Ik heb uiteindelijk op mijn diploma staan dus, havo met c&m:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Ugjerke het volgende:
Ik had trouwens E&M met Duits 1, Aardrijkskunde en Management & Organisatie.
Wel een mooi pakket.
Zo ging dat bij mij het 2e jaar van havo 4.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, ik was dus wel slim genoeg om alle toetsen te maken.
Dat was voor mij de belangrijkste reden om naar school te gaan.
Lol zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
OH JE BENT EEN MEISJE
GA MAAR FRANS EN CULTUURKUNSTDING LEREN
Zit ik in de buurt?
Een zo'n nerdje op de HAVO dacht dat hij mij wel na kon doen, keihard gezakt voor z'n examen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo ging dat bij mij het 2e jaar van havo 4.
Toen was ik in principe nog steeds veel ziek en nauwelijks op school.
Maar ging idd wel altijd voor de toetsen (iedereen dan weer pissig dat ik een 9 haalde terwijl ik er nooit was, en zij een 4 haalden terwijl ze bij alle lessen warenmoet je maar niet dom zijn, kut
), en zo toch gehaald
True true, 6 jaar studievertraging ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
7 jaar, teringEn nu ook al 2 jaar verneukt (met volgend jaar erbij), achja it takes a long ride home
.
Bij ons hadden ze alleen wiskunde B, ik kon dat echt niet, allemaal 4'en enzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Ugjerke het volgende:
Tering, als ik nu kijk naar de profielen op HAVO zijn ze al wel weer wat uitgekleed. Bij ons was een moderne vreemde taal verplicht (naast Engels) ipv optioneel en werd ANW niet alleen op VWO gegeven, maar was dit ook een verplicht vak op de HAVO.
Kiezen voor Wiskunde A1 was bij E&M ook geen optie, als je E&M koos kreeg je Wiskunde A12 verplicht.
Engels gebruiken als meetlat voor iemands talenknobbel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol zou me niks verbazen
Maar ik had niet zo'n hoog cijfer voor wiskunde, en die afdelingsleider gaf wiskunde. Dus misschien had hij toen zoiets van "neuhhh die is geen bèta, oh kijk ze heeft een 9 voor Engels, die is goed in talen!"
Terwijl ik dan dus voor Duits een 5 had en voor scheikunde een 8
Welk jaar ging jij de 2e fase in dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Ugjerke het volgende:
Tering, als ik nu kijk naar de profielen op HAVO zijn ze al wel weer wat uitgekleed. Bij ons was een moderne vreemde taal verplicht (naast Engels) ipv optioneel en werd ANW niet alleen op VWO gegeven, maar was dit ook een verplicht vak op de HAVO.
Kiezen voor Wiskunde A1 was bij E&M ook geen optie, als je E&M koos kreeg je Wiskunde A12 verplicht.
Huh? Hoe kun je nou geen Wiskunde A hebben op een school?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij ons hadden ze alleen wiskunde B, ik kon dat echt niet, allemaal 4'en enzoTot eind 4e klas opeens besloten werd ook wiskunde A in te voeren, moest ik dat ook nog eens in 1 jaar doen, maar toen dus gezakt dus dat werd 2 jaar
Faal school.
Uhm omdat het echt superkleine klassen waren, maximaal 10 kinderen ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Huh? Hoe kun je nou geen Wiskunde A hebben op een school?Dat is voor bijv. Economie en M&O vrij essentieel. Daar heb je aan Wiskunde B geen ene laagvliegende kuikenfuck.
Oh tering, moet ik even nadenken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welk jaar ging jij de 2e fase in dan?
Vanaf 2007 ofzo is toch vernieuwde 2e fase in gegaan?
Zonder die getalletjes als Frans1 en Frans2 enzo
Zo herkenbaar, zo herkenbaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een zo'n nerdje op de HAVO dacht dat hij mij wel na kon doen, keihard gezakt voor z'n examen.
Ook mooi al die verbaasde gezichten van de leraren op school toen alle geslaagden zich even moesten melden. Alleen de wiskundeleraar en de geschiedenisleraar zagen het al aan komen. "Ja hoor, die Ugjerke zal het wel weer voor elkaar krijgen om op het allerlaatste moment even alle onvoldoendes weg te poetsen".
Er staat hier dat ik in 2006 geslaagd ben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welk jaar ging jij de 2e fase in dan?
Vanaf 2007 ofzo is toch vernieuwde 2e fase in gegaan?
Zonder die getalletjes als Frans1 en Frans2 enzo
Ja preciesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Engels gebruiken als meetlat voor iemands talenknobbel.
Engels was ook zo'n beetje mijn hoogste cijfer, maar Frans heb ik zo snel mogelijk laten vallen en ik ben ervan overtuigd dat mijn lerares Duits mij gematst heeft door mij net een 5,5 te geven.
Ja, wat willen ze dan? Een goed cijfer halen ondanks dat ze slecht presteren, puur omdat zij wel aanwezig zijn?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, zo herkenbaar
Mijn mentor had ook nog een mooie speech dat mijn capaciteiten wel eens onderschat werden enzo en niet gewaardeerd werden, en dat ik 't toch maar mooi had gedaan
Maar vooral mooi dat sommige mensen helemaal pissig kunnen worden dat iemand met weinig moeite toch een hoger cijfer haalt dan iemand die veel moeite doet
Zo'n kutkind zat een keer te janken van "Ja maar dat is oneerlijk want Moira haalt een 9 maar die is er bijna nooit en ik ben er altijd en ik heb een 5![]()
", heb me naar d'r omgedraaid en gewoon gezegd "Dat is het verschil tussen ons; ik ben slim en jij bent dom."
![]()
Whehee, ja dan heb jij idd nog de oude 2e fasequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er staat hier dat ik in 2006 geslaagd ben.
Nouja in principe is de gap tussen havo en vwo nog relatief klein als je kijkt naar de gap tussen mavo en havoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, wat willen ze dan? Een goed cijfer halen ondanks dat ze slecht presteren, puur omdat zij wel aanwezig zijn?
Ik heb een beter idee, knikker die lui van de HAVO af en til het niveau van de HAVO iets omhoog. Het is toch te gek voor woorden dat het verschil tussen VWO en HAVO zo groot is, dat iemand die +- 25 onvoldoendes had op het VWO, in een HAVO klas met gemak 8'en haalt zonder aanwezig te zijn?
Havo tweede fase is wel pittiger hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, wat willen ze dan? Een goed cijfer halen ondanks dat ze slecht presteren, puur omdat zij wel aanwezig zijn?
Ik heb een beter idee, knikker die lui van de HAVO af en til het niveau van de HAVO iets omhoog. Het is toch te gek voor woorden dat het verschil tussen VWO en HAVO zo groot is, dat iemand die +- 25 onvoldoendes had op het VWO, in een HAVO klas met gemak 8'en haalt zonder aanwezig te zijn?
Ik ook, maar ik mis het totaal niet gr gr.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:19 schreef Moira. het volgende:
Bizar eigenlijk.
Ik heb best een kut middelbare schooltijd gehad.
Maar het laatste jaar heb ik me wel beseft van "Geniet er nou nog maar van, want straks ga je het missen en wensen dat je terug kon gaan."
En ik had gelijk![]()
Welke Havo denk jij dat ik gedaan heb?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Havo tweede fase is wel pittiger hoor.
de oude tweede fase.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Welke Havo denk jij dat ik gedaan heb?
Neuh ben wel blij dat ik er vanaf ben enzo, sowieso een school vol met pubersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik mis het totaal niet gr gr.
Nog steeds af en toequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
Ik was een klootzak op de middelbareschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |