SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Daar wordt al over gesproken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef De-Dwerg het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel, nog maar twee afleveringen dan is het weer gedaan. Een kijken of er een seizoen twee komt "Ik heb het nog nooit gedaan, rusland editie" waar de kandidaten opzoek gaan naar een russiche dame of heer.
Nog maar 2quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef De-Dwerg het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel, nog maar twee afleveringen dan is het weer gedaan. Een kijken of er een seizoen twee komt "Ik heb het nog nooit gedaan, rusland editie" waar de kandidaten opzoek gaan naar een russiche dame of heer.
Daar heb ik meer respect voor dan voor die negerin, wat een dom irritant wijf is dat zeg.quote:
Dat is waar. Die heeft gewoon een grote dikke neger uit suriname nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Daar heb ik meer respect voor dan voor die negerin, wat een dom irritant wijf is dat zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HOE KOM JE EROP![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:48 schreef dikkedaniel het volgende:
aflevering 7 spoilert:Echte hé en dan vragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een toverbal.
Wel lekker zonder reclamequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Ik kijk niet van te voren, ik word liever verrast, plus dan is het leuker met het topic maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |