Wat mooiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
Deze 2 meisjes kunnen ook bizar mooi samenzingen.
Die kleine heeft best een volwassen stem... Mooi!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
Vind ik ook. Maar zussen en broers hebben vaak stemmen die heel mooi in elkaar overvloeien bij samenzang.quote:
haten op adhdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze bij jou ADHD hebben geconstanteerd.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
Dat kleintje zingt volgens mij nog mooier dan haar zus. Ik zie niet gek vaak broers of zussen die mooi samen kunnen zingen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar zussen en broers hebben vaak stemmen die heel mooi in elkaar overvloeien bij samenzang.
Nee, maar als je toevallig broers en zussen hebt die allemaal goed kunnen zingen klinkt 't 9 van de 10 keer extra mooi dan wanneer je willekeurige zangers bij elkaar zet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat kleintje zingt volgens mij nog mooier dan haar zus. Ik zie niet gek vaak broers of zussen die mooi samen kunnen zingen.
Moet ik je verzorgen nu? I insist.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn eerste muggenbult van het jaar. Zware leven.
Flammenwerfer helptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Kruisje zetten in de bult, maar voornamelijk samen op jacht naar de dader(s).
Ken 'm niet. Wel geinig, maar beetje een gay. Vind deze gast wel een baas.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Kapi ken je dit jochie ook? Wel een enorme gay maar wat een muzikaal talent![]()
Eerst zie je de mensen op de achtergrond lachen en daarna beseffen ze pas wat ze mee maken
Ik gaf inderdaad al aan dat het een enorme gay is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ken 'm niet. Wel geinig, maar beetje een gay. Vind deze gast wel een baas.
Luister die baas nou. Lijkt op een dikke HMF.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gaf inderdaad al aan dat het een enorme gay is.
Ik luister momenteel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Luister die baas nou. Lijkt op een dikke HMF.
Ja hij krijgt natuurlijk de eer. Baas vindt baas en deelt het met een baas. Best baas hé?quote:
Ja deze ken ik al van dumpertquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Dit vind ik ook heel mooi. Op een gegeven moment lijkt die viool wel een saxofoon. Echt gaaf.
Was niet aanvallend bedoeld. Ik zeg alleen dat ik die negert al ken. Ik kom zo wel met mooie muziekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom jij eens met muziek dan brada.
Ik vraag gewoon of je met muziek komt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was niet aanvallend bedoeld. Ik zeg alleen dat ik die negert al ken. Ik kom zo wel met mooie muziek
GEEF ME HOOP!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit vind ik een goeie cover van René van der Gijp
Ja, maar Aziaten. Ken je dit ventje?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ray Mak volg ik al best lang. Wat een pianotalent
Van elke beetje bekende top40 nummer een mooie piano cover.
En kijk eens aan Kapi:
Koreanen hè.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
Speelt dat zo bizar makkelijk, dat is echt een bijzonder talent. En toch vind ik er amper emotie van uitgaan
The Lion King III was pas vaag. Maar daarover later meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Leeuwenkoning II.
Fokked up vinden JR en ik die
Ja alsof het ze niet zoveel kan schelen inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar Aziaten. Ken je dit ventje?
Speelt dat zo bizar makkelijk, dat is echt een bijzonder talent. En toch vind ik er amper emotie van uitgaan en doet 't me vrij weinig. Vind 't vooral heel knap.
Dit dan.quote:
Meneer Pitt voor jou.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is daar vaag aan? Is een van de beste films met Brad.
Aziaten hebben vooral een zieke werk ethiek.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja alsof het ze niet zoveel kan schelen inderdaad. Aziaten zijn gewoon fucking behendig
Opeens afgelopen enzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is daar vaag aan? Is een van de beste films met Brad.
Jap Rock is wel oke.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aziaten hebben vooral een zieke werk ethiek.
Wat heb je met The Lion King?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dat dat vogeltje uit de leeuwenkoning?
Een "quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga nou niet tof lopen doen tegen je mentor.
Dus goede films vind je vaag? Of kun je het gewoon niet volgen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wist de titel niet meer, maar dat was ook wel vage film.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dan.
http://www.youtube.com/user/jwcfree?feature=watch![]()
En toch zit er 0 emotie in vind ik.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jappen kunnen enkel trance/dance in muziek brengen als geniale ingeving.
HAH TE LAAT!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Emotie en Azie. Wat wil je nog meer.
Ja, je kunt idd moeilijk verwachten dat ze 't beeld 10 minuten lang voorzichtig laten uitfaden.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
Blijft aandoenlijk, dit moet dan wel weer wat ook al is het een Aziaat
De meeste goede films zijn wel vaag ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus goede films vind je vaag? Of kun je het gewoon niet volgen?
Ik paint zelden Simba. Maar heb je daar iets op tegen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik weet dat jij er wat mee hebt aangezien je ongeveer 393920 paints van simba hebt gemaakt.
ook al die david lynch films, daar snap ik allemaal geen kloten van. En mensen in mijn omgeving dan maar zeggen dat het fantastisch is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste goede films zijn wel vaag ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |