Jap Rock is wel oke.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aziaten hebben vooral een zieke werk ethiek.
Wat heb je met The Lion King?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dat dat vogeltje uit de leeuwenkoning?
Een "quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga nou niet tof lopen doen tegen je mentor.
Dus goede films vind je vaag? Of kun je het gewoon niet volgen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wist de titel niet meer, maar dat was ook wel vage film.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dan.
http://www.youtube.com/user/jwcfree?feature=watch![]()
En toch zit er 0 emotie in vind ik.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jappen kunnen enkel trance/dance in muziek brengen als geniale ingeving.
HAH TE LAAT!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Emotie en Azie. Wat wil je nog meer.
Ja, je kunt idd moeilijk verwachten dat ze 't beeld 10 minuten lang voorzichtig laten uitfaden.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
Blijft aandoenlijk, dit moet dan wel weer wat ook al is het een Aziaat
De meeste goede films zijn wel vaag ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus goede films vind je vaag? Of kun je het gewoon niet volgen?
Ik paint zelden Simba. Maar heb je daar iets op tegen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik weet dat jij er wat mee hebt aangezien je ongeveer 393920 paints van simba hebt gemaakt.
ook al die david lynch films, daar snap ik allemaal geen kloten van. En mensen in mijn omgeving dan maar zeggen dat het fantastisch is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste goede films zijn wel vaag ja.
Even opzoeken of ik daar een film van heb gezien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ook al die david lynch films, daar snap ik allemaal geen kloten van. En mensen in mijn omgeving dan maar zeggen dat het fantastisch is.
nee het is fantastischquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik paint zelden Simba. Maar heb je daar iets op tegen?
Mulholland Drive enzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even opzoeken of ik daar een film van heb gezien.
Wat een lelijke tekeningenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nee het is fantastisch
verzoek voor timon en pumba graag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mulholland Drive enzo.
Er zijn tieten te zien in deze film. Girl on girl actie. Dat gedeelte was goed.
Ik zag de titels. Alleen die jij opnoemt komt me ergens bekend voor. Maar heb ik niet gezien volgens mij, alleen gedownload ooit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mulholland Drive enzo.
Er zijn tieten te zien in deze film. Girl on girl actie. Dat gedeelte was goed.
Vind het geweldig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Slaat nergens op al die zooi met die kindjes.
Als ze er zelf maar plezier aan beleven dan is het goed en het is toch leuk om naar te kijken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Slaat nergens op al die zooi met die kindjes.
Kijk, dat is een vage film JR.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag Donnie Darko voor de 2e keer gekeken.
Dit is wel echt bizar goed voor van die kleine koters. Zo'n motoriek op zo'n leeftijd man.quote:
Als je het over vage films hebt. Daar snapte ik echt geen kut meer vanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag Donnie Darko voor de 2e keer gekeken.
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het over vage films hebt. Daar snapte ik echt geen kut meer van
Ik heb wel gekeken naar Twin Peaks (dat is een serie).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag de titels. Alleen die jij opnoemt komt me ergens bekend voor. Maar heb ik niet gezien volgens mij, alleen gedownload ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |