Watdanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, ik had ook een makkelijkere manier gevonden om mee te gaan.
Vond school alleen niet zo tof.
Ja was echt achterlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat raar, zij horen je vakkenpakket niet uit te kiezen.
mulier est hominis confusioquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JE NE PARLEZ PAS FRANCAIS, QUE QUE?
Gewoon meegaan en niet opvallen.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was echt achterlijk
Ik wilde toen nog forensisch onderzoek gaan doen, of psychologie, maar het liefst forensisch onderzoek.
Ik wou dus VWO met Natuur&Gezondheid doen (biologie, scheikunde, natuurlunde) en dan wiskunde A. Dan kon ik dat gaan doen.
Krijg ik voor de vakantie te horen dat dat niet mag, en dat ik havo met N&G moest gaan doen, of vwo met Cultuur&Maatschappij. "Ja omdat je goed bent in talen enzo"
Flikker op, ik stond een 5 voor Frans en Duits, alleen een 9 voor EngelsEn een 8 voor scheikunde weetje
Maargoed ik dus helemaal in dubio want met VWO C&M en havo N&G kon ik allebei geen forensisch onderzoek doen.
Dus toen besloot ik maar gewoon havo met N&G te gaan doen omdat ik toch meer een bèta-gevoel had weetje. Dat vond ik interessant en uitdagend.
Word ik de 1e week van de vakantie opgebeld dat het allebei niet door gaat, en dat ik havo met c&m moest gaan doenHele toekomst in de shit gewoon
![]()
Noemt de afdelingsleider de vakken op die ze voor me hebben gekozen (je bent het laatste half jaar van de 3e klas alleen maar bezig met keuzes maken voor vakken enzo, dus ik was alles op vwo ingesteld, weet ik veel hoe dat bij havo werkt). Ik hoorde alleen economie voorbijkomen, en vroeg waar ik dat in kon veranderen. Nouja dat werd dus aardrijkskunde, whoopdidoo
Bleek toen ik mijn rooster kreeg het volgende schooljaar dat ik niet eens wiskunde had op havo c&m
Het jaar erna erachter gekomen dat creatieve therapie bestond en dat dat toch wel erg leuk is. Dus zit daar prima op m'n plek
Maar mis toch wel een beetje die biologie/scheikunde/natuurkunde shit weetje
Scheelt je 2 euro met dat kaartje uit de OPquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:55 schreef Ro-ald het volgende:
19,40 kost een dagretour naar Utrecht voor mij.
Beginnen op vwo, baas zijn en met tantoe hoge cijfers overgaan naar 2 vwo.quote:
Vaak heb je dezelfde leraren en grotendeels dezelfde klasgenoten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gymnasium hetzelfde als atheneum vinden
Qua stof misschien, maar de instelling die leraren van je verwachten is hoger.
Het is ook hetzelfde. Het is allebei VWO en de standards die worden aangehouden zijn voor heel VWO hetzelfdequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gymnasium hetzelfde als atheneum vinden
Qua stof misschien, maar de instelling die leraren van je verwachten is hoger.
Ja inderdaad. Misschien maar even aanschaffenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Scheelt je 2 euro met dat kaartje uit de OP
Wat een achterlijke school. Kon je niet switchen naar een school waar de educatiemedewerkers wel denkvermogen hadden?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was echt achterlijk
Ik wilde toen nog forensisch onderzoek gaan doen, of psychologie, maar het liefst forensisch onderzoek.
Ik wou dus VWO met Natuur&Gezondheid doen (biologie, scheikunde, natuurlunde) en dan wiskunde A. Dan kon ik dat gaan doen.
Krijg ik voor de vakantie te horen dat dat niet mag, en dat ik havo met N&G moest gaan doen, of vwo met Cultuur&Maatschappij. "Ja omdat je goed bent in talen enzo"
Flikker op, ik stond een 5 voor Frans en Duits, alleen een 9 voor EngelsEn een 8 voor scheikunde weetje
Maargoed ik dus helemaal in dubio want met VWO C&M en havo N&G kon ik allebei geen forensisch onderzoek doen.
Dus toen besloot ik maar gewoon havo met N&G te gaan doen omdat ik toch meer een bèta-gevoel had weetje. Dat vond ik interessant en uitdagend.
Word ik de 1e week van de vakantie opgebeld dat het allebei niet door gaat, en dat ik havo met c&m moest gaan doenHele toekomst in de shit gewoon
![]()
Noemt de afdelingsleider de vakken op die ze voor me hebben gekozen (je bent het laatste half jaar van de 3e klas alleen maar bezig met keuzes maken voor vakken enzo, dus ik was alles op vwo ingesteld, weet ik veel hoe dat bij havo werkt). Ik hoorde alleen economie voorbijkomen, en vroeg waar ik dat in kon veranderen. Nouja dat werd dus aardrijkskunde, whoopdidoo
Bleek toen ik mijn rooster kreeg het volgende schooljaar dat ik niet eens wiskunde had op havo c&m
Het jaar erna erachter gekomen dat creatieve therapie bestond en dat dat toch wel erg leuk is. Dus zit daar prima op m'n plek
Hahahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was echt achterlijk
![]()
Ja eerlijk gezegt ben ik dat soort stukken tekst niet gewend hierquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
was ook een langer verhaal dan verwacht
Ik ben in 4 havo ook bijna nooit op school geweest, maar dat was voor mij geen probleem.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beginnen op vwo, baas zijn en met tantoe hoge cijfers overgaan naar 2 vwo.
Depressief raken en niemand weet wat er aan de hand is waardoor je slechte cijfers haalt dus allemaal testen moeten doen en ondertussen blijven zitten in 2 vwo (kon kiezen voor 3 havo of blijven zitten maar wilde uni gaan doen dus ben blijven zitten).
Toen weer van 2 vwo over gegaan naar 3 vwo.
Was nog steeds psychisch fucked up en soms gaat je eigen gezondheid voor school, mja toen dus bovenstaande verhaal dat ik over moest naar 4 havo
Toen vanwege ziekte bijna nooit op school geweest dus mocht niet over gaan, blijven zitten op 4 havo.
Toen ging alles weer wat beter en wou ik gvd eens van die kutschool af dus als een baas over gegaan naar havo 5 en jaar erna geslaagd met havo diplomaatje
Had geen zin, omdat je eigenlijk maar 2x niet normaal mag overgaan. Één keer in de onderbouw en één keer in de bovenbouw.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat een achterlijke school. Kon je niet switchen naar een school waar de educatiemedewerkers wel denkvermogen hadden?
Mijn lappen tekst niet gewend zijn in dit topicquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegt ben ik dat soort stukken tekst niet gewend hierPast meer in R&P
Wel met de P toch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn lappen tekst niet gewend zijn in dit topic
En heeft verder niks met R&P te maken in dit geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |