nicequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HahahaIk deed havo N&G en toen ik zakte met een 2 voor scheikunde heb ik C&M gepakt maar wel met wiskunde en biologie erin, in 1 jaar kunstgeschiedenis en geschiedenis gedaan en dik geaced bam.
Maar je gewoon de verkeerde vakken geven?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had geen zin, omdat je eigenlijk maar 2x niet normaal mag overgaan. Één keer in de onderbouw en één keer in de bovenbouw.
Ik ben in allebei een keer blijven zitten, maar die overgang van onderbouw naar bovenbouw was eigenlijk ook niet 'normaal' overgaan, omdat ik dus een niveau zakte.
Ze hebben me dus al enorm gematst omdat ze wisten dat ik eigenlijk gewoon een vwo leerling was maar alles zo verkut werd door mijn persoonlijke situatie
Nu uit beleefdheid toch gelezen. Wat een naaiballen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
was ook een langer verhaal dan verwacht
tvp, ff ontbijt pakken en dan lezenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nu uit beleefdheid toch gelezen. Wat een naaiballen.
Ja idd, achteraf ben ik ook echt wel blij met mijn school. En dat ik er 7 jaar op heb gezeten geeft ook weer een band met de medewerkers daar. Ben één van de laatste dagen nog de school rond gegaan met merci'tjes voor de roostermakers en administratieve medewerkers en onderwijs-assistenten enzo, van die mensen die niet zo snel bedankjes krijgen omdat ze vaak niet direct in contact zijn met de leerlingenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben in 4 havo ook bijna nooit op school geweest, maar dat was voor mij geen probleem.Sowieso zie ik achteraf dat mijn school best chill was, op een handjevol leraren na.
Neuh, want daar ga ik verder niet op in tochquote:
Dat lag aan die kutafdelingsleider van de 3e klas die sowieso een klapjosti wasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar je gewoon de verkeerde vakken geven?
Ja, ik was dus wel slim genoeg om alle toetsen te maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, achteraf ben ik ook echt wel blij met mijn school. En dat ik er 7 jaar op heb gezeten geeft ook weer een band met de medewerkers daar. Ben één van de laatste dagen nog de school rond gegaan met merci'tjes voor de roostermakers en administratieve medewerkers en onderwijs-assistenten enzo, van die mensen die niet zo snel bedankjes krijgen omdat ze vaak niet direct in contact zijn met de leerlingenWerd erg op prijs gesteld
En elke keer roken met de docenten en assistenten in het rookhok enzo terwijl de rest allemaal buiten moet staan
Heb nu ook vet veel op Facebook
En ik had echt maar 5 cijfers ofzo de eerste keer in havo 4, dus daar mag je gewoon écht niet mee over gaan
nawwquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nu uit beleefdheid toch gelezen. Wat een naaiballen.
OH JE BENT EEN MEISJEquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat lag aan die kutafdelingsleider van de 3e klas die sowieso een klapjosti was
Die kende me ook totáál niet, dat was wel echt jammer.
Mja is uiteindelijk ook wel allemaal goed gekomen.
Wel Problematisch verhaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, want daar ga ik verder niet op in tochEerder in SES
Maar gewoon een persoonlijk verhaal dat op het onderwerp aanslootdaar ga je toch geen apart topic over maken whehe
7 jaar, teringquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, achteraf ben ik ook echt wel blij met mijn school. En dat ik er 7 jaar op heb gezeten geeft ook weer een band met de medewerkers daar. Ben één van de laatste dagen nog de school rond gegaan met merci'tjes voor de roostermakers en administratieve medewerkers en onderwijs-assistenten enzo, van die mensen die niet zo snel bedankjes krijgen omdat ze vaak niet direct in contact zijn met de leerlingenWerd erg op prijs gesteld
En elke keer roken met de docenten en assistenten in het rookhok enzo terwijl de rest allemaal buiten moet staan
Heb nu ook vet veel op Facebook
En ik had echt maar 5 cijfers ofzo de eerste keer in havo 4, dus daar mag je gewoon écht niet mee over gaan
Ik heb uiteindelijk op mijn diploma staan dus, havo met c&m:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Ugjerke het volgende:
Ik had trouwens E&M met Duits 1, Aardrijkskunde en Management & Organisatie.
Wel een mooi pakket.
Zo ging dat bij mij het 2e jaar van havo 4.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, ik was dus wel slim genoeg om alle toetsen te maken.
Dat was voor mij de belangrijkste reden om naar school te gaan.
Lol zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
OH JE BENT EEN MEISJE
GA MAAR FRANS EN CULTUURKUNSTDING LEREN
Zit ik in de buurt?
Een zo'n nerdje op de HAVO dacht dat hij mij wel na kon doen, keihard gezakt voor z'n examen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo ging dat bij mij het 2e jaar van havo 4.
Toen was ik in principe nog steeds veel ziek en nauwelijks op school.
Maar ging idd wel altijd voor de toetsen (iedereen dan weer pissig dat ik een 9 haalde terwijl ik er nooit was, en zij een 4 haalden terwijl ze bij alle lessen warenmoet je maar niet dom zijn, kut
), en zo toch gehaald
True true, 6 jaar studievertraging ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
7 jaar, teringEn nu ook al 2 jaar verneukt (met volgend jaar erbij), achja it takes a long ride home
.
Bij ons hadden ze alleen wiskunde B, ik kon dat echt niet, allemaal 4'en enzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Ugjerke het volgende:
Tering, als ik nu kijk naar de profielen op HAVO zijn ze al wel weer wat uitgekleed. Bij ons was een moderne vreemde taal verplicht (naast Engels) ipv optioneel en werd ANW niet alleen op VWO gegeven, maar was dit ook een verplicht vak op de HAVO.
Kiezen voor Wiskunde A1 was bij E&M ook geen optie, als je E&M koos kreeg je Wiskunde A12 verplicht.
Engels gebruiken als meetlat voor iemands talenknobbel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol zou me niks verbazen
Maar ik had niet zo'n hoog cijfer voor wiskunde, en die afdelingsleider gaf wiskunde. Dus misschien had hij toen zoiets van "neuhhh die is geen bèta, oh kijk ze heeft een 9 voor Engels, die is goed in talen!"
Terwijl ik dan dus voor Duits een 5 had en voor scheikunde een 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |