Alleen in Den Haag zijn er kennelijk een aantal figuren die erg afhankelijk zijn van de komst van die kisten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef ontembare het volgende:
Tenminste zijn we allemaal het over eens dat de JSF een grote geldverspilling is en kunnen we beter meerdere maar simpelere vliegtuigjes voor dezelfde prijs kopen mocht het gaan om defensie.
Wat snap jij dan wel? Vertel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef waht het volgende:
[..]
Nee. Je snapt er klaarblijkelijk helemaal niets van.
Nope.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:17 schreef ontembare het volgende:
[..]
bommenwerper? Is de JSF niet juist een dogfighter?
We hebben er al twee voor op de schoorsteen mantelquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef ontembare het volgende:
Misschien dan toch om dat verwend kindjesnest dat politici heet deels hun zin te geven hooguit één, maar dan ook maximaal een JSF toestel aanschaffen als een soort van trofee en de rest goed investeren in militaire uitrusting.
Multirole, toch?quote:
Gros van dat geld is sowieso voor de organisaties, niet voor de arme boeren als je het mij vraagtquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Multirole, toch?
Wat mij betreft kappen we gewoon totaal met ontwikkelingssamenwerking. Liever een fatsoenlijke krijgsmacht als een paar tevreden gestelde warlords en gutmenschen...
Iig een heel stuk minder.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Multirole, toch?
Wat mij betreft kappen we gewoon totaal met ontwikkelingssamenwerking. Liever een fatsoenlijke krijgsmacht als een paar tevreden gestelde warlords en gutmenschen...
Ik hoop dat het ding ergens veilig landt en niet mijn appartement invliegt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:08 schreef waht het volgende:
Nee toch, een modern gevechtsvliegtuig kost geld!? Waar gaat het heen.
Eerder in het topic werd voorgesteld het bij slechts een zo'n kist te laten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:49 schreef Fossieltje het volgende:
Dit riekt van alle kanten naar corruptie.
Een van de pseudoniemen van Prins Bernhard !quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eerder in het topic werd voorgesteld het bij slechts een zo'n kist te laten.
Misschien is het dan een idee deze de Victor Baarn te dopen?
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een van de pseudoniemen van Prins Bernhard !
En dan hoor ik nog niet eens bij de zelfbenoemde intelligentsiaquote:
Ze doen in elk geval mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan hoor ik nog niet eens bij de zelfbenoemde intelligentsia![]()
Zou Lockheed ook weer even om het hoekje komen kijken?
En hoe ga jij de onderhoudskosten dan betalen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef ontembare het volgende:
Hoe het ook zij pleit ik voor diversificatie in het voorraad van toestellen. Nooit een hele squadron vol alleen maar een model maar verspreid die buit even.
Klappen voor Hennisquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:08 schreef Radegast het volgende:
RTL: Voorstel Hennis voor keuze JSF afgevoerd van agenda ministerraad. Gebruikelijke strafmaatregel van Rutte als zaken voortijdig uitlekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |