Ik kon toch echt acceptgiro kiezen (twee dagen terug)quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk fabeltje.
Ik denk dat ze gewoon geld willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Klopt wel. In buurten waar de bewoners een redelijk slecht betaalgedrag hebben (dit wordt bijgehouden) willen bedrijven soms geen acceptgiro betaling aanbieden. Bespaart ze een hoop gedoe en gezeur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:22 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik kon toch echt acceptgiro kiezen (twee dagen terug)krijg jij nou een tweede controller er bij voor die prijs ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Inmiddels aangepast naar een drietal adressen ver uit elkaar en nette buurten en niks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Klopt wel. In buurten waar de bewoners een redelijk slecht betaalgedrag hebben (dit wordt bijgehouden) willen bedrijven soms geen acceptgiro betaling aanbieden. Bespaart ze een hoop gedoe en gezeur.
Nee staat er een beetje krom, is gewoon de PS4 met 1 controller.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
krijg jij nou een tweede controller er bij voor die prijs ?
Als de content maar redelijk gelijk is aan de us versie van Netflix dan stap ik misschien wel over.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:18 schreef Pheno het volgende:
Als je voor dat geld geen cloudsaves en games download ben je ook gekJe betaalt er al voor en ik kan niet meer zonder PSN Plus. Echt een van de betere services ever. En Netflix komt dit jaar naar Nederland
Nog meer fun met de ps4
ligt het ook niet aan, denk dat het t bedrag is oid wat nu aangepast is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:46 schreef Godtje het volgende:
ar een drietal adressen ver uit elkaar en nette buurten en niks.
Denk ik in mijn geval eerder mijn bestel historie. W
Bij mij nu wel bevestigd. Met oude account kan ik wel acceptgiro doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Jimbo het volgende:
ligt het ook niet aan, denk dat het t bedrag is oid wat nu aangepast is.
vaag allemaalquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij nu wel bevestigd. Met oude account kan ik wel acceptgiro doen.
Waarom kan je niet met dat ding over straat? Waarschijnlijk knapper dan je vriendinquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef Jimbo het volgende:
kans dat ik die van mij bij nedgame op ga halen in gouda als er geen nacht lancering is.
beetje jammer dat ik dan alleen met dat ding over straat moetmaar zo kan ik wel een paar games erbij scoren ipv dat ik op wehkamp moet gaan wachten
gouda is een stuk getto manquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom kan je niet met dat ding over straat? Waarschijnlijk knapper dan je vriendin
Ah gouda. Klein Marokkoquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:23 schreef Jimbo het volgende:
gouda is een stuk getto man
ik weet zeker dat ze daar (zowel als in andere delen van nederland
Het ligt toch echt aan je buurt, je bestel- en betalingsgegevens, je leeftijd en andere factoren. Die bepalen je kredietlimiet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus niet alleen postcode. Dat leek me in mijn geval nogal sterk en dat blijkt ook zo te zijn dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
Het ligt toch echt aan je buurt, je bestel- en betalingsgegevens, je leeftijd en andere factoren. Die bepalen je kredietlimiet.
Via bol.com zie ik geen bundles staan.quote:
Zit zijn zelf samengestelde pakketten voor gamestop. Geen bundle vanuit sony.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Via bol.com zie ik geen bundles staan.
Maar als het goed is komen deze bundles uit bij de launch.
http://www.gamestop.com/ps4
Kan even zo snel geen europese site vinden waar ze op staan.
Maar mag toch aannemen dat er hier ook een aantal uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |