Zo raar is dat niet. Maria is ook onbevlekt ontvangen en veel moedertjes die zwanger zijn door een neger/tokkie zijn tijdens hun zwangerschap alweer vrijgezel :pquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Alex alex ...
Jongen ..
Zwangere vrouw : heb je een vriend
Poor humanity..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:40 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet. Maria is ook onbevlekt ontvangen en veel moedertjes die zwanger zijn door een neger/tokkie zijn tijdens hun zwangerschap alweer vrijgezel :p
Zo vaak stappen en toch nog nooit geneukt!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:24 schreef IT-Alex het volgende:
kom je zelf ook uit den haag?
Ik kom niet bepaald echt in een kroeg zelf ik heb liever een plek waar ik kan dansen ;-)
De plekken waar ik te vinden ben:
Dinsdag Club7 (@ Naast het paard) (1x per maand)
Woensdag Botenwaag Salsa etc (@ grotemarkt) (elke week)
Donderdag Millers (@ Het plein) (1x per maand)
Vrijdag Bodeguita / Universalsa Salsa etc (@ Oude Molstraat) (elke week)
Zaterdag Club ENVY Zoetermeer (@ Amsterdamstraat) (1x per maand)
Zondag Havana Salsa etc (@ Buitenhof) (elke week)
Oh echt? Scholieren dreigen dat je niet mag downloaden of zo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:05 schreef C1994 het volgende:
[..]
Thanks!
Hahhaaha die Tim Kuik gozer was een keer bij mij op school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zo vaak stappen en toch nog nooit geneukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door W00fer op 15-06-2013 15:44:35 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Personal trainer / motivator. Stok achter de deur.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef De-Dwerg het volgende:
Sporten begint weet een beetje te komen, over twee weken de eerste les kung fu in deventer en ik denk dat te gaan combineren met 1 á 2 keer in de week fitnis en nog een keer in de maand kung fu in utrecht.
Maar ja dit komt ook omdat ik laatst iets had van "verdomme marcel, dat je die zak chips in een keer leeg vreet is niet goed'.
Maar ja, ik moet mij niet focusen op gewichts verlies maar op conditie opbouw, met alleen de focus op gewichts verlies verlies ik al snel de moed.
Had ik het geld maar voor een van deze.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Personal trainer / motivator. Stok achter de deur.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef De-Dwerg het volgende:
Sporten begint weet een beetje te komen, over twee weken de eerste les kung fu in deventer en ik denk dat te gaan combineren met 1 á 2 keer in de week fitnis en nog een keer in de maand kung fu in utrecht.
Maar ja dit komt ook omdat ik laatst iets had van "verdomme marcel, dat je die zak chips in een keer leeg vreet is niet goed'.
Maar ja, ik moet mij niet focusen op gewichts verlies maar op conditie opbouw, met alleen de focus op gewichts verlies verlies ik al snel de moed.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Personal trainer / motivator. Stok achter de deur.
Is ook zo marcel, zo dacht ik eerst ook maar wat je kunt doen is eventueel hier vragen op fok wat mensen hier regelmatig eten of wat makkelijk is te maken en ook lekker, scheelt je weer een hoop googlen ;-)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Had ik het geld maar voor een van deze.
Ik kwam niet meer bij toen ik die scene zag dat Marc ging meezingen. HAHAHAHA hij is gewoon de komedie van het hele programma.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Die marc ..
Huur auto ..
Meezingen uptown girl..
Mother of god
Ja maar gewoon de hele scene. Ik denk dat het meer een gevoelskwestie is waarom het grappig is. Ook omdat hij er helemaal naar uitkijkt en bij zijn dagverslagen gedichtjes voorleest voor de camera en liedjes luistert en meezingt, en dan het idee dat hij nog geen vriendin heeft gehad op een 48-jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef gniffie het volgende:
Wat is er trouwens zo raar aan het meezingen met de radio? Doet iedereen
Ik zelf vind het maar wat overdreven om niet te eten wat je lekker vindt, want je moet gewoon doen wat je zelf wilt. Je leeft immers maar 1 keer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is ook zo marcel, zo dacht ik eerst ook maar wat je kunt doen is eventueel hier vragen op fok wat mensen hier regelmatig eten of wat makkelijk is te maken en ook lekker, scheelt je weer een hoop googlen ;-)
Wat ik heb gedaan is me vrienden gevraagt wat zij op een dag nou een beetje eten om fit te blijven.
Tijdens me afleveringen op tv woog ik zoo'n 130/140 en gister heb ik gewogen en ik weeg nu zoo'n 105 maar voor me gevoel heb ik nog steeds het idee dat k te dik ben maar das het zelfde met body buiden die gasten zijn super groot maar willen alleen maar groter worden omdat ze er zelf niets van zien.
Ik drink bijvoorbeeld geen frisdrank meer thuis.. alleen nog water/melk.
(ik kon wel 2 liter flessen cola per dag op haha, gaat snel hoor als je aan het gamen bent en je drinkt/eet maar door)
Ik eet een stuk gezonder en minder en wat meer over de dag dan alleen wanneer ik honger had.
Ik probeer wel eens per week een cheat dag in te lassen maar dan eet ik bijvoorbeeld alleen 1 reepje chocolade, implaats van gelijk naar mac donalds te gaan hoewel dat nu wel erg aantrekkelijk klinkt als ik het zo schrijf haha.
Maar ik moet me leren beheersen en als ik aan zoiets lekkers denk dan denk ik aan me zelf of ik nou zo wil blijven en fastfood wil eten of dat ik zelfvertrouwen wil krijgen + vrouwen kunnen versieren? Nou dan lijkt mij de keuze snel gemaakt.
Verder eet ik ook niet meer na het uitgaan of na het avond eten, waaronder chips/snoep/pakken vla etc.
(als je dit aanhoudt en gewoon koud water drinkt of gewoon een appel als je trekt hebt nog in de avond zal dat een hoop gaan schelen)
(Ik weet het, pakken vla weg werken is wel heel erg hahahaha)
Maarja ik weet het ook niet allemaal hoor ik ben gewoon beetje aan het uitproberen, ik zou zeggen vraag de rest wat ze overdag zoo'n beetje eten, mja ik denk dat ze dat automaties nu al gaan doen na mijn post... xD
Tja, dat hangt er natuurlijk maar net vanaf wat je lekker vindt. Als jij je elke dag vol bunkert met moddervette dingen, dan hoef je niet te verwachten dat dat gezond is of dat je daar niet dik van wordt. Dan compenseer je echt niet met een beetje fitnessen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:29 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Ik zelf vind het maar wat overdreven om niet te eten wat je lekker vindt, want je moet gewoon doen wat je zelf wilt. Je leeft immers maar 1 keer.
Maar als je wel fit wilt blijven en afvallen, moet je gewoon lekker fitnessen, veel cardio en dan komt het wel goed. Enige waar je je wel aan moet houden is: het gaan naar de fitnesscentrum. Voor de rest eten wat je wilt.
Die mutsen die zich daar voor lenen zijn laag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:55 schreef Captainp00face het volgende:
Ik moet wel zeggen; als Linda echt is ingehuurd als "date" voor Marc en dus ook zogenaamd interesse moest tonen, vind ik dat echt walgelijk laag van Ewout. Nu heb ik het sowieso niet zo op die vent, vooral niet na zijn schijnheilige optreden bij Jensen.
keoal 2 uur geledenquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
De teffes .. Dan moet je weinig te doen hebben en geen zelfbetrouwen hebben .. Ongelofelijk .. Schapen..
Je past je prima aan op fokquote:
Ze vind het het vies dus spaar de moeitequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:05 schreef blow... het volgende:
Als avithal op een fok meet komt durf je dat toch niet te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |