Zijn gele zwembroek maakt veel goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:58 schreef Webschip het volgende:
Die Dries heeft zeer traditionele opvattingen. Vooral over vrouwen.
Een van de weinige vissen die ik nog nooit gegeten heb.quote:
Ik hou meer van gewone vink. Enkele keer slavink mag ook wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn gele zwembroek maakt veel goed.
Wat voor animaties vind je wel leuk? Alleen SP?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:11 schreef Karina het volgende:
Ik heb laatst een paar afleveringen gezien omdat er toen zo een marathon was, maar ik vind er niks aan.
Niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Slavink![]()
Echt een van de vieste dingen die ik heb gegeten.
Ik was net aan het zoeken, deze o.a., maar die zie ik nooit meer:quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor animaties vind je wel leuk? Alleen SP?
Nee jij speelt liever WoW. Nerd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:11 schreef Karina het volgende:
Ik heb laatst een paar afleveringen gezien omdat er toen zo een marathon was, maar ik vind er niks aan.
Nou en? Ik kijk ook Star Trek, mag het.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee jij speelt liever WoW. Nerd.
Wat weet jij daarvan?quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was net aan het zoeken, deze o.a., maar die zie ik nooit meer:
[ afbeelding ]
Oh dat ken ik niet. Zelfde soort humor als SP?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was net aan het zoeken, deze o.a., maar die zie ik nooit meer:
[ afbeelding ]
Nee niet echt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet. Zelfde soort humor als SP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |