Wat dat betreft denk ik idd ook dat ze deze serie beter een paar jaar geleden hadden kunnen maken toen hij nog in Engeland "voetbalde"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie het al helemaal voor mij zo een RLS met Andy.
Kennen we nog de film van Andre Hazes? Andre die zijn vrouw uitzwaait, biertje pakt, sigaretje opsteekt en vervolgens de halve dag met de afstandsbediening van de tv gaat spelen, de auto beetje wast, tuin sproeit om vervolgens in trainingspak weer op de bank ligt/zit met de afstandsbediening in de hand.
Zo zie ik ook ongeveer met Andy gaan. Lekker avondvullende afleveringen.
Dat was de keeper van ADO Den Haagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Was hij niet die voetballer die een tijdje geleden een video op internet had waarin hij door zijn vrouw met een voorbinddildo genomen werd? Of was dit een ander?
Realitysoap voor oud-voetballer Andy van der Meijdequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:41 schreef Ole het volgende:
Weer eentje.
Ga wel even kijken denk ik.
[..]
Uhm dat is juist de bedoelingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:04 schreef Iwanius het volgende:
Nou...wat je maar leuk noemt. Vooral die Bert van der Veer was een onbeschoft stuk vreten met zijn gedrag. Bedoel zo ga je toch niet met je gaste om door je eigen plan te trekken ( en je eten) en zelf weer in je eigen dagelijkse doen te storten ( " ik weet niet wat jij doet maar ik ga eten ") en te doen alsof je geen gast in huis hebt. ( "ik ben gewend alleen mijn ding te doen en anders regelt Judith het wel voor mij)
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Zoveel doet hij toch niet de hele dag? Hoe kun je daar afleveringen mee vullen?
Ik vermoed zo dat ze dat niet zullen laten zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]hij geeft volgens mij meerdere keren per dag zijn vrouw een veeg dus hij zit niet stil
Daarvoor ga ik dus wel kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed zo dat ze dat niet zullen laten zien.
Nou ja ik kijk natuurlijk sowieso dat weet ik nu alquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik dus wel kijken
die opgespoten hazelipquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik kijk natuurlijk sowieso dat weet ik nu al
nee, die van haarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een opgespoten hazelip heb
Zou hij ook een kort geel broekje hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik kijk natuurlijk sowieso dat weet ik nu al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |