Nee zag ik inderdaad. Kan me alleen niet voorstellen dat dat voor de release van de PS4 niet meer gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
GTA V (nog) niet aangekondigd voor next gen.
Waar de fuck zijn deze quote's voor nodig? We kunnen toch gewoon de drie post boven je lezen?quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee zag ik inderdaad. Kan me alleen niet voorstellen dat dat voor de release van de PS4 niet meer gaat gebeuren.
oh relaxed dan zijn tlou en gow3 (moest ik nog spelen) waarschijnlijk mijn afluiters <3 ps exclusive one lovequote:
Zag hem op redditquote:
ik wil die groen-rozequote:
Ja maar dit ziet er ook meteen beter uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:06 schreef Aether het volgende:
Ach PS2 was er ook in verschillende kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar niet door Sony bedacht maar Atariquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar dit ziet er ook meteen beter uit
mooi ding was dat ook![]()
Heb de PS3 eerst liggend en daarna rechtop gezet. Niet het meest voor de hand liggend i.v.m. inslijten van de schijf maar ik heb er gelukkig geen problemen door gekregen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie je console (ps1 2 of 3) eigenlijk ooit rechtop gehad?
nooitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
PS1 kon je niet rechtop zetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
Nouja.. het kon welquote:
Deed ik ook nooit, vond het mooier als ze plat lagen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja.. het kon wel
Ghehe nee je hebt gelijk my bad
Maar ik heb het ook nooit gedaan, alleen je disk er al in doen vond ik zo onhandig bij de PS2, Verder staat het niet mooi en is het ook gewoon niet handig in een tv kastje onder je tv.
geen probleem hoor, psone is een ander verhaal, die was rondquote:
Grappig ja, laat zien dat de PS Eye ook zonder de move lichtbalk lichaamsdelen kan herkennen. Soort Kinect dus. Als Sony die camera in spellen wil gebruiken moeten ze hem gewoon in de doos doen aangezien het anders toch geen succes gaat worden.quote:
Ahw, die zwaaiende robotjes!quote:
Is dat nodig dan? Ik heb nog een PS3 fat en speel er regelmatig op. Nog geen enkel probleem met het lezen van disks gehad..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:05 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
misschien een stomme vraag maar heb er niks over gehoord nog, maar is het mogelijk op de ps4 om je games te installeren ? hetzelfde idee als op de xbox360 zeg maar, om de BR lens wat te sparen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |