Spelen niet op een tv-baan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:52 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat de fuck, bwin stream zegt hewitt-cilic, zie ik murray-tsonga
Firstrow stream zelfde.. oftewel iemand stream link voor hewitt-cilic?
Ah okequote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Spelen niet op een tv-baan.
Hewitt inmiddels een break voor in de tweede.
Flappy titsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er geen WTA-topic?
Halep heeft haar eerste ti(e)tel gewonnen, dus dat vond ik wel aanleiding om mijn teleurstelling nog maar eens te benadrukken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Flappy tits. Jij houdt van oogschade?
True. Ik ben ook helemaal geen borstenman eigenlijk. Doe mij maar een goed paar billen (L)quote:
Bij Hewitt-Cilic spelen ze bij 6-6 een tie-break. Bij Murray-Tsonga gaan ze door tot twee games verschil.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:26 schreef DaveDave09 het volgende:
Vraagje:
Bij hewitt-celic spelen ze tot 6-6 en dan tiebreak? of net als bij RG 5e set doorgaan tot 2 games voor?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij Hewitt-Cilic spelen ze bij 6-6 een tie-break. Bij Murray-Tsonga gaan ze door tot twee games verschil.
Oke dankjewel man!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij Hewitt-Cilic spelen ze bij 6-6 een tie-break. Bij Murray-Tsonga gaan ze door tot twee games verschil.
quote:
Tenzij het langer dan 90 minuten duurt. Dan gaan ze bij Murray-Tsonga verlengen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |