Dat werkt niet in een "ons kent ons"-streek.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ach doe ik ook nog wel eens. Ik zie er jong uit, en zeg dan gewoon dat ik 20 ben.
Zo wiep je nog eens lekkere wijven17/16 kan prima als je '20' bent.
Kwam je aardig van een koude kermis thuis of nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik was niet zo slim en dacht er slimmer van te worden
Meer blowen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME WORD IK NOU VERBANNEN UIT M'N EIGEN TOPIC OMDAT IK TE SLIM BEN![]()
Tja.. Shit happensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME WORD IK NOU VERBANNEN UIT M'N EIGEN TOPIC OMDAT IK TE SLIM BEN![]()
quote:
Hallon en jullie vmbo'ers dan beetje het stereotype van een blower in stand houden waardoor iedereen ook denkt dat ik een of andere vmbo-tokkie ben als ik vertel dat ik een blowtje rook. Terwijl ik gewoon kankislim ben G.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja echt hé.. Die moeten toch beter weten dan DRUGS te gebruiken
Ben benieuwd naar het niveau,als de meet zover isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight oke nice, zolang je 't maar chill vind tochquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb mbo-dierverzorging gedaan niveau 2. Diploma behaald.
En nu werk ik bij een kinderboerderij en paardenmanege.
Hahaha nee inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat werkt niet in een "ons kent ons"-streek.
3 jaartjes VWO en 3 jaartjes HAVO.quote:
Oprotten gore leerpurist !quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vanavond (pas) weer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:40 schreef Sardu het volgende:
Zo, eerst een koud pilsje, dan douchen en vanmiddag nog meer kouwe pils.
Ik denk dat iedereen zo is van "Uhhhh, duhhhhh, jehhhh"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het niveau,als de meet zover is
Maar in plaats daarvan ben je aan het Fok!kenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zou douchen, boodschappen doen, en daarna het park in.
Maar daarom kunnen jullie ook beter koken en schoonmaken enzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn slim en alle mannen zijn dom hoera hoera
Waquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
1 jaartje vwo 2 jaartjes vmbo en nu doe ik iets met computers waardoor ik elke dag om 1 uur thuis ben
Ik ga wel bier meenemen,als ik alleen ga roken wordt ik suf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zo is van "Uhhhh, duhhhhh, jehhhh"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag familiefeest met een familie die half met elkaar overhoop ligt vanwege een erfenis. Dat word nog gezellig.quote:
Heb gymnasium gedaan hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn slim en alle mannen zijn dom hoera hoera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |