quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
En geen tetten in de OP.quote:
Is dat de mooiste? Met een front dat compleet scheef zit?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:05 schreef Anne het volgende:
Deze verdient ook een plekje in dit topic. Speciaal voor winterstorm666 en Charged.
[ afbeelding ]
Een van de mooiste in NL!
Ook daar is de afwerking niet netjes te noemenquote:
Tetten!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen als ze ouder dan 16 jaar zijn.
Ik niet echt, maar die tetten welquote:
Rollende auto's laat ik ook mooi doorrollen. Ik heb geen zin om me te verstappen waarna het ding over me heen rolt o.i.d.. Daarom heb ik de auto die ik laatst van de de brug (zo'n ding in een garage) zag rollen ook mooi door laten rollen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:54 schreef daNpy het volgende:
Sta net bij het tankstation, was al klaar dus rugtas weer om, helm op etc.
Staat er een vrouwtje te tanken (zwart behaatje met kant, klein B cupje). Ze loopt weg van haar 206 en die auto begint achteruit te rollen.
Ik roep "He je auto rolt achteruit!"
Zij achter die auto aanrennen, precies een aflopend stuk dus hij ging steeds harder rollen.
Staan er 2 gasten en die kijken, zien de auto rollen maar doen niks. Ik wilde erachtergaan maar met een motorpak ben je toch niet bepaald flexibel en die gasten stonden in principe vlakbij.
Auto rolt voorbij die gasten, kijken nog een keer, vrouwtje nog aan het rennen.
Auto rolt naar een paal toe en is nog op 5 meter of minder, gasten kijken weer en komen ineens in actieVrouwtje had ondertussen de deur al open en was hem aan het tegen houden, in plaats van erin te springen en de handrem aan te sjorren. Toen de auto stilstond kwamen die gasten bij de auto aan, terwijl ze de auto makkelijk hadden kunnen stoppen als ze even 2 meter hadden gelopen toen de auto begon met rollen
Een niet onbelangrijk detail.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:54 schreef daNpy het volgende:
Staat er een vrouwtje te tanken (zwart behaatje met kant, klein B cupje).
quote:
Dat was geen CRXquote:
Ook dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Ik denk dat je de WD40 in je uitlaat aan het verstoken bent. Heb ik ook eens gehad na een uitlaat swap. Rookte ff flinkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:25 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, even een vraagje.
Ik rij net op de snelweg met een gangetje van 120, ineens zie ik dat er een boel witte rook achter mij is. Dat kwam dus uit mijn uitlaat. Toevallig is mijn uitlaat vandaag vervangen, dus het kan ook de uitlaat zelf zijn.
Ik ben direct aan de kant gegaan toen de mogelijkheid er was, motorkap open en de bende inspecteren. Koelvloeistof is op "niveau", maar de slangen naar de radiator zijn zacht. Ik kan ze helemaal dichtknijpen met draaiende motor.
Iemand een idee? Stiekem denk ik dat mijn koppakking het begeven heeft.Dat hoop ik dus echt niet.
En toen ik de dop van koelvloeistofreservoir open draaide, kwam er een heel klein beetje rook uit
HELLP
Dan zouden de koelvloeistof slangen toch niet zacht mogen zijn?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:35 schreef blup het volgende:
[..]
Ik denk dat je de WD40 in je uitlaat aan het verstoken bent. Heb ik ook eens gehad na een uitlaat swap. Rookte ff flink
Dat zijn de mijne ook altijd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:36 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dan zouden de koelvloeistof slangen toch niet zacht mogen zijn?
Check ns voor mayonaise in je oliedopquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Bij mij waren ze altijd hard bij warme motor
wat zijn korte ritjes?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef 2cv het volgende:
Mayonaise krijg je ook van korte ritjes. Dus Mayonaise checken is pas zinvol als je lange(re) ritten maakt.
Ja sorry ik had hongerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Paladijn het volgende:
Je moet die mayonaise ook niet opeten .Neovo.
wat denk je dat ik nu aan het doen ben?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef Paladijn het volgende:
Geen idee... niets op zhe interwebs te vinden?
Deurtje effe inkorten; piece of cake, zie je niks meer vanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef blup het volgende:
Ik ben godverdomme de hele middag bezig geweest met het inbouwen van onze nieuwe vaatwasser.
Keukenkast eruit gehaald, mikmak aangepast. Ding erin geschoven, past mooi.
Ik hou mijn oude deurtje ervoor. En wel godverdomme, die is veelste hoog..
Ga je de instructies goed doornemen die vreselijk ingewikeld op 1 groot vel staan.
Max hoogte deur 725mm. Mijn hoogte 775mm. Ik hoor het die verkoper nog zeggen, past ATLIJD.
Nee lul, er schijnen ook maxiline vaatwassers te zijn, die moet ik hebben.
Godverdomme
Kleinere radiator monteren, thermostaat weghalen en zuivere zuurstof in het inlaattraject blazen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:52 schreef densmee het volgende:
Krijg je wel slappe friet want ik geloof niet dat je vet dan 170 graden wordt
Nee, had hem bij Cool Blue besteld, dus ik heb bij hen ook maar een andere besteld, dat werkt het makkelijkste, en ik ben C-B fan.. toffe tent; goeie spullen, humor en nooit gezeik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:15 schreef Paladijn het volgende:
Alles past met een hamer
Heb je de tweakers pricewatch al geprobeerd om mogelijkheden te vinden? Filter daar werkt best plezierig
Geeft niks, daar krijg je goede en snelle service zonder gezeik voor terug, en dat is me dat kuttientje wel waard.quote:
Gelukkig, ik was niet de enige die dat dacht... En dan ben ik regelmatig al redelijk opgefokt...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:36 schreef Paladijn het volgende:
Wat is oxy een broodmongool trouwens. Beetje kofferbakridderen en vervolgens een gevaarlijke situatie in stand houden omdat zijn plekje op de weg heilig is - en dat op youtube plaatsen
* Paladijn voelt een artikel 5 aankomen.
Link ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:36 schreef Paladijn het volgende:
Wat is oxy een broodmongool trouwens. Beetje kofferbakridderen en vervolgens een gevaarlijke situatie in stand houden omdat zijn plekje op de weg heilig is - en dat op youtube plaatsen
* Paladijn voelt een artikel 5 aankomen.
Ziet er niet uit, dan zou ik daarna de plint eronder moeten ophogen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Deurtje effe inkorten; piece of cake, zie je niks meer van
Welk prutsbedrijf adviseerde je die andere?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef blup het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, dan zou ik daarna de plint eronder moeten ophogen.
Heb inmiddels een XXL vaatwasser aka Maxiline waar deuren op kunnen van 77,6 centimeter. (zoals mijn deur dus is..)
Wie dat was is niet zo relevantquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Welk prutsbedrijf adviseerde je die andere?
Was wel benieuwd welke "collega" geen verstand van zaken hadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef blup het volgende:
[..]
Wie dat was is niet zo relevant, maar er werd gesuggereerd dat het altijd past. Standaard maatvoeringen, altijd.
Wist jij van het bestaan van die verschillen wel dan? Ik wist wel van 60cm of 45cm brede vaatwassers. Dat wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Was wel benieuwd welke "collega" geen verstand van zaken had
Yepquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:56 schreef blup het volgende:
[..]
Wist jij van het bestaan van die verschillen wel dan? Ik wist wel van 60cm of 45cm brede vaatwassers. Dat wel.
je ouders bijna thuis?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:12 schreef 2cv het volgende:
Het is hier wel zo'n ongeloofelijke teringbende dat ik maar eens op ga ruimen.
Overmorgen wil ik het ding rijdbaar hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:17 schreef Paladijn het volgende:
Moet jij niet eens je stagecarbageBX afronden?
Overmorgen pas.quote:
Hij zal wel te kleven op een zodanige manier dat ik zelf vanachter mijn computer op de rem probeerde te trappen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:59 schreef Paladijn het volgende:
PTA / Irritaties op de weg #44 Omleidingen, een eind om. halverwege
en op zijn jouwtube kanaal meer van dat soort debiel gedrag:
Maar goed, hij krijgt vast een groot dik piemeltje als hij ziet dat de filmpjes hier ook gelinked worden
Maar wie weet is het een fase en gedraagt hij zich op een gegeven moment voorbeeldig in het verkeer zoals ondergetekendeof staat er binnenkort een filmpje met een vangrail of pliesieauto
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een niet onbelangrijk detail.
Maar we weten nu nog steeds niet of ze blond is...
Gewoon wat langer bakkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:52 schreef densmee het volgende:
Krijg je wel slappe friet want ik geloof niet dat je vet dan 170 graden wordt
Een horror verhaal!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:56 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, beetje jammer dat ik de koffiebus liet stuiteren, maar dat was gelukkig nadat ik het filter had volgekiept
Nouja, stuiter hem eens leeg op zondagochtend, je laatste bus.. Voordat je het filter gevuld hebt...quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:05 schreef Anne het volgende:
Ik vond 't al vreemd dat je zo vroeg aan 't stofzuigen ging ...
Dan breekt de pleuris uit.............quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:35 schreef blup het volgende:
[..]
Nouja, stuiter hem eens leeg op zondagochtend, je laatste bus.. Voordat je het filter gevuld hebt...
Moet er niet aan denken.
Now you knowquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:05 schreef Anne het volgende:
Ik vond 't al vreemd dat je zo vroeg aan 't stofzuigen ging ...
Ja, dat wordt wakker liggenquote:
In mijn wereld staat er altijd een vol pak in de kast.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:35 schreef blup het volgende:
[..]
Nouja, stuiter hem eens leeg op zondagochtend, je laatste bus.. Voordat je het filter gevuld hebt...
Moet er niet aan denken.
[..]![]()
![]()
ah fristi met al zijn vriendenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:16 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gaat op de tafel dansen met twee afwezige smurfen
de laatste smurf leiden we wel af met koffie en gevulde koeken
Leuke vriendin heb jijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:29 schreef BaraCuda het volgende:
Had ik het geweldige idee om weer te gaan wielrennen....
Heeft een of andere onverlaat m'n schoenen weg getieft.
Samen met een set auto speakers die nou niet echt heel goedkoop waren
Pleur die fiets dan ook maar weg; die wielrennichten met hun strakke broekies rijden toch alleen maar in de weg. win-win zeg ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:29 schreef BaraCuda het volgende:
Had ik het geweldige idee om weer te gaan wielrennen....
Heeft een of andere onverlaat m'n schoenen weg getieft.
Samen met een set auto speakers die nou niet echt heel goedkoop waren
Ja, maar ik moet echt iets gaan doen qua sportquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pleur die fiets dan ook maar weg; die wielrennichten met hun strakke broekies rijden toch alleen maar in de weg. win-win zeg ik
Je kunt anders ook gaan schaken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet echt iets gaan doen qua sport![]()
Hardlopen loopt meestal uit op een of andere kut blessure. Tennis krijg ik een tennisarm van omdat ik mezelf niet kan inhouden![]()
Fietsen is tot nu toe iets wat goed lijkt te gaan.
Ga naar een sportschool; lopen met wat mazzel ook leuke chickies rond; die kans is op de viedz een beetje kleinquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet echt iets gaan doen qua sport![]()
Hardlopen loopt meestal uit op een of andere kut blessure. Tennis krijg ik een tennisarm van omdat ik mezelf niet kan inhouden![]()
Fietsen is tot nu toe iets wat goed lijkt te gaan.
Nee, ik werk buiten, ik ben zelden verkouden normaliter, alleen als Anne me aansteektquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben trouwens voor de 4e of 5e keer verkouden dit jaar.
Hebben meer mensen daar last van?
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben trouwens voor de 4e of 5e keer verkouden dit jaar.
Hebben meer mensen daar last van?
een budget Ferrariquote:
ik ook, tis niet echt geweldig, maar die 4.8 is wel een beetje overdreven hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de waardering op IMDB nog omhoog gaat schieten de komende tijd
smorregens... is het fust leeg?quote:
jep we hadden op de terugweg al geen licht op de fiets meer nodigquote:
jullie waren het zonnetje in huisquote:Op zondag 16 juni 2013 10:13 schreef densmee het volgende:
[..]
jep we hadden op de terugweg al geen licht op de fiets meer nodig
Is ie stuk?quote:Op zondag 16 juni 2013 08:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
en eentje waar er geen storingslampjes branden
Goeiemorgen
Blijkbaar.quote:
Mêh.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Anne het volgende:
Even kijken hoe 't met SD is, die ligt met migraine op bed.
doe Ger de groetenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren een leuk avondje gehad met d'n Draeck.
Nu net even snel 't vaderdagcadeau ingepakt en een pastasalade gemaakt, want we gaan straks barbieknoeien.
Even kijken hoe 't met SD is, die ligt met migraine op bed.
feliciteerd met je eerste vaderdagquote:
ook op de derde zondag in juniquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Best toevallig!quote:
Ook gefeliciteerd dus! Wat heb jij van ze gekregen?quote:[spoiler]15 juni dus ik was nog geen pappa[/spoiler]
een opbergmap, met daarin een gedichtje, en de buitenkant beplakt met een schilderwerkje van ze. En twee foto's dat ze aan het schilderen zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Best toevallig!
[..]
Ook gefeliciteerd dus! Wat heb jij van ze gekregen?
Een ontbijtje met koffie en croissants, en een poepluier.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:45 schreef lipje het volgende:
[..]
een opbergmap, met daarin een gedichtje, en de buitenkant beplakt met een schilderwerkje van ze. En twee foto's dat ze aan het schilderen zijn
en twee poepbroeken
heb jij nog wat gehad?
vissenhersenen?quote:
Ja. Voor wie geen kinderen heeft, hier verder.quote:
was je er blij mee? Ik had die ook aan mijn vader gegeven maar hij keek bedenkelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een ontbijtje met koffie en croissants, en een poepluier.
Erg blij!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
was je er blij mee? Ik had die ook aan mijn vader gegeven maar hij keek bedenkelijk.
Ze hebben een Nederlandse zandzakken machine gekocht heb ik gehoordquote:
Daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:55 schreef Duvel het volgende:
Dus je krijgt een extra jaar aan je broek door dit gekut?
Combinatie van beide. Ik wil nu niet meteen het bedrijf zwart maken. Het bedrijf vroeg een hoger niveau van me dan dat ik kan leveren, ik heb nog geprobeerd om het goed te krijgen, alleen is het door ons beide niet gelukt om tot een goede oplossing te komen.quote:
En de school heeft verder niet bemiddeld?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:58 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer.
[..]
Combinatie van beide. Ik wil nu niet meteen het bedrijf zwart maken. Het bedrijf vroeg een hoger niveau van me dan dat ik kan leveren, ik heb nog geprobeerd om het goed te krijgen, alleen is het door ons beide niet gelukt om tot een goede oplossing te komen.
Gedeeltelijk, maar het kwam er op neer dat ik maar zoveel mogelijk moest zien af te ronden. Maar omdat afgelopen donderdag alles weer opnieuw moest, heb ik maar besloten de stage te stoppen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
En de school heeft verder niet bemiddeld?
Ik mag mijn stage ook herkansen, na de vakantie. Maar dan ben ik als nog een jaar kwijt, mocht ik nog hbo gaan doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:02 schreef Anne het volgende:
Je mag een stage toch ook altijd herkansen, waarom mag je dat niet en moet je ineens een heel jaar overdoen.
Dat heb ik zelf besloten ja.quote:
Dit keer niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef densmee het volgende:
Gewoon doorgaan en de school laten zien dat je alles eraan gedaan hebt dan zijn ze meestal wel coulant
Hoezo dat? Je kunt bij een HBO-opleiding ook iets later beginnen. Moet je alleen even aanpoten en het een en ander in halen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik mag mijn stage ook herkansen, na de vakantie. Maar dan ben ik als nog een jaar kwijt, mocht ik nog hbo gaan doen.
Er werd mij verteld dat ik dan alleen deeltijd opleidingen kan doen. Ik zal het nog eens navragen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je kunt bij een HBO-opleiding ook iets later beginnen. Moet je alleen even aanpoten en het een en ander in halen.
Ik zou het zonde vinden om een heel jaar weg te gooien..
Geen idee, ik was een van de eerste stagiaires op de ICT afdeling. De HBO stagiaire hiervoor mij heeft het vaste netwerk ingericht. Aangezien dat " binnen het gebouw" is, is er geen zorgen tot de beveiliging ervan. Draadloos is buiten op te pikken, en daardoor onveilig....quote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef daNpy het volgende:
Kun je een MBO stage verkaaien ja?
Lijkt me toch wel heel sterk dat ze daar WO niveau van afstudeerders verwachten, of heeft dat bedrijf normaal geen MBOers als stagaires?
Wat zand op de vloer strooien. Heb je iig reden het te doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef Anne het volgende:
Mweh. Ik zoek motivatie om ff te stofzuigen en te dweilen.
Er is al reden om 't te doen, de katten en SD (quote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat zand op de vloer strooien. Heb je iig reden het te doen.
Welke?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben ook eens andere kattenbakgrit en die is helemaal kut met peren. Wat een zooitje.Nooit meer die dus. 13.gif
waarom heb je überhaupt een broek aan?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:05 schreef Anne het volgende:
Ik ga eerst maar eens ff een andere broek aandoen, want ik heb nu een nieuwe aan.
En aangezien ik zo grondig stofzuig dat ik nog wel eens over de vloer kruip enzo () vind ik dat een slecht plan met mijn huidige broek aan.
Idd.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom heb je überhaupt een broek aan?
Op mijn werk wordt het al niet gewaardeerd als je met blote schouders loopt, laat staan dat ik er in mijn blote kont mag lopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom heb je überhaupt een broek aan?
mwah, opzich wel begrijpelijk, zeker als je klantcontact hebt..quote:
Desbetreffende journalist is wel pittig bezigquote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Paladijn het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)role-blijft-aanstaan
ik denk dat je dan teveel mannen van hun werk afhoudtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Op mijn werk wordt het al niet gewaardeerd als je met blote schouders loopt, laat staan dat ik er in mijn blote kont mag lopen.
Of doel je op een rokje? Dat mag dus ook niet. Denk ik..
Klantquote:Op maandag 17 juni 2013 23:02 schreef blup het volgende:
Coopertje voor een kleine beurt.... Heeft u even?
[ afbeelding ]
Ja, dat waren grotendeels 'aandachtspunten'. De kofferbak slot zou bijvoorbeeld niet goed dicht vallen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:53 schreef powerflux het volgende:
Die rekening.. what the hell.
d'r staan ook van die dingen op waarvan ik me afvraag: waaarom?!
mee terug gaan. Verhaal halenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:57 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, dat waren grotendeels 'aandachtspunten'. De kofferbak slot zou bijvoorbeeld niet goed dicht vallen.
Vond ik best knap, de zwaartekracht alleen deed 'm al sluiten.
Bakolie á 100 euro de liter?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:53 schreef powerflux het volgende:
Die rekening.. what the hell.
d'r staan ook van die dingen op waarvan ik me afvraag: waaarom?!
Ik heb wel eens een 'waarschuwing' gehad waardoor ik inderdaad niet meer in het warehouse mocht komen, omdat ik de heren van hun werk hieldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:26 schreef lipje het volgende:
[..]
ik denk dat je dan teveel mannen van hun werk afhoudt
Dat viel me ook op, als je zoveel spendeert dan mag dat toch wel gratis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Serieus geld vragen voor het afstellen van een sproeier![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:36 schreef Anne het volgende:
En goedemorgen! Ik zit vandaag met blote schouders op 't werk [ afbeelding ].
begint er wel op te lijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij zit vaker in Limburg dan in Brabant, ofnie?
Dat zijn eenheden, in een manuur gaan wsch een stuk of 10 eenheden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad.
De manuren lijken wel weer erg goedkoop?
Sjezus............ nog even en je kan beter Alfa Romeo gaan rijdenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:02 schreef blup het volgende:
Coopertje voor een kleine beurt.... Heeft u even?
[ afbeelding ]
* Barcaconia vangt hem halverwege op en eet hem lekker zelf op omdat tegen de tijd dat ie Limburg bereikt het ding al gesmolten isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti stuurt een perenijsje richting Limbadwe.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
* Barcaconia vangt hem halverwege op en eet hem lekker zelf op omdat tegen de tijd dat ie Limburg bereikt het ding al gesmolten is
Te laat. Perenijsje is op. Heerlijkquote:
Echt zalige dingenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Te laat. Perenijsje is op. Heerlijk
Perenijsjes for presidentquote:
Geeft niet Fripsi. Ik heb vanavond met een oud-collega afgesproken.quote:
Bananen split FTW!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Geeft niet Fripsi. Ik heb vanavond met een oud-collega afgesproken.
En wel hier: http://www.clevers.nl/
Nomnomnom.
Die heb ik al eens gehadquote:
Utrecht lijkt mij ook wel lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heb ik al eens gehad. Ik probeer er wel elke keer iets nieuws.
Ik zat te denken aan de Coupe Drenthe deze keer. Is ook met banaantjes. En caramel
.
Nee, ik vraag waarom je op maandagavond thuis om een uur of 8 een broek aan hebt. Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is mn broek uit....quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Op mijn werk wordt het al niet gewaardeerd als je met blote schouders loopt, laat staan dat ik er in mijn blote kont mag lopen.
Of doel je op een rokje? Dat mag dus ook niet. Denk ik..
De airco deed het, maar de km's te rijden teller ging van 11-9-5-3-9-12-1-0-1-0-22-45 dus ik had wel even de neiging om de airco uit te zetten. Uiteraard niet gedaan want het was ook hier best warmquote:
geen arico en bestuurdersraam is nog niet gerepareerdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Dingest het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van mensen die zeggen 'ik ga niet weg, want de airco doet het niet'Natuurlijk is het wel relaxed om te hebben, maar doe nou niet alsof het schier onmogelijk is op een warme dag zonder airco te rijden
Met dat soort mensen ga je de oorlog ook niet winnen.
Dat kan. Ik niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik vraag waarom je op maandagavond thuis om een uur of 8 een broek aan hebt. Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is mn broek uit....
Bijdehandjequote:
Raar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Bijdehandje.
Jawel, maar dat doe ik nooit. Het enige tijdstip wanneer ik naakt door het huis rondhuppel is in de avond na het douchen, maar dan ga ik vrijwel meteen naar bed. En in de ochtend als ik opsta, zo'n 10 minuten, vlak voordat ik (wederom) ga douchen of mijzelf aankleed. Voor de rest heb ik altijd kleren aan.
En nou ga ik een ijsco eten.
Wat heb jij thuis aan dan?quote:
Ik wil mijn velgen geen andere kleur geven. Ik wil gewoon nieuwe velgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:43 schreef Paladijn het volgende:
Waarom zou je je velgen een andere kleur willen geven
Mocht je het toch willen doen, speel eens met een kleurwiel.
Met deze temperaturen niks. iets warmer een kilt. en koud een trainingsbroek, dan speel ik voor Poolquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat heb jij thuis aan dan?
Ik heb ook altijd iets aan hoor. Misschien is het iets Fries om in je blote reet rond te wandelen?
yup!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:57 schreef lipje het volgende:
Heeft ie die Fok! verjaardag-huiswarming-meeting klompen nog steeds ?
Gelijk het hele dorp donker. Is er in elk geval niemand die het ziet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ideaal als je auto weer eens niet start in de winter.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gelijk het hele dorp donker. Is er in elk geval niemand die het ziet.
uit de soeveniershop in Leeuwardenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup!en ik draag ze met grote regelmaat, kwaliteitsklompen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Neh, is niet huisstijlquote:
Toevallig ook de huisstijl van DB.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, is niet huisstijlDie dingen zijn rood omdat ze op afstand worden bediend
Die aan de andere kant is nog erger, daar zit een gat van 2x2 cm in of zo. Deze is ook nog wel een paar jaartjes ouder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef Paladijn het volgende:
Ik dacht dat mijn 9000 veel roest had rond de wielkasten achter, maar het kan blijkbaar erger...
[ afbeelding ]
Hebben ze bij ie 9000 nog steeds zo'n stomme plastic strip op de randen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die aan de andere kant is nog erger, daar zit een gat van 2x2 cm in of zo. Deze is ook nog wel een paar jaartjes ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |