Nog evenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan ben je aan het Fok!ken
Iets voor de rijdende rechterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vanmiddag familiefeest met een familie die half met elkaar overhoop ligt vanwege een erfenis. Dat word nog gezellig.
Popcorn erbij en een paar tettenpics voor als ze gaan vechten.
Ik was wel een eckte vwo leerling maar ik had te weinig cijfers om over te mogen gaan, en ik mocht niet meer blijven zitten want ik was in de 2e al blijven zitten (omdat personal psycho shit enzo).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoeveel vwoleerlingen afzakken
Wat raar, zij horen je vakkenpakket niet uit te kiezenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was wel een eckte vwo leerling maar ik had te weinig cijfers om over te mogen gaan, en ik mocht niet meer blijven zitten want ik was in de 2e al blijven zitten (omdat personal psycho shit enzo).
Werd ik in de vakantie gebeld dat ik naar havo moest met een vakkenpakket dat zij hadden uitgekozen
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
4 jaartjes vwo en 3 jaartjes havo
ÉÉN JAAR LANGER SLIM GEWEEST DAN JIJ MUHUWHAA
Gymnasium hetzelfde als atheneum vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:47 schreef Moira. het volgende:
Ik ben in groep 8 naar de meeloopdag voor gymnasium gegaan.
En ik had achteraf zoiets van. Ja leuk, dat Latijn en Grieks, maar afgezien van dat is het gewoon precíés hetzelfde als atheneumAlleen dan zonder extra nutteloze vakken
Dus ben maar atheneum gaan doen
Als ze me nou op tijd vol met pillen hadden gestopt was het misschien wel gelukt. Ik vond m'n VWO-klas een stuk toffer dan die prutsers van de HAVO.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoeveel vwoleerlingen afzakken
JOUW VLEESCHGROT IS KUT.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom zou je gymnasium gaan doen? Grieks en Latijns is toch kut
Fijner en mooier dan frans hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Excursie naar Rome.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja, ik had ook een makkelijkere manier gevonden om mee te gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest vorig jaar met school dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |