dat moet ze zeggen van tv denk ik hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze vind het het vies dus spaar de moeite
Nou dat sliertjes kwam wel echt over, maar doe je best.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:42 schreef blow... het volgende:
[..]
dat moet ze zeggen van tv denk ik hoor
Deventer en Utrecht? Waarom op twee van die plekken die zover van elkaar af liggen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef De-Dwerg het volgende:
Sporten begint weet een beetje te komen, over twee weken de eerste les kung fu in deventer en ik denk dat te gaan combineren met 1 á 2 keer in de week fitnis en nog een keer in de maand kung fu in utrecht.
Ik wed dat ze Gerrie ook best hadden kunnen gebruiken voor dit programma!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:40 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Passie in de polder was ook zo chaotisch opgezet, daar was op het einde ook binnen een minuut een prijs uitreiken aan de winnaar en daarna gelijk afgelopen
Ik hoef haar niet. Leuke meid, maar ik heb al een meisjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat sliertjes kwam wel echt over, maar doe je best.
Ik woon in Zwolle, had een aantal jaar met ov heen en weer geruisd naar utrecht, afgestudeerd, thuis bij mijn ouders woonende dus geen huur wel wat extra geld dan maar heen en weer naar utrecht met korting.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:32 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Deventer en Utrecht? Waarom op twee van die plekken die zover van elkaar af liggen?
^^quote:Op zondag 16 juni 2013 02:03 schreef Zhano het volgende:
Ja hoor, overal waar die Alex komt zijn mooie vrouwen. In het echt staat er een spierbundel bij die Kickbox-tent en bij die hondencursus allemaal oude vrouwtjes en max 1 doable chick.
Met haar ja? Hoe is dat verlopen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:58 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Had ik al vorige week zaterdag :p gelukig zonder de camera's er bij.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:03 schreef Bucketlist het volgende:
De meeste van die gasten zijn gewoon oke; Wasim, Alex, Marcel, Joost en Jasper zijn gewoon goede gasten. Erg verlegen, maar dat komt wel goed. Ik vind sommige gasten echt tof, ook omdat ze van die stereotype vrijgezellen dingen doen; Joost die zijn hele woonkamer in een keer koopt en Marcel met dat shirt vol kreukelsIk vind de meeste gasten echt humor hebben, en die zelfspot
. Marcel is gewoon een koning.
Avithal is wel tof maar doet meer meer mee voor de aandacht.
Die Marc is gewoon een ontzettende faalhaas en vind ik echt een kneus. Beide keren met die zogenaamde romantische troep.
Michael is imho een kneus en het zal mij niks verbazen als ie' homo is en nog gewoon uit de kast moet komen. Neemt zichzelf ook te serieus.
roze boxerquote:Op zondag 16 juni 2013 23:19 schreef Montelly het volgende:
Die Boy is volgens mij licht verstandelijk gehandicapt,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |