Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge. Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Muis84 op 14-06-2013 13:35:58 ]
Onze laptop hangt ook altijd aan het stopcontact, dus da's geen probleem. Zou tof zijn
Ik neem m alleen mee op vakantie, dus van mij mag ie best even uit logeren Zal m van de week eens aanslingeren, ik geloof dat er OSX10.7 opstaat. Da's het een-na-nieuwste. Krijg je een aardig idee van hoe het werkt en zo.
Maar wel ZO blij dat ik ze bij die winkel gehaald heb en ze terug kán brengen zonder gevolgen want anders had ik nu met een paar blarenklompen gezeten !
Onze laptop hangt ook altijd aan het stopcontact, dus da's geen probleem. Zou tof zijn
Ik zou het niet doen als ik jou was want voor je het weet wil je niet anders meer
Macbooks zijn duur, maar mijn vorige macbook was 4 jaar oud en kwam nog niets te kort. Daarnaast zou ik alleen al voor het trackpad een paar honderd euro extra over hebben, want die zijn ver superieur boven alles wat ik ooit in een windows laptop ben tegen gekomen.
Ik zou het niet doen als ik jou was want voor je het weet wil je niet anders meer
Macbooks zijn duur, maar mijn vorige macbook was 4 jaar oud en kwam nog niets te kort. Daarnaast zou ik alleen al voor het trackpad een paar honderd euro extra over hebben, want die zijn ver superieur boven alles wat ik ooit in een windows laptop ben tegen gekomen.
Los van die gare accu moet ik ook zeggen dat er met de MacBook (2008 dacht ik) ook echt nog niks mis is. Kan nog aardig meekomen.
Op vrijdag 14 juni 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende: Maar wel ZO blij dat ik ze bij die winkel gehaald heb en ze terug kán brengen zonder gevolgen want anders had ik nu met een paar blarenklompen gezeten !
Da's inderdaad het grote voordeel van ouderwets naar de winkel gaan
Da's inderdaad het grote voordeel van ouderwets naar de winkel gaan
Yup. Sowieso, het was gewoon een uitje Ik heb een grafhekel aan winkelen, maar dit soort dingen vind ik dan wel weer leuk, zeker omdat je ook écht voor kwaliteit moet gaan als het om sporten/hardlopen gaat, vind ik.
Zijn die beschimmelde appels tenminste nog ergens goed voor
Sorry, héle goede timing: haal hier net mijn fruitsalade uit de koelkast op mijn werk. Schuimende fruitsalade zal vast niet helemaal de bedoeling zijn. Dus nu maar overleven op mueslirepen.
Yup. Sowieso, het was gewoon een uitje Ik heb een grafhekel aan winkelen, maar dit soort dingen vind ik dan wel weer leuk, zeker omdat je ook écht voor kwaliteit moet gaan als het om sporten/hardlopen gaat, vind ik.
[..]
En voor de volgende keer: altijd op eerste indruk/gevoel af gaan? Geloof tenminste dat je eigenlijk ook voor de Brooks wilde gaan?
Even een vraagje: Na zondag ga ik flink trainen op traillopen om op 13 oktober een beetje prestatie te kunnen neerzetten.
Nu zit mijn schema voor de weken ervoor al aardig in elkaar, met o.a. 16km Wijckloop en 16km Dam-tot-Dam-loop, een back-to-back 20-15 en een LDL van 28,5. Nu ben ik nog op zoek naar leuke loopjes in augustus, dus ik zit toch te twijfelen over de 25k Trail des Fantomes (RD!).
Nou twijfel ik een beetje over de Fantomes vanwege Lowlands. Zijn er nog meer loopjes van rond de 25k te vinden in augustus, t liefst met een beetje bos of onverhard? Iemand tips?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Nu zit mijn schema voor de weken ervoor al aardig in elkaar, met o.a. 16km Wijckloop en 16km Dam-tot-Dam-loop, een back-to-back 20-15 en een LDL van 28,5. Nu ben ik nog op zoek naar leuke loopjes in augustus, dus ik zit toch te twijfelen over de 25k Trail des Fantomes (RD!).
Nou twijfel ik een beetje over de Fantomes vanwege Lowlands. Zijn er nog meer loopjes van rond de 25k te vinden in augustus, t liefst met een beetje bos of onverhard? Iemand tips?
Sorry, héle goede timing: haal hier net mijn fruitsalade uit de koelkast op mijn werk. Schuimende fruitsalade zal vast niet helemaal de bedoeling zijn. Dus nu maar overleven op mueslirepen.
[..]
En voor de volgende keer: altijd op eerste indruk/gevoel af gaan? Geloof tenminste dat je eigenlijk ook voor de Brooks wilde gaan?
Nah, het hing erom. Gevoel zei Pegasus, verstand zei Brooks. Dus voortaan maar gewoon m'n verstand volgen
Nope.. Tenminste, ik kan ze niet vinden. Juli en augustus zijn sowieso wb hardloopwedstrijden niet populair, en voor zo'n 'afwijkende' afstand al helemaal niet. Zou dan maar zelf een stuk gaan lopen oid? Of je vraagt of iemand hier zin heeft in zo'n afstand? (Jero-nimo?)
Er ligt in de Schoorlse Duinen een uitgezette wandelroute van 20k, die moet ik maar eens bezoeken.
O en vanaf station Alkmaar tot aan mijn huis is bijna 30k, dus dat is ook iets om te proberen. Eerst in de trein, en dan terug rennen door t bos
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Op vrijdag 14 juni 2013 11:50 schreef Frsh het volgende: Er ligt in de Schoorlse Duinen een uitgezette wandelroute van 20k, die moet ik maar eens bezoeken.
O en vanaf station Alkmaar tot aan mijn huis is bijna 30k, dus dat is ook iets om te proberen. Eerst in de trein, en dan terug rennen door t bos
Nou inderdaad, krentebollen en karnemelk mee voor onderweg.
Op vrijdag 14 juni 2013 11:50 schreef Frsh het volgende: Er ligt in de Schoorlse Duinen een uitgezette wandelroute van 20k, die moet ik maar eens bezoeken.
Klote training vandaag. Ging niet lekker en er leek geen einde aan te komen. 1 ren interval overgeslagen maar ik ga toch door naar de volgende training, blij dat ik van die les af ben
Ik ben wel eens gewandeld over de skihelling naar het restaurant op Cairn Gorm op 1097m. Rennen nog niet...
Op vrijdag 14 juni 2013 11:57 schreef hatsaflats het volgende: Ik kan ook niet heel eventjes weg of ik word uitgemaakt voor enthousiastaflats ( ) en er is nerdpraat en nerdpraat is alweer over.
[b]20 juni 2013 - [url=www.innercirclerun.nl/]Inner Circle Run (HI-Ambacht)[/url][/b] [*]MaleDuck - 5 km
Mag deze in de OP? Ik ga toch volgende week donderdag een wedstrijdje over 5 km lopen, ga voor een vriend hazen die onder de 20 minuten wil duiken Om te zien hoe mijn lijf reageert op 5 km op 4:00 / km
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>