Dat werkt niet in een "ons kent ons"-streek.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ach doe ik ook nog wel eens. Ik zie er jong uit, en zeg dan gewoon dat ik 20 ben.
Zo wiep je nog eens lekkere wijven17/16 kan prima als je '20' bent.
Kwam je aardig van een koude kermis thuis of nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik was niet zo slim en dacht er slimmer van te worden
Meer blowen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME WORD IK NOU VERBANNEN UIT M'N EIGEN TOPIC OMDAT IK TE SLIM BEN![]()
Tja.. Shit happensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME WORD IK NOU VERBANNEN UIT M'N EIGEN TOPIC OMDAT IK TE SLIM BEN![]()
quote:
Hallon en jullie vmbo'ers dan beetje het stereotype van een blower in stand houden waardoor iedereen ook denkt dat ik een of andere vmbo-tokkie ben als ik vertel dat ik een blowtje rook. Terwijl ik gewoon kankislim ben G.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja echt hé.. Die moeten toch beter weten dan DRUGS te gebruiken
Ben benieuwd naar het niveau,als de meet zover isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight oke nice, zolang je 't maar chill vind tochquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb mbo-dierverzorging gedaan niveau 2. Diploma behaald.
En nu werk ik bij een kinderboerderij en paardenmanege.
Hahaha nee inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat werkt niet in een "ons kent ons"-streek.
3 jaartjes VWO en 3 jaartjes HAVO.quote:
Oprotten gore leerpurist !quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vanavond (pas) weer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:40 schreef Sardu het volgende:
Zo, eerst een koud pilsje, dan douchen en vanmiddag nog meer kouwe pils.
Ik denk dat iedereen zo is van "Uhhhh, duhhhhh, jehhhh"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het niveau,als de meet zover is
Maar in plaats daarvan ben je aan het Fok!kenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zou douchen, boodschappen doen, en daarna het park in.
Maar daarom kunnen jullie ook beter koken en schoonmaken enzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn slim en alle mannen zijn dom hoera hoera
Waquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
1 jaartje vwo 2 jaartjes vmbo en nu doe ik iets met computers waardoor ik elke dag om 1 uur thuis ben
Ik ga wel bier meenemen,als ik alleen ga roken wordt ik suf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zo is van "Uhhhh, duhhhhh, jehhhh"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag familiefeest met een familie die half met elkaar overhoop ligt vanwege een erfenis. Dat word nog gezellig.quote:
Heb gymnasium gedaan hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn slim en alle mannen zijn dom hoera hoera
Nog evenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan ben je aan het Fok!ken
Iets voor de rijdende rechterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vanmiddag familiefeest met een familie die half met elkaar overhoop ligt vanwege een erfenis. Dat word nog gezellig.
Popcorn erbij en een paar tettenpics voor als ze gaan vechten.
Ik was wel een eckte vwo leerling maar ik had te weinig cijfers om over te mogen gaan, en ik mocht niet meer blijven zitten want ik was in de 2e al blijven zitten (omdat personal psycho shit enzo).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoeveel vwoleerlingen afzakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |