel. Die stap met bluray en die cell processor en alles op de PS3 was een gewaagde sprong, die ze met veel multiplatforms niet echt geholpen heeft, al zie je nu dat de levensduur van de PS3 (qua games; Last of us etc) toch een stuk langer is..quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:35 schreef Dagger87 het volgende:
Leuk artikel over de bekendmaking van de xbox prijs en sony's reactie daarop.
die service kost hun nietsquote:Op woensdag 19 juni 2013 06:38 schreef Ties02 het volgende:
Ze hebben nu natuurlijk ook een extra inkomstenbron straks door PS+
Hoe bedoel je?quote:
Punt is dat de servers, de medewerkers en dergelijke ook geld kosten. Of dacht je dat Sony die diensten gratis kon afnemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ze krijgen toch wel geld binnen op die manier? Zeker nu het straks sowieso nodig is voor multiplayer
Nu kosten die servers etc toch ook geld? En nu ontvangen ze er niets voor. Straks zal minstens de helft van alle PS4-gamers wel PS+ nemen... Scheelt toch wel wat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punt is dat de servers, de medewerkers en dergelijke ook geld kosten. Of dacht je dat Sony die diensten gratis kon afnemen
Ja precies dat bedoelde ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nu kosten die servers etc toch ook geld? En nu ontvangen ze er niets voor. Straks zal minstens de helft van alle PS4-gamers wel PS+ nemen... Scheelt toch wel wat.
PSN Plus is voor jou nu gratisquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nu kosten die servers etc toch ook geld? En nu ontvangen ze er niets voor. Straks zal minstens de helft van alle PS4-gamers wel PS+ nemen... Scheelt toch wel wat.
De grote vraag is waarom MS 25% duurder is met mindere hardware.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:22 schreef Pheno het volgende:
Koop groot genoeg in en de prijs zakt vanzelf.
Kinect dat er bij inbegrepen is, denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
De grote vraag is waarom MS 25% duurder is met mindere hardware.
Meer winst willen maken? Domme onderhandelingen?
Mwah, kostprijs 15 euro?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kinect dat er bij inbegrepen is, denk ik.
http://www.eurogamer.net/(...)tails-final-ps4-specquote:... also re-affirms a key, defining element of the PS4 hardware: its unprecedented 8GB of GDDR5 RAM. Bearing in mind that even the most expensive consumer-level PC graphics cards can't match this allocation, it's safe to say that Sony must be taking a substantial financial hit on this investment, but over the long term, it should pay off - on a general level, the more RAM that is available, the more future-proof the system is.
Nee, ik bedoel de servers voor online gaming, daar maken ze nu verlies op. Dat ze straks meer servers nodig hebben voor de games die worden gedownload dekken ze met de extra inkomsten echt wel.quote:
Maar wat weet die vent er van. Pheno kan straks ook een stukje tikken op basis van vermoedens en onderbuik gevoelquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)tails-final-ps4-spec
financial hit
Spreekt dus tegen wat sony zelf nar buiten bracht maar goed
Ik neem DigitalFoundry altijd wel vrij serieusquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wat weet die vent er van. Pheno kan straks ook een stukje tikken op basis van vermoedens en onderbuik gevoel
Er staan in ieder geval vermoedens, geen harde feitenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik neem DigitalFoundry altijd wel vrij serieus
PSN Plus is meer dan alleen online gamen. Cloudsave van 2Gb, en een zooi spellen gratis te downloaden. Ik denk niet dat er veel te dekken valt van dat matige bedragje dat het kost (50 euro per jaar). Dat geld voor het geheugen komt er niet vandaan. Niemand weet welke deal Sony heeft kunnen sluiten. Als zij tegen een fabriek zeggen dat ze het geheugen niet alleen voor PS4 gebruiken, maar ook voor all Vaio's en weet ik wat meer wil zo'n fabriek echt wel leuk gaan dealen met zequote:Op woensdag 19 juni 2013 08:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de servers voor online gaming, daar maken ze nu verlies op. Dat ze straks meer servers nodig hebben voor de games die worden gedownload dekken ze met de extra inkomsten echt wel.
Die kon toch al geen 720P aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:09 schreef Ties02 het volgende:
Trouwens geen Scart output![]()
kan ik niet op mijn prachtige kleine CRT spelen
He, je krijgt er dit keer zelfs een HDMI-kabel bij. Daar gaat mediamarkt niet blij mee zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:09 schreef Ties02 het volgende:
Trouwens geen Scart output![]()
kan ik niet op mijn prachtige kleine CRT spelen
Haha dat mocht ook wel een keerquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, je krijgt er dit keer zelfs een HDMI-kabel bij. Daar gaat mediamarkt niet blij mee zijn
Met het schap van de 15 euro kabels ernaastquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, je krijgt er dit keer zelfs een HDMI-kabel bij. Daar gaat mediamarkt niet blij mee zijn
Nee ik zeg verder ook niet dat de kosten van de PS4 gedekt worden door PS+. Ik denk dat het leeuwendeel van de PS+ gebruikers straks eigenlijk alleen betaalt voor online gamen. Er zijn erg grote groepen die nooit gebruik maken van de cloud save en ook geen games downloaden. Al met al zal Sony wel min of meer quitte spelen op PS+, terwijl ze nu de multiplayerservers zelf betalen. Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
PSN Plus is meer dan alleen online gamen. Cloudsave van 2Gb, en een zooi spellen gratis te downloaden. Ik denk niet dat er veel te dekken valt van dat matige bedragje dat het kost (50 euro per jaar). Dat geld voor het geheugen komt er niet vandaan. Niemand weet welke deal Sony heeft kunnen sluiten. Als zij tegen een fabriek zeggen dat ze het geheugen niet alleen voor PS4 gebruiken, maar ook voor all Vaio's en weet ik wat meer wil zo'n fabriek echt wel leuk gaan dealen met ze
Die twijfel heb ik dus ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:15 schreef Pheno het volgende:
Twijfel om toch te preorderen. Ik wil een bundel, minimaal. Maar alleen amazon US heeft bundels.
De cloud save uit zetten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:15 schreef Jorwol het volgende:
maken van de cloud save en ook geen games downloaden.
NetFlixquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:18 schreef Pheno het volgende:
Als je voor dat geld geen cloudsaves en games download ben je ook gekJe betaalt er al voor en ik kan niet meer zonder PSN Plus. Echt een van de betere services ever. En Netflix komt dit jaar naar Nederland
Nog meer fun met de ps4
Van alle Xbox gamers die ik ken gebruikt bijna niemand hetquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
De cloud save uit zetten?Dat zou debiel zijn.
Dan vergelijk je ook een groepquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Van alle Xbox gamers die ik ken gebruikt bijna niemand hetIk en m'n broer, verder niet.
Nu niets. Nu heb jij gelijk. Overigens is het bij de Xbox niet automatisch aangezet, dat zal het verschil wel zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan vergelijk je ook een groep![]()
En als we zo gaan beginnen. Ik ken niemand met PsPlus die het heeft uit gezet. En nu?
Vergis je niet in die bundels, die heeft Amazon gewoon zelf samengesteld. Is ook wel te zien aan de prijs (PS4 + Watchdogs is gewoon $460). Beter pre-order je dus gewoon de PS4 samen met de game die je wil, krijg je hetzelfde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:15 schreef Pheno het volgende:
Twijfel om toch te preorderen. Ik wil een bundel, minimaal. Maar alleen amazon US heeft bundels.
volgens mij is het nogsteeds los, dus 6.99 p/m oidquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:19 schreef Ties02 het volgende:
Hoe zat dat nou met netflix, zit dat bij PS+ in?
En welke series kunnen wij bekijken?
Gewoon even wachten dus, Mediamarkt en bartsmit zullen rond september/october echt wel met bundels komen (uitgaand van een release eind oct/begin nov)quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:15 schreef Pheno het volgende:
he, ik ben Hollander, dus korting is kortingquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:05 schreef Active_Topics het volgende:
Die staat op Amazon voor $500, schamele $10 korting dus.
Ze kijken naar hun vrienden van Apple.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
De grote vraag is waarom MS 25% duurder is met mindere hardware.
Meer winst willen maken? Domme onderhandelingen?
acceptgiro vragen, anders moet je gelijk betalen jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:09 schreef Godtje het volgende:
Als je hem nu besteld bij Bol.com
Schrijven ze dan gelijk alles al af van je Cc? Of wachten ze daar mee?
Acceptgiro doen ze nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
acceptgiro vragen, anders moet je gelijk betalen ja
schijnt aan de buurt te liggen waar je woont las ik hier. maar had er hier ook problemen mee iddquote:
Lijkt me redelijk fabeltje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:15 schreef Jimbo het volgende:
schijnt aan de buurt te liggen waar je woont
Ik kon toch echt acceptgiro kiezen (twee dagen terug)quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk fabeltje.
Ik denk dat ze gewoon geld willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Klopt wel. In buurten waar de bewoners een redelijk slecht betaalgedrag hebben (dit wordt bijgehouden) willen bedrijven soms geen acceptgiro betaling aanbieden. Bespaart ze een hoop gedoe en gezeur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:22 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik kon toch echt acceptgiro kiezen (twee dagen terug)krijg jij nou een tweede controller er bij voor die prijs ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Inmiddels aangepast naar een drietal adressen ver uit elkaar en nette buurten en niks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Klopt wel. In buurten waar de bewoners een redelijk slecht betaalgedrag hebben (dit wordt bijgehouden) willen bedrijven soms geen acceptgiro betaling aanbieden. Bespaart ze een hoop gedoe en gezeur.
Nee staat er een beetje krom, is gewoon de PS4 met 1 controller.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
krijg jij nou een tweede controller er bij voor die prijs ?
Als de content maar redelijk gelijk is aan de us versie van Netflix dan stap ik misschien wel over.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:18 schreef Pheno het volgende:
Als je voor dat geld geen cloudsaves en games download ben je ook gekJe betaalt er al voor en ik kan niet meer zonder PSN Plus. Echt een van de betere services ever. En Netflix komt dit jaar naar Nederland
Nog meer fun met de ps4
ligt het ook niet aan, denk dat het t bedrag is oid wat nu aangepast is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:46 schreef Godtje het volgende:
ar een drietal adressen ver uit elkaar en nette buurten en niks.
Denk ik in mijn geval eerder mijn bestel historie. W
Bij mij nu wel bevestigd. Met oude account kan ik wel acceptgiro doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Jimbo het volgende:
ligt het ook niet aan, denk dat het t bedrag is oid wat nu aangepast is.
vaag allemaalquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij nu wel bevestigd. Met oude account kan ik wel acceptgiro doen.
Waarom kan je niet met dat ding over straat? Waarschijnlijk knapper dan je vriendinquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef Jimbo het volgende:
kans dat ik die van mij bij nedgame op ga halen in gouda als er geen nacht lancering is.
beetje jammer dat ik dan alleen met dat ding over straat moetmaar zo kan ik wel een paar games erbij scoren ipv dat ik op wehkamp moet gaan wachten
gouda is een stuk getto manquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom kan je niet met dat ding over straat? Waarschijnlijk knapper dan je vriendin
Ah gouda. Klein Marokkoquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:23 schreef Jimbo het volgende:
gouda is een stuk getto man
ik weet zeker dat ze daar (zowel als in andere delen van nederland
Het ligt toch echt aan je buurt, je bestel- en betalingsgegevens, je leeftijd en andere factoren. Die bepalen je kredietlimiet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus niet alleen postcode. Dat leek me in mijn geval nogal sterk en dat blijkt ook zo te zijn dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
Het ligt toch echt aan je buurt, je bestel- en betalingsgegevens, je leeftijd en andere factoren. Die bepalen je kredietlimiet.
Via bol.com zie ik geen bundles staan.quote:
Zit zijn zelf samengestelde pakketten voor gamestop. Geen bundle vanuit sony.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Via bol.com zie ik geen bundles staan.
Maar als het goed is komen deze bundles uit bij de launch.
http://www.gamestop.com/ps4
Kan even zo snel geen europese site vinden waar ze op staan.
Maar mag toch aannemen dat er hier ook een aantal uitkomen.
Aah , ik zie het ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit zijn zelf samengestelde pakketten voor gamestop. Geen bundle vanuit sony.
Dat zie je ook aan de prijs. Zit geen voordeel in is gewoon een optelsom
Zou vreemd zijn, heb je een disc die niet te gebruiken is op je ps4.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:24 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoop zo dat op Gamescom nog een PS4 Bundle wordt aangekondigd met GTAV![]()
maar dat zal wel niet
Alsof jij geen onderzetters nodig hebtquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:03 schreef Pheno het volgende:
Zou vreemd zijn, heb je een disc die niet te gebruiken is op je ps4.
Leuke gameplay. De fps test gaat alleen nergens overquote:
Het zou wel beter zijn, snap niet precies waarom dat ook niet het plan was, nu zal je op de 360 en PS3 alsnog van die pop-up textures krijgen in plaats van een grotere, mooiere wereld met meer mensen en alles op de nieuwe generatie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef emokid het volgende:
Al die mensen die GTA V verwachten op de nieuwe consoleswees eens realistisch.
Komt vast nog wel als limited exclusive special premier edition met alle DLC voor de volle mep.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het zou wel beter zijn, snap niet precies waarom dat ook niet het plan was, nu zal je op de 360 en PS3 alsnog van die pop-up textures krijgen in plaats van een grotere, mooiere wereld met meer mensen en alles op de nieuwe generatie.
Gast je overdrijft. Ik kom ook uit die buurt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gouda is een stuk getto man
ik weet zeker dat ze daar (zowel als in andere delen van nederland) staan te wachten op mensen die blij met de ps4 naar buiten komen om deze gelijk te jatten. Was bij de 3 launch ook
Ook geen idee waar hij dat vandaan haalt..quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gast je overdrijft. Ik kom ook uit die buurt.
Dat zijn toch gewoon de PS4 met een game erbij (voor de prijs van de 2 bij elkaar opgeteld)? Lijkt me niet echt om officiele bundels te gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Via bol.com zie ik geen bundles staan.
Maar als het goed is komen deze bundles uit bij de launch.
http://www.gamestop.com/ps4
Kan even zo snel geen europese site vinden waar ze op staan.
Maar mag toch aannemen dat er hier ook een aantal uitkomen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
herpderp playstasjon
Hoezo? lees de post na je dan maarquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuke gameplay. De fps test gaat alleen nergens over
ik weet nog dat toen de ps3 uit was ze op straat uit mensen hum handen gerukt werdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gast je overdrijft. Ik kom ook uit die buurt.
Ik zou uit Gouda vertrekken vanwege Johan Derksen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef Ties02 het volgende:
Johan Derksen is uit Gouda vertrokken vanwege de mocro's
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou uit Gouda vertrekken vanwege Johan Derksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |