Precies dezelfde reden hier, herken me ook in het insanity vs. sportschool verhaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef dh105 het volgende:
keer een extra rustdag is geen probleem, als dat maakt dat je het blijft volhouden. Ik wil graag wat afvallen en fitter zijn, maar weiger m'n leven aan te passen (eet al wel gezond enzo). Deze workouts zijn net kort genoeg om ze "even" thuis te kunnen doen, en als je eenmaal een beetje de geest hebt gaat 't makkelijker dan de sportschool, in mijn geval in elk geval (kost vaak meer tijd!)
achter elkaar.... en morgen mogen we daar ook weer aan geloven, max cardio conditioning en cardio absquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef InGebruik het volgende:
Hoe delen jullie je workouts in over een dag als je er een cardio abs workout erbij moet doen?
Pff, dat redt ik echt niet hoor. Had vandaag pure cardio en cardio abs, maar na die eerste ben ik compleet gesloopt en kan ik echt niet in een keer door. Nu 's ochtends de een 's avonds de ander.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:12 schreef m0672 het volgende:
[..]
achter elkaar.... en morgen mogen we daar ook weer aan geloven, max cardio conditioning en cardio abs(die twee achter elkaar daar ben je wel even mee bezig trouwens, goed plannen wel handig). Wordt wel weer een behoorlijke bak kcals
via SpotNet was deze al te vindenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef turbofokker het volgende:
Zou T25 dezelfde resultaten geven als insanity?
Ik zou de T25 graag op usenet zien trouwens...
Had ergens gelezen dat de resultaten vergelijkbaar zijn met Insanity.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:58 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad. Thanks. Maarre, de resultaten? Iemand een idee?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef turbofokker het volgende:
Zou T25 dezelfde resultaten geven als insanity?
Ik zou de T25 graag op usenet zien trouwens...
Nope, dat lijkt me niet. Ik heb al 3 keer zo'n T25 workout gedaan. Vrij intensief eigenlijk, maar het is net niet genoeg om hetzelfde als insanity te doen. Ik weet dat ik er zelf nog iets naast ga doen, misschien krachttraining.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:42 schreef turbofokker het volgende:
Hoe zou het kunnen trouwens dat 25 minuten per dag, dezelfde resultaten geven als een uur rammen met insanity?
Ja, je sport dagelijks (intensief) + gezond eten (wat het voornaamste zal zijn)... Ideale combinatie!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:41 schreef hilversum1981 het volgende:
Mijn doel is (behoorlijk) gewichtsverlies. Qua tijd is t25 ideaal zijn.
Is mijn doel haalbaar met T25 en gezond eten?
Dus om af te vallen, is insanity niet perse beter dan T25?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef frye het volgende:
[..]
Ja, je sport dagelijks (intensief) + gezond eten (wat het voornaamste zal zijn)... Ideale combinatie!
goed eten, misschien wat extra kwark, niet te veel bezuinigen op vetten (heb je ook nodig) enz.... Ikzelf gebruik wel een whey shake.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:35 schreef Coelho het volgende:
Mijn vrouw en ik willen komende week starten met Insanity. Beide lopen we 2 a 3 keer per week hard, dus hopelijk zit er iets van basisconditie in ons lijf
Omdat we er allebei een drukke baan op na houden en ook twee kinderen hebben, vraag ik me op voorhand al af of we met het dieet mee kunnen doen. Calorieën tellen enz. vergt wel erg veel discipline en tijd en het aanpassen van de maaltijden zal ook lastig worden. Zal het effect hebben om 'gewoon gezond' te eten en vette zaken te vermijden? Hoe zit het met de noodzaak van shakes? Redden we het ook met een extra eitje bij de maaltijd en wat vaker rood vlees? Ik hoor graag wat ervaringsdeskundigen vinden. Ik heb het gevoel dat de hele shakeology vooral ook marketing is...
Insanity is voor mijn gevoel nog wel wat intensiever, zeker omdat je langer bezig bent. Maar vergeet niet dat afvallen voor het grootste deel in de keuken plaats vindt. En drink veel water...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:29 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Dus om af te vallen, is insanity niet perse beter dan T25?
Nope, sorry.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:57 schreef turbofokker het volgende:
Iemand al wat meer ervaring met T25?
Zit te twijfelen om verder te gaan met insanity (ben op vakantie geweest en daarin niet gesport) of nu te beginnen met T25. Doel is vet verbranden. En de 25 min. klinkt erg aanlokkelijk moet ik zeggen...
Ik denk dat het wel mogelijk is, maar dan moet je je ook echt aan een eetschema houden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:57 schreef turbofokker het volgende:
Iemand al wat meer ervaring met T25?
Zit te twijfelen om verder te gaan met insanity (ben op vakantie geweest en daarin niet gesport) of nu te beginnen met T25. Doel is vet verbranden. En de 25 min. klinkt erg aanlokkelijk moet ik zeggen...
Belangrijker dan bij insanity? Of kan ik insanity en T25 gewoon met elkaar vergelijken qua verbranding?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mogelijk is, maar dan moet je je ook echt aan een eetschema houden.
Nee qua verbranding zijn ze niet te vergelijken. Je verbrand ook wel heel veel in die 25 minuten hoor, maar niet zoveel als Insanity. Ik zou zeggen dat je extra goed op voeding moet letten als het je doel is om af te vallen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Belangrijker dan bij insanity. Of kan ik insanity en T25 gewoon met elkaar vergelijken qua verbranding?
Ja dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Ik denk eerlijk gezegd dat je zelfs meer verbrand in 50 minuten T25 dan 50 minuten insanity. Maar goed, als je alleen T25 doet verband je veel minder.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:02 schreef m0672 het volgende:
ze zijn m.i. wel redelijk te vergelijken qua verbranding maar om dezelfde hoeveelheid kcals te verbranden dan zou je dus T25 ook 50(+) minuten moeten doen. Het is geen wonder programma waarmee je in minder tijd dezelfde hoeveelheid verbrandt. Dus of 2x25 minuten of 1x25 minuten en een andere workout.
Gisteren max cardio conditioning en insane abs.... het was zowieso al warm maar tijdens en na de training.... pffffffff... nu op naar max interval circuit en dan nog 3 dagen en de 10 weken zitten erop..
Maar heb je achteraf niet gewoon een geweldig gevoel, alsof je bergen hebt verzet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:49 schreef Coelho het volgende:
Gisteren dag 2 insanity gedaan. Was de fit test al zwaar, dit was de overtreffende trap. Kon echt niet mee met snel, sneller, snelst herhalingen. Blijk ook pap in de armen te hebben, opdrukken is verdomde lastig als je verzuurd bent![]()
Heb tussendoor nog een keer de DVD op pauze moeten zetten om de vloer droog te maken. Ik gleed bijna uit over mijn eigen zweetdruppels...
Ik ben blij dat ik het gedaan heb, maar moet nog veel winst boeken in kracht, coordinatie en snelheid. Alles gecombineerd met de tijdsinvestering hoop ik echt dat het resultaat op gaat leveren zodat de opoffering het waard zal zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:59 schreef Peunage het volgende:
Maar heb je achteraf niet gewoon een geweldig gevoel, alsof je bergen hebt verzet?
Heb je veel resultaat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef m0672 het volgende:
hehehe, valt tegen heIk heb nog steeds moeite om een interval op tempo volledig vol te houden, soms lukt het, soms is 'child pose' erg fijn... maar goed, mijn (en ook die van mijn vrouw trouwens) conditie was ook niet het nivo wat ze eigenlijk van de deelnemers verwachtten. Het wordt steeds beter maar er is nog veel winst te halen
Nog 3 dagen en dan is het klaar. Ik ben al bezig met het samenstellen van een nieuwe maandset
Het komt er eigenlijk op neer dat je je buikspieren moet aanspannen. Meer kan ik er niet echt over kwijt. Ik zou me er echter niet al te druk over maken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:00 schreef Ja_cop het volgende:
Hallo iedereen,
Ik ben dit hier al even aan het volgend en heb me maar aangemeld omdat ik toch nog met een vraag zat.
Ben al 8 dagen ver in insanity ( 1ste week en 2 dagen van van de 2de week) en heb nog steeds niet 100% door hoe ik de "core tight" moet houden.
Heeft hier iemand tips voor? Het probleem is vooral het blijven focussen hierop en het feit dat ik niet weet of ik het wel goed doe!
Buikspieren aanspannen, beste te omschrijven als je navel richting je ruggengraat trekkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:00 schreef Ja_cop het volgende:
Hallo iedereen,
Ik ben dit hier al even aan het volgend en heb me maar aangemeld omdat ik toch nog met een vraag zat.
Ben al 8 dagen ver in insanity ( 1ste week en 2 dagen van van de 2de week) en heb nog steeds niet 100% door hoe ik de "core tight" moet houden.
Heeft hier iemand tips voor? Het probleem is vooral het blijven focussen hierop en het feit dat ik niet weet of ik het wel goed doe!
bijna 6kg gewicht, ca 14cm buikomtrek en nog wat op de benen hoewel die weer iets gegroeid zijn (wel spiermassa)... De laatste week is het eigenlijk wat gestagneerd. (maar ja, vakantieperiode en lekker uit etenquote:
kijk dit filmpje eens http://link.brightcove.co(...)&bctid=1571801752001quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:00 schreef Ja_cop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |