Hiermee ben it het eens met Alex. heb zelf nog wat rond gensuffled op het wijde wilde web en FOK toont meer support dan andere fora's.quote:Ik ben ook fok.nl dankbaar voor alle comments, ik vind het geniaal hoe jullie soms over me denken xD
lol Geniaal ditquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij niet voor tv met mij wou dansen
Ik kan moeilijk een beetje gaan lopen draaien met mezelf haha.
[..]
hahahahahhaahah
[..]
Ja ik dacht niet echt na ;-)
[..]
[..]
hahahahaha jaaaa xD
[..]
Hahahahaha
[..]
Ik kijk zelf altijd van de voren zodat ik weet wat me te verwachten staat en ik kijk ook op elke maandag, terwel ik op facebook zit.. damn die reacties van vrienden van mij zijn zo grappig xD hahahaha
[..]
[..]
hahahahaha ik ken dat filmpje xD best wel erg dit ^^
[..]
Bedankt![]()
Nee ik kom grappig genoeg aandig goed met haar op schieten, we hebben een hoop gelachen maar helaas zie je dat niet op tv ;-)
[..]
Hahahahahahaha ^^
trolololol
[..]
Je bent niet de enigste geloof ik..
Een vriend van me kwam vandaag dit tegen op het internet van ons.. Ik viel van me stoel van het lachen hahahahahha
[ afbeelding ]
[..]
Nou niet bepaald vond ik zelf haha..
Ik kan nu wel een stuk makkelijker praten met vrouwen dankzij het programma het heeft me wel een hoop geholpen en het heeft me wel een beetje meer zelfvertrouwen gegeven...
Ik ben ook fok.nl dankbaar voor alle comments, ik vind het geniaal hoe jullie soms over me denken xD
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:53 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hiermee ben it het eens met Alex. heb zelf nog wat rond gensuffled op het wijde wilde web en FOK toont meer support dan andere fora's.
hier zitten alle gelijkgestemdenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:53 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hiermee ben it het eens met Alex. heb zelf nog wat rond gensuffled op het wijde wilde web en FOK toont meer support dan andere fora's.
Laten we een dag organiseren dat wij samen komen met een boel andere mensen van het fok team en vrouwen versieren op straat of in de club ofzo? kunnen we nog beetje leren van de restquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:53 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
oh hell no, HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:56 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
lol Geniaal dit![]()
Sowieso alleen al het feit dat jullie het lef hebben om je op te geven is al goud!Dus die onzekerheid hebben jullie weer niet om voor de tv te gaan.
Als je er maar voor zorgt dat je niet in 2030 opnieuw mee moet doen, anders sta je daar ook, stuk grijzer, met zo'n gourmetstel voor de camera.
Oja, en Marcel is er ook nog. Zit je er weer bij in afl 8?
How to pay hiervoor?quote:
Een fok meeting klinkt grappig, gewoon ergens in kroeg of misschien wel een BBQ sinds de zomer er weer is.quote:Laten we een dag organiseren dat wij samen komen met een boel andere mensen van het fok team en vrouwen versieren op straat of in de club ofzo? kunnen we nog beetje leren van de rest
Lijkt me lache
I'm in.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:14 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Een fok meeting klinkt grappig, gewoon ergens in kroeg of misschien wel een BBQ sinds de zomer er weer is.
En ja dat was die date die ik vorige week vrijdag had, of in iedergeval gedeeltes hiervan.
Als die michael dat moederskindje is (?) heeft hij HET gedaan kom je volgende week achter.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:03 schreef Bucketlist het volgende:
De meeste van die gasten zijn gewoon oke; Wasim, Alex, Marcel, Joost en Jasper zijn gewoon goede gasten. Erg verlegen, maar dat komt wel goed. Ik vind sommige gasten echt tof, ook omdat ze van die stereotype vrijgezellen dingen doen; Joost die zijn hele woonkamer in een keer koopt en Marcel met dat shirt vol kreukelsIk vind de meeste gasten echt humor hebben, en die zelfspot
. Marcel is gewoon een koning.
Avithal is wel tof maar doet meer meer mee voor de aandacht.
Die Marc is gewoon een ontzettende faalhaas en vind ik echt een kneus. Beide keren met die zogenaamde romantische troep.
Michael is imho een kneus en het zal mij niks verbazen als ie' homo is en nog gewoon uit de kast moet komen. Neemt zichzelf ook te serieus.
Iedereen kan HET doen. Je kan vrouwen tegen betaling gewoon palen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:04 schreef blow... het volgende:
[..]
Als die michael dat moederskindje is (?) heeft hij HET gedaan kom je volgende week achter.
hij zegt het volgende week in het volgende week in... Stuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:29 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Iedereen kan HET doen. Je kan vrouwen tegen betaling gewoon palen.
Ik denk alleen dat er geen vrouw is die ook maar iets zou willen met die Michael.
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Laten we een dag organiseren dat wij samen komen met een boel andere mensen van het fok team en vrouwen versieren op straat of in de club ofzo? kunnen we nog beetje leren van de rest
Lijkt me lache
[..]
oh hell no, HAHAHAHAHA
Precies wat voegt dat toe? Een dikke bijbellezende zeekoe met zo'n christenhond die aandacht willen en ook op tv willen, en dan nog dat speeddate meisje.. waarom komen iedere afl nieuwe bij, alleen maar voorstukjes en reclame kijken, wat een kk bagger.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:46 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik vind deze serie niet eens zo heel super. Natuurlijk zijn er een aantal personen die leuk zijn om te volgen. Maar de afgelopen 2 afleveringen komen er steeds nieuwe personen bij.
Nu is er een afl 7 een stelletje dat wacht tot huwelijk en dat aat trouwen (precies hetzelfde als Boy en Madelinde). Wat is het nut 2 dezelfde verhaallijnen erin te proppen?
En waarom steeds nieuwe mensen introduceren? Kies gewoon 5 personen en volg die meerdere dagen, ipv die korte stukjes die je nu hebt waar wel weken tussen zitten.
Op deze manier krijg je moeilyk een band met iemand in de serie.
Ewoutje had het beter kunnen laten bij de mensjes die op fok posten+avithal, marcel en madelinde/boy. Die nieuwe lui voegen niets toe.
Hij staat op fucktimkuik.org. Scheelt je weer 99 cent op rtl.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:02 schreef C1994 het volgende:
Awhh ik wil de nieuwe aflevering zien maar m'n eigen laptop is stuk dus kan niks downloaden. Boehoe.
Thanks!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:12 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Hij staat op fucktimkuik.org. Scheelt je weer 99 cent op rtl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |