Was niet aanvallend bedoeld. Ik zeg alleen dat ik die negert al ken. Ik kom zo wel met mooie muziekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom jij eens met muziek dan brada.
Ik vraag gewoon of je met muziek komt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was niet aanvallend bedoeld. Ik zeg alleen dat ik die negert al ken. Ik kom zo wel met mooie muziek
GEEF ME HOOP!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit vind ik een goeie cover van René van der Gijp
Ja, maar Aziaten. Ken je dit ventje?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ray Mak volg ik al best lang. Wat een pianotalent
Van elke beetje bekende top40 nummer een mooie piano cover.
En kijk eens aan Kapi:
Koreanen hè.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
Speelt dat zo bizar makkelijk, dat is echt een bijzonder talent. En toch vind ik er amper emotie van uitgaan
The Lion King III was pas vaag. Maar daarover later meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Leeuwenkoning II.
Fokked up vinden JR en ik die
Ja alsof het ze niet zoveel kan schelen inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar Aziaten. Ken je dit ventje?
Speelt dat zo bizar makkelijk, dat is echt een bijzonder talent. En toch vind ik er amper emotie van uitgaan en doet 't me vrij weinig. Vind 't vooral heel knap.
Dit dan.quote:
Meneer Pitt voor jou.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is daar vaag aan? Is een van de beste films met Brad.
Aziaten hebben vooral een zieke werk ethiek.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja alsof het ze niet zoveel kan schelen inderdaad. Aziaten zijn gewoon fucking behendig
Opeens afgelopen enzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is daar vaag aan? Is een van de beste films met Brad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |