Erm, dank je voor de totaal niet relevante post Godtje...quote:Op maandag 17 juni 2013 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zit 24/7 in alle topics te posten, alles game sites bij te houden, je werkt bij een distributeur, en dan ga je het hier vragen.
Thanks!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef dud0r het volgende:
http://www.ign.com/wikis/(...)tion_4_Launch_Titles
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Is er nou eigenlijk al zo'n beetje bekend wat de launchgames zullen zijn?
Welke console heeft nou ooit een geweldige lauch gehad? Dit is vrij normaal eigenlijk.quote:Opmaandag 17 juni 2013 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
vind het zo op het eerste gezicht best tegenvallen, hoop ps3 games waarvan de meeste dus al uit zijn tegen die tijd
Mja, maar dan wacht ik wel even en haal ik de PS4 versies.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
vind het zo op het eerste gezicht best tegenvallen, hoop ps3 games waarvan de meeste dus al uit zijn tegen die tijd
true, daarom hoopte ik ook stiekem op beterquote:Op maandag 17 juni 2013 10:31 schreef mrstylo het volgende:
Voor mij:
Watch Dogs
BF4 of CoD Ghost
FIFA 14
NBA 2k14
De rest hoef ik niet.
PlanetSide2 en DC Universe zijn gratis, dus die zou ik ook proberen.
[..]
Welke console heeft nou ooit een geweldige lauch gehad? Dit is vrij normaal eigenlijk.
Heb alleen de PS2 overgeslagen van de Playstation-family (had een xbox met xbmcquote:Op maandag 17 juni 2013 08:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer dan logisch, is een heel ander ding die DS4
Je kon je PS2 controller toch ook niet aansluiten op de PS3 ?
Waarom heeft bol.com niet een PS4 + Watch_Dogs combo dealquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb gisteren maar alvast een PS4 gereserveerd, ik heb nu trouwens al van 2 verschillende winkelketens de datum 13 november gehoord, dus dat zal waarschijnlijk wel de launchdatum worden.
Ik ga waarschijnlijk Killzone en Watch Dogs er direct bij kopen.
Is bij zo'n reservering gegarandeerd dat je je PS4 kunt ophalen op releasedag?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb gisteren maar alvast een PS4 gereserveerd, ik heb nu trouwens al van 2 verschillende winkelketens de datum 13 november gehoord, dus dat zal waarschijnlijk wel de launchdatum worden.
Ik ga waarschijnlijk Killzone en Watch Dogs er direct bij kopen.
Gaikai is pas beschikbaar in 2014, en wordt gefaseerd uitgerold.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:50 schreef speknek het volgende:
Ik hoop maar dat TLOU en Beyond meteen beschikbaar zijn op Gaikai, dan speel ik net zo graag die.
Een gamewinkel zou wel een goede start zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Is bij zo'n reservering gegarandeerd dat je je PS4 kunt ophalen op releasedag?
En wat is een goede plek om hem te reserveren in Amsterdam?
Gaikai is pas gepland voor ''ergens in 2014'' he.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:50 schreef speknek het volgende:
Ik hoop maar dat TLOU en Beyond meteen beschikbaar zijn op Gaikai, dan speel ik net zo graag die.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een gamewinkel zou wel een goede start zijn
Ik heb m bij nedgame besteld.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef emokid het volgende:
[..]Maar welke? Op de overduidelijke keus voor Gamemania na?
Wat maakt het uit? Prijs is overal hetzelfde tot nu toe lijkt me?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef emokid het volgende:
[..]Maar welke? Op de overduidelijke keus voor Gamemania na?
even wachten op bart smit en mediamarkt voor de release aanbiedingenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom heeft bol.com niet een PS4 + Watch_Dogs combo deal
Volgens mij hebben die geen filiaal meer in Amsterdam. Ik ga wel gewoon langs de GM Ceintuurbaan vandaag.quote:
Het gaat mij juist ook om de service (en de garantie).quote:Op maandag 17 juni 2013 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Prijs is overal hetzelfde tot nu toe lijkt me?
Ik kijk eigenlijk best uit naar PlanetSide 2, dus omdat die Free to play is, ernaast max. 2 games. Battlefield 4 en Diablo 3 waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
damn word een duur dagje
ik ga
Watchdogs ()
fifa 14
knack
marvel heroes (lego![]()
)
battlefield 4
(diablo 3 als ie uit is)
sowieso allemaal halen, en wie weet komen dr nog wel meer verassingen rond die dato
Verwacht je daar echt problemen mee? Hier in de stad zullen er vast gewoon genoeg zijn op de releasedagquote:Op maandag 17 juni 2013 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even wachten op bart smit en mediamarkt voor de release aanbiedingen
ik heb nu 3 ps4's in pre-order staan (allemaal acceptgiro)
mag toch hopen dat ik er een op de eerste dag heb, al ga ik nogsteeds voor mediamarkt/bart msit als ze een actie hebben
ja de f2p komen sowieso op mn hdd.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk best uit naar PlanetSide 2, dus omdat die Free to play is, ernaast max. 2 games. Battlefield 4 en Diablo 3 waarschijnlijk.
ik woon in een dorpquote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Verwacht je daar echt problemen mee? Hier in de stad zullen er vast gewoon genoeg zijn op de releasedagMisschien dat het in die afgelegen dorpjes oid anders is
vind dat nu al preorderen best nutteloos
Het zal niet de eerste console zijn die direct is uitverkocht, als je m graag op launchday wilt hebben is pre-orderen geen gek idee.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef poker4lifee het volgende:
vind dat nu al preorderen best nutteloos
met ps1/2/3 iig geen probleem gehad en gewoon op de releasedag kunnen halen. Maarja ik ben maar 1 iemand natuurlijk dus kan best waar zijn danquote:Op maandag 17 juni 2013 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste console zijn die direct is uitverkocht, als je m graag op launchday wilt hebben is pre-orderen geen gek idee.
Hoe eerder je reserveert hoe hoger je in de ''pikorde'' staat natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met ps1/2/3 iig geen probleem gehad en gewoon op de releasedag kunnen halen. Maarja ik ben maar 1 iemand natuurlijk dus kanb est waard zijn danJa als dat echt zo is, is het misschien wel handig. Alleen om het dan nu al te doen..
Ze plannen een wereldwijde release. De console is ongekend populair. Ik verwacht ook niet echt problemen, maar het is een fijn gevoel om hem gereserveerd te hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met ps1/2/3 iig geen probleem gehad en gewoon op de releasedag kunnen halen. Maarja ik ben maar 1 iemand natuurlijk dus kan best waar zijn danJa als dat echt zo is, is het misschien wel handig. Alleen om het dan nu al te doen..
Dat lukt alleen Apple in Nederland tot nu toequote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef emokid het volgende:
[..]
Ze plannen een wereldwijde release. De console is ongekend populair. Ik verwacht ook niet echt problemen, maar het is een fijn gevoel om hem gereserveerd te hebben.
Ik zie nu al mezelf in een megalange wachtrij staan.
Opening Abercrombie & Fitch in Amsterdamquote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lukt alleen Apple in Nederland tot nu toe
Al die huisvrouwen bij de H&M bij zogenaamde designmeuk tel ik ook niet meequote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opening Abercrombie & Fitch in Amsterdam
[ afbeelding ]
Of wilde je het beperken tot techniek bedrijven?
bijenkorf uitverkoopquote:Op maandag 17 juni 2013 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al die huisvrouwen bij de H&M bij zogenaamde designmeuk tel ik ook niet mee
Ja, laten we er een opsommingstopic van maken waar huisvrouwen hun tijd mee verdoenquote:
nachtlancering mediamarkt rotterdam word gekkenhuis zeg ik jequote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, laten we er een opsommingstopic van maken waar huisvrouwen hun tijd mee verdoen
Ik verwacht geen rijen voor de winkels. En anders succesIk kijk eerst welke bundels leuk zijn
Gloeiende. Dan maar hopen dat tenminste Beyond cross-platform wordt.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Gaikai is pas beschikbaar in 2014, en wordt gefaseerd uitgerold.
Beter is Gaikai wel snel beschikbaar, dan kan ik áls ik de PS4 haal tenminste al die PS3 games spelen die ik nu gemist hebquote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Gloeiende. Dan maar hopen dat tenminste Beyond cross-platform wordt.
Wel een totaal niet te vergelijken situatie. Duizenden winkels waar je de ps3 kan kopen bij de releasequote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opening Abercrombie & Fitch in Amsterdam
[ afbeelding ]
Of wilde je het beperken tot techniek bedrijven?
Heb daar niet zoveel hoop voor, aangezien ze en ergens 2014 zeiden en dat het eerst naar Amerika komt, en later pas EU.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter is Gaikai wel snel beschikbaar, dan kan ik áls ik de PS4 haal tenminste al die PS3 games spelen die ik nu gemist heb
Nee, ik ga er ook vanuit dat dat op z'n vroegst half 2014, eind 2014 zal worden, maar een mens mag dromen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel een totaal niet te vergelijken situatie. Duizenden winkels waar je de ps3 kan kopen bij de release
[..]
Heb daar niet zoveel hoop voor, aangezien ze en ergens 2014 zeiden en dat het eerst naar Amerika komt, en later pas EU.
Jij hebt dromen over backwards compatibility?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, ik ga er ook vanuit dat dat op z'n vroegst half 2014, eind 2014 zal worden, maar een mens mag dromen toch?
Je snapt me wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Jij hebt dromen over backwards compatibility?
Misschien als je een ps plus abo hebt, zou inderdaad tof zijn maar anderzijds ik speel nu ook geen ps1/ps2 games meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:01 schreef Jimbo het volgende:
sowieso benieuwd of sony het zo gaat doen dat je je ps3 disk als verificatie kan gebruiken in je ps4 om een game ' gratis ' op gaikai te spelen
dat zou zo tof zijngeen gezeik meer met backwards compatible
ik zou ze weer gaan spelen als ik niet speciaal mn console hoef te pakken ervoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien als je een ps plus abo hebt, zou inderdaad tof zijn maar anderzijds ik speel nu ook geen ps1/ps2 games meer.
Misschien dat ik dan Ehrgeiz zou aanschaffen, bohh wat een bazengame was datquote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou ze weer gaan spelen als ik niet speciaal mn console hoef te pakken ervoor.
laatst tekken gratis gehad bij tekken tag 2, en heb zowel fighting force, bomberman en resident evil2 gekocht... wat een bazengames
http://www.officialplayst(...)s-game-chat-finally/quote:One interesting thing that’s finally, finally coming is the near mythical cross game chat. Gara admits, “I suppose wasn’t delivered upon for PS3″, the explanation apparently because, “it became technology that would be difficult to place on the architecture we had in place”. As a result Gara says, “it was one to fix for PlayStation 4, and it is fixed”. So, just to clarify: is cross chat a part of PS4? “It’s there”.
Geen 100% garantie, maar wel een grote kans als je snel reserveerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef emokid het volgende:
Is bij zo'n reservering gegarandeerd dat je je PS4 kunt ophalen op releasedag?
Damn het goede nieuws houdt maar niet opquote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar bij PS+ op de PS4 krijg je onder andere party chat
[..]
http://www.officialplayst(...)s-game-chat-finally/
Ik vraag me af of de PS4 überhaupt weet wat ie met een PS3 disk aan moet, maar als ie wel kan zien wat voor game erop staat zou dat een leuk systeem zijn ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:01 schreef Jimbo het volgende:
sowieso benieuwd of sony het zo gaat doen dat je je ps3 disk als verificatie kan gebruiken in je ps4 om een game ' gratis ' op gaikai te spelen
dat zou zo tof zijngeen gezeik meer met backwards compatible
quote:ociale features en auto-updates PS4 niet achter PS Plus
18 jun. 2013 11:42 / Gewijzigd 18 jun. 2013 11:42 / Door: Marcel Vroegrijk / 0 reacties / Bron: VideoGamer
Volgens een Sony-woordvoerder is er geen PlayStation Plus-abonnement nodig om de sociale features van de PlayStation 4 te gebruiken. Ook zouden "auto-updates" voor iedereen beschikbaar zijn, aldus Sony UK's managing director Fergal Gara tegenover VideoGamer.
"De sociale features van de PS4- en PS4-games horen niet bij het abonnement, dingen als auto-updates op PS4 vallen ook buiten PlayStation Plus, dus we proberen zo gebalanceerd en eerlijk mogelijk te zijn", aldus Gara. Het is overigens niet duidelijk of het zowel om automatische firmwareupdates gaat als om patches voor PS4-games.
Tijdens de E3-presentatie van Sony was er namelijk een slide te zien waarop stond dat "automatic game updates" een feature van PS Plus zijn. Evenmin is bekend wat precies bedoeld wordt met sociale features. Waarschijnlijk hoort hier de mogelijkheid om gameplay te delen via social media bij. Hier is namelijk een speciale knop voor ingeruimd op de PS4-controller.
Dat was toch al soort van duidelijk tijdens de aankondigingspresentatie? Ze reserveren een stukje hardware dedicated aan downloaden / updaten en installeren zodat de gebruiker daar zo min mogelijk last van heeft.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat was toch al soort van duidelijk tijdens de aankondigingspresentatie? Ze reserveren een stukje hardware dedicated aan downloaden / updaten en installeren zodat de gebruiker daar zo min mogelijk last van heeft.
Voor mij is dat juist 1 van de redenen om enthousiast te worden van de PS4, dit en de 'sleep mode'.
Lijkt me zonde om een dergelijke functie achter een betaalde dienst te stoppen.
Op de vita vind ik het ook heerlijk om dat ding in de slaap modus te gooien en later, wanneer ik een paar minuten over heb, instant verder kan gaan.
quote:Tijdens de E3-presentatie van Sony was er namelijk een slide te zien waarop stond dat "automatic game updates" een feature van PS Plus zijn.
Misschien dat ze, net als nu met PSN+, op een bepaald in te stellen tijdstip automagisch worden binnengehaald in plaats van het pas te downloaden wanneer je zelf online gaat / je machine aanzet.quote:
Idd, ik hoop wel dat de digitale PS3 games dadelijk ook op de PS4 gespeeld kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien dat ze, net als nu met PSN+, op een bepaald in te stellen tijdstip automagisch worden binnengehaald in plaats van het pas te downloaden wanneer je zelf online gaat / je machine aanzet.
Ach, we zullen het zien. Ben erg blij dat PSN+ meegaat naar de PS4.
Andere hardware. Forget it.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Idd, ik hoop wel dat de digitale PS3 games dadelijk ook op de PS4 gespeeld kunnen worden
Misschien via Gaikai. maar als dat niet wordt aangeboden staat d ps3 nog thuis om de games te spelen, no problemo.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Idd, ik hoop wel dat de digitale PS3 games dadelijk ook op de PS4 gespeeld kunnen worden
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien via Gaikai. maar als dat niet wordt aangeboden staat d ps3 nog thuis om de games te spelen, no problemo.
Precies.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
dere hardware. Forget it.
Misschien via Gaikai. maar als dat niet wordt aangeboden staat d ps3 nog thuis om de games te spelen, no
Beyond komt toch ook op PS4quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef n8n het volgende:
Ik wacht nog wel ff met de ps4. Met games als the last of us en beyond red ik me nog wel ff
Nee zag ik inderdaad. Kan me alleen niet voorstellen dat dat voor de release van de PS4 niet meer gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
GTA V (nog) niet aangekondigd voor next gen.
Waar de fuck zijn deze quote's voor nodig? We kunnen toch gewoon de drie post boven je lezen?quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee zag ik inderdaad. Kan me alleen niet voorstellen dat dat voor de release van de PS4 niet meer gaat gebeuren.
oh relaxed dan zijn tlou en gow3 (moest ik nog spelen) waarschijnlijk mijn afluiters <3 ps exclusive one lovequote:
Zag hem op redditquote:
ik wil die groen-rozequote:
Ja maar dit ziet er ook meteen beter uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:06 schreef Aether het volgende:
Ach PS2 was er ook in verschillende kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar niet door Sony bedacht maar Atariquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar dit ziet er ook meteen beter uit
mooi ding was dat ook![]()
Heb de PS3 eerst liggend en daarna rechtop gezet. Niet het meest voor de hand liggend i.v.m. inslijten van de schijf maar ik heb er gelukkig geen problemen door gekregen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie je console (ps1 2 of 3) eigenlijk ooit rechtop gehad?
nooitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
PS1 kon je niet rechtop zetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
Nouja.. het kon welquote:
Deed ik ook nooit, vond het mooier als ze plat lagen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja.. het kon wel
Ghehe nee je hebt gelijk my bad
Maar ik heb het ook nooit gedaan, alleen je disk er al in doen vond ik zo onhandig bij de PS2, Verder staat het niet mooi en is het ook gewoon niet handig in een tv kastje onder je tv.
geen probleem hoor, psone is een ander verhaal, die was rondquote:
Grappig ja, laat zien dat de PS Eye ook zonder de move lichtbalk lichaamsdelen kan herkennen. Soort Kinect dus. Als Sony die camera in spellen wil gebruiken moeten ze hem gewoon in de doos doen aangezien het anders toch geen succes gaat worden.quote:
Ahw, die zwaaiende robotjes!quote:
Is dat nodig dan? Ik heb nog een PS3 fat en speel er regelmatig op. Nog geen enkel probleem met het lezen van disks gehad..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:05 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
misschien een stomme vraag maar heb er niks over gehoord nog, maar is het mogelijk op de ps4 om je games te installeren ? hetzelfde idee als op de xbox360 zeg maar, om de BR lens wat te sparen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |