Weirdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij vroeg eerst waar we vorig jaar onze auto hadden laten keuren, toen ik antwoord had gegeven: 'Hier foto bam'
..
Hij mist je.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij vroeg eerst waar we vorig jaar onze auto hadden laten keuren, toen ik antwoord had gegeven: 'Hier foto bam'
..
Sowieso blowen op schoolquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:31 schreef Ro-ald het volgende:
Op de middelbareschool blowen voor dat de les Nederlands begon.
Ach doe ik ook nog wel eens. Ik zie er jong uit, en zeg dan gewoon dat ik 20 ben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:30 schreef Ugjerke het volgende:
17-jarige meisjes zoenen is trouwens niet goed voor je reputatie.
Nederlands examen is idd kut.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is prima. Maar ik schrijf mijn samenvattingen niet zoals men wil, maar met mijn eigen draai eraan.
wat nou danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:30 schreef Ugjerke het volgende:
17-jarige meisjes zoenen is trouwens niet goed voor je reputatie.
Ik deed dan ook vmbo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sowieso blowen op school![]()
no offence maar dat is het domste wat je kunt doen.
Deed ik altijd voor een 4 uur durende informatica les.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:31 schreef Ro-ald het volgende:
Op de middelbareschool blowen voor dat de les Nederlands begon.
In het begin wekte het zware irritatie bij mij op, maar kan het nu gelukkig beter naast me neer leggenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
..
Mehehequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
De wanhoop is groot in deze.
Hola stoners
Hola Sardu, ¿Comó estás?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
De wanhoop is groot in deze.
Hola stoners
LOOOL Waarom blooow jij?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
Wat is deze al die VMBO'ers hier
vwo/havo hier
En tegenwoordig ?quote:
Ik vond mezelf te slim dus ik ben m'n IQ naar beneden aan het blowenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOOL Waarom blooow jij?
Dat is voor vmbo alleen
VERJAAG DE VWO'ERquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOOL Waarom blooow jij?
Dat is voor vmbo alleen
Ik was niet zo slim en dacht er slimmer van te wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond mezelf te slim dus ik ben m'n IQ naar beneden aan het blowen
Dat zegt heeuull nixquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
Wat is deze al die VMBO'ers hier
vwo/havo hier
Ja echt hé.. Die moeten toch beter weten dan DRUGS te gebruikenquote:
Foutje.quote:
Heul niet, ook havo hierquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOOL Waarom blooow jij?
Dat is voor vmbo alleen
Ik heb mbo-dierverzorging gedaan niveau 2. Diploma behaald.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En tegenwoordig ?
Ik ga of een Social Study doen, Maatschappelijk, of een Communicatie study bachelor.
Niet slecht voor een vmbo'ertjeDe mensen van het havo/vwo gebouw die mij
'vroeger' uitlachten, die lach ik nu uit omdat ze zelf op mbo gestrand zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |